Jouw woonplaats..
+36
PrimaBella
Limburg85
Roza
Fayebella
Bacio
Tinus
banjer49
Highway
Sarah1985
Blond
loura
Jeanette
Serena
Star007
Lejow
Caroow
Dennenappel
Niekske
RioolSpook
Cheesegirl
Dora
Darius
M@niek
Snack a Jack
Ugly Betty
VeryCherry
Lady Starstruck
Shisha
Parisienne
minoessepoes
Toet
Middleme
TGR
Caribbeanlover
Monte
Rush
40 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Jouw woonplaats..
Wat zou je anderen adviseren als ze een dag een weekend in jouw woonplaats zouden verblijven. Wat is er te doen en wat zijn echte aanraders. Wat maakt jouw woonplaats aantrekkelijk?
En om welke plaats gaat het
En om welke plaats gaat het
Gast- Gast
Re: Jouw woonplaats..
Ik gok dat het niet gaat lukken om een dag in m`n huidige woonplaats te verblijven. Er zit niet eens een supermarkt, snackbar of kroeg.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben hier zo gewend, dat ik anderen niet snel iets kan vertellen dat ik leuk voor hen vind. Want ik vind het nogal oude wijven werk.
Gast- Gast
Ik zou ze adviseren een stadswandeling te maken(grote markt, bavo kerk, hofjes, en alle andere mooie huisjes, station) en daarna nog even te winkelen en lekker uit eten. Ik woon in Haarlem
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Ik zou ze adviseren een stadswandeling te maken(grote markt, bavo kerk, hofjes, en alle andere mooie huisjes, station) en daarna nog even te winkelen en lekker uit eten. Ik woon in Haarlem
Zelfde een beetje bij mij, Utrecht.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ehm.. Niet echt ín mijn woonplaats, maar wel zo dichtbij dat 't makkelijk is;
Dagje Zwarte Markt, uitgaan in 't dorp is wel gezellig en op zondag naar Wijk aan Zee, strandwandeling of zo. En we hebben wel goede restaurants hier in de buurt. Bezienswaardigheden, mwoah, voor mensen die graag foto's maken is 't op zich een leuk dorp hier, we hebben 2 soort kastelen + landgoed(je) en 't dorp is leuk en mooi, schoon, veel groen, 2 oude kerken, typisch in de dorpskern. Simpele winkels, maar je kan er wel een klein beetje shoppen (heel klein beetje) en ehmm.. Bos en strand in de buurt?
Ik woon in Heemskerk.
Dagje Zwarte Markt, uitgaan in 't dorp is wel gezellig en op zondag naar Wijk aan Zee, strandwandeling of zo. En we hebben wel goede restaurants hier in de buurt. Bezienswaardigheden, mwoah, voor mensen die graag foto's maken is 't op zich een leuk dorp hier, we hebben 2 soort kastelen + landgoed(je) en 't dorp is leuk en mooi, schoon, veel groen, 2 oude kerken, typisch in de dorpskern. Simpele winkels, maar je kan er wel een klein beetje shoppen (heel klein beetje) en ehmm.. Bos en strand in de buurt?
Ik woon in Heemskerk.
Gast- Gast
Ik woon in Den Haag. Leef je uit.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik woon in een klein boerengehucht in Noord-Holland waar weinig te beleven is.. Zou niet echt iets hebben waarvoor je écht hierheen moet komen.
Maar daar denken de mensen op de camping hier 's zomers kennelijk anders over...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Haha nou mijn woonplaats is ook nogal saai. Ik zou ze adviseren te komen met mooi weer, een bootje te huren en lekker over de maas te gaan varen, dat is nog wel de moeite waard. Er zit ook een watersportcentrum waar je dagworkshops kunt volgen, bijvoorbeeld waterskiën o.i.d. Dat is ook wel leuk.
Aan het eind van de dag wat eten bij een accomodatie hier in de buurt dat in 2011 in de terras top 100 op 20 stond, echt een heerlijk terras waar je goed kan eten en de hele avond cocktails drinken aan het water.
Aan het eind van de dag wat eten bij een accomodatie hier in de buurt dat in 2011 in de terras top 100 op 20 stond, echt een heerlijk terras waar je goed kan eten en de hele avond cocktails drinken aan het water.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:
En ondertussen over hen roddelen op Twitter ?
Gast- Gast
Haha ja die inderdaad, dan krijg je ook nog snellere bediening en gratis stokbrood
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
En dat vergeet jij zomaar bij de tips te zetten!Toet schreef:Haha ja die inderdaad, dan krijg je ook nog snellere bediening en gratis stokbrood
Gast- Gast
Er is genoeg te doen in Amsterdam!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou adviseren om een hele dag de stad in te gaan. Winkelen, wandelen langs de Maas, naar wat toeristenplekken als de Euromast en de Erasmusbrug, en uiteindelijk sushi eten bij Sumo! Ook is het voor wandelaars erg leuk om langs de Kralingse Plas en door het Kralingse Bos te lopen. Daar woon ik een minuut vandaan en is een prachtige plek!
Ik woon in R.'dam dus ;-)
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ik zou adviseren om een hele dag de stad in te gaan. Winkelen, wandelen langs de Maas, naar wat toeristenplekken als de Euromast en de Erasmusbrug, en uiteindelijk sushi eten bij Sumo! Ook is het voor wandelaars erg leuk om langs de Kralingse Plas en door het Kralingse Bos te lopen. Daar woon ik een minuut vandaan en is een prachtige plek!
Het was alsof ik Jan de Hoop hoorde twitteren.
Gast- Gast
Een dagje openluchtmuseum of de dierentuin, eten aan de rijkade (genoeg leuke tentjes) en daarna stappen op de korenmarkt. (5th en Manhattan)
Ik woon in Arnhem.
Ik woon in Arnhem.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
TGR schreef:Ik woon in Den Haag. Leef je uit.
Ik zou ze adviseren om wat met mij af te spreken. Lijkt me gezellig .
Leuk topic trouwens!
Gast- Gast
Ik woon in wageningen. Ik zou het niet weten wat te adviseren. Misschien weten mijn mede plaatsgenoten hier wel wat leuk is
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Dat begrijp ik, maar wat zou jij adviseren?minoessepoes schreef:Er is genoeg te doen in Amsterdam!
Gast- Gast
Ik zou adviseren: Wandeling door de stad, langs/ door het Binnenhof, beetje van de winkels meenemen, bezoek aan de GevangenPoort, bezoek aan het Omniversum en dan in de avond wat eten op Scheveningen.
Gast- Gast
Hahaha, hoezo?!Gisele schreef:Parisienne schreef:Ik zou adviseren om een hele dag de stad in te gaan. Winkelen, wandelen langs de Maas, naar wat toeristenplekken als de Euromast en de Erasmusbrug, en uiteindelijk sushi eten bij Sumo! Ook is het voor wandelaars erg leuk om langs de Kralingse Plas en door het Kralingse Bos te lopen. Daar woon ik een minuut vandaan en is een prachtige plek!
Het was alsof ik Jan de Hoop hoorde twitteren.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik woon hier nu ruim 3 jaar en ik heb nog amper een idee wat hier allemaal te doen is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Lady Starstruck schreef:Ik woon in wageningen. Ik zou het niet weten wat te adviseren. Misschien weten mijn mede plaatsgenoten hier wel wat leuk is
Naar de bios ofzo. En tapas eten bij dat zaakje wat vlak bij de oorzaak zit. Verder... uhm... ??
Mijn ouders wonen in Wageningen.
Ik ben er trouwens 1x wezen stappen en dat was geen succes. Voornamelijk 16 jarige pubers haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kom alleen in Wageningen tijdens het Bevrijdingsfestival
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Overdag naar het Dolfinarium, 's avonds wat eten op de boulevard en daarna een wandeling maken langs het water, gevolgd door een drankje in het gezellige centrum van Harderwijk.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw woonplaats
» Jouw woonplaats
» Waarom staat er ineens "over (woonplaats)"
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
» Jouw woonplaats
» Waarom staat er ineens "over (woonplaats)"
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: