Stel morgen ben je zomaar dagje kinderloos (oppas) en...
+15
Mida4you
SarahKey
Parisienne
Supertalentje
Coccinelle
Tania
Liadan
Susan
PapillonRose
Annie24
kwak
Roza
PiP
Printje
Flower_L
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Stel morgen ben je zomaar dagje kinderloos (oppas) en...
Goed geregeld!
Ik mis dat af en toe wel echt hoor, gewoon even niet mama hoeven zijn maar gewoon even niksen zoals ik vroeger altijd deed. We zeiden laatst nog tegen elkaar: nu besef je pas hoeveel vrije tijd je tóen had. Niet gebonden aan schema's of regels. Zoon komt hier om 7 uur elke ochtend de slaapkamer binnen stampen met ''Ik ben wakker!!!''. En hoewel ik het heel lief vind, denk ik ook wel eens 'man, mag het niet een uurtje of 3 later?'.
Ik mis dat af en toe wel echt hoor, gewoon even niet mama hoeven zijn maar gewoon even niksen zoals ik vroeger altijd deed. We zeiden laatst nog tegen elkaar: nu besef je pas hoeveel vrije tijd je tóen had. Niet gebonden aan schema's of regels. Zoon komt hier om 7 uur elke ochtend de slaapkamer binnen stampen met ''Ik ben wakker!!!''. En hoewel ik het heel lief vind, denk ik ook wel eens 'man, mag het niet een uurtje of 3 later?'.
Gast- Gast
kwak schreef:Jolicious schreef:Oh heerlijk, wat een luxe Zelda!
Ehm...ik denk hééél lang uitslapen, daarna lekker shoppen, heerlijk uit eten en het lekker laat maken in de kroeg met de nodige borrels. Voorwaarde: moet kind wel 2 nachten uit logeren blijven, want om 7 uur opstaan na een latertje in de kroeg gaat 'm niet worden
breng maar langs!
Haha, kijk uit met wat je zegt he
Gast- Gast
Mijn dochter vindt winkelen geweldig, ze staat dan ook echt tussen de kleding te 'zoeken' zoals wij dat doen. één voor één de shirtjes opzij schuiven om de voorkant te kunnen bekijken
Maar ik zou gruwelijk lang uitslapen, asociaal lang in mijn badjas lopen, verder lekker aanknooien in huis, shoppen, 's avonds uit eten en dan op tijd m'n bed in.
Maar ik zou gruwelijk lang uitslapen, asociaal lang in mijn badjas lopen, verder lekker aanknooien in huis, shoppen, 's avonds uit eten en dan op tijd m'n bed in.
Gast- Gast
Ik snap je echt heel goed hoor. Ik vind het fijn om moeder te zijn maar ik vind het ook fijn om mijn eigen ding te kunnen doen.Jolicious schreef: Goed geregeld!
Gast- Gast
Een vriendin van mij klaagde laatst bij mij dat ze maar tot 9 uur kon slapen in haar vakantie. Mhua, voor mij is dat echt uitslapen haha.
Gast- Gast
Jolicious schreef: Goed geregeld!
maar wat zou ik toch allemaal doen als ik geen mama ben?!
even uitslapen zou heerlijk zijn, even niet om 12 uur en 6 uur eten maar verder lijkt me het eerlijk gezegd best saai.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Op dit moment denk ik dat in dan de hele dag zou gaan slapen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Heel lang uitslapen, dan de stad in en ergens brunchen, daar tussenin weet ik nog even niet, 's avonds uit eten en naar de film en dan misschien nog wel wat drinken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Eerst uitslapen, dan heel lang onder de douche, dan de stad in om te winkelen en iets te drinken, thuis een filmpje op de bank en 's avonds uit eten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Op het moment hebben we dit elke week een dag omdat J. dan naar de gastouder gaat, ik thuis ben i.v.m. m'n zwangerschap en mijn man nu even geen werk heeft.
We doen eigenlijk niks bijzonders, ik slaap vooral heel veel . Maar als ik niet zwanger zou zijn, zouden we wel iets leuks gaan doen denk ik. Ergens winkelen, lekker lunchen en wandelen, dat soort dingen.
We doen eigenlijk niks bijzonders, ik slaap vooral heel veel . Maar als ik niet zwanger zou zijn, zouden we wel iets leuks gaan doen denk ik. Ergens winkelen, lekker lunchen en wandelen, dat soort dingen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hou je m niet wat vaker thuis nu je man zonder werk zit?Tania schreef:Op het moment hebben we dit elke week een dag omdat J. dan naar de gastouder gaat, ik thuis ben i.v.m. m'n zwangerschap en mijn man nu even geen werk heeft.
Gast- Gast
Vaak regel ik trouwens geen dag oppas maar een nacht + ochtend..das veel handiger met stappen!
Gast- Gast
Elodie schreef:Hou je m niet wat vaker thuis nu je man zonder werk zit?Tania schreef:Op het moment hebben we dit elke week een dag omdat J. dan naar de gastouder gaat, ik thuis ben i.v.m. m'n zwangerschap en mijn man nu even geen werk heeft.
Nee, ik vind het wel belangrijk dat hij de regelmaat van elke week een keer naar de gastouder blijft houden. Hij vindt het ook helemaal leuk als hij er naartoe mag en ik denk dat als hij nu nog minder zou gaan het wel heel erg omschakelen wordt als hij weer vaker zou moeten. Mijn man haalt hem wel iets vroeger op dan normaal.
Tania- Ratel
Oh het is maar één keer in de week? Ja dat is al niet vaak natuurlijk, dan zou ik dat idd ook doen.Tania schreef:Elodie schreef:Hou je m niet wat vaker thuis nu je man zonder werk zit?Tania schreef:Op het moment hebben we dit elke week een dag omdat J. dan naar de gastouder gaat, ik thuis ben i.v.m. m'n zwangerschap en mijn man nu even geen werk heeft.
Nee, ik vind het wel belangrijk dat hij de regelmaat van elke week een keer naar de gastouder blijft houden. Hij vindt het ook helemaal leuk als hij er naartoe mag en ik denk dat als hij nu nog minder zou gaan het wel heel erg omschakelen wordt als hij weer vaker zou moeten. Mijn man haalt hem wel iets vroeger op dan normaal.
Gast- Gast
Elodie schreef:Oh het is maar één keer in de week? Ja dat is al niet vaak natuurlijk, dan zou ik dat idd ook doen.Tania schreef:Elodie schreef:Hou je m niet wat vaker thuis nu je man zonder werk zit?Tania schreef:Op het moment hebben we dit elke week een dag omdat J. dan naar de gastouder gaat, ik thuis ben i.v.m. m'n zwangerschap en mijn man nu even geen werk heeft.
Ja we hebben normaal flexibele dagen en uren omdat ik onregelmatig werk. Nu gaat hij gewoon een vaste dag per week. Meer vind ik ook niet nodig hoor inderdaad.
Tania- Ratel
In ieder geval lekker lang uitslapen, afgelopen weekend zat ik om half 6 al beneden..het lijkt hier steeds vroeger te worden. Ergens eten, samen even uitwaaien langs het strand..heerlijk.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Jolicious schreef:Oh heerlijk, wat een luxe Zelda!
Ehm...ik denk hééél lang uitslapen, daarna lekker shoppen, heerlijk uit eten en het lekker laat maken in de kroeg met de nodige borrels. Voorwaarde: moet kind wel 2 nachten uit logeren blijven, want om 7 uur opstaan na een latertje in de kroeg gaat 'm niet worden
+1
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Uitslapen, in bad, naar de dierentuin, 's avonds uitgebreid uit eten en dan lekker thuis blijven.
Gast- Gast
Uitslapen, met de auto naar een andere (grote) stad (misschien richting Breda/Antwerpen o.i.d.), daar lunchen, wat rondlopen/winkelen, 's avonds uit eten en daarna naar onze 'eigen' stad om daar nog ergens een drankje te drinken en er een gezellige avond samen uit van te maken.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Naar Sanadome, heb zo zin om even een sauna te pakken en te relaxen!
Gast- Gast
vooral bijslapen.
Maar goed, de krampjes zullen ook wel weer over gaan en ooit zal mijn kleine vriend langer slapen als 4 uur achter elkaar 's nachts en dan zullen we weer wat meer slaap krijgen. Hoop ik
Maar als de slaap goed is dan zou ik lekker uit eten gaan. Dat stond hier nog op de planning maar meneer kwam een week te vroeg
Maar lekker thuis blijven vind ik ook fijn, weer een hele middag scrappen of taarten bakken.
Mijn man klust in huis het liefst of kijkt de hele middag doodsaai historynet.
Maja zo lang terug zijn die vrije dagen nog niet, maar door het slaapgebrek lijkt het al een hele tijd.
Maar goed, de krampjes zullen ook wel weer over gaan en ooit zal mijn kleine vriend langer slapen als 4 uur achter elkaar 's nachts en dan zullen we weer wat meer slaap krijgen. Hoop ik
Maar als de slaap goed is dan zou ik lekker uit eten gaan. Dat stond hier nog op de planning maar meneer kwam een week te vroeg
Maar lekker thuis blijven vind ik ook fijn, weer een hele middag scrappen of taarten bakken.
Mijn man klust in huis het liefst of kijkt de hele middag doodsaai historynet.
Maja zo lang terug zijn die vrije dagen nog niet, maar door het slaapgebrek lijkt het al een hele tijd.
SK ; citababy (volgens mij) van vsm of infacol al geprobeerd bij de krampjes?
Gast- Gast
infacol gebruiken we nu. De krampjes zijn al een stuk minder maar niet helemaal weg. (weet niet of dat de bedoeling is van infacol, het is iig al een stuk minder)
Krampjes blijft ie dan wel houden, haalt de scherppe kantjes eraf. Infacol zorgt ervoor dat alle kleine luchtbellen in de darmen zich samenvoegen tot grote luchtbellen, als ik het goed heb.
Gast- Gast
Ik zou ook veel gaan slapen en wat leuks gaan doen met mijn man, lekker uit eten ofzo
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Wat zou je doen als je een dag 'kinderloos' bent?
» Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)
» Bewust kinderloos
» Bewust kinderloos deel 2
» Bewust kinderloos & de toekomst
» Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)
» Bewust kinderloos
» Bewust kinderloos deel 2
» Bewust kinderloos & de toekomst
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: