Stel morgen ben je zomaar dagje kinderloos (oppas) en...
+15
Mida4you
SarahKey
Parisienne
Supertalentje
Coccinelle
Tania
Liadan
Susan
PapillonRose
Annie24
kwak
Roza
PiP
Printje
Flower_L
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Stel morgen ben je zomaar dagje kinderloos (oppas) en...
Dat zullen we zondag zien... Vooral uitslapen denk ik, we gaan zaterdag carnavallen. Maar denk wel dat we haar 's middags al gaan halen haha, misschien eten bij mijn ouders, maar we gaan haar waarschijnlijk niet pas na het eten ophalen...
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Sorry maar dat lijkt me echt even heerlijk ! Ik voel me al een tijdje niet zo lekker en een goede ochtend + middag slapen zal me wel goed doen eigenlijk haha. Maar ik zou dit dus doen en later op de middag gezellig even gaan shoppen met mijn man en s'avonds lekker uit eten gaan en daarna een flimpje pakken
Gast- Gast
SarahKey schreef:infacol gebruiken we nu. De krampjes zijn al een stuk minder maar niet helemaal weg. (weet niet of dat de bedoeling is van infacol, het is iig al een stuk minder)
Infacol heeft hier ook goed geholpen !
Gast- Gast
Dan eerst even snel door het huis dat het netjes is en dus ook rust in mijn hoofd.
Dan lekker iets ontspannend doen en lekker in alle rust iets eten.
H
Dan lekker iets ontspannend doen en lekker in alle rust iets eten.
H
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Lekker uitslapen en dan met mijn man iets leuks doen en lekker uit eten gaan...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Net als de rest: uitslapen, lekker shoppen, ergens gaan lunchen of uit eten gaan etc.
Als ik een heel weekend had, zou ik lekker een stedentrip boeken naar bv Venetië of zo en daar dan uitslapen, shoppen, eten en van de omgeving genieten
Als ik een heel weekend had, zou ik lekker een stedentrip boeken naar bv Venetië of zo en daar dan uitslapen, shoppen, eten en van de omgeving genieten
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga binnenkort op stedentrip met een vriendin, we gaan een minicruise naar Newcastle maken. Ik heb er wel veel zin in, maar ik begin nu ook wel bang te worden dat ik het moeilijk zal vinden om ze twee dagen niet te zien.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Parel schreef:SK ; citababy (volgens mij) van vsm of infacol al geprobeerd bij de krampjes?
Mag je dit ook tegelijk gebruiken? Kleine man heeft ineens veel meer last van krampjes, ik hoorde dat dat vaak zo is tussen de 6 en 7 weken.
@Susan: leuk, een weekendje weg! Ik neem aan dat je ze wel gaat missen, maar ik hoop dat je je ook even kunt ontspannen en je gedachten kunt verzetten. Dat heb je wel verdiend!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Slapen, slapen en nog eens slapen. Me niet eens aankleden, geen afspraken. Gewoon helemaal niks doen. Lijkt me echt het einde voor een dagje.
Gast- Gast
Supertalentje schreef:
@Susan: leuk, een weekendje weg! Ik neem aan dat je ze wel gaat missen, maar ik hoop dat je je ook even kunt ontspannen en je gedachten kunt verzetten. Dat heb je wel verdiend!
Dank je! Ja, ik zal ze zeker wel missen, als je dat soort plannen maakt dan is het nog ver weg, maar als het dan dichterbij komt wordt het opeens best een beetje moeilijk. Ach, het is ook wel goed om een keer zoiets te doen. Ik ga trouwens met een vriendin, maar ik hoop dit jaar ook nog wel een keer met Dion een weekendje weg te gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Supertalentje schreef:
Dank je! Ja, ik zal ze zeker wel missen, als je dat soort plannen maakt dan is het nog ver weg, maar als het dan dichterbij komt wordt het opeens best een beetje moeilijk. Ach, het is ook wel goed om een keer zoiets te doen. Ik ga trouwens met een vriendin, maar ik hoop dit jaar ook nog wel een keer met Dion een weekendje weg te gaan.
Ja, dat kan ik me voorstellen, als het dan zo dichtbij komt. Wanneer ga je?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Wat zou je doen als je een dag 'kinderloos' bent?
» Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)
» Bewust kinderloos
» Bewust kinderloos deel 2
» Bewust kinderloos & de toekomst
» Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)
» Bewust kinderloos
» Bewust kinderloos deel 2
» Bewust kinderloos & de toekomst
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: