Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Valentijn

+17
Prosecco
studiebol
Roze Roos
Mari
Roxy89
Sweety
Travelgurly
Niekske
BJA
Sterre
minoessepoes
Arwyn
Suus
Zwoesj
Minx
Pien
bluppie
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Valentijn Empty Valentijn

Bericht  bluppie zo 13 feb 2011 - 23:53

Hebben jullie ook wat aan je vriend gegeven, of ga je dat nog doen? Zo ja, wat dan?

Of vind je het maar een commercieel gebeuren en doe je er niet aan?

Ik ben zelf nog aan het denken wat ik aan mijn vriend ga geven (wel erg laat weet ik...) angel
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Valentijn Empty Re: Valentijn

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 23:56

Ik doe niks met valentijn. Ik verwacht ook niet dat mijn vriend er iets aan doet. Ik vind het op deze dag zo opgelegd. Ik doe veel liever gewoon, tussendoor, iets voor mijn vriend, dan vind ik het veel leuker.

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 13 feb 2011 - 23:56

ik vind het een vreselijke commerciele dag en doe er niks aan! ik vind mijn man elke dag lief en vind het veel leuker om hem onverwacht een keer te verrassen of andersom!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Minx zo 13 feb 2011 - 23:57

Denk dat ik zo nog ff wat kleins voor mijn vriend haal, moet vooral niet te groot zijn. Hij verwacht niets want eigenlijk vind ik het onzin. Maar hij is zelf wel het type dat het wel heel erg leuk vind. Heb geloof ik in dat opzicht ook de ideale man gevonden. Een man die uit zichzelf kaarsjes aanzet enzo omdat dat romantisch is Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 23:59

Ik heb een kaartje geschreven smile Ik kreeg vanochtend een valentijnssmsje Very Happy Dat vond ik al heel lief, ik hoef niks groots.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 0:01

Wij doen niet aan valentijnsdag.

Maar wie weet, als ik thuiskom dat ik kaarten heb van geheime aanbidders..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 0:04

Mijn vriend moet er niets van hebben, dus mag ook echt niets doen van hem Wink haha. Hij vind dat je het hele jaar lief moet zijn voor elkaar en ook tussendoor elkaar iets kan geven en dat dit niet alleen/perse op deze datum moet. Ik krijg dus heel lief door het jaar heen af en toe een cadeautje of wordt onverwachts mee uit eten genomen.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj ma 14 feb 2011 - 0:12

_Donnaa schreef:Wij doen niet aan valentijnsdag.

Hele postzak voor de deur bij Donnaa :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Suus ma 14 feb 2011 - 0:15

Ik heb mijn vriend vandaag niks gegeven, maar vond wel een lief briefje van hem in mijn broodbakje smile We gaan vanavond gezellig samen eten en daarna naar de bios smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn ma 14 feb 2011 - 0:16

Ik doe er niet echt iets aan, maar zag laatst toevallig de Liefde is.. scheurkalender liggen. Vorig jaar hadden we die ook en die vond hij wel leuk, dus heb ik hem meegenomen.

Edit: Ik verwacht trouwens niks van hem. Ik moet zo werken en ben later thuis waardoor hij moet koken, ik denk dat ik dat als cadeautje moet zien Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  minoessepoes ma 14 feb 2011 - 0:23

Ze hadden vrijdag bij mijn vriend op het werk stiekem naar alle medewerkers een anoniem kaartje gestuurd. Maar aangezien wij op zijn werk wonen, kwam een collega van mijn vriend hem afgeven, want zonde van de postzegel. Dus voor mijn vriend was het geen raadsel. Maar er was wel iemand die belde of ze iets van het kaartje af wisten, want zijn vriendin had de post open gemaakt en vond het niet grappig haha. Ik geloof niet dat ik me er druk om gemaakt had als ik niet wist van wie mijn vriend dat kaartje had.

Wij doen ook nooit iets aan Valentijnsdag. Meestal begint mijn vriend een maand van te voren te roepen dat we er vooral niks aan doen. Om hem te pesten heb ik hem weleens een kaartje gestuurd met de tekst: Omdat ik wel aan Valentijn doe! Maar nu doen we er echt niks aan, toevallig gaan we uit eten vanavond, maar toen we dat besloten hadden we ons niet gerealiseerd dat het op Valentijnsdag is.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 0:24

Ik zou het geloof ik ook niet zo leuk vinden als mijn vriend een (anoniem) valentijnskaartje van iemand anders dan mijzelf kreeg :P

Gast
Gast

Bericht  Sterre ma 14 feb 2011 - 0:32

Darcy schreef:Ik zou het geloof ik ook niet zo leuk vinden als mijn vriend een (anoniem) valentijnskaartje van iemand anders dan mijzelf kreeg :P

Ik kreeg 2 jaar geleden een anoniem valentijnskaartje, toen had ik al een paar maanden met T. Dat vond hij ook niet zo leuk, haha. Ik stiekem wel, omdat het natuurlijk vleiend is en omdat het de eerste echte valentijnskaart is die ik ooit gekregen heb ;-).

Andersom zou ik ook niet zo heel leuk vinden. Zeker niet omdat we nu samenwonen en hij het dan dus op ONS adres zou krijgen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 0:57

Wij doen echt totaal niets aan valentijnsdag.. Vinden het beiden commercieel gedoe.. Samen uiteten doen we vaak genoeg. Iets aan elkaar geven doen we ook vaak genoeg.. Het is tenslotte hier altijd valentijnsdag :P
En beiden werken we vandaag, als hij thuis komt van zijn werk ben ik ook alweer een dik uur aan het werk, we zien elkaar vandaag dus ook nog eens totaal niet..

Gast
Gast

Bericht  BJA ma 14 feb 2011 - 1:03

Ik heb geen vriend.
Ook denk ik dat ik niks in de brievenbus zal vinden als ik straks ga kijken.
Als het wel zo is, dan ben ik erg verbaast haha!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 1:09

Wij doen niks aan Valentijn, we zijn liever op spontane momenten extra lief voor elkaar angel

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 1:09

Heb hem een klein kaartje gestuurd!

Gast
Gast

Bericht  Niekske ma 14 feb 2011 - 1:17

Ik weet het nog niet... we zijn nog niet zo lang samen en we hebben het er nog niet over gehad of we valentijnsdag onzin vinden smile ik vind het wel leuk om een kaartje ofzo te krijgen, maar het hoeft niet. Ik heb wel een kaartje 'achter de hand' voor als hij straks wel met iets liefs/leuks komt aanzetten smile

Een paar jaar geleden heb ik eens rozen gekregen van een aanbidder. Het was van mijn danspartner en hij wist dat ik toen een vriend had (ze kenden elkaar ook goed). Het stomme was ook nog dat ik niet thuis was toen ze bezorgd werden en mijn vriend ze moest aannemen... hij was not amused!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Travelgurly ma 14 feb 2011 - 1:49

Wij vinden het ook commercieel.
maar toen ik zaterdag thuis kwam uit mijn werk, stond de tafel gedekt met een mooie bos rozen en een kaartje ,met de liefste tekst ooit I love you
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Sweety ma 14 feb 2011 - 2:27

Ik vind het commercieel en eigenlijk onzin. Maar toch ga ik een kaartje geven aan mijn date vanavond Embarassed
En ik heb een kaartje voor mijn ouders.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roxy89 ma 14 feb 2011 - 4:26

Suus schreef:Ik heb mijn vriend vandaag niks gegeven, maar vond wel een lief briefje van hem in mijn broodbakje smile We gaan vanavond gezellig samen eten en daarna naar de bios smile
Wat lief!
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Mari ma 14 feb 2011 - 5:17

Pff.. kheb weer heel het huis vol hartjes en kaarsjes gezet en hij.... hij is het wederom compleet vergeten. 1 roos is toch niet zoveel moeite, 1 keer per jaar. (spontaan komt namelijk nooit in hem op).

Ik ben gewoon echt teleurgesteld in hem, hij had nogal wat goed te maken en dit was wel z'n ultieme kans.

Sorry hoor moet ff zijken, ik stel me aan, weet ik maar... ik had het zo gehoopt.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Roze Roos ma 14 feb 2011 - 5:40

Ik heb een kaartje in zijn brievenbus gemikt maar verder niet!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 5:43

Zwoesj schreef:
_Donnaa schreef:Wij doen niet aan valentijnsdag.

Hele postzak voor de deur bij Donnaa :P
Haha nee wij krijgen op maandag alleen rouwbrieven..

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 14 feb 2011 - 6:22

Ik vind het geen onzin.. en dat het dan vandaag valentijnsdag is wil niet zeggen dat als iets doe ik het rest van jaar niks doe.
Ik ben best attent naar mijn vriend toen en probeer als hij thuis is wel wat te doen/te geven wat hij leuk vind. Maar het is wel erg moeilijk elke keer want ik vind dat mijn vriend niet zo veel leuk vind Very Happy Als hij nu thuis was geweest had ik misschien wel heel erg mijn best gedaan om iets te bedenken wat ik hem kon geven... maar hij is er niet dus ik geef toe dat ik er ook niet echt moeite voor heb gedaan nu.
Ik heb hem vanmorgen gewatsapped(ergens vandaag heeft hij wel internet) dat ik hem een fijne valentijnsdag wens smile
Oh en van hem verwacht ik eigenlijk niets.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud