Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw woonplaats..

+36
PrimaBella
Limburg85
Roza
Fayebella
Bacio
Tinus
banjer49
Highway
Sarah1985
Blond
loura
Jeanette
Serena
Star007
Lejow
Caroow
Dennenappel
Niekske
RioolSpook
Cheesegirl
Dora
Darius
M@niek
Snack a Jack
Ugly Betty
VeryCherry
Lady Starstruck
Shisha
Parisienne
minoessepoes
Toet
Middleme
TGR
Caribbeanlover
Monte
Rush
40 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jouw woonplaats.. - Pagina 3 Empty Re: Jouw woonplaats..

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:31

June schreef:
Zusje schreef:June, wat heb je dat leuk geschreven, ik zou het zo doen!

Very Happy Dank je. Je bent van harte welkom!

Ik vind het gewoon een heel leuk topic!

Dan kom ik zeker een keer langs van de zomer cheers

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:32

Leuk, ik kom ook wel eens in XL. Maar meestal zit ik in de Doctor Pub. IC ben ik ook wel eens geweest.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 13 feb 2012 - 6:35

Ook ja, de Doctor kom ik ook wel eens. De IC moet je wel treffen. De laatste keer dat ik er was hadden ze een Bollywood party ofzo, echt vreselijk, allemaal van die Indiaase muziek.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:38

Haha nou, loop een rondje door het park, doe wat boodschappen bij de plaatselijke winkeltjes en ga maar weer naar huis, want voor de rest is er niks!

Gast
Gast

Bericht  Shisha ma 13 feb 2012 - 6:46

Jolee schreef:
Shisha schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik woon in wageningen. Ik zou het niet weten wat te adviseren. Misschien weten mijn mede plaatsgenoten hier wel wat leuk is Laughing

Naar de bios ofzo. En tapas eten bij dat zaakje wat vlak bij de oorzaak zit. Verder... uhm... ??
Mijn ouders wonen in Wageningen.

Ik ben er trouwens 1x wezen stappen en dat was geen succes. Voornamelijk 16 jarige pubers haha!

Dan snap ik niet waarom je de Manhattan in A.rnhem aanraadt Laughing.

Ik vind W.ageningen heel leuk en ik ga daar vaak een biertje drinken met vrienden. 16 Jarige pubers heb ik geen last van. Ik ga dan ook niet naar ´t Gat ofzo. Wellicht kom je ze daar tegen. In de zomer zijn de terrasjes ook heel gezellig. De uiterwaarden zijn heerlijk om te wandelen (nu kun je er schaatsen) en in de zomer aan het water BBQ-en. Je kan er redelijk wat oorlogsgeschiedenis vinden (ook in de buurt, G.rebbenberg en militair ereveld). De botanische tuinen van de universiteit zijn super mooi (en gewoon gratis, je kan er altijd heen) en de stad behoort tot een van de leuke studentensteden van Nederland. Je proeft daar ook wel de studentensfeer. En het bevrijdingsfestival natuurlijk!

Bioscoop zou ik in E.de doen, in W.ageningen is het niet zo comfortabel.

Ik woon in allebei de plaatsen, A.rnhem en in W.ageningen, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar W.ageningen.

Ik ben al een tijd niet meer in Manhattan geweest en zo te horen hoef ik er dus niet meer heen haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sarah1985 ma 13 feb 2012 - 7:04

hier kun je best aardig winkelen, ook leuk wandelen en fietsen. Ook zit hier een heel erg goed restaurant waar je dan echt moet eten. Verder is het best wel saai eigenlijk
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Lady Starstruck ma 13 feb 2012 - 7:19

Shisha schreef:
Jolee schreef:
Shisha schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik woon in wageningen. Ik zou het niet weten wat te adviseren. Misschien weten mijn mede plaatsgenoten hier wel wat leuk is Laughing

Naar de bios ofzo. En tapas eten bij dat zaakje wat vlak bij de oorzaak zit. Verder... uhm... ??

Ik ben er trouwens 1x wezen stappen en dat was geen succes. Voornamelijk 16 jarige pubers haha!

Ik vind W.ageningen heel leuk en ik ga daar vaak een biertje drinken met vrienden. 16 Jarige pubers heb ik geen last van. Ik ga dan ook niet naar ´t Gat ofzo. Wellicht kom je ze daar tegen. In de zomer zijn de terrasjes ook heel gezellig. De uiterwaarden zijn heerlijk om te wandelen (nu kun je er schaatsen) en in de zomer aan het water BBQ-en. Je kan er redelijk wat oorlogsgeschiedenis vinden (ook in de buurt, G.rebbenberg en militair ereveld). De botanische tuinen van de universiteit zijn super mooi (en gewoon gratis, je kan er altijd heen) en de stad behoort tot een van de leuke studentensteden van Nederland. Je proeft daar ook wel de studentensfeer. En het bevrijdingsfestival natuurlijk!

Ik woon in allebei de plaatsen, A.rnhem en in W.ageningen, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar W.ageningen.

Ik ben al een tijd niet meer in Manhattan geweest en zo te horen hoef ik er dus niet meer heen haha!

Jaa dat zijn inderdaad wel de hotspots in Wageningen! Verder voor de cultuur snuivers de Casteelse Poort. Ik ben een geboren en getogen Edenaar. Ik woon nu 4 jaar in Wageningen, maar ik wil zo graag terug naar Ede. De Cinemec in Ede is inderdaad een mooie bioscoop, maar de bioscoop in Wageningen vind ik meer sfeer uitademen. Ik vind de Cinemec zo groot en massaal. Ik ga in Wageningen eigenlijk alleen maar naar Daniels (voor The Voice kijkers de stamkroeg van Chris Hordijk) maar de keren dat ik daar zit zijn op 1 hand te tellen. Ik ga altijd naar Ede toe als ik naar de kroeg ga. Maar dan vermijd ik de plekken wel waar de 16 jarige komen haha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 7:22

Ik vroeg me al af wat de stamkroeg van Chris Hordijk zou zijn. Laughing Lisa ben ik wel eens tegengekomen in de XL.

Wat bracht je naar W.ageningen? Veel vrienden vertrekken naar E.de vanwege het feit dat het daar goedkoper wonen is, maar vinden W.ageningen veel leuker.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck ma 13 feb 2012 - 7:25

Jolee schreef:Ik vroeg me al af wat de stamkroeg van Chris Hordijk zou zijn. Laughing Lisa ben ik wel eens tegengekomen in de XL.

Wat bracht je naar W.ageningen? Veel vrienden vertrekken naar E.de vanwege het feit dat het daar goedkoper wonen is, maar vinden W.ageningen veel leuker.

Haha Daniels dus Laughing weet alleen niet of hij daar nog komt, hij zal nu wel een ontzettend druk schema hebben vermoed ik. De XL is een mooie tent, lekker groot en altijd goede artiesten, als er artiesten zijn.
Ik werk in Wageningen, ik woon nu vijf minuten fietsen van mijn werk af. En mijn vriend en ik konden in Ede toen dertijd echt geen huurhuis vinden, dat was echt een drama. In Wageningen hadden we zo beet met een huurhuis dus toen zijn we hierheen gegaan. Maar mijn volgende huis word zeker weer in Ede (of in tussen plaatsje Bennekom)
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Highway ma 13 feb 2012 - 7:35

Het gaat al veel over W.ageningen hier smile Aanradertjes zijn inderdaad het arboretum, wandelen over de dijk en de uiterwaarden, vooral de natuur in en rond Wageningen is mooi, echt veel te doen vind ik niet (afgezien van 5 mei, blues festival etc)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  banjer49 ma 13 feb 2012 - 7:39

ik woon in Groet NH.

in de winter zou ik hier niet echt naar toe gaan, maar zomers is het hier prachtig, mooie natuur en je zit natuurlijk erg dicht bij zee
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Tinus ma 13 feb 2012 - 7:40

Je kunt hier heerlijk wandelen/fietsen in de bossen. Er zijn verschillende routes die je kunt doen, en dan lekker een rugzakje meenemen met wat drinken, wat te eten en dan op één van de picknickplekken, lekker even relaxen.
In het dorp zelf kun je o.a. naar de gedachtenisruimte(Oktober '44) van de WO II. Vanuit ons dorp zijn er meer dan 600 mannen weggevoerd en daarvan is een soort museum gemaakt, daarbij hoort ook het V.rouwtje van P.utten(die de weduwes symboliseert van de weggevoerde en nooit meer teruggekomen mannen) en de gedenkplaat("Vanhier werden zij weggevoerd") aan de Oude Kerk.
Ik woon (dus) in P.utten
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Shisha ma 13 feb 2012 - 7:42

Lady Starstruck schreef:
Shisha schreef:
Jolee schreef:
Shisha schreef:

Jaa dat zijn inderdaad wel de hotspots in Wageningen! Verder voor de cultuur snuivers de Casteelse Poort. Ik ben een geboren en getogen Edenaar. Ik woon nu 4 jaar in Wageningen, maar ik wil zo graag terug naar Ede. De Cinemec in Ede is inderdaad een mooie bioscoop, maar de bioscoop in Wageningen vind ik meer sfeer uitademen. Ik vind de Cinemec zo groot en massaal. Ik ga in Wageningen eigenlijk alleen maar naar Daniels (voor The Voice kijkers de stamkroeg van Chris Hordijk) maar de keren dat ik daar zit zijn op 1 hand te tellen. Ik ga altijd naar Ede toe als ik naar de kroeg ga. Maar dan vermijd ik de plekken wel waar de 16 jarige komen haha.

Waar ga je meestal heen dan in Ede? Want ik ga er ook nog wel eens stappen haha!

En ik vind de cinimec ook niet zo. Heel massaal inderdaad. De Reehorst vond ik vroeger echt geweldig. I love you
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 7:44

In mijn dorp is weinig tot niks te doen. Ik weet wel dat veel mensen hierheen komen om over de dijk te rijden, maar dat is eigenlijk in de omliggende dorpen ook het geval. En mensen komen voor de bloesem in de bomen. Ik woon in de Betuwe.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 13 feb 2012 - 8:04

Lady Starstruck: grappig dat jij juist graag naar E.de wil. Ik vind dat juist helemaal geen leuke plaats (alleen om te gaan stappen in de Premier of in the Harvest), of om een drankje te doen in de Plantage.
Cinemec vind ik dan wel weer een prettige bios. Het Heerenstraat theater vind ik drie keer niets.

Echt grappig dat hier toch veel meiden uit W.ageningen komen. W.ageningen meeting Very Happy?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:13

_Chance schreef:

Echt grappig dat hier toch veel meiden uit W.ageningen komen. W.ageningen meeting Very Happy?

Hahaha, het zou me niks verbazen als wij elkaar al eens of meerdere keren zijn tegen gekomen, zonder het te weten, in de doc of xl. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:15

Wat grappig dat er zoveel uit de buurt van W.ageningen komen. Ik woon ook in de buurt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:19

Ik woon in Eindhoven, and I'm loving it Very Happy er is hier zoveel te doen, zoals uitgaan (de langste kroegenstraat van Nederland ligt in Eindhoven Wink) en het is echt een culturele stad.

Gast
Gast

Bericht  Bacio ma 13 feb 2012 - 8:27

Ik heb een boekje gemaakt voor vrienden die uit het buitenland op bezoek komen. Daarin een kaart met kruisjes en uitleg van leuke plekjes.
Ik raad ze altijd aan een historische tour te doen met gids. Dan gaan ze door het hart van de stad, langs alle mooie oude gebouwen en worden gewezen op leuke dingen (zoals kleinste huis van Amsterdam), ze gaan oude Amsterdamse kaas proeven etc.

Daarna lekker in een oud cafe zoals de Brandon een kopstootje halen. Daarna rondfietsen in de Jordaan (mijn favoriete plek) en daar borrelen en uit eten. 's Avonds nog op de fiets naar de Pijp.
Bij lekker weer picknicken in het Westerpark of Sarphatipark en dan op de pont naar de NDSM werf om bij Noorderlicht even een drankje te doen. Als ze buitenlands zijn en nooit hier zijn geweest ook nog even het Twiske in om een molen en een sluis te bekijken.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Bacio ma 13 feb 2012 - 8:29

Zelda schreef:Ik woon in Eindhoven, and I'm loving it Very Happy er is hier zoveel te doen, zoals uitgaan (de langste kroegenstraat van Nederland ligt in Eindhoven Wink) en het is echt een culturele stad.
Wat kan je er allemaal doen dan? Qua cultuur?

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Fayebella ma 13 feb 2012 - 8:30

Bij ons in de omgeving kun je fietsen/wandelen door de bossen en het platteland. In onze gemeente zijn verschillende fiets- en wandelroutes. Ook loopt er een stuk van het Pieterpad door de gemeente. In H.orst zelf kun je naar verschillende museums o.a. Het aardbeienland, de Locht, de rozentuinen of de Kantfabriek. Verder kun je bij heel veel leuke cafe'slekker eten en gezellig wat drinken. We hebben 1 cafe die op plek 12 staat in de top 100. En een dorp verder kun je echt lekker ijs eten bij C.levers.

Ik woon dus in H.orst a/d M.aas.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:31

Bacio schreef:
Zelda schreef:Ik woon in Eindhoven, and I'm loving it Very Happy er is hier zoveel te doen, zoals uitgaan (de langste kroegenstraat van Nederland ligt in Eindhoven Wink) en het is echt een culturele stad.
Wat kan je er allemaal doen dan? Qua cultuur?
Veel musea, festivalletjes, een grote bibliotheek waar een hoop dingen plaatsvinden.

Gast
Gast

Bericht  Roza ma 13 feb 2012 - 8:35

Fayebella schreef:Bij ons in de omgeving kun je fietsen/wandelen door de bossen en het platteland. In onze gemeente zijn verschillende fiets- en wandelroutes. Ook loopt er een stuk van het Pieterpad door de gemeente. In H.orst zelf kun je naar verschillende museums o.a. Het aardbeienland, de Locht, de rozentuinen of de Kantfabriek. Verder kun je bij heel veel leuke cafe'slekker eten en gezellig wat drinken. We hebben 1 cafe die op plek 12 staat in de top 100. En een dorp verder kun je echt lekker ijs eten bij C.levers.

Ik woon dus in H.orst a/d M.aas.

Heeeeeel lekker ijs I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532

Bericht  Roza ma 13 feb 2012 - 8:36

Ik geloof dat ik onder een steen geleefd heb.. Weer iemand uit het zuiden dus smile Gezellig!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532

Bericht  Limburg85 ma 13 feb 2012 - 8:37

Princess schreef:Leuk topic dit!

Het is vooral leuk om naar mijn woonplaats te komen als het mooi weer is.

Een wandeling over de stadswallen is erg leuk, ook kan de Culturele Route gelopen worden, maar dat is alleen op zondag geloof ik.
Daarna even op een terrasje ploffen op de grote markt, het hele plein is dan ongeveer 1 groot terras, met 5 eetcafé's die er zitten. Vooral bij de G.asterij, H.ugo en het Oude S.tadhuys kun je lekker lunchen.

Ook is het leuk om te picknicken bij de Buiten Waterpoort, het is er dan best druk met mensen die dat doen, of daar gewoon liggen te zonnen.
Je kunt vanaf daar met het pontje overvaren naar Slot L.oevestein, dat is echt heel erg leuk. Vanaf daar is Hugo de Groot ontsnapt via de boekenkist.
Daarna weer terugvaren en dan lekker uit eten, in de binnenstad zitten een hoop leuke eetcafé's of restaurant, sowiezo bij de terrassen maar ook op de L.angendijk.
Daar kun je dan meteen blijven hangen, eerst lekker barhangen in een aantal kroegen, daarna een cocktailtje drinken en daarna of naar de plaatselijke skihut, of naar de 80s 90s tent, het zijn allebei geen clubs maar meer danscafé's.

Ik woon in Gorkum.

Bij het lezen dacht he dit komt me bekend voor en het klopt ook nog, ik kom oorspronkelijk uit de buurt van Gorinchem, leuk!

Laatst aangepast door Limburg85 op ma 13 feb 2012 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: