Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikker na de zwangerschap!

+12
Susan
Pien
Monnie
Pussycat
L!ND@
Coco
Linda
Liadan
PapillonRose
Kat1980
moepie
Bloem86
16 plaatsers

Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Bloem86 ma 4 jul 2011 - 0:21

Ik lees vaak (gelukkig maar, denk ik..) dat meiden na hun zwangerschap na verloop van tijd weer op hun oude gewicht zitten! Wat fijn lijkt me dat!
Maar zijn er hier ook meiden die niet meer op hun oude gewicht zijn terug gekomen. En ook niet meer in hun kleding passen van voor de zwangerschap?!
Ik heb dat probleem namelijk wel.. En denk soms dat ik de enige ben!
Mijn buik!! Vreselijk! Ik krijg daar de extra kilo's gewoon niet af! En mijn dochter is al ruim een jaar! Ben al een aantal keer op dieet geweest, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik niet zo'n doorzettingsvermogen heb wat dat betreft! Veel sport ik niet.. Ik zwem 1 a 2 keer in de week. En probeer om de dag buikspieroefeningen te doen! Maar ik blijf als het ware die 'zwemband' rondom me buik houden! En vind t toch wel rot!!

Zijn er meer mama's die dit probleem hebben/ hadden?! En heb je er dan heel hard je best voor gedaan om dit eraf te krijgen (en hoe?), of jezelf er bij neergelegd?
Heb soms het idee dat ik de enige ben... Als ik dan lees dat iedereen weer op haar oude gewicht zit!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  moepie ma 4 jul 2011 - 0:27

Ik ben nog altijd 5 kilo zwaarder dan voordat ik zwanger werd. En pas dus ook niet meer alle kleren van voor die tijd. En mijn dochter wordt straks al 2.
Mij is het ook (nog) niet gelukt en dit heeft ook mede te maken met doorzettingsvermogen. Alles is lekker!! Ik vind het zo ontzettend moeilijk. Ik heb periodes dat ik me er maar bij neerleg maar ook periodes dat ik denk "verschirkkelijk!!!" Het is dus heel wisselend. Ik weet dat ik er zelf wat aan moet doen! Ik ben nu wel heel erg op een punt gekomen dat ik er heel graag wat af wil, sinds 2 weken probeer ik zo min mogelijk te snoepen, alleen nog water te drinken en gezond te eten. Een echt dieet volg ik niet want ik wil graag weer zwanger worden, dan kan je toch nog streng aan het lijnen zijn. Maar ik weet dat als ik consequent ben met niet snoepen, geen mayo bij het eten en veel water drinken dat er dan wel wat af gaat.

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Kat1980 ma 4 jul 2011 - 0:29

Bij mijn vorige en ook weer deze zwangerschap waren de laatste paar kilo's het moeilijkste, die wilden er gewoon echt niet vanaf. En ze leken inderdaad ook allemaal rond mijn middel te zitten. Wat voor mij hielp...hardlopen! Hierdoor ging mijn verbranding omhoog en hoefde ik niet op een streng dieet (wel een beetje op mijn eten letten hoor, maar ook wel eens wat lekkers nemen).
Het is even moeilijk om je er toe te zetten en in het begin zal het ook wel nog niet denderend gaan, maar gewoon doorzetten. Ik heb gisteren ook besloten om er weer voor te gaan om die laatste kilo's kwijt te raken. Ik stelde het iedere keer uit, omdat ik totaal geen energie had/heb. Slaapt de jongste gewoon door, dan staat de oudste weer vroeg naast mijn bed. Ook een hoop gedoe op mijn werk kost me bergen met energie. Maar waarschijnlijk is dit ook een goede manier om weer energie te krijgen en daarnaast ook die kilo's kwijt te raken.

Succes!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  PapillonRose ma 4 jul 2011 - 0:31

Helaas, ik heb 't ook Rolling Eyes Tijdens de zwangerschap ben ik voornamelijk aangekomen op mijn buik. En helaas is daar dus ook een aardige zwemband achtergebleven na de zwangerschap. Sowieso helpt het niet echt mee dat ik als ik aankom in het algemeen zo'n 80% op mijn buik krijg.. En nu moest ik laatst medicatie gebruiken waar je meestal wat door aankomt, grrrrr. Was ik net 10 van de 14 kilo kwijt, ben ik er weer 4 aangekomen en uiteraard weer bijna alles op mijn buik.

De kleding van voor de zwangerschap pas ik een hoop niet meer van. Broeken sowieso niet, truitjes over het algemeen wel maar dan staan ze niet mooi meer door mijn buik. Ben dus druk bezig met een nieuwe garderobe samen te stellen, het is alleen echt uitzoeken wat fijn zit en ook nog eens goed staat met die buik Sad

Ik moet wel zeggen dat ik er nog niet heel veel aan heb gedaan. Wel eet ik best gezond, maar dat deed ik al. Ik beweeg wel wat meer omdat ik vaker dingen lopend doe en stukjes wandel met A. Tijd om een sport te gaan doen op een vaste tijd/dag heb ik nog niet gehad vanwege mijn opleiding en ik heb dan ook oppas nodig. Maar ik ben van plan om over 2 weken voor het eerst naar de sportschool te gaan en er vanaf dan aan te gaan werken. Dan wel groepslessen zoals Zumba, want in mn eentje een beetje met die apparaten aan de gang zie ik niet zo zitten.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Liadan ma 4 jul 2011 - 0:39

De kilo's zijn hier niet het probleem maar ik had na mijn vorige zwangerschap ook een buikje. De kilo's waren er in 2 weken af maar dat zwembandje niet. Maar ik heb er toen ook niet veel aan gedaan om ervan af te komen.
Nu zijn weer alle kilo's er af (plus nog wat extra), maar ik heb nog een flinke rol op mijn buik zitten. Dat is natuurlijk niet zo raar want ik ben pas 6 weken geleden bevallen maar ik ben van plan om nu wel te proberen het wat strakker te krijgen.
Ik ga in ieder geval weer hardlopen zodra ik dat weer kan. En als ik voor nacontrole bij de verloskundige geweest ben wil ik ook wel buikspieroefeningen gaan doen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Linda ma 4 jul 2011 - 0:59

Ondanks dat ik 20 kg aan ben gekomen zijn alle overtollige kg's er inmiddels vanaf. Maar dat zwembandje blijf ik houden, helaas...
De meeste broeken pas ik wel weer, maar m'n lage, strakke skinnyjeans kan ik beter wegdoen, ik geloof niet dat ik die ooit nog ga passen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:10

Ik was 30 kilo aangekomen.
Dat was er bijna allemaal of toen ik weer ziek werd en medicijnen kreeg waarvan ik veel aankwam en die zijn veeeeeel lastiger om eraf te krijgen.

En nu ben ik weer zwanger maar er is gelukkig nog niks bij gekomen.

Na deze zwangerschap ga ik fysio fitnessen onder begeleiding.
Heb me al ingeschreven zodat ik er niet meer onderuit kan :P
Hopelijkwerkt dat, i.c.m. opletten met het eten en snoepen, om dan snel weer op mijn oude gewicht te zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Coco ma 4 jul 2011 - 1:15

Met de borstvoeding vloog het er wel af, alleen de laatste 5 niet. Helaas zijn er na het stoppen met de bv nog weer 5 bijgekomen. Sad
Heb nu een nieuwe hometrainer besteld, die wordt vanavond geleverd. Dus ik heb ook al een lading series gedownload. Series ga ik vanaf nu kijken terwijl ik aan het fietsen ben op de hometrainer.
Alleen de series die ik samen met mijn man volg mogen op de bank gekeken worden. :P
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  L!ND@ ma 4 jul 2011 - 2:48

Dank je wel dat je dit topic hebt geopend!!! Hoe herkenbaar is dit allemaal wel niet zeg! Ik heb er dus ook last van, maar dan moet ik ook toegeven dat ik een lichtelijk gebrek aan doorzettingsvermogen heb. Zoals iemand anders al zei, het is allemaal zo lekker. Ik ben 9 maanden ziek geweest en daarna kon ik eindelijk weer fatsoenlijk eten en....dat heb ik gedaan. Nu wil ik er echt wat aan gaan doen, maar ik wil absoluut geen streng dieët volgen. Dat past gewoon niet bij mij. Kunnen we niet gewoon een "lotgenoten-groepje" oprichten ofzo? Hahaha!!! We willen heel graag een 2e kindje in de nabije toekomst, maar ik wil wel eerst wat kilo's kwijt. Het is gezonder voor mij en voor mijn, hopelijk, toekomstige kindje.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Pussycat ma 4 jul 2011 - 2:55

Mag ik me melden bij deze club?
Ik hoop ook ooit weer in de kleding voor mijn zwangerschap te kunnen. Wil ze niet weggooien Embarassed
Ik ben nog 9 kilo zwaarder dan ik was. Maar ik wil er wel 17 kwijt!

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Monnie ma 4 jul 2011 - 3:02

Ik zit ook nog niet op mijn oude gewicht. Er zit nog 8 kilo, maar moet ook zeggen dat ik er weinig aan doe. Eigenlijk heb ik gewoon ook geen zin om nu op dieet te gaan, maar aan de andere kant baal ik er soms ontzettend van dat mijn lichaam er zo uit ziet. Bij mij zit ook alles rondom mijn buik. Oude broeken passen dus om mijn benen, maar de meesten gaan niet dicht. Ik heb nog steeds wel de hoop dat ik het er af ga krijgen, maar ben er niet heel erg mee bezig.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Bloem86 ma 4 jul 2011 - 3:18

L!ND@ schreef:Dank je wel dat je dit topic hebt geopend!!! Hoe herkenbaar is dit allemaal wel niet zeg! Ik heb er dus ook last van, maar dan moet ik ook toegeven dat ik een lichtelijk gebrek aan doorzettingsvermogen heb. Zoals iemand anders al zei, het is allemaal zo lekker. Ik ben 9 maanden ziek geweest en daarna kon ik eindelijk weer fatsoenlijk eten en....dat heb ik gedaan. Nu wil ik er echt wat aan gaan doen, maar ik wil absoluut geen streng dieët volgen. Dat past gewoon niet bij mij. Kunnen we niet gewoon een "lotgenoten-groepje" oprichten ofzo? Hahaha!!! We willen heel graag een 2e kindje in de nabije toekomst, maar ik wil wel eerst wat kilo's kwijt. Het is gezonder voor mij en voor mijn, hopelijk, toekomstige kindje.

Precies!! Ik ben na mn zwangerschap volgens mij ook meer gaan eten, omdat ik tijdens mn zwangerschap nog enigsinds 't idee had dat ik gezonder moest eten! En in het begin was ik ook veel misselijk! Een echt dieet werkt bij mij ook nog steeds niet! Ben ik veel te bourgondisch voor! Wink
Maar ook wij zitten heel voorzichtig al aan een tweede kindje te denken.. En dan denk ik, dan komt er nog méér bij aan! En het is echt die buik!! Voor de rest maak ik me niet druk!

Fijn om te horen dat ik toch niet de enige mama ben die nog niet in haar oude kleding kan!
Lang leve de leggings en jurkjes, dan hoef ik niet nog een maat grotere broeken te kopen!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Pien ma 4 jul 2011 - 4:53

Tijdens mijn zwangerschapscursus vertelde de vrouw die de cursus gaf dat oefeningen op een fitnessbal heel goed schijnen te werken. Zodra wij een terug kom avond hebben van die cursus krijgen we een a4tje met uitleg van oefeningen... Misschien kunnen jullie al via internet wat vinden, zij vertelde dat het echt super goed werkt en ze het bij alle cursussen aanraad en eigenlijk alleen positieve reactie's erover krijgt!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  moepie ma 4 jul 2011 - 5:31

Pien schreef:Tijdens mijn zwangerschapscursus vertelde de vrouw die de cursus gaf dat oefeningen op een fitnessbal heel goed schijnen te werken. Zodra wij een terug kom avond hebben van die cursus krijgen we een a4tje met uitleg van oefeningen... Misschien kunnen jullie al via internet wat vinden, zij vertelde dat het echt super goed werkt en ze het bij alle cursussen aanraad en eigenlijk alleen positieve reactie's erover krijgt!!

Owja? Zo'n ding heb ik hier nog in de verpakking liggen Embarassed Misschien toch maar eens gaan gebruiken! smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  L!ND@ ma 4 jul 2011 - 6:00

Bloem86 schreef:
Lang leve de leggings en jurkjes, dan hoef ik niet nog een maat grotere broeken te kopen!

Wink

Nou, ik wel wl in het geheel er behoorlijk wat af hebben. Ik ben de laatste jaren behoorlijk aangekomen en ik wil het er weer af! Ik ben trouwens nog niet eens aan het nadenken over vetjes na een 2e zwangerschap, maar eigenlijk meer over een gezonder gewicht. Nou ja....Ik heb een goed doel: een kindje maken in 2012. Maar het werkt op dit moment nog even niet zo Sad
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 6:27

Ben ik nu de enige die naar de zwangerschap veel is afgevallen zonder dieet. Ik zit nu 6 kilo onder mijn gewicht dan voor mijn zwangerschap en ik wil ook heel graag terug op mijn oude gewicht komen. Maar hoeveel ik ook snoep het lukt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Susan ma 4 jul 2011 - 6:32

Belladonna schreef:Ben ik nu de enige die naar de zwangerschap veel is afgevallen zonder dieet. Ik zit nu 6 kilo onder mijn gewicht dan voor mijn zwangerschap en ik wil ook heel graag terug op mijn oude gewicht komen. Maar hoeveel ik ook snoep het lukt niet.

Geef je nog volledige borstvoeding? Ik werd beide keren heel mager tijdens het eerste half jaar na de zwangerschap, had ook een heel ingevallen gezicht, een droge huid en ik had het constant koud. Toen ze bijvoeding kregen begon ik langzaam weer aan te komen.

Ik vind mezelf nu juist weer iets te dik, vooral mijn buik, maar dat komt vooral omdat ik te weinig sport, mijn hoofd staat er echt niet naar, ik kan het gewoon niet opbrengen 's avonds.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 6:53

Belladonna schreef:Ben ik nu de enige die naar de zwangerschap veel is afgevallen zonder dieet. Ik zit nu 6 kilo onder mijn gewicht dan voor mijn zwangerschap en ik wil ook heel graag terug op mijn oude gewicht komen. Maar hoeveel ik ook snoep het lukt niet.

Hier na de eerste ook, nadat ik gestopt was met de bv. Hier kwam het door een te snel werkende schildklier. Komt vaker voor na een zwangerschap. Nadat ik medicijnen had kwamen de kilo's er weer aan.

Hier nu de laatste zwangerschap achter de rug en wil nu straks wel proberen om alles eraf te krijgen. Maar neem wel de tijd omdat ik nog niet vol ineens wil sporten, maar eerst mijn bekken weer langzaam opbouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Annemie ma 4 jul 2011 - 7:05

Een collega van mij is gelijk bevallen met mij, maar zij had na een paar maanden alweer maatje 36, nou ik heb tot 9 maanden na mijn bevalling zwangerschapsbroeken gedragen, tot een paar maanden geleden ben ik 3 keer in de week een half uur op de crosstrainer geweest en heb toen niet gesnoept en alleen maar water gedronken, nou toen gingen bij mij de kilo's er ook af, maar een maand geleden is er iets gebeurt, waardoor ik geen zin meer had om af te vallen en weer veel begon te snoepen en nu zitten de kilo's er alweer aan, maar ik ben nog steeds veel zwaarder dan voor de zwangerschap en mijn buik lijkt ook echt nergens meer op, dus eigenlijk moet ik er gewoon weer voor gaan. Ik heb ook helemaal een dikke bult onder het hele litteken van de keizersnede, dus ik doe sowiezo alleen nog maar langere truitjes of tuniekjes aan ,want die bult zie je echt goed als ik een strakke broek aan heb.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Flemy ma 4 jul 2011 - 7:10

Ik was pas na 2 jaar onder mijn oude gewicht, toen was ik echt super slank. Een jaar na de bevalling was ik nog wel een kilo of 3 zwaarder hoor. Nu ook zit ik nog 5 kilo boven het gewicht van toen ik zwanger werd.

Maar ik lijn en sport niet o.i.d., ik eet gewoon normaal en beweeg normaal. Dus het duurt dan wel iets langer, maar op die manier blijft het tenminste ook op gewicht. Omdat ik dus niet bijvoorbeeld nu veel minder eet om af te vallen en daarna weer normaal ga eten, dus weer aan kom.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  duckie ma 4 jul 2011 - 7:12

wel herkenbaar... was voordat ik zwanger werd mooi wat afgevallen en na de bevalling door de BV wel aardig wat kilo's kwijt geraakt, maar sinds ik daar mee gestopt ben komt er toch weer wat bij...
volleybal wel elke week (nu ff niet ivm zomerstop) en verder loop ik wel de hele dag op mn werk, zijn kleine afstanden maar loop wel de hele dag. merk wel dat het moeilijk is om nee te zeggen op lekkere dingen enzo en alles is inderdaad lekker... kan me er nog niet toe zetten om anders te gaan eten.... Embarassed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Pandora ma 4 jul 2011 - 7:59

Hier nog een uitzondering, ik ben nu ongeveer een kilo lichter dan voor mijn zwangerschap Very Happy
Ik was ook iets van 20 kilo aangekomen en na zo'n 9 maanden was ik alles weer kwijt, ik heb echt goed op mijn voeding gelet en heb veel gefietst op mijn hometrainer.

Wel heb ik nog steeds wat meer vet om mijn buik en daardoor kan ik ook geen strakke truitjes meer aan, best jammer maar ik ben al lang blij dat ik alles er weer af heb, om heel eerlijk te zijn had ik dat niet durven hopen!
Ik wil er nu nog wel graag 6 kilo af en ben vandaag weer begonnen om weer wat beter op mijn voeding te letten, ik werd weer een beetje te gemakkelijk met alles.... moet echt weer even de puntjes op de i zetten zeg maar.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Liadan ma 4 jul 2011 - 8:35

Belladonna schreef:Ben ik nu de enige die naar de zwangerschap veel is afgevallen zonder dieet. Ik zit nu 6 kilo onder mijn gewicht dan voor mijn zwangerschap en ik wil ook heel graag terug op mijn oude gewicht komen. Maar hoeveel ik ook snoep het lukt niet.

Ik zit nu ook alweer 2,5 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar dat zwembandje zit er wel (en dat was na mijn vorige zwangerschap hetzelfde).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Bloem86 ma 4 jul 2011 - 9:08

L!ND@ schreef:
Bloem86 schreef:
Lang leve de leggings en jurkjes, dan hoef ik niet nog een maat grotere broeken te kopen!

Wink

Nou, ik wel wl in het geheel er behoorlijk wat af hebben. Ik ben de laatste jaren behoorlijk aangekomen en ik wil het er weer af! Ik ben trouwens nog niet eens aan het nadenken over vetjes na een 2e zwangerschap, maar eigenlijk meer over een gezonder gewicht. Nou ja....Ik heb een goed doel: een kindje maken in 2012. Maar het werkt op dit moment nog even niet zo Sad

Nou, hier echt precies hetzelfde hoor! De laatste jaren werd het al erger. Maar voor mn zwangerschap kon ik er nog aardig mee leven. En als ik dan even een weekje op mn eten lette, ging het wel weer! Maar nu blijft die buik gewoon te erg! En wat je zegt, ook ongezond, zo'n gewicht! Maar ik denk dan wel, mocht t er niet af zijn voor een tweede zwangerschap.. kan het daarna alleen maar erger zijn! En dat wil ik niet! Sad
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  L!ND@ ma 4 jul 2011 - 9:46

Heb je ook gelijk in...Pfff, daar had ik nog niet eens aan gedacht, HELP!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikker na de zwangerschap! Empty Re: Dikker na de zwangerschap!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum