In 100 dagen je 'oude' lichaam terug?
+17
PapillonRose
Fearie
SarahKey
Paper Crown
Bruintje Beer
Steep
Supertalentje
VeryCherry
chipa
Parisienne
Liadan
Printje
Coccinelle
Pandora
studiebol
kwak
Fiebje
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: In 100 dagen je 'oude' lichaam terug?
+1kwak schreef:ik had binnen1 maandeen week mijn oude lijf weer terug, heb er geen streeptje of extra vetje aan overgehouden en ik heb er niks voor gedaan.
Na 2 kinderen heb ik geen straie eraan overgehouden terwijl ik geen bescheiden buikje had.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Ja, erg he?TBIB schreef:Nu pas??
Ik had gedacht dat het al wel eerder was gevallen, ja.
Haha.
Gast- Gast
TBIB schreef:Stofzuiger schreef:Ja, erg he?TBIB schreef:Nu pas??
Ik had gedacht dat het al wel eerder was gevallen, ja.
Haha.
Bij mij ook geloof ik.
Als jij 'het' bent vraag ik me af waarom je me van je FB gedaan hebt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja, dan ben ik het.
Omdat ik grote opruiming gehouden heb en er heel veel mensen afgegooid had.
Ik had jouw een paar keer een berichtje gestuurd omtrent de hele molen waarin je zit maar ik kreeg geen reactie terug dus dacht i kdat je er geen behoefte meer aan had... Vandaar.
Omdat ik grote opruiming gehouden heb en er heel veel mensen afgegooid had.
Ik had jouw een paar keer een berichtje gestuurd omtrent de hele molen waarin je zit maar ik kreeg geen reactie terug dus dacht i kdat je er geen behoefte meer aan had... Vandaar.
Gast- Gast
Oh geen probleem hoor. Het viel me alleen op dat ik opeens geen foto's meer zag van je dochter. Ik heb eens op FB gekeken naar je laatste bericht, maar daar stonden niet echt 'dingen' in waarop ik kon antwoorden snap je? Jammer. Maar ik snap het wel.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Rejoy. schreef:ik had binnen twee weken weer mijn oude gewicht en figuur terug en binnen een maand zag je niet meer dat ik zwanger was geweest, toen was mijn zwangerschapsstreep ook weg. Toen mijn baarmoeder weer geslonken was tot het originele formaat was ook mijn flubberbuikje weg. Mijn huid was ook binnen een paar weken weer helemaal strak. In de kraamweek had ik mijn eigen broeken weer aan. 100 dagen zou dus haalbaar moeten zijn voor mij
Roep maar niet te hard, dat had ik ook na de eerste zwangerschap. Is nu toch een iets ander verhaal .
Gast- Gast
He TBIB, als je bent wie ik denk dat je bent, ben je een hele tijd weg geweest of niet?
Gast- Gast
Als ik denk wie je bent TBIB, vind ik het leuk dat je er weer bent
Ik was op dag vier al 3 kilo lichter als voor mijn zwangerschap.
Maar heb nog wel echt een blubberbuikje. Maar die had ik al alleen nu nog erger. Maar goed hopenlijk trekt dat straks bij als ik weer kan sporten.
Ik was op dag vier al 3 kilo lichter als voor mijn zwangerschap.
Maar heb nog wel echt een blubberbuikje. Maar die had ik al alleen nu nog erger. Maar goed hopenlijk trekt dat straks bij als ik weer kan sporten.
@ Twellie: Ja klopt.
@ SK: Thanx Nog gefeliciteerd!! Wat zullen jullie in de wolken zijn zeg!
@ SK: Thanx Nog gefeliciteerd!! Wat zullen jullie in de wolken zijn zeg!
Gast- Gast
Twellie schreef:Rejoy. schreef:ik had binnen twee weken weer mijn oude gewicht en figuur terug en binnen een maand zag je niet meer dat ik zwanger was geweest, toen was mijn zwangerschapsstreep ook weg. Toen mijn baarmoeder weer geslonken was tot het originele formaat was ook mijn flubberbuikje weg. Mijn huid was ook binnen een paar weken weer helemaal strak. In de kraamweek had ik mijn eigen broeken weer aan. 100 dagen zou dus haalbaar moeten zijn voor mij
Roep maar niet te hard, dat had ik ook na de eerste zwangerschap. Is nu toch een iets ander verhaal .
sssst, ik wil het niet horen, zien we dan wel weer
Gast- Gast
Na de bevalling was ik het meeste kwijt (buikje) maar mijn 1e echte broek paste ik toch wel naar een goede week weer! Maar dat was ook de enige, de rest viel iets kleiner uit, en die paste ik na ruim 3maanden (pas) weer! En zelfs nu sinds enkele maanden zitten ze wat beter omdat er nu eindelijk de laatste 5kg van af is!
Gast- Gast
@ TBIB ik had het al een tijdje door en volgens mij weet ik dan ook waar die initialen voor staan haha
Maar leuk dat je terug bent !
Gast- Gast
Die 100 dagen heb ik niet gehaald, zit ondertussen wel weer op/onder mijn gewicht voor de zwangerschap. Maar het gebied tussen mijn heupen en borsten is aanzienlijk veranderd. Pas nog steeds nog maar 3 broeken, heb bredere heupen en een grotere cup gekregen. Dus het is echt ff zoeken in de kledingkast.
Hoe heeft die presentatrice haar lijf terug gekregen in 100 dagen? Zoals die modellen en celebs dat doen, kan bijna niet gezond zijn
Hoe heeft die presentatrice haar lijf terug gekregen in 100 dagen? Zoals die modellen en celebs dat doen, kan bijna niet gezond zijn
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Razz_ schreef:@ TBIB ik had het al een tijdje door en volgens mij weet ik dan ook waar die initialen voor staan haha
Hahaha. Ik ben benieuwd of je het goed hebt...
PM, facebook?
Gast- Gast
Ik word er niet vrolijk van als ik lees dat zoveel meiden toch weer netjes in shape zijn gekomen Tenminste, ik vind het natuurlijk super voor wie dat zo is gegaan! Alleen ik baal gewoon ontzettend van het feit dat ik een hangbuik vol striae heb overgehouden aan de zwangerschap, terwijl ik niet bovengemiddeld aangekomen was. Ben nog een paar kilo zwaarder dan voor de zwangerschap, en heb ook niet de illusie dat mijn buik ooit weer gaat lijken op wat het was. Dus nee, voor mij zijn die 100 dagen helaas echt niet haalbaar geweest.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Maar het heeft niks met het aantal kilo's te maken...
Bij H. was ik bijna 30 kilo aangekomen en was ik streeploos.
(tot na de bevalling, toen was mijn navel ineens een "zonnetje" geworden)
Bij A. ben ik nog geen 11 kilo aangekomen en kreeg i kde ene streep na de andere.
Vrees dat de 1 er gewoon veel gevoeliger voor is dan de ander...
Bij H. was ik bijna 30 kilo aangekomen en was ik streeploos.
(tot na de bevalling, toen was mijn navel ineens een "zonnetje" geworden)
Bij A. ben ik nog geen 11 kilo aangekomen en kreeg i kde ene streep na de andere.
Vrees dat de 1 er gewoon veel gevoeliger voor is dan de ander...
Gast- Gast
Ik denk ook niet dat het met de kilo's te maken heeft, het heeft dacht ik te maken met de snelheid waarin je groeit. Groeit je huid voor jouw doen ineens te snel, dan gaat het scheuren. En dat kan ook bij weinig kilo's. Tenminste, ik denk dat het zo zat (heb er wel eens wat over gelezen ooit). De striae is dan ook pure pech. Mijn hangbuik ben ik vooral verbaasd over, dat ik ondanks een normale gewichtstoename zo'n buik heb overgehouden
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Stofzuiger schreef:Mijn buikvel komt nooit meer goed, door de striae is het gewoon te ruim geworden. Dus ik ben wat slanker met hangvel of dik met een strakkere buik
+1, goed omschreven stofzuiger!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben nog net zo slank als voor mijn 2 zwangerschappen. Dus ik zou daar niet bang voor zijn Rejoy!!Rejoy. schreef:Twellie schreef:Rejoy. schreef:ik had binnen twee weken weer mijn oude gewicht en figuur terug en binnen een maand zag je niet meer dat ik zwanger was geweest, toen was mijn zwangerschapsstreep ook weg. Toen mijn baarmoeder weer geslonken was tot het originele formaat was ook mijn flubberbuikje weg. Mijn huid was ook binnen een paar weken weer helemaal strak. In de kraamweek had ik mijn eigen broeken weer aan. 100 dagen zou dus haalbaar moeten zijn voor mij
sssst, ik wil het niet horen, zien we dan wel weer
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Hier valt ook een kwartje wat betreft TBIB, en ik had al zo'n vermoeden dat je een oude bekende was nav je reacties... Leuk dat je terug bent!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
PapillonRose schreef:Ik word er niet vrolijk van als ik lees dat zoveel meiden toch weer netjes in shape zijn gekomen Tenminste, ik vind het natuurlijk super voor wie dat zo is gegaan! Alleen ik baal gewoon ontzettend van het feit dat ik een hangbuik vol striae heb overgehouden aan de zwangerschap, terwijl ik niet bovengemiddeld aangekomen was. Ben nog een paar kilo zwaarder dan voor de zwangerschap, en heb ook niet de illusie dat mijn buik ooit weer gaat lijken op wat het was. Dus nee, voor mij zijn die 100 dagen helaas echt niet haalbaar geweest.
+1
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Haha ook hier valt nu het kwartje!
Pas toen je het over H had haha!
Maar welcome back, en weet ook wara je initialen vandaan komen hahahha!
Hoe is het verder? Gefeliciteerd met A! Hoe gata het met hem? En met H?
Pas toen je het over H had haha!
Maar welcome back, en weet ook wara je initialen vandaan komen hahahha!
Hoe is het verder? Gefeliciteerd met A! Hoe gata het met hem? En met H?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik dacht bij die initialen aan The bitch is back maar als dat het is weet ik niet of het nodig is om dat via PM te zeggen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Lichaam na de zwangerschap accepteren
» Tevreden met je lichaam/gewicht?
» Raar gevoel in lichaam
» Sporten met beperkt lichaam..
» Lichaam na de zwangerschap accepteren
» Tevreden met je lichaam/gewicht?
» Raar gevoel in lichaam
» Sporten met beperkt lichaam..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: