Jouw woonplaats
+47
Roodkapje
Char1
Sarah1985
SoGood
Zininzon
Beachgirl
Rouxxxe
Ella
VeryCherry
Kreeftje
Bazinga
Arwyn
Hoochie
Ragazza
Oasis
banjer49
Coco
sanne-84
Linda
Nyx
Winegum
Zonnetje
Reeza
Viva
Zora
Bruintje Beer
Niekske
Marin
slaatje
Aziraphale
SuperGrover
Caroow
Tania
Lady Starstruck
LDJ
Roxi3
_Lacey_
Bacio
Gympie
Joli86
Japie
Pompoen
Rovine
Fortissimo
Blond
Bliss
Bay
51 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Jouw woonplaats
Jouw woonplaats hoe lang woon je er al? Ben je er gehecht aan of kan je ergens anders net zo gelukkig worden?
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Re: Jouw woonplaats
Ik woon nu 3,5 jaar in mijn woonplaats en dat bevalt me goed, maar het is niet zo dat ik er enorm aan gehecht ben. Daarvoor heb ik bijna 26 jaar in mijn geboorteplaats gewoond en ik dacht altijd dat ik daar nooit weg zou gaan, maar uiteindelijk dus toch. Ik denk nu dat ik op meerdere plekken prima zou kunnen aarden (al is een klein dorp niks voor mij denk ik, er moet wel wat te beleven zijn).
Laatst aangepast door Bliss op za 16 feb 2013 - 5:54; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik woon er nu 5 weken het bevalt prima. Was ook gelukkig in mijn geboorteplaats, maar dit ligt er vlak bij, is ook de plaats waar ik werk en 1 van mijn beste vriendinnen woont nu op 5 minuten fietsen. Bovendien kon ik hier wat krijgen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik woon hier nu zo'n 3 maanden Ik kende de stad al en voel me hier op mijn gemakje, behalve 's avonds laat. Dan voelt een dorp toch veiliger aan..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik woon er nu 3 jaar en ben blij dat ik eindelijk wat herinneringen aan deze stad krijg. Voorheen was ik in gedachten vaak in mijn vorige stad, onbewust. Als ik bijvoorbeeld dacht dat ik naar de Hema ging, zag ik die in mijn vorige stad voor me. Dat begint nu gelukkig te vervagen.
Ik kwam hierheen om samen te wonen met mijn ex. Vind het wel erg jammer dat ik geen familie in de buurt heb. Maar qua werk is het een zodanig walhalla hier voor mij, dat ik alsnog hier gebonden zit. Denk ook niet dat ik nog genoeg binding heb met mijn vorige stad om terug te gaan.
Ik kwam hierheen om samen te wonen met mijn ex. Vind het wel erg jammer dat ik geen familie in de buurt heb. Maar qua werk is het een zodanig walhalla hier voor mij, dat ik alsnog hier gebonden zit. Denk ook niet dat ik nog genoeg binding heb met mijn vorige stad om terug te gaan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik woon nu zo'n 5/6 jaar in deze woonplaats, ik ben op het punt aangeland dat ik hier niet meer zo snel weg wil omdat ik echt een leven begin op te bouwen hier en me hier steeds meer thuis begin te voelen. Ik mis mijn geboorteplaats nog steeds, maar daar zijn de huizen gewoon veel te duur. Ik zie ons hier wel oud worden en ons kindje op laten groeien. Ik heb hier langzamerhand vrienden en activiteiten die ik niet meer zou willen missen.
Ik kan niet op elke willekeurige plek net zo gelukkig worden weet ik uit ervaring, maar er zijn zeker plaatsen waar dat wel zou kunnen. Alleen ik voel nu meer en meer de behoefte om me hier helemaal te settelen en ik zou het echt vervelend vinden om weer overnieuw te moeten beginnen.
Ik kan niet op elke willekeurige plek net zo gelukkig worden weet ik uit ervaring, maar er zijn zeker plaatsen waar dat wel zou kunnen. Alleen ik voel nu meer en meer de behoefte om me hier helemaal te settelen en ik zou het echt vervelend vinden om weer overnieuw te moeten beginnen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik woon in de plaats waar ik iedereen in de buurt heb. Ik zou niet zo snel weggaan uit mezelf. Maar mocht ik de liefde van mijn leven tegen komen en die woont wat verder, wil ik daar best over nadenken. Ik woon hier trouwens 18 jaar.
Laatst aangepast door Japie op za 16 feb 2013 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik woon in Alphen a/d Rijn en ik woon er al 31 jaar. 8 jaar lang op papier in een andere plaats gewoond, maar als je de kaart van Alphen bekijkt dan ligt het in principe gewoon nog net in Alphen zelf. Ik woon hier prima, niet te groot en niet te klein, het Groene Hart om de hoek en de grootste steden zijn allemaal prima met bet OV te bereiken. We hebben geen auto en die missen we eigenlijk ook niet. Kan me voorstellen dat dat in een kleiner dorp wel anders zou zijn.
Ik denk wel dat ik ergens anders ook gelukkig zou kunnen worden, maar ik zou wel mijn ouders missen, die nu bijna om de hoek wonen.
Ik denk wel dat ik ergens anders ook gelukkig zou kunnen worden, maar ik zou wel mijn ouders missen, die nu bijna om de hoek wonen.
Laatst aangepast door Lennox op za 16 feb 2013 - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Is het uit met je vriend??Japie schreef:Ik woon in de plaats waar ik iedereen in de buurt heb. Ik zou niet zo snel weggaan uit mezelf. Maar mocht ik de liefde van mijn leven tegen komen en die woont wat verder, wil ik daar best over nadenken.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik woon al 26 jaar in mijn hometown en wil er nooit meer weg!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Bliss schreef:Is het uit met je vriend??Japie schreef:Ik woon in de plaats waar ik iedereen in de buurt heb. Ik zou niet zo snel weggaan uit mezelf. Maar mocht ik de liefde van mijn leven tegen komen en die woont wat verder, wil ik daar best over nadenken.
Ja, is vorige week uitgegaan.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik woon hier dit jaar alweer 4 jaar en het was de beste keuze ooit. Veel vrienden gemaakt en een leuke niet al te grote stad met natuur achter mijn huis. Ik wil over een aantal jaar binnen deze stad verhuizen en een plek vinden om een gezin te hebben.
En ik verlang absoluut niet terug maar mijn geboorteplaats.
Laatst aangepast door Gympie op za 16 feb 2013 - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Bijna 10 jaar. Ik zou nergens anders willen wonen in Nederland, wel in het buitenland.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Wat jammer! Kwam het van jou uit of van hem? Sterkte ermee!Japie schreef:Bliss schreef:Is het uit met je vriend??Japie schreef:Ik woon in de plaats waar ik iedereen in de buurt heb. Ik zou niet zo snel weggaan uit mezelf. Maar mocht ik de liefde van mijn leven tegen komen en die woont wat verder, wil ik daar best over nadenken.
Ja, is vorige week uitgegaan.
Bliss- Lady Post-a-lot
Waarom wil je er nooit weg?Joli86 schreef:Ik woon al 26 jaar in mijn hometown en wil er nooit meer weg!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik woon er nu vier jaar, maar ben er niet echt happy. Er is ook niets wat me aan deze woonplaats bindt; mijn werk zit in een andere plaats (wel in de buurt) en ook mijn ouders en familie wonen ergens anders. Ouders wonen ook weer niet heel ver weg. Zodra de huizenmarkt weer wat meer aantrekt ben ik hier weg.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik woon sinds mijn 8ste in mijn huidige woonplaats. Sinds 3 jaar wel in een andere wijk samen met mij man. Ik vind het een fijne woonplaats maar ik ben er niet aan gehecht. Ik zou graag ergens anders wonen, dichter bij mijn ouders. Ik woon in de buurt van Rotterdam en dat is vaak handig maar mijn ouders wonen in een klein dorpje in Zeeland en daar heb je het strand en het bos lekker dichtbij. Het is daar ook zo rustig, daardoor kan ik zelf ook helemaal ontspannen.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik woon hier officieel mijn hele leven al, haast 23 jaar dus.
Ik heb ongeveer 2,5 jaar half bij mijn ex gewoond omdat het beter uitkwam met mijn werk, en met mijn huidige vriend heb ik ongeveer een half jaartje in een stadje hier vlakbij gewoond. Ik zou hier prima de rest van mijn leven kunnen wonen, maar de kans is groot dat wij ooit in Amersfoort belanden, waar mijn vriend vandaan komt.
Ik heb ongeveer 2,5 jaar half bij mijn ex gewoond omdat het beter uitkwam met mijn werk, en met mijn huidige vriend heb ik ongeveer een half jaartje in een stadje hier vlakbij gewoond. Ik zou hier prima de rest van mijn leven kunnen wonen, maar de kans is groot dat wij ooit in Amersfoort belanden, waar mijn vriend vandaan komt.
Gast- Gast
Ik woon er nu een jaar en het bevalt me prima. Denk wel dat we ooit nog naar een ander dorp hier in de buurt gaan verhuizen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik woon nu 4 jaar in mijn woonplaats. Ik ben er op de 1 of andere manier wel gehecht aan geraakt. Maar ik wil heel erg graag weer terug naar mijn oude woon en geboorte plaats.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik woon hier nu 4,5 jaar en heb het op zich wel naar m'n zin maar toch wil graag terug naar mijn geboorteplaats.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik woon hier nu 8 jaar en het bevalt me prima. Als er een goede rede voor zou zijn zou ik best willen verhuizen naar een stad die even groot/klein is, een dorp of grote stad zou ik niet graag naar toe verhuizen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik woon hier nu ruim anderhalf jaar, en ik woon er fijn, maar ik wil er sowieso ook weer weg op den duur. Ik heb een leuk huis, met leuke huisgenoten, maar voor de rest heb ik geen enkele binding met de stad. Ik zou graag in Utrecht willen gaan wonen, het liefst nog tijdens mijn studie. Na mijn studietijd wil ik best verhuizen, maar niet overal heen. Ik wil nooit in Limburg of Zeeland gaan wonen, en ook niet in plaatsen als Almere en Zoetermeer of Urk/Staphorst.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Ik woon hier nu 6 jaar en ben helemaal niet gehecht aan deze woonplaats. Het liefste zou ik terug verhuizen naar Zuid-Holland, het liefst in een mooie, oudere stad. Maar ik werk hier nu en heb leuke contacten opgebouwd en we hebben een fijn huis, dus voorlopig gaan we nog niet weg (denk ik). M'n vriend denkt er overigens hetzelfde over, alhoewel deze provincie wel echt zijn 'thuis' is.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
TsssssssGympie schreef:Ik woon hier dit jaar alweer 4 jaar en het was de beste keuze ooit. Veel vrienden gemaakt en een leuke niet al te grote stad met natuur achter mijn huis. Ik wil over een aantal jaar binnen deze stad verhuizen en een plek vinden om een gezin te hebben.
Ik zat me toevallig van de week af te vragen hoe jij tegenover een gezin staat, omdat jullie al zo lang bij elkaar zijn. Vind ik leuk om te lezen dus :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw woonplaats..
» Jouw woonplaats
» Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
» Jouw woonplaats
» Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: