Valentijn
+30
Dennenappel
Gizmo
Rev3rie
Kabouter
Niekske
Lynn_
Susan
xxDila
Roze Roos
Zwerver
Blond
Mari
Suus
Merai
Jeanette
Caro
VeryCherry
Flippin' Bitch
Raindrop
LoveMusic
Bliss
Joli86
SoGood
studiebol
Qiara
Leska
Caroow
Try
Olijfje
Angela_1986
34 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Valentijn
Het maakt niet uit waar je in de stad kijkt, je wordt doodgegooid met met valentijn-troep.
Doen jullie iets aan valentijnsdag?
Doen jullie iets aan valentijnsdag?
Gast- Gast
Re: Valentijn
Nee ik doe niets aan Valentijnsdag. Ik zag van de week bij de Blokker inderdaad al ik weet niet hoeveel 'zooi' liggen, 'n hele stelling in 't rood en met hartjes haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb er nog niets van gemerkt want ik woon niet in een stad!
Oja, toch wel. Bij een Douglas hingen grote harten in de etlage.
Ik doe nooit aan valentijnsdag, ik vind het nogal flauwekul..
Oja, toch wel. Bij een Douglas hingen grote harten in de etlage.
Ik doe nooit aan valentijnsdag, ik vind het nogal flauwekul..
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het nog maar bij 1 winkel gezien en dat was al direct na O&N maar ik kom ook verder niet zo vaak langs winkels.
Anyway, vorig jaar hebben we er wel wat aan gedaan, en dit jaar zal ik 'm een kaartje sturen en misschien wat foto's uitprinten ofzo. Een klein kadootje dus om te laten zien dat ik aan 'm denk, maar dat doen we wel vaker dus deze dag maakt het niet extra speciaal ofzo
Anyway, vorig jaar hebben we er wel wat aan gedaan, en dit jaar zal ik 'm een kaartje sturen en misschien wat foto's uitprinten ofzo. Een klein kadootje dus om te laten zien dat ik aan 'm denk, maar dat doen we wel vaker dus deze dag maakt het niet extra speciaal ofzo
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ik vertel hem die dag nog vaker dan anders hoe leuk, lief, sexy, schattig en mooi hij is, en daar moet hij het maar mee doen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben echt nog niks tegengekomen Maar nee, daar doe ik niet aan.
Leska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 17-11-10
Nee denk het niet, zoiezo mn vriend niet want ben 5 dagen later jarig dus hij geeft daar liever wat meer aan uit
Gast- Gast
Oh ja, dat is ook alweer bijna. Ik denk dat ik er niets aan doe. Ik heb weleens een kaartje gestuurd, maar de laatste keer is al lang geleden.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wij gaan waarschijnlijk lekker uit eten samen; en anders uitgebreid koken, gewoon omdat we het leuk vinden, niet om de dag verder! En denk dat ik een kleinigheidje koop
Gast- Gast
Nee,
Dat is niet omdat ik het niet wil, maar mijn vriend zal er denk ik niet eens zijn. En hij weet denk ik niet eens dat het valentijns dag is.. dus het zal zo aan mij voorbij gaan.
Dat is niet omdat ik het niet wil, maar mijn vriend zal er denk ik niet eens zijn. En hij weet denk ik niet eens dat het valentijns dag is.. dus het zal zo aan mij voorbij gaan.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik doe niet aan Valentijn en ik moet zeggen dat er hier gelukkig nog niet heel veel te vinden is in de winkels. Of ik heb gewoon niet goed gekeken, dat kan ook.
Ik vind Valentijn altijd een beetje onzin.
Ik vind Valentijn altijd een beetje onzin.
Gast- Gast
Ik heb een zeer onromantische vriend. Dus ik weer wel bijna zeker dat ik niks ga krijgen met valentijnsdag. Maar hoef ook niet. Vind het zo raar om alleen maar op deze dag leuk lief en aardig te doen. Dat kan toch ook het hele jaar.
Btw heb ik nog niks gezien m.b.t. valentijnsdag. Maar goed ben al een week niet meer in het dorp/stad geweest
Btw heb ik nog niks gezien m.b.t. valentijnsdag. Maar goed ben al een week niet meer in het dorp/stad geweest
Gast- Gast
Ik moet naar de tandarts.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wij doen daar ook niks aan, zijn iedere dag al lief voor elkaar!
Wel is zelfs de vergadering op het werk vervallen omdat het die dag Valentijn is...
Wel is zelfs de vergadering op het werk vervallen omdat het die dag Valentijn is...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Wij doen er niets aan. Zou het in het weekend vallen zien we het hooguit als een leuk excuus om lekker uit eten te gaan, maar ook dat doen we eigenlijk zelden.
Gast- Gast
Ik vind die dag ook nogal uitgemolken en doe er nooit wat aan, maar ik heb dan ook nooit iemand om iets mee te doen Als ik tegen die tijd nog aan t daten ben, stuur ik m misschien wel een kaartje
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geef mijn vriend een kaartje. Ik vind dat toch wel leuk om te doen op die dag. Verder doen we er niets aan, ik denk dat hij er ook helemaal niet bij stilstaat, en dat maakt me verder ook niets uit.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Nee. We verrassen elkaar liever zomaar en wanneer we willen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Nee, wij doen ook niet aan Valentijn, hooguit een kaartje ofzo. Als we zoveel jaar samen zijn, vieren we dat wel altijd: een dagje samen iets doen en uit eten. Die valentijnsspullen in de winkels zou ik voor geen goud willen hebben trouwens: al die hartjesdingen, pluche, oerlelijke stropdassen, mokken... :affraid:
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» Krijg jij wat met Valentijn??
» Simpel toetje (Valentijn)
» doen jullie aan valentijn?
» Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk
» Krijg jij wat met Valentijn??