beschimmelde mandarijn in tas met spullen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
beschimmelde mandarijn in tas met spullen
beetje rare vraag misschien maar:
A. is nu 2 weken ofzo niet geweest bij de oppas en nu wil ik haar tasje weer inpakken blijkt dat er een verdwaalde mandarijn helemaal beschimmeld in zat . 1 rompertje met tekst zat er half aan geplakt maar deze wil ik niet weggooien omdat hij zelf gemaakt is door iemand en daardoor speciaal is, ik heb hem nu samen met alle kleertjes die in de tas zaten even in een snel wasje gegooid omdat ik een hele was niet meer red vanavond dus later deze week gaat ie in de volledige was. al het speelgoed heb ik net in een sopje met dettol gegooid en gaat vannacht in de vaatwasser (bij de gewone vaat en flessen en speentjes) op het hoogste/heetste programma. dan zouden alle bacterien ed toch wel weg moeten zijn lijkt me? dat kan ook geen kwaad voor de gewone flessen en vaat toch? en de kleertjes zouden dan na een volledig programma ook wel weer schoon zijn toch?
A. is nu 2 weken ofzo niet geweest bij de oppas en nu wil ik haar tasje weer inpakken blijkt dat er een verdwaalde mandarijn helemaal beschimmeld in zat . 1 rompertje met tekst zat er half aan geplakt maar deze wil ik niet weggooien omdat hij zelf gemaakt is door iemand en daardoor speciaal is, ik heb hem nu samen met alle kleertjes die in de tas zaten even in een snel wasje gegooid omdat ik een hele was niet meer red vanavond dus later deze week gaat ie in de volledige was. al het speelgoed heb ik net in een sopje met dettol gegooid en gaat vannacht in de vaatwasser (bij de gewone vaat en flessen en speentjes) op het hoogste/heetste programma. dan zouden alle bacterien ed toch wel weg moeten zijn lijkt me? dat kan ook geen kwaad voor de gewone flessen en vaat toch? en de kleertjes zouden dan na een volledig programma ook wel weer schoon zijn toch?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: beschimmelde mandarijn in tas met spullen
Lijkt me wel ja
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ja dat moet wel voldoende zijn hoor
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
ik weet niet of je kleren schoon worden hoor! ik heb het een keer gehad, toen zat er een nat doekje in, en haar reserve kleding was toen ook nat geworden en die kon ik weggooien. Ik hoop voor je dat het met schimmel anders is.
En je speelgoed, ja dat is dan echt wel schoon!
En je speelgoed, ja dat is dan echt wel schoon!
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: