In 100 dagen je 'oude' lichaam terug?
+17
PapillonRose
Fearie
SarahKey
Paper Crown
Bruintje Beer
Steep
Supertalentje
VeryCherry
chipa
Parisienne
Liadan
Printje
Coccinelle
Pandora
studiebol
kwak
Fiebje
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
In 100 dagen je 'oude' lichaam terug?
Las in een blad een artikel van een presentatrice die in 100 dagen probeerde haar oude lichaam terug te krijgen na haar bevalling. Meer dames die dat zijn gelukt? In hoeverre is het haalbaar?
Gaat het velletje op je buik ooit weer terug in zijn oude positie?
Zo goed als ik in het begin afviel, zo vlogen de kilo's er afgelopen weken aan (helaas).
Dus ik ga voor het eerst van mijn leven op dieet
Gaat het velletje op je buik ooit weer terug in zijn oude positie?
Zo goed als ik in het begin afviel, zo vlogen de kilo's er afgelopen weken aan (helaas).
Dus ik ga voor het eerst van mijn leven op dieet
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Re: In 100 dagen je 'oude' lichaam terug?
Mijn buikvel komt nooit meer goed, door de striae is het gewoon te ruim geworden. Dus ik ben wat slanker met hangvel of dik met een strakkere buik
Gast- Gast
Hahahahaha
Tis idd maar net hoe je het bekijkt!
Tja dat striae weet ook wat, al is het inmiddels wel een stuk minder vurig van kleur.
Tis idd maar net hoe je het bekijkt!
Tja dat striae weet ook wat, al is het inmiddels wel een stuk minder vurig van kleur.
Fiebje- Prater
ik had binnen 1 maand mijn oude lijf weer terug, heb er geen streeptje of extra vetje aan overgehouden en ik heb er niks voor gedaan.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:ik had binnen 1 maand mijn oude lijf weer terug, heb er geen streeptje of extra vetje aan overgehouden en ik heb er niks voor gedaan.
Dat wil ik dus ook! (hahah voorbarig).
Ik ben echt 'bang' mocht ik ooit zwanger raken vol te komen met striae. Ik heb nu al hele mini witte striaetjes op mijn heup.. haha (moet wel helemaal mijn vel masseren/trekken om het te zien) maar toch.. volgens mij zegt dat al wel genoeg.. Mijn huid weet wat striae is..
Gast- Gast
Ik heb er ook niks voor gedaan, 5 dagen na de bevalling paste ik alles weer. Mijn lijf heeft geen ander model gekregen en ik heb een heel klein streepje aan het persen over gehouden.
Maar voor de zwangerschap had ik ook gewoon maat 40 en een klein buikje en dat heb ik nog steeds. Ik denk als mensen mij tijdens de zwangerschap niet gezien hebben en mij nu zien, ze niet zeggen dat mijn lijf veranderd is of dat ze zeggen goh jij bent zeker zwanger geweest.
Maar voor de zwangerschap had ik ook gewoon maat 40 en een klein buikje en dat heb ik nog steeds. Ik denk als mensen mij tijdens de zwangerschap niet gezien hebben en mij nu zien, ze niet zeggen dat mijn lijf veranderd is of dat ze zeggen goh jij bent zeker zwanger geweest.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Punk'd schreef:kwak schreef:ik had binnen 1 maand mijn oude lijf weer terug, heb er geen streeptje of extra vetje aan overgehouden en ik heb er niks voor gedaan.
Ik ben echt 'bang' mocht ik ooit zwanger raken vol te komen met striae. Ik heb nu al hele mini witte striaetjes op mijn heup.. haha (moet wel helemaal mijn vel masseren/trekken om het te zien) maar toch.. volgens mij zegt dat al wel genoeg.. Mijn huid weet wat striae is..
Dat hoeft dus niet zo te zijn hoor! Ik had ook al wel wat striae op mijn heupen en benen maar heb tijdens mijn zwangerschap helemaal geen striae op mijn buik gekregen! Het is wel allemaal ietsjes slapper geworden maar ook dat valt best mee.
Wel heb ik striae gekregen op mijn kuiten! Doordat ik in de hittegolf van 2010 hoog zwanger was en heel veel vocht vasthield (zw. vergiftiging) zijn mijn kuiten dus wel gescheurd... maar ach, ik had toch al geen sexy legs...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
ik had binnen twee weken weer mijn oude gewicht en figuur terug en binnen een maand zag je niet meer dat ik zwanger was geweest, toen was mijn zwangerschapsstreep ook weg. Toen mijn baarmoeder weer geslonken was tot het originele formaat was ook mijn flubberbuikje weg. Mijn huid was ook binnen een paar weken weer helemaal strak. In de kraamweek had ik mijn eigen broeken weer aan. 100 dagen zou dus haalbaar moeten zijn voor mij
Gast- Gast
(zucht) dat wil ik ook.................. Maar ja ben de 100 dagen na de bevalling dus allang voorbij en pas niet in al mijn oude broeken. Lijkt wel of mijn heupen breder zijn..........
Fiebje- Prater
Punk'd schreef:kwak schreef:ik had binnen 1 maand mijn oude lijf weer terug, heb er geen streeptje of extra vetje aan overgehouden en ik heb er niks voor gedaan.
Dat hoeft idd niks te zeggen. Ik heb ook wat striae op mijn heupen doordat ik snel gegroeid ben in de pubertijd, maar geen streepje overgehouden aan de zwangerschap.
Na de bevalling was mijn buik meteen verdwenen, er was alleen nog een zacht flubbervelletje over. Dat was na een paar weken ook weg.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:
Dat wil niks zeggen! Ik heb (mini)striae op mn heupen en borsten sinds de pubertijd, maar op mijn buik is geen 1 streepje gekomen tijdens mijn zwangerschap.
Gast- Gast
Hier is het na 600 dagen nog niet in shape en dat zal het ook nooit meer worden ben ik bang. Van m'n buik is helemaal niks meer van over en ik heb al afscheid genomen van de bikini want die zal ik nooit van ze leven niet meer dragen. Sommige mensen hebben het geluk dat het lichaam bijna direct weer strak trekt maar ik zit helaas bij de ongelukkige *baal*
Gast- Gast
Ik heb wel weer mijn oude figuur terug, maar helaas met een 'dikkere buik'.
Ik ben nu wel buikspieroefeningen aan het doen om het wat strakker proberen te krijgen.
Vlak na de bevalling paste ik alweer in mn eigen kleding en was mijn buikje al een heel stuk terug, maar na het stoppen met bv ben ik toch weer wat aangekomen. Nu weeg ik hetzelfde als voor de bevalling, maar met iets minder kont/heup en iets meer buik.
Als ik voor de spiegel sta denk ik bij mezelf dat ik wel zwanger lijk, ik heb echt geen flubberbuik, maar een voller buikje, dus wil er echt iets aan gaan doen. Daar ben ik dus mee bezig!
Ik ben nu wel buikspieroefeningen aan het doen om het wat strakker proberen te krijgen.
Vlak na de bevalling paste ik alweer in mn eigen kleding en was mijn buikje al een heel stuk terug, maar na het stoppen met bv ben ik toch weer wat aangekomen. Nu weeg ik hetzelfde als voor de bevalling, maar met iets minder kont/heup en iets meer buik.
Als ik voor de spiegel sta denk ik bij mezelf dat ik wel zwanger lijk, ik heb echt geen flubberbuik, maar een voller buikje, dus wil er echt iets aan gaan doen. Daar ben ik dus mee bezig!
Gast- Gast
De dag na de bevalling had ik mijn eigen kleren weer aan en was al het gewicht dat ik was aangekomen er alweer vanaf. Dus hier is het gelukt hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dat was hier hetzelfde na mijn eerste zwangerschap.Kruumel schreef:Punk'd schreef:
Dat wil niks zeggen! Ik heb (mini)striae op mn heupen en borsten sinds de pubertijd, maar op mijn buik is geen 1 streepje gekomen tijdens mijn zwangerschap.
Helaas schoot het er tijdens mijn 2e zwangerschap toch in en is mijn buik nu wel gestreept.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
+1, heb er ook niks voor hoeven doenRejoy. schreef:ik had binnen twee weken weer mijn oude gewicht en figuur terug en binnen een maand zag je niet meer dat ik zwanger was geweest, toen was mijn zwangerschapsstreep ook weg. Toen mijn baarmoeder weer geslonken was tot het originele formaat was ook mijn flubberbuikje weg. Mijn huid was ook binnen een paar weken weer helemaal strak. In de kraamweek had ik mijn eigen broeken weer aan. 100 dagen zou dus haalbaar moeten zijn voor mij
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben nu nog zo'n 4-5 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap. Mijn borsten zijn net theezakjes en mijn buik is flubber de flebber met strepen. Al zijn de strepen helemaal niet vurig meer en valt het me reuze mee zoals dat is weggetrokken. Verder zijn mijn heupen 3 cm breder voorheen.
Als ik tijd zou hebben (en maken) om te sporten zou ik denk ik al een heel eind komen, maar sommige dingen zijn helaas blijven of er is plastisch chirurgie voor nodig.
Als ik tijd zou hebben (en maken) om te sporten zou ik denk ik al een heel eind komen, maar sommige dingen zijn helaas blijven of er is plastisch chirurgie voor nodig.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik heb het in tien dagen gedaan, nja, ik hoefde er niks voor te doen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik paste na twee weken alweer in mijn oude kleding.
(Bij de eerste pas na 6 maanden ofzo)
Maar goed, beide keren zat ik ook weer heel snel aan de Prendison en zijn er al weer heel veel kilo's bij gekomen.
Hoop dat ik over 2 maanden van de Prendison af ben en dan kan het echte lijnen gaan beginnen...
(Bij de eerste pas na 6 maanden ofzo)
Maar goed, beide keren zat ik ook weer heel snel aan de Prendison en zijn er al weer heel veel kilo's bij gekomen.
Hoop dat ik over 2 maanden van de Prendison af ben en dan kan het echte lijnen gaan beginnen...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Er valt hier een kwartje
Hier ook
Gast- Gast
studiebol schreef:Ik heb er ook niks voor gedaan, 5 dagen na de bevalling paste ik alles weer. Mijn lijf heeft geen ander model gekregenen ik heb een heel klein streepje aan het persen over gehouden.
Maar voor de zwangerschap had ik ook gewoon maat4038 en een klein buikje en dat heb ik nog steeds. Ik denk als mensen mij tijdens de zwangerschap niet gezien hebben en mij nu zien, ze niet zeggen dat mijn lijf veranderd is of dat ze zeggen goh jij bent zeker zwanger geweest.
+1
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Liadan schreef:Dat was hier hetzelfde na mijn eerste zwangerschap.Kruumel schreef:Punk'd schreef:
Helaas schoot het er tijdens mijn 2e zwangerschap toch in en is mijn buik nu wel gestreept.
Hier ook... ik had bij de tweede ook een veel grotere buik en toen ze ging indalen ging het scheuren onder mijn navel. Ik had trouwens wel 1 streepje bij de eerste maar dat was een halve cm en nauwelijks zichtbaar erna. Nu is er nog niks bijgekomen maar ik moet ook nog even.
Ik was bij de eerste wel binnen 100 dagen op gewicht maar niet mijn figuur terug. Bij de tweede duurde het veel langer.
Laatst aangepast door Arden op wo 15 feb 2012 - 2:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kwartje valt niet..
Hier nog niet mijn eigen figuur terug, veel los vel helaas.. Als alles weer in rustiger vaarwater zit (afstuderen goed op de rit en alles voor de bruiloft klaar is), ga ik sporten, nu ben ik aan het einde van de dag echt kapot en kan ik om 19 uur al in slaap vallen op de bank.
Hier nog niet mijn eigen figuur terug, veel los vel helaas.. Als alles weer in rustiger vaarwater zit (afstuderen goed op de rit en alles voor de bruiloft klaar is), ga ik sporten, nu ben ik aan het einde van de dag echt kapot en kan ik om 19 uur al in slaap vallen op de bank.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Lichaam na de zwangerschap accepteren
» Tevreden met je lichaam/gewicht?
» Raar gevoel in lichaam
» Sporten met beperkt lichaam..
» Lichaam na de zwangerschap accepteren
» Tevreden met je lichaam/gewicht?
» Raar gevoel in lichaam
» Sporten met beperkt lichaam..
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: