nav schoonmaakster/werkster
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
nav schoonmaakster/werkster
hebben jullie een schoonmaakster/werkster in huis?
Hoe heb je die gevonden?
Komt die in huis als je er zelf niet bent of wel?
Wat voor taken laat je die doen?
Wat betaal je daar voor?
En hoe vaak/hoeveel uur komt die?
Ik zit toch wel een beetje te denken om op zoek te gaan naar 1, kom op mijn manier weinig aaan huishouden toe (vind het ook geen leuk werk maar das wat anders) maar vraag me af waar je een goeie em betrouwbare vind.... Wil geen bekende. Maaar t lijkt me gewoon heerlijk
Hoe heb je die gevonden?
Komt die in huis als je er zelf niet bent of wel?
Wat voor taken laat je die doen?
Wat betaal je daar voor?
En hoe vaak/hoeveel uur komt die?
Ik zit toch wel een beetje te denken om op zoek te gaan naar 1, kom op mijn manier weinig aaan huishouden toe (vind het ook geen leuk werk maar das wat anders) maar vraag me af waar je een goeie em betrouwbare vind.... Wil geen bekende. Maaar t lijkt me gewoon heerlijk
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: nav schoonmaakster/werkster
hebben jullie een schoonmaakster/werkster in huis? Ik ben nog zoekende.
Hoe heb je die gevonden? Ik hoop via mijn vader en anders marktplaats.
Komt die in huis als je er zelf niet bent of wel? Het zal wel moeten. Ik werk gewoon doordeweeks. En in het weekend wil ik haar er niet hebben.
Wat voor taken laat je die doen? Sowieso badkamer en keuken uitsoppen. En als er tijd over is, mag ze van mij ook stoffen, stofzuigen en dweilen. Wassen, strijken etc. kan ik zelf nog wel.
Wat betaal je daar voor? 10 euro ga ik vanuit. Maar het mag ook 12.50 euro zijn. Als ze maar goed is.
En hoe vaak/hoeveel uur komt die? Daar dub ik nog over. 2u in de twee weken zat ik aan te denken.
Hoe heb je die gevonden? Ik hoop via mijn vader en anders marktplaats.
Komt die in huis als je er zelf niet bent of wel? Het zal wel moeten. Ik werk gewoon doordeweeks. En in het weekend wil ik haar er niet hebben.
Wat voor taken laat je die doen? Sowieso badkamer en keuken uitsoppen. En als er tijd over is, mag ze van mij ook stoffen, stofzuigen en dweilen. Wassen, strijken etc. kan ik zelf nog wel.
Wat betaal je daar voor? 10 euro ga ik vanuit. Maar het mag ook 12.50 euro zijn. Als ze maar goed is.
En hoe vaak/hoeveel uur komt die? Daar dub ik nog over. 2u in de twee weken zat ik aan te denken.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Floor op wo 24 aug 2011 - 18:52; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
hebben jullie een schoonmaakster/werkster in huis? Ja, wij hebben er één
Hoe heb je die gevonden? Het is mijn moeder. Ze had het al herhaaldelijk gevraagd of ze bij ons 'moest/mocht' komen schoonmaken, ze heeft meerdere schoonmaakhuizen. Moest even een drempel over, want het is toch mijn mamma, maar uiteindelijk overstag gegaan
Komt die in huis als je er zelf niet bent of wel? Zij komt als wij er niet zijn
Wat voor taken laat je die doen? Ze gaat het hele huis door en doet de ene keer de badkamer extra goed, de andere keer de bijkeuken etc.
Wat betaal je daar voor? Wij betalen haar € 10,00 per uur
En hoe vaak/hoeveel uur komt die? Ze komt 1 x per 4 weken en dan werkt ze 3 tot 4 uren.
Hoe heb je die gevonden? Het is mijn moeder. Ze had het al herhaaldelijk gevraagd of ze bij ons 'moest/mocht' komen schoonmaken, ze heeft meerdere schoonmaakhuizen. Moest even een drempel over, want het is toch mijn mamma, maar uiteindelijk overstag gegaan
Komt die in huis als je er zelf niet bent of wel? Zij komt als wij er niet zijn
Wat voor taken laat je die doen? Ze gaat het hele huis door en doet de ene keer de badkamer extra goed, de andere keer de bijkeuken etc.
Wat betaal je daar voor? Wij betalen haar € 10,00 per uur
En hoe vaak/hoeveel uur komt die? Ze komt 1 x per 4 weken en dan werkt ze 3 tot 4 uren.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij een schoonmaakster?
» Schoonmaakster
» Schoonmaakster
» Schoonmaakster
» Schoonmaakster aannemen
» Schoonmaakster
» Schoonmaakster
» Schoonmaakster
» Schoonmaakster aannemen
Pagina 1 van 1