Jouw woonplaats..
+36
PrimaBella
Limburg85
Roza
Fayebella
Bacio
Tinus
banjer49
Highway
Sarah1985
Blond
loura
Jeanette
Serena
Star007
Lejow
Caroow
Dennenappel
Niekske
RioolSpook
Cheesegirl
Dora
Darius
M@niek
Snack a Jack
Ugly Betty
VeryCherry
Lady Starstruck
Shisha
Parisienne
minoessepoes
Toet
Middleme
TGR
Caribbeanlover
Monte
Rush
40 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Jouw woonplaats..
Jaaa is redelijk dichtbij maar niet in mijn woonplaats waar dit topic over gaat maar misschien een leuk idee idd! Kan je er ook poolen?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Euhm, geen idee, ik heb alleen op het terras gezeten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Je kunt hier leuk winkelen. Een bezoekje brengen aan het Ot en Sien museum. Een avondje (paar uurtjes) bowlen en lekker eten
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
NoName88 schreef:Ik kan me bioscoop De Reehorst eigenlijk niet zo heel erg goed meer herinneren, was nog jong toen.(Ben nu 23).
Nou ik kom/kwam ook zeker niet wekelijks, niet eens maandelijks op het Museumplein, dus t zou wel toevallig wezen als ik je dan een keer gezien heb.
Ik heb The Titanic in de Reehorst gezien. Wat een zaal, echt huge!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:NoName88 schreef:Ik kan me bioscoop De Reehorst eigenlijk niet zo heel erg goed meer herinneren, was nog jong toen.(Ben nu 23).
Nou ik kom/kwam ook zeker niet wekelijks, niet eens maandelijks op het Museumplein, dus t zou wel toevallig wezen als ik je dan een keer gezien heb.
Ik ook! Wel zo'n vier keer ofzo
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:_Chance schreef:NoName88 schreef:Ik kan me bioscoop De Reehorst eigenlijk niet zo heel erg goed meer herinneren, was nog jong toen.(Ben nu 23).
+1! En Pearl Harbor ook haha!
Edit: Er werkte destijds echt een mega lekker ding bij daar dus ik wou iedere week wel naar de film haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Niekske schreef:Shoppen terrasje doen op de markt, van abbe museum heeft vaak ook leuke tentoonstellingen... kanoën op de dommel als het mooi weer is 's avonds uit eten in de dommelstraat of op de kleine berg en op stap op de markt of op stratumseind. Eindhoven is best leuk maar niet zo bijzonder eigenlijk. Of je moet met koniginnedag komen of als psv kampioen is
Haha, +1
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Poelzicht is in Vreeswijk (Nieuwegein). Ben zelf geboren in de plaats die Atelier Madame beschrijft (kom er nog vaak) en Nieuwegein heb ik ook een aantal jaartjes gewoond. In Nieuwegein vind ik alleen Vreeswijk leuk. Mooi oud gedeelte aan de dijk.
Gast- Gast
Shisha schreef:Lady Starstruck schreef:_Chance schreef:NoName88 schreef:Ik kan me bioscoop De Reehorst eigenlijk niet zo heel erg goed meer herinneren, was nog jong toen.(Ben nu 23).
+1! En Pearl Harbor ook haha!
Edit: Er werkte destijds echt een mega lekker ding bij daar dus ik wou iedere week wel naar de film haha!
Haha die heb ik denk ik nooit gespot! Ik ging altijd wel naar het zwembad in het Edesche gemeente dorp Lunteren. Daar werkte een dubbelganger van een voetballer waar ik toen verliefd op was (was ik 13 ofzo). Ik was toen echt verliefd haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw woonplaats
» Jouw woonplaats
» Waarom staat er ineens "over (woonplaats)"
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
» Jouw woonplaats
» Waarom staat er ineens "over (woonplaats)"
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: