Dikker worden
+15
Puggle
Bruintje Beer
Diese
Ugly Betty
Star007
Jazzlyn
Linda
Coco
Floor
Annemie
Supertalentje
Smaragdje
Susan
CCC
Sylvana
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dikker worden
@Parel. Je verwoordt het mooi, ik heb vooral die dikke buik ook teveel geromantiseerd. Ik denk dat ik absoluut trots zal zijn als ik zometeen een echte bolle zwangerschapsbuik heb, maar ik ben wel echt doodsbang voor het hoe er ná de bevalling allemaal uit zal zien.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Het komt echt wel min of meer weer goed hoor
Het is wel één van de redenen dat ik niet meer aan een derde begin. Heb gewoon geen zin in meer geblubber en gestreep. Vind het wel best zo, na twee kinderen valt het resultaat me niet tegen (ja, lelijk litteken van de ks, litteken waar ik gehecht ben na de bevalling en het is allemaal wat minder strak) maar nog een keer, dat zou volgens mij een drama worden. 3x zo uitgerekt worden en gehavend, daar heb ik geen zin in.
Het is wel één van de redenen dat ik niet meer aan een derde begin. Heb gewoon geen zin in meer geblubber en gestreep. Vind het wel best zo, na twee kinderen valt het resultaat me niet tegen (ja, lelijk litteken van de ks, litteken waar ik gehecht ben na de bevalling en het is allemaal wat minder strak) maar nog een keer, dat zou volgens mij een drama worden. 3x zo uitgerekt worden en gehavend, daar heb ik geen zin in.
Gast- Gast
Ik vind dat je best mag klagen ondanks dat je er iets moois voor uterug krijgt. Mannen worden toch ook niet "lelijker" als ze een kind krijgen?
@ Susan, ik denk niet dat ik daar gelukkiger van wordt aangezien dat toch nog minimaal 8 jaar zal duren dan. Maar je mag nog wel gewoon zwanger raken na een correctie, alleen niet direct weer natuurlijk. En uiteindelijk vind ik het toch het belangrijkste dat ik mijzelf prettig voel in mijn lijf.
@ Susan, ik denk niet dat ik daar gelukkiger van wordt aangezien dat toch nog minimaal 8 jaar zal duren dan. Maar je mag nog wel gewoon zwanger raken na een correctie, alleen niet direct weer natuurlijk. En uiteindelijk vind ik het toch het belangrijkste dat ik mijzelf prettig voel in mijn lijf.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb nooit een strakke buik gehad, dus daar ben ik niet zo heel bang voor, wel voor striae en borsten als theezakjes. Maar als ik kijk naar mijn moeder en mijn zus dan hoop ik dat ik er net zo goed vanaf komen als zij (een klein flubbertje en geen striae of littekens).
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was tijdens de zwangerschap oh zo trots op mijn buik. Droeg ook altijd strakke kleding om het te showen hihi.
Het getal op de weegschaal bleef maar stijgen (van 68 naar een kleine 100:shock: ), maar ik bleef mezelf prachtig voelen. Ok op het einde niet meer, want toen kreeg ik geen schoenen meer aan. Nu zie ik foto's van mezelf terug, en ik schaam me gewoon hoe dik ik ben geweest. Bij mij was het ook niet alleen buik.. Gelukkig heb ik het er allemaal af gekregen + wat extra's . Dat komt echt wel weer goed!
Het getal op de weegschaal bleef maar stijgen (van 68 naar een kleine 100:shock: ), maar ik bleef mezelf prachtig voelen. Ok op het einde niet meer, want toen kreeg ik geen schoenen meer aan. Nu zie ik foto's van mezelf terug, en ik schaam me gewoon hoe dik ik ben geweest. Bij mij was het ook niet alleen buik.. Gelukkig heb ik het er allemaal af gekregen + wat extra's . Dat komt echt wel weer goed!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb trouwens op het einde wel straie gekregen, maar je het bijna niet meer. Trek nu ook gerust weer een bikini aan (eerste jaar niet hoor).
Diese- Prater
Diese schreef:Ik was tijdens de zwangerschap oh zo trots op mijn buik. Droeg ook altijd strakke kleding om het te showen hihi.
Jij geeft me hoop dat het ooit nog goedkomt met mijn gewicht haha
Gast- Gast
[quote="June"]
Whah bereidt je dan maar voor als je helemaal stopt met kolven.....dan blijven het lege theezakjes!!
Ik was er niet echt bang voor om dikker te worden eigenlijk. Ben al best slank en het m,ocht er hier wel aanblijven zitten. Maar helaas.
Heb wel na 2 zwangerschappen een blubberbuikje gekregen maar geen straie dus valt mee te leven haha op het zwartegedrukte hierboven dan
Stofzuiger schreef:Whahahaha, geweldige eerste reactie.
Troost je, ik pas nog in maat 36, maar heb wel een blubberbuik vol striae. En hangtieten nu de borstvoeding terug loopt, na het kolven zijn het lege theezakjes.
Maar met kleren aan lijkt het nog wel aardig
Whah bereidt je dan maar voor als je helemaal stopt met kolven.....dan blijven het lege theezakjes!!
Ik was er niet echt bang voor om dikker te worden eigenlijk. Ben al best slank en het m,ocht er hier wel aanblijven zitten. Maar helaas.
Heb wel na 2 zwangerschappen een blubberbuikje gekregen maar geen straie dus valt mee te leven haha op het zwartegedrukte hierboven dan
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Sylvana schreef:Oke, ik vind het echt heel erg, maar tot nu toe vind ik het dikker worden echt vréselijk..
Toen ik nog niet in verwachting was vond ik zwangere buiken echt prachtig, ik kon niet wachten tot het voor mij ook zover was. Maar nu het dan zover is heb ik er voor mezelf echt moeite mee dat ik dik(ker) word. Misschien komt het omdat ik nu vooral nog een 'zij heeft iets te veel gegeten' buik heb, en nog geen échte zwangerschapsbuik (vat je 'm nog?), maar ik vind er tot nu toe niks aan. En ik ben ook zo bang dat ik na de zwangerschap een blubberbuik vol striae heb. Echt, wat een aanstelster ben ik he! Ik snap gewoon niet waar het ineens vandaan komt. Ik hoop echt dat ik nog bijdraai haha.
Herkenbaar?
Heel herkenbaar, dit zou ik zo getypt kunnen hebben. Helaas weinig aan te doen, alleen wat op je voeding letten dat scheelt misschien.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik vind het heel mooi en bijzonder om zwanger te zijn, maar ik hou ook nog eens veel vocht vast waardoor ik me echt een dikkertje dap voel. Ik kan er (als ik mn best doe) nog wel iets van maken met leuke kleding en makeup maar als ik foto's zie van mezelf voor de zwangerschap, ben ik gewoon jaloers op mezelf (zo slank!) Kan me niet meer voorstellen hoe dat was, maargoed na mijn eerste zwangerschap is het ook goed gekomen dus ik hou hoop En het is de laatste keer dus moet ook niet zeuren...
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Nee eigenlijk niet herkenbaar, ik gaf dr niets om. Was in totaal maar 12 kilo aangekomen en de dag na de bevalling liep ik weer rond in mijn eigen gewone kleren.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Diese schreef:Ik was tijdens de zwangerschap oh zo trots op mijn buik. Droeg ook altijd strakke kleding om het te showen hihi.
Goed zo! Was ook echt bedoeld als opsteker. Toen ik een week na de bevalling weer op de weegschaal ging staan, en bleek dat ik maar 9 kilo kwijt was van de 30 dacht ik dat het nooooooit meer goed zou komen. De eerste 5 maand ook geen gram meer afgevallen. Maar toen ik eenmaal gestopt was met de bv en weer een (werk)ritme kreeg, vlogen de kilo's eraf zonder dat ik er wat voor hoefde te doen. De straie trok weg, borsten werden weer steviger. Nooit gedacht, maar voel me weer lekker in mn lijf.
Diese- Prater
Ik kan me wel voorstellen hoor, dat je dat hebt. Ik denk dat dat bij bijna iedere vrouw wel even door haar hoofd schiet .
Voor mijn zwangerschap had ik niet een heel strak slank lijf en ik was best wel een beetje bang om veel aan te komen.
Uiteindelijk viel het hartstikke mee en heb ik me de hele zwangerschap prachtig gevoeld ( ik heb nog niet veel foto's teruggezien, misschien dat ik er dan anders over denk, haha ). Alle kleding stond leuk ( eindelijk eens geen buik inhouden ).
Ook mijn angst was onterecht, ik was maar 2,5 kilo aangekomen en nu 2,5 week na de zwangerschap is er 12 af. Natuurlijk heb ik wel een buik, maar het valt me alles mee.
Er hebben wel 2 kindjes ingezeten en dat is heel wat waard!! Overigens moet ik sowieso nog wat afvallen hoor, dus ik ben er nog niet.
Dus misschien kom je helemaal niet zoveel aan. Je hoeft ook niet ineens voor 2 te gaan eten. En geniet lekker van je groter ( en strakker ) wordende buikje.
Het zal vast helemaal goedkomen.
Voor mijn zwangerschap had ik niet een heel strak slank lijf en ik was best wel een beetje bang om veel aan te komen.
Uiteindelijk viel het hartstikke mee en heb ik me de hele zwangerschap prachtig gevoeld ( ik heb nog niet veel foto's teruggezien, misschien dat ik er dan anders over denk, haha ). Alle kleding stond leuk ( eindelijk eens geen buik inhouden ).
Ook mijn angst was onterecht, ik was maar 2,5 kilo aangekomen en nu 2,5 week na de zwangerschap is er 12 af. Natuurlijk heb ik wel een buik, maar het valt me alles mee.
Er hebben wel 2 kindjes ingezeten en dat is heel wat waard!! Overigens moet ik sowieso nog wat afvallen hoor, dus ik ben er nog niet.
Dus misschien kom je helemaal niet zoveel aan. Je hoeft ook niet ineens voor 2 te gaan eten. En geniet lekker van je groter ( en strakker ) wordende buikje.
Het zal vast helemaal goedkomen.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Diese schreef:Parel schreef:Diese schreef:Ik was tijdens de zwangerschap oh zo trots op mijn buik. Droeg ook altijd strakke kleding om het te showen hihi.
Goed zo! Was ook echt bedoeld als opsteker. Toen ik een week na de bevalling weer op de weegschaal ging staan, en bleek dat ik maar 9 kilo kwijt was van de 30 dacht ik dat het nooooooit meer goed zou komen. De eerste 5 maand ook geen gram meer afgevallen. Maar toen ik eenmaal gestopt was met de bv en weer een (werk)ritme kreeg, vlogen de kilo's eraf zonder dat ik er wat voor hoefde te doen. De straie trok weg, borsten werden weer steviger. Nooit gedacht, maar voel me weer lekker in mn lijf.
Nog meer hoop! Je moet peptalks gaan geven joh!
Printje ; dan heb je gewoon heel erg geluk gehad, die oude kleren (jurkjes wel, broeken niet) gaan nog heel lang niet passen vrees ik!
Gast- Gast
Printje schreef:Nee eigenlijk niet herkenbaar, ik gaf dr niets om. Was in totaal maar1218 kilo aangekomen ende dag na de bevalling liep ik weer rond in mijn eigen gewone kleren.
Mijn eigen oude kleren pas ik nog steeds niet, maar ik ben ook nog niet op mijn oude gewicht, maar ik zat er echt niet mee... En nu kan het me ook niet boeien dat ik zwaarder ben, ik heb gewoon maat 38, en als ik op gewicht ben zal ik wel weer 36 hebben.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dikker worden door Clomid
» "Van volkoren brood worden we alleen maar dikker"
» Dikker na de zwangerschap!
» om misselijk van te worden...
» om gek van te worden
» "Van volkoren brood worden we alleen maar dikker"