Jouw woonplaats..
+36
PrimaBella
Limburg85
Roza
Fayebella
Bacio
Tinus
banjer49
Highway
Sarah1985
Blond
loura
Jeanette
Serena
Star007
Lejow
Caroow
Dennenappel
Niekske
RioolSpook
Cheesegirl
Dora
Darius
M@niek
Snack a Jack
Ugly Betty
VeryCherry
Lady Starstruck
Shisha
Parisienne
minoessepoes
Toet
Middleme
TGR
Caribbeanlover
Monte
Rush
40 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Jouw woonplaats..
Shisha schreef:Lady Starstruck schreef:Shisha schreef:Jolee schreef:Shisha schreef:Lady Starstruck schreef:Ik woon in wageningen. Ik zou het niet weten wat te adviseren. Misschien weten mijn mede plaatsgenoten hier wel wat leuk is
Naar de bios ofzo. En tapas eten bij dat zaakje wat vlak bij de oorzaak zit. Verder... uhm... ??
Mijn ouders wonen in Wageningen.
Ik ben er trouwens 1x wezen stappen en dat was geen succes. Voornamelijk 16 jarige pubers haha!
Dan snap ik niet waarom je de Manhattan in A.rnhem aanraadt .
Ik vind W.ageningen heel leuk en ik ga daar vaak een biertje drinken met vrienden. 16 Jarige pubers heb ik geen last van. Ik ga dan ook niet naar ´t Gat ofzo. Wellicht kom je ze daar tegen. In de zomer zijn de terrasjes ook heel gezellig. De uiterwaarden zijn heerlijk om te wandelen (nu kun je er schaatsen) en in de zomer aan het water BBQ-en. Je kan er redelijk wat oorlogsgeschiedenis vinden (ook in de buurt, G.rebbenberg en militair ereveld). De botanische tuinen van de universiteit zijn super mooi (en gewoon gratis, je kan er altijd heen) en de stad behoort tot een van de leuke studentensteden van Nederland. Je proeft daar ook wel de studentensfeer. En het bevrijdingsfestival natuurlijk!
Bioscoop zou ik in E.de doen, in W.ageningen is het niet zo comfortabel.
Ik woon in allebei de plaatsen, A.rnhem en in W.ageningen, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar W.ageningen.
Ik ben al een tijd niet meer in Manhattan geweest en zo te horen hoef ik er dus niet meer heen haha!
Jaa dat zijn inderdaad wel de hotspots in Wageningen! Verder voor de cultuur snuivers de Casteelse Poort. Ik ben een geboren en getogen Edenaar. Ik woon nu 4 jaar in Wageningen, maar ik wil zo graag terug naar Ede. De Cinemec in Ede is inderdaad een mooie bioscoop, maar de bioscoop in Wageningen vind ik meer sfeer uitademen. Ik vind de Cinemec zo groot en massaal. Ik ga in Wageningen eigenlijk alleen maar naar Daniels (voor The Voice kijkers de stamkroeg van Chris Hordijk) maar de keren dat ik daar zit zijn op 1 hand te tellen. Ik ga altijd naar Ede toe als ik naar de kroeg ga. Maar dan vermijd ik de plekken wel waar de 16 jarige komen haha.
Waar ga je meestal heen dan in Ede? Want ik ga er ook nog wel eens stappen haha!
En ik vind de cinimec ook niet zo. Heel massaal inderdaad. De Reehorst vond ik vroeger echt geweldig.
Ik ga meestal naar de kroegen tegenover station Ede-Wageningen (die kan je zien als je de trein naar Utrecht neemt). Straat heet de P.arkweg. Waar ga jij altijd heen?
Een Wageningen en omstreken meeting (ik las het ergens hier) lijkt mij leuk. En zou mij inderdaad ook niks verbazen dat ik 1 van jullie zonder dat ik het wist al eens heb gezien!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Roza schreef:Fayebella schreef:Bij ons in de omgeving kun je fietsen/wandelen door de bossen en het platteland. In onze gemeente zijn verschillende fiets- en wandelroutes. Ook loopt er een stuk van het Pieterpad door de gemeente. In H.orst zelf kun je naar verschillende museums o.a. Het aardbeienland, de Locht, de rozentuinen of de Kantfabriek. Verder kun je bij heel veel leuke cafe'slekker eten en gezellig wat drinken. We hebben 1 cafe die op plek 12 staat in de top 100. En een dorp verder kun je echt lekker ijs eten bij C.levers.
Ik woon dus in H.orst a/d M.aas.
Heeeeeel lekker ijs
Idd heerlijk! Kan niet wachten tot ze weer open zijn!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Limburg85 schreef:Roza schreef:Fayebella schreef:Bij ons in de omgeving kun je fietsen/wandelen door de bossen en het platteland. In onze gemeente zijn verschillende fiets- en wandelroutes. Ook loopt er een stuk van het Pieterpad door de gemeente. In H.orst zelf kun je naar verschillende museums o.a. Het aardbeienland, de Locht, de rozentuinen of de Kantfabriek. Verder kun je bij heel veel leuke cafe'slekker eten en gezellig wat drinken. We hebben 1 cafe die op plek 12 staat in de top 100. En een dorp verder kun je echt lekker ijs eten bij C.levers.
Heeeeeel lekker ijs
Nog een Limburger! Hahaha. Waar woon jij?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Fayebella schreef:Bij ons in de omgeving kun je fietsen/wandelen door de bossen en het platteland. In onze gemeente zijn verschillende fiets- en wandelroutes. Ook loopt er een stuk van het Pieterpad door de gemeente. In H.orst zelf kun je naar verschillende museums o.a. Het aardbeienland, de Locht, de rozentuinen of de Kantfabriek. Verder kun je bij heel veel leuke cafe'slekker eten en gezellig wat drinken. We hebben 1 cafe die op plek 12 staat in de top 100. En een dorp verder kun je echt lekker ijs eten bij C.levers.
Heeeeeel lekker ijs
Ja idd Ik heb nog truffelijs in de vriezer staan, was nog over van Kerst.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ik zou snel wegwezen als toerist
Dorp ernaast, eigenlijk een stad met nog geen 2000 inwoners, is wel mooi. Wat historische huizen, stadhuis met kleine hobby-expositie, grachten, stadswallen incl. kanonnen en wel één eetcafe. Langer dan twee uur (incl. eten) zou ik er niet voor uitrekken
Dorp ernaast, eigenlijk een stad met nog geen 2000 inwoners, is wel mooi. Wat historische huizen, stadhuis met kleine hobby-expositie, grachten, stadswallen incl. kanonnen en wel één eetcafe. Langer dan twee uur (incl. eten) zou ik er niet voor uitrekken
Gast- Gast
Roza schreef:Limburg85 schreef:Roza schreef:Fayebella schreef:Bij ons in de omgeving kun je fietsen/wandelen door de bossen en het platteland. In onze gemeente zijn verschillende fiets- en wandelroutes. Ook loopt er een stuk van het Pieterpad door de gemeente. In H.orst zelf kun je naar verschillende museums o.a. Het aardbeienland, de Locht, de rozentuinen of de Kantfabriek. Verder kun je bij heel veel leuke cafe'slekker eten en gezellig wat drinken. We hebben 1 cafe die op plek 12 staat in de top 100. En een dorp verder kun je echt lekker ijs eten bij C.levers.
Heeeeeel lekker ijs
Midden limburg, familie woont in noord limburg en werk in het zuid limburg ;-) En jij?
Laatst aangepast door Limburg85 op ma 13 feb 2012 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Roza schreef:Limburg85 schreef:Roza schreef:Fayebella schreef:Bij ons in de omgeving kun je fietsen/wandelen door de bossen en het platteland. In onze gemeente zijn verschillende fiets- en wandelroutes. Ook loopt er een stuk van het Pieterpad door de gemeente. In H.orst zelf kun je naar verschillende museums o.a. Het aardbeienland, de Locht, de rozentuinen of de Kantfabriek. Verder kun je bij heel veel leuke cafe'slekker eten en gezellig wat drinken. We hebben 1 cafe die op plek 12 staat in de top 100. En een dorp verder kun je echt lekker ijs eten bij C.levers.
Heeeeeel lekker ijs
Waar woon jij dan Roza? Mag ook via PM hoor, als je dat liever doet. *ik ben maar en klein beetje nieuwsgierig*
Fayebella- Prater
Ik kom zelfs regelmatig in Limburg, dan ga ik naar Stella of naar mijn schoonbroer, schoonfamilie heeft ook in Limburg gewoondRoza schreef:Zelda schreef:Ik woon in Eindhoven, and I'm loving it er is hier zoveel te doen, zoals uitgaan (de langste kroegenstraat van Nederland ligt in Eindhoven ) en het is echt een culturele stad.
Ik geloof dat ik onder een steen geleefd heb.. Weer iemand uit het zuiden dus Gezellig!
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik kom zelfs regelmatig in Limburg, dan ga ik naar Stella of naar mijn schoonbroer, schoonfamilie heeft ook in Limburg gewoondRoza schreef:Zelda schreef:Ik woon in Eindhoven, and I'm loving it er is hier zoveel te doen, zoals uitgaan (de langste kroegenstraat van Nederland ligt in Eindhoven ) en het is echt een culturele stad.
Ik geloof dat ik onder een steen geleefd heb.. Weer iemand uit het zuiden dus Gezellig!
Leuk! Voor mijn gevoel komt er hier echt amper iemand uit Limburg/Brabant.. Maar het zijn er blijkbaar meer dan ik dacht
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Vergeet deze niet..Lejow schreef:Parisienne schreef:Ik zou adviseren om een hele dag de stad in te gaan. Winkelen, wandelen langs de Maas, naar wat toeristenplekken als de Euromast en de Erasmusbrug, en uiteindelijk sushi eten bij Sumo! Ook is het voor wandelaars erg leuk om langs de Kralingse Plas en door het Kralingse Bos te lopen. Daar woon ik een minuut vandaan en is een prachtige plek!
Ik woon in R.'dam dus ;-)
Ehm ja + 1
En verder winkelen dus, en dan vind ik Alexandrium leuker dan de stad.
Ook kun je bij de berenrestaurants heerlijk eten, of met de Spido door de Rotterdamse haven varen!
Gast- Gast
Ik kreeg er ook echt helemaal zin in...Zusje schreef:June, wat heb je dat leuk geschreven, ik zou het zo doen!
Gast- Gast
Roza schreef:Zelda schreef:Ik kom zelfs regelmatig in Limburg, dan ga ik naar Stella of naar mijn schoonbroer, schoonfamilie heeft ook in Limburg gewoondRoza schreef:Zelda schreef:Ik woon in Eindhoven, and I'm loving it er is hier zoveel te doen, zoals uitgaan (de langste kroegenstraat van Nederland ligt in Eindhoven ) en het is echt een culturele stad.
Leuk! Voor mijn gevoel komt er hier echt amper iemand uit Limburg/Brabant.. Maar het zijn er blijkbaar meer dan ik dacht
Hier nog eentje!
Ik woon een paar km ten zuiden van Venlo.
En kom in de zomer dus ook regelmatig bij Clevers
Mijn dorp zelf heeft trouwens niet zoveel bijzonders volgens mij, hoewel we wel best wat toeristen hebben rondlopen in de zomer. Ja, we hebben de Maas. En wat oude kastelen. Dus je kunt er wel mooi wandelen en fietsen
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Aardbei89 schreef:Roza schreef:Zelda schreef:Ik kom zelfs regelmatig in Limburg, dan ga ik naar Stella of naar mijn schoonbroer, schoonfamilie heeft ook in Limburg gewoondRoza schreef:Zelda schreef:Ik woon in Eindhoven, and I'm loving it er is hier zoveel te doen, zoals uitgaan (de langste kroegenstraat van Nederland ligt in Eindhoven ) en het is echt een culturele stad.
Hier nog eentje!
Mijn dorp zelf heeft trouwens niet zoveel bijzonders volgens mij, hoewel we wel best wat toeristen hebben rondlopen in de zomer. Ja, we hebben de Maas. En wat oude kastelen. Dus je kunt er wel mooi wandelen en fietsen
Woon je dan in B of in K? Want daar hebben ze beiden de Maas en kastelen, haha.
Fayebella- Prater
Fayebella schreef:Aardbei89 schreef:Roza schreef:Zelda schreef:Ik kom zelfs regelmatig in Limburg, dan ga ik naar Stella of naar mijn schoonbroer, schoonfamilie heeft ook in Limburg gewoondRoza schreef:Zelda schreef:Ik woon in Eindhoven, and I'm loving it er is hier zoveel te doen, zoals uitgaan (de langste kroegenstraat van Nederland ligt in Eindhoven ) en het is echt een culturele stad.
Hier nog eentje!
Woon je dan in B of in K? Want daar hebben ze beiden de Maas en kastelen, haha.
Ik woon dus in B! K heeft alleen een ruïne van iets wat ooit een kasteel was volgens mij
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Beetje saai hier alleen de efteling is wel leuk en veel bossen en de duinen.
Gast- Gast
banjer49 schreef:ik woon in Groet NH.
in de winter zou ik hier niet echt naar toe gaan, maar zomers is het hier prachtig, mooie natuur en je zit natuurlijk erg dicht bij zee
Oh, ik vind het echt mooi daar. Een vriend van mijn paps woont er, vroeger gingen we er best vaak heen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Shisha schreef:Lady Starstruck schreef:Shisha schreef:Jolee schreef:Shisha schreef:Lady Starstruck schreef:Ik woon in wageningen. Ik zou het niet weten wat te adviseren. Misschien weten mijn mede plaatsgenoten hier wel wat leuk is
Naar de bios ofzo. En tapas eten bij dat zaakje wat vlak bij de oorzaak zit. Verder... uhm... ??
Ik ben er trouwens 1x wezen stappen en dat was geen succes. Voornamelijk 16 jarige pubers haha!
Ik vind W.ageningen heel leuk en ik ga daar vaak een biertje drinken met vrienden. 16 Jarige pubers heb ik geen last van. Ik ga dan ook niet naar ´t Gat ofzo. Wellicht kom je ze daar tegen. In de zomer zijn de terrasjes ook heel gezellig. De uiterwaarden zijn heerlijk om te wandelen (nu kun je er schaatsen) en in de zomer aan het water BBQ-en. Je kan er redelijk wat oorlogsgeschiedenis vinden (ook in de buurt, G.rebbenberg en militair ereveld). De botanische tuinen van de universiteit zijn super mooi (en gewoon gratis, je kan er altijd heen) en de stad behoort tot een van de leuke studentensteden van Nederland. Je proeft daar ook wel de studentensfeer. En het bevrijdingsfestival natuurlijk!
Ik woon in allebei de plaatsen, A.rnhem en in W.ageningen, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar W.ageningen.
Ik ben al een tijd niet meer in Manhattan geweest en zo te horen hoef ik er dus niet meer heen haha!
Jaa dat zijn inderdaad wel de hotspots in Wageningen! Verder voor de cultuur snuivers de Casteelse Poort. Ik ben een geboren en getogen Edenaar. Ik woon nu 4 jaar in Wageningen, maar ik wil zo graag terug naar Ede. De Cinemec in Ede is inderdaad een mooie bioscoop, maar de bioscoop in Wageningen vind ik meer sfeer uitademen. Ik vind de Cinemec zo groot en massaal. Ik ga in Wageningen eigenlijk alleen maar naar Daniels (voor The Voice kijkers de stamkroeg van Chris Hordijk) maar de keren dat ik daar zit zijn op 1 hand te tellen. Ik ga altijd naar Ede toe als ik naar de kroeg ga. Maar dan vermijd ik de plekken wel waar de 16 jarige komen haha.
Waar ga je meestal heen dan in Ede? Want ik ga er ook nog wel eens stappen haha!
En ik vind de cinimec ook niet zo. Heel massaal inderdaad. De Reehorst vond ik vroeger echt geweldig.
In de Reehorst naar de film, das lang geleden! Was wel mijn eerste keer bioscoop geloof ik Leuk om mensen te horen praten over W.ageningen en E.de. Ik werk in E.de maar woon niet richting W.ageningen, meer de andere kant op.
Als jullie wel eens op het Museumplein stappen is de kans aanwezig dat ik één van jullie wel eens ben tegengekomen (kom er niet heel vaak (meer) hoor.)
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
NoName88 schreef:Shisha schreef:Lady Starstruck schreef:Shisha schreef:Jolee schreef:Shisha schreef:Lady Starstruck schreef:Ik woon in wageningen. Ik zou het niet weten wat te adviseren. Misschien weten mijn mede plaatsgenoten hier wel wat leuk is
In de Reehorst naar de film, das lang geleden! Was wel mijn eerste keer bioscoop geloof ik Leuk om mensen te horen praten over W.ageningen en E.de. Ik werk in E.de maar woon niet richting W.ageningen, meer de andere kant op.
Als jullie wel eens op het Museumplein stappen is de kans aanwezig dat ik één van jullie wel eens ben tegengekomen (kom er niet heel vaak (meer) hoor.)
De Reehorst is inderdaad al lang niet meer. Maar ik vond het altijd wel een gezellige bioscoop. Ik ging eigenlijk bijna nooit naar het Museumplein. Wie weet heb ik je in de zeldzame keren dat ik er was wel een keer gezien.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik kan me bioscoop De Reehorst eigenlijk niet zo heel erg goed meer herinneren, was nog jong toen.(Ben nu 23).
Nou ik kom/kwam ook zeker niet wekelijks, niet eens maandelijks op het Museumplein, dus t zou wel toevallig wezen als ik je dan een keer gezien heb.
Nou ik kom/kwam ook zeker niet wekelijks, niet eens maandelijks op het Museumplein, dus t zou wel toevallig wezen als ik je dan een keer gezien heb.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Ik ging altijd naar de Reehorst toen ik een jaar of 13/14 was, daarna kwam de cinemec.
Vroeger ging ik veel stappen in Ede (toen ik er nog woonde) maar toen was ik een jaar of 16. Nu kom ik er zelden maar zou zo maar kunnen dat ik jullie wel eens ben tegengekomen.
Misschien zaten we wel bij elkaar op school haha!
Vroeger ging ik veel stappen in Ede (toen ik er nog woonde) maar toen was ik een jaar of 16. Nu kom ik er zelden maar zou zo maar kunnen dat ik jullie wel eens ben tegengekomen.
Misschien zaten we wel bij elkaar op school haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Smikkell schreef:Ik kreeg er ook echt helemaal zin in...Zusje schreef:June, wat heb je dat leuk geschreven, ik zou het zo doen!
Jullie zijn ook samen welkom!
Gast- Gast
Ik woon in de fietsstad van Nederland midden in Nederland onder de rook van Utr.echt. En ja wat doe je in de fietsstad van Nederland? Juist fietsen! Er liggen prachtige fietspaden door de hele stad heen. In de nieuwbouwwijk zijn er leuke parkjes te vinden met een meer om lekker bij te liggen met mooi weer. Zelfs een stukje Caribische stijl is er nagebouwd daar. Een lekker terrasje pakken kan in het oude gedeelte van de stad. Het plein schijnt jaren geleden nog is uitgeroepen geweest te zijn tot gezelligste dorpsplein van Nederland. Vanuit daar kan er naar het winkelcentrum worden gegaan om wat te winkelen, een bioscoopje te pakken of een voorstelling in het theater te doen. Natuur is er zelfs ook nog een beetje, met voor de kinderen een heuze speelbos, hierbij worden kinderen uitgedaagd om te spelen ipv dat ze vermaakt moeten worden. Voor de avondeten zijn er genoeg mogelijkheden, varierend van het V.d. Va.lk Hotel tot wat traditionelere restaurants. In de avond raad ik alleen wel aan om lekker naar Utr.echt toe te gaan, daar kun je toch het beste een dansje maken!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Weet je wat ik een gezellig tentje vind bij jou in de buurt AM? P.oelzicht Ben jij daar wel is geweest?
@VC: das in nieuwe.gein volgens mij als ik het goed zie op hun website? Ben er nog nooit geweest!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ligt redelijk in de buurt toch? Ik ga er wel is met mijn vriend heen, is echt gezellig. Tis in het oude gedeelte van N.ieuwegein.
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw woonplaats
» Jouw woonplaats
» Waarom staat er ineens "over (woonplaats)"
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
» Jouw woonplaats
» Waarom staat er ineens "over (woonplaats)"
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: