om gek van te worden
Pagina 1 van 1
om gek van te worden
Ik had al 2 weken problemen met mijn internet vandaag eindelijk een monteur geweest. Heb een nieuw modem gekregen en hij heeft iets gedaan waar de kabels mijn huis binnen komen. Heel fijn want internet doet het weer, maar nu heb ik de hele tijd storing op mijn tv Pfff kan ik weer gaan bellen
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: om gek van te worden
Maar je kunt nu wel internetten met het nieuwe modem? Provider?
Edit: Ik bedoelde natuurlijk te vragen, wie is jouw provider?
Edit: Ik bedoelde natuurlijk te vragen, wie is jouw provider?
Gast- Gast
Ik heb internet en tv allebei van UPC. Internet doet het nu weer prima gelukkig, werkt wel zo prettig.
Hoochie- Prater
Ow, met UPC kan ik ook wel helpen.
Er zit een verstoring tussen wandcontactdoos en televisie. En dit zal de modem en/of router zijn. Of verkeerd aangesloten, of onjuiste bekabeling. Je kunt een eigen controle uitoefenen en dat is door de coaxkabel uit het modem te halen en deze even rechtstreeks in de wandcontactdoos te pluggen. Werkt de tv dan zonder verstoring, dan kun je er praktisch vanuit gaan dat er iets is tussen modem en/of router dat niet lekker loopt.
Er zit een verstoring tussen wandcontactdoos en televisie. En dit zal de modem en/of router zijn. Of verkeerd aangesloten, of onjuiste bekabeling. Je kunt een eigen controle uitoefenen en dat is door de coaxkabel uit het modem te halen en deze even rechtstreeks in de wandcontactdoos te pluggen. Werkt de tv dan zonder verstoring, dan kun je er praktisch vanuit gaan dat er iets is tussen modem en/of router dat niet lekker loopt.
Gast- Gast
ABE schreef:Ow, met UPC kan ik ook wel helpen.
Ik ga het morgen eens even uitproberen. Dank je wel
Hoochie- Prater
YW! In principe hoef je de controle nog niet eens uit te voeren. Want internet is het eerste wat uitvalt als het signaal niet goed de woning binnenkomt. De televisie zal pas als laatste uitvallen. In dit geval kun je er eigenlijk vanuit gaan dat er iets in de modem/router niet goedzit. Maar goed, als je morgen belt moet je wel met een goed verhaal komen en dan is de proef met de coaxkabel wel even noodzakelijk, anders zal de medewerker je proberen af te troeven. Succes voor morgen! Hoop dat je een goede medewerker krijgt en dat die de monteur even terugstuurt voor een checkup, want het is niet goed zoals het nu zit!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Oke, ik vind dit eng worden ...
» om misselijk van te worden...
» Zindelijk worden
» Zindelijk worden
» Draagmoeder worden
» om misselijk van te worden...
» Zindelijk worden
» Zindelijk worden
» Draagmoeder worden
Pagina 1 van 1