Krijg jij wat met Valentijn??
+27
Printje
Fayebella
Moonlight
Caramba
studiebol
Flippin' Bitch
Marin
minoessepoes
liqueje
Ugly Betty
Pussycat
May
litllejoy
Lenthe
Snoes
Arwyn
Susan
Paper Crown
Mint
Rovine
Silver
Mizz_S
Marsy28
RioolSpook
Middleme
Rush
anne87
31 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Krijg jij wat met Valentijn??
Misschien is ie nu wel keihard aan het verzinnen wanneer hij je een andere keer kan vragen......je weet nooit! Zou wel heel vet zijn!Pippa schreef:Elodie schreef:Ik ben heel benieuwd, Pippa! haha!
Haha, zal niet zo zijn hoor! Hij vindt me heel lief, maar gaat het nu niet vragen, zijn zijn woorden. Hij wil me ook verrassen en vindt valentijn niet origineel. Is het ook niet, maar ik wil gewoon graag trouwen
Gast- Gast
Ik krijg niks, want ik ben alleen
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Moonlight schreef:Ik krijg niks, want ik ben alleen
+1 of ik moet een "echte" valentijn hebben, die ook nog mijn nieuwe adres weet. Haha. Ik ga er ook vanuit dat ik niks krijg.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Wij doen daar niets aan bovendien hebben we dan een ander veel veeeel leuker feest. ons zoontje wordt morgen 2 jaar!!!!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Fayebella schreef:Moonlight schreef:Ik krijg niks, want ik ben alleen
+1 of ik moet een "echte" valentijn hebben, die ook nog mijn nieuwe adres weet. Haha. Ik ga er ook vanuit dat ik niks krijg.
Haha nou die hoop heb ik al opgegeven...Twee vriendinnen zijn sinds kort gesetteld en ik voel me een beetje erbij hangen nu sinds mn relatie na 4,5 jaar is verbroken - dus dat wordt een beetje een zure dag morgen denk ik
Moonlight- Prater
Kom maar door met je kersverse adresMoonlight schreef:Ik krijg niks, want ik ben alleen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kom maar door met je kersverse adresMoonlight schreef:Ik krijg niks, want ik ben alleen
Haha dank je...alleen heb jij niet de juiste beharing (denk ik) om jouw valentijnsgroet aan mij beantwoordt te krijgen
Moonlight- Prater
Moonlight schreef:Fayebella schreef:Moonlight schreef:Ik krijg niks, want ik ben alleen
Haha nou die hoop heb ik al opgegeven...Twee vriendinnen zijn sinds kort gesetteld en ik voel me een beetje erbij hangen nu sinds mn relatie na 4,5 jaar is verbroken - dus dat wordt een beetje een zure dag morgen denk ik
Ach ja, wat is zuur. Ik heb ooit (lees meer dan 10 jaar geleden) een kaartje + roos gehad. Ik weet nog steeds niet van wie hij is geweest. Maar verder stuur ik zelf ook nooit wat.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Moonlight schreef:Smikkell schreef:Kom maar door met je kersverse adresMoonlight schreef:Ik krijg niks, want ik ben alleen
Haha dank je...alleen heb jij niet de juiste beharing (denk ik) om jouw valentijnsgroet aan mij beantwoordt te krijgen
Dat hoop ik voor Smikk ook niet
Gast- Gast
Mwa, daar zijn de meningen over verdeeld..Reva schreef:Moonlight schreef:Smikkell schreef:Kom maar door met je kersverse adresMoonlight schreef:Ik krijg niks, want ik ben alleen
Dat hoop ik voor Smikk ook niet
Ik hoor het al weer. Je bent te veeleisend! Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd..
Gast- Gast
Hahahaha nou Smikk, kom maar op dan geef ik het een kans
@ Fayebella: zuur als in dat ik alleen ben haha
Moonlight- Prater
Ik zie je adres wel in mijn inbox verschijnen.Moonlight schreef:Hahahaha nou Smikk, kom maar op dan geef ik het een kans
Gast- Gast
ik krijgt vast niets, ik koop zelf een bosje rozen voor mezelf .
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Smikkell schreef:Ik zie je adres wel in mijn inbox verschijnen.Moonlight schreef:Hahahaha nou Smikk, kom maar op dan geef ik het een kans
Dat komt nu morgen niet meer aan
Moonlight- Prater
wij doen er niet aan. Ik vind het veel leuker om op een andere dag verrast te worden.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
We hebben eigenlijk nog nooit wat voor valentijn gedaan, vind het ook niet echt nodig omdat we op alle andere dagen ook laten merken dat we erg blij met elkaar zijn. Maar dit jaar is mijn vriend op tour met valentijn en ook al had ik daar niet echt bij stilgestaan, toen ik net thuis kwam en er een bos rode rozen met een heel lief kaartje voor me klaarstonden was ik daar stiekem wel erg blij mee. Dat is dan ook meer gewoon het idee dat hij nu weer heel veel weg is en hij zo laat merken dat hij aan me denkt.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Wij doen niets met valentijnsdag, dat hebben we ook afgesproken. Maar heb toch zon hemakaartje verstuurd en heb m gisteren toch een beetje zitten opjutten van ga je nog wat doen met valentijnsdag
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Valentijn
» Valentijn
» doen jullie aan valentijn?
» Simpel toetje (Valentijn)
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» Valentijn