Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoonmaakster

+13
Paper Crown
Makamba
Ooh La La!
Nora
Bacio
Lejow
tweeling
woezel
Sophiee
silly-one
Aziraphale
Puggle
ijsjemeisje
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Schoonmaakster - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaakster

Bericht  Ooh La La! ma 20 feb 2012 - 2:59

Marsy28 schreef:Hoe decadent is het als ik zelf best redelijk vaak thuis ben, mijn vriend vaak thuis is maar ik iemand 1 keer per maand neem voor klussen waar ik een bloedjehekel aan heb? Zoals keukenkastjes uitsoppen, ramen lappen etc? Vinden jullie?

Ik zou het doen.
Wij zijn allebei elke vrijdag vrij, maar ik heb afgelopen jaren gemerkt dat we dan liever wat anders gaan doen en alle rot klusjes blijven liggen.
Ik heb m'n vriend wel over moeten halen, maar hij is eindelijk om.
Morgen komt onze schoonmaakster voor het eerst bij ons schoonmaken. Ben erg benieuwd smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaakster - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaakster

Bericht  Pompoen ma 20 feb 2012 - 6:08

Hier was het een groot drama, de meesten vragen hier meer dan 10 euro! En verder hebben we er in een paar jaar tijd zo gigantisch veel versleten...Er waren echt de vreemdste dames bij... En dan hadden we eindelijk een goeie, stopte ze er mee omdat ze last van haar rug kreeg...
We hebben nu iemand die af en toe eens komt maar niet voor vast, ze is heel goed, maar ze kost 15 euro per uur. Bovendien vind ze het alleen leuk om af en toe te doen. Ze komt nu een aantal weken omdat ik net geopereerd ben.

Wij hebben uiteindelijk besloten er weer mee op te houden. We bellen die van 15 euro per uur dus af en toe, maar verder doen we het zelf. Gaat ook wel goed nu ik thuis ben en niet meer zo druk trouwens.

Tip: Probeer via via een huishoudelijke hulp te vinden, dat werkt vaak beter dan via marktplaats!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: