Dikker worden door Clomid
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dikker worden door Clomid
Ik ben nu met de 4e ronde Clomid bezig en merk dat ik de afgelopen weken echt een stuk dikker ben geworden. Qua eten ben ik niet anders gaan doen en zelfs gezonder gaan eten.
Zijn er meer meiden die dikker zijn geworden tijdens het gebruik van Clomid?
Vooral mn buik is dikker..
Zijn er meer meiden die dikker zijn geworden tijdens het gebruik van Clomid?
Vooral mn buik is dikker..
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Dikker worden door Clomid
een vriendin van mij is ook behoorlijk aangekomen door de clomid ook voornamelijk bij haar buik!
Gast- Gast
Hmmm....ik durf het niet te zeggen. Toen ik met de Clomid begon ben ik tegelijkertijd ook naar een dietiste gegaan om aan te komen. Dus of die 5 kilo die ik toen aankwam door de Clomid is gekomen of door mijn aangepaste eetpatroon durf ik niet te zeggen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werd dunner tijdens het gebruik van Clomid, maar ik weet niet of het daar van kwam of van de stress.
Gast- Gast
Ik werd ook dikker rondom mijn buik, al gebruikte ik geen clomid maar moest spuiten. Volgens mij hoort het er jammer genoeg een beetje bij dat je dan wat dikker wordt. Al verschilt het natuurlijk van persoon tot persoon.
Gast- Gast
Ik ben ook een klein beetje aangekomen door de clomid. Zijn toch hormonen die je inneemt en de ene is daar wat gevoeliger voor dan de ander, net als met de pil.
Denk dat ik in de 5 rondes dat ik het heb geslikt ongeveer 2-2.5kg ben aangekomen.
Denk dat ik in de 5 rondes dat ik het heb geslikt ongeveer 2-2.5kg ben aangekomen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik was ook aangekomen door de clomid. Daarna moest ik hormonenspuiten en werd ik nog dikker. Tijdens en na mijn zwangerschap ben ik veel afgevallen.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik ben zelf ook behoorlijk aangekomen door de Clomid, nu is alles er overigens ook wel allemaal af.
Gast- Gast
Ik ben ook flink aangekomen van de hormoonbehandeling tijdens IVF. Ik denk wel zo'n 5 kilo . Ben hier inderdaad ook gevoelig voor, had ik destijds ook toen ik met de anticonceptiepil begon.
Zie ook echt op tegen de volgende behandeling, ben nu nog hard bezig om de zwangerschapskilo's (a 15 kg) en de 5 kg van de hormonen weg te werken...Nog 9 kilo te gaan!
Zie ook echt op tegen de volgende behandeling, ben nu nog hard bezig om de zwangerschapskilo's (a 15 kg) en de 5 kg van de hormonen weg te werken...Nog 9 kilo te gaan!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
jammer hoor
Maar ja toch laatste ronde Clomid.. Volgende ronde over op hormonen spuiten. Dat wordt nog wat dan.
Maar ja toch laatste ronde Clomid.. Volgende ronde over op hormonen spuiten. Dat wordt nog wat dan.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: