Raar gevoel in lichaam
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Raar gevoel in lichaam
Sinds een aantal dagen heb ik een raar soort gevoel in mijn lichaam. Ineens begint het dan te tintelen van binnen, wordt het helemaal warm (van buiten vol je niks) en voelt het heel erg onrustig en vervelend. Dit begint in mijn benen, en trekt door naar mijn rug & armen + handen en houdt dan een tijdje aan. Ik voel niet warmer en het zet ineens op... Het voelt heel gejaagd op zo'n moment Wat zou zoiets kunnen zijn? Dit begon zondag tijdens werken, en gisteren en vandaag heb ik het ook een aantal keren gehad, terwijl ik dit typ heb ik het weer, ik voel me er ook niet lekker door.
Ik snap dat de dokter misschien meer weet, maar was benieuwd of iemand er ervaring mee heeft en weet wat het misschien zou kunnen zijn?
Ik snap dat de dokter misschien meer weet, maar was benieuwd of iemand er ervaring mee heeft en weet wat het misschien zou kunnen zijn?
Gast- Gast
Re: Raar gevoel in lichaam
Als ik dat gevoel heb, krijg ik altijd de griep. M'n benen voelen dan ook heel naar aan, als of ze extra gevoelig zijn. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is, maar wat je beschrijft herken ik wel.
Gast- Gast
Lennox schreef:Kan het niet een soort hyperventilatie zijn?
Ik adem verder gewoon rustig, en het gebeurd ook terwijl ik gewoon zit of tv zit te kijken, dus dat lijkt me niet zo heel logisch dan denk ik?
Gast- Gast
Vesper schreef:Als ik dat gevoel heb, krijg ik altijd de griep. M'n benen voelen dan ook heel naar aan, als of ze extra gevoelig zijn. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is, maar wat je beschrijft herken ik wel.
Het voelt wel enorm gevoelig inderdaad, maar is niet op 1 plek, het trekt een soort van door mijn lichaam. En het komt en gaat.
Gast- Gast
Het kan alsnog hyperventilatie zijn volgens mij.Pippa schreef:Lennox schreef:Kan het niet een soort hyperventilatie zijn?
Ik adem verder gewoon rustig, en het gebeurd ook terwijl ik gewoon zit of tv zit te kijken, dus dat lijkt me niet zo heel logisch dan denk ik?
Een vriendin van me had het laatst. Ze lag gewoon in bed 's avonds en ineens begon haar hart heel hard te kloppen en gingen haar tenen + vingers heel erg tintelen. Ze was doodsbang en heeft toen de huisartsenpost gebeld. Toen ze beschreef wat ze voelde werd haar verteld dat het hyperventilatie was. Haar werd aangeraden om even iets te doen wat zou afleiden (lezen, zingen, iets opruimen bijvoorbeeld). Ze is toen heel geconcentreerd iets gaan lezen en toen zakte het weg.
Toen mijn vriendin de HAP belde vroegen ze of ze recentelijk iets vervelends had meegemaakt (dat had ze), want dat zou een verklaring van de hyperventilatie kunnen zijn.
Ik hoop dat je wel snel van dit nare gevoel af bent, lijkt me heel erg vervelend!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ja, het voelt heel vervelend, maar ik voel verder niet mijn hart oid, het is echt van binnen wat ik voel, mijn kuiten, knieën, armen & mijn borsten op dit moment.
Gast- Gast
Ik heb ook net zoiets als wat jij beschrijft de afgelopen weken. Een heel aantal keer per dag begint het te tintelen in mijn onderbuik (een soort heet warm gevoel, met steken) en dat 'golft' dan naar boven naar mijn borsten/hart. Het duurt maar een paar seconden maar het is een erg vervelend gevoel. Ik durf niet naar de huisarts want de laatste tijd heb ik steeds last van meer van dat soort rare dingen, ze ziet me alweer aankomen.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ook nog even een aanvulling op het stukje van Sushi, hyperventilatie hoeft niet altijd met je ademhaling te maken hebben. Ik dacht dat ook. Ik had zelf eerst altijd steken op mijn borst en nu heb ik alweer maanden zeer regelmatig flinke steken links in m'n voorhoofd. Volgens de huisarts hyperventilatie/stress
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Juist op de momenten dat je ontspant, kun je last krijgen van hyperventilatie. Ik heb geen hyperventilatie, maar juist op de momenten dat ik onspande in bed of op de bank, schoot het in mijn nek of benen. Kramp.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw lichaam
» Raar gevoel in me linkerarm.
» Raar gevoel in voet
» Pijn in mijn lichaam
» Raar gevoel door nieuwe medicatie.
» Raar gevoel in me linkerarm.
» Raar gevoel in voet
» Pijn in mijn lichaam
» Raar gevoel door nieuwe medicatie.
Pagina 1 van 1