Krijg jij wat met Valentijn??
+27
Printje
Fayebella
Moonlight
Caramba
studiebol
Flippin' Bitch
Marin
minoessepoes
liqueje
Ugly Betty
Pussycat
May
litllejoy
Lenthe
Snoes
Arwyn
Susan
Paper Crown
Mint
Rovine
Silver
Mizz_S
Marsy28
RioolSpook
Middleme
Rush
anne87
31 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Krijg jij wat met Valentijn??
2CKC2 schreef:June schreef:Ik weet het niet, Rush, misschien wel. Het is niet dat ik een man niet wil als hij lingerie voor me koopt, omdat ik dat stom vind, dat bedoel ik niet. Het is meer dat ik alle mannen die ik ken die dat doen, ook echt niet mijn types zijn. Maar misschien kom ik er nog eens één tegen die ik leuk vind en die ook nog lingerie voor me koopt. Je weet maar nooit!
CKC: ik hoop dat het weer goed is met je man allemaal, het klinkt erg heftig!
Mijn man zou ook nooit lingerie gaan kopen voor mij haha!
Ja het is weer 'goed' hoor.
Wat een crisisweekend, hier ook al dergelijke taferelen.
Gast- Gast
June schreef:Charlie schreef: Ik krijg op verjaardagen ook alleen maar dingen met stekker.
Au. Dat is inderdaad onpersoonlijk. Wel zo omschreven dat ik erom moest lachen.. sorry!
Ik val ook niet echt op mannen die lingeriesetjes voor me kopen geloof ik.
Een verrassing is gewoon altijd leuk, veel mannen begrijpen dat niet. Hoe leuk is het om een bosje bloemen te krijgen ? Dat hoeft echt niet met Valentijn, dat mag ook gewoon een andere dag
Nou, ik zou wel dingen met een stekker kunnen bedenken waar ik blij mee ben, hoor. Geen strijkijzer of een staafmixer, maar dat zou hij ook niet in zijn hoofd halen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:2CKC2 schreef:June schreef:Ik weet het niet, Rush, misschien wel. Het is niet dat ik een man niet wil als hij lingerie voor me koopt, omdat ik dat stom vind, dat bedoel ik niet. Het is meer dat ik alle mannen die ik ken die dat doen, ook echt niet mijn types zijn. Maar misschien kom ik er nog eens één tegen die ik leuk vind en die ook nog lingerie voor me koopt. Je weet maar nooit!
CKC: ik hoop dat het weer goed is met je man allemaal, het klinkt erg heftig!
Mijn man zou ook nooit lingerie gaan kopen voor mij haha!
Ja het is weer 'goed' hoor.
Wat een crisisweekend, hier ook al dergelijke taferelen.
Ik ben zelfs van huis gegaan. Zo erg.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Marsy28 schreef:wij zijn vandaag een jaar bij elkaar en ik had hem gezegd niks te kopen ivm wat tegenvallende inkomens deze maand. Maar ik heb voor hem zijn boek laten drukken en een fotoboek gemaakt, als verrassing. En ook al had ik gezegd niks te kopen, ben ik toch beetje teleurgesteld dat hij dus ook niks gedaan heeft. Stom he? En hij vond mijn cadeaus geweldig maar voelde zich nu superlullig. Dus tja..
Morgen verwacht ik dus ook niks maar als hij wel wat zou kopen zou ik het bijna vinden dat hij het MOET doen, niet omdat hij het zelf heeft bedacht..
Hij is overigens verder heel erg romantisch hoor..
Dat is best wel gemeen.
Gast- Gast
Ik stond op het punt! En nog steeds een beetje eigenlijk. Als je wil pm-en erover, be my guest...soms wel ff lekker om te spuien.
Gast- Gast
Arme Charlie en CKC!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Eucalypta schreef:
Dat is best wel gemeen.
Wat, dat ze als verrassing toch iets heeft gedaan? Maar daardoor is het nu wel een échte verrassing. Ik zou dan alleen niet teleurgesteld zijn omdat hij niks heeft gedaan, dat zou ik dan niet verwachten.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan, ik kan ook wel dingen bedenken met een stekker waar ik blij mee ben. Heel blij. Altijd iets met een stekker krijgen lijkt e op een gegeven moment wel saai. Het zijn over het algemeen gewoon niet de meest romantische cadeaus. Dat wil nog niet zeggen dat je er niet blij mee bent.
Gast- Gast
Susan schreef:Eucalypta schreef:
Dat is best wel gemeen.
Wat, dat ze als verrassing toch iets heeft gedaan? Maar daardoor is het nu wel een échte verrassing. Ik zou dan alleen niet teleurgesteld zijn omdat hij niks heeft gedaan, dat zou ik dan niet verwachten.
Nee, dat niet, maar dat ze zegt dat ze er niets aan doen, dan er tóch zelf iets aan doen en stiekem verwachten dat hij dat ook doet, en als hij het niet doet teleurgesteld zijn. Zeg dan niet dat je er niets aan doet en regel gewoon een verrassing. Maar ga niet zeggen 'we doen er niets aan' en er dan tóch iets aan doen en dan maar hopen dat hij niet naar je luistert als je zegt dat je geen kadootjes wilt.
Gast- Gast
Een met Euc, wat dat betreft.
Verwacht jij van niemand iets, Euc? Mag ik nog zo brutaal zijn om te vragen of je het vervelend zou vinden als je man dan wel iets aan zijn vriendin zou geven? Als het te persoonlijk is of 'gaat het daar nu alweer over', dan moet je het zeggen. Weghalen wil ik ook nog doen. Ik was er benieuwd naar. Voor mij zou dat wel zo'n punt zijn waarop ik jaloers kon worden denk ik.
Verwacht jij van niemand iets, Euc? Mag ik nog zo brutaal zijn om te vragen of je het vervelend zou vinden als je man dan wel iets aan zijn vriendin zou geven? Als het te persoonlijk is of 'gaat het daar nu alweer over', dan moet je het zeggen. Weghalen wil ik ook nog doen. Ik was er benieuwd naar. Voor mij zou dat wel zo'n punt zijn waarop ik jaloers kon worden denk ik.
Gast- Gast
Ah Charlie, jij ook al crisis . Ook nog met twee baby's in je buik!
Sterkte allebei
Sterkte allebei
Gast- Gast
CKC en Charlie: Hoop dat bij jullie beiden de crisis weer geweken is!
Ik krijg niks morgen. Maar de 7e is ons jubileum en daarvoor gaan we altijd samen uit eten. Voor afgelopen weekend had hij zelfs een nachtje in een hotel geboekt, dus ik vind het ook helemaal niet nodig
Zelf heb ik dat gratis kaartje van de Hema naar hem verstuurd.
Ik krijg niks morgen. Maar de 7e is ons jubileum en daarvoor gaan we altijd samen uit eten. Voor afgelopen weekend had hij zelfs een nachtje in een hotel geboekt, dus ik vind het ook helemaal niet nodig
Zelf heb ik dat gratis kaartje van de Hema naar hem verstuurd.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
June schreef:Een met Euc, wat dat betreft.
Dat zou ik niet grappig vinden nee, als hij iets zou kopen voor d'r. Maar zijn vriendin is niet 'zijn vriendin' in de zin van verliefd en toestanden. Alhoewel ik het ook geen drama zou vinden als hij een kaartje zou sturen ofzo hoor. Maar dan wil ik ook een kaartje
En nee, ik verwacht van niemand iets. En ik geloof ook niet dat ik snel iets aan vriendje zou sturen/geven. Denk dat zijn vrouw dat nét iets minder leuk vindt.
Laatst aangepast door Eucalypta op ma 13 feb 2012 - 2:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Wat een crisissen dames. Naar hoor Alles weer opgelost nu?
Hier niet, hormonen of niet, ik ben hem even spuugbeu en hij mij ook! Fijn dat er rekening met me wordt gehouden in deze situatie he.
Gast- Gast
Lucht je hart Charlie.
Als je daar behoefte aan hebt natuurlijk.
Als je daar behoefte aan hebt natuurlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
Euc: ik snap het, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat allemaal moet noemen! Ah, begrijpelijk overigens dat je dat niet grappig zou vinden, maar ik vroeg het me toch af!
Charlie: Het is wel belangrijk dat hij rekening met je houdt inderdaad. Sowieso is dat geen overbodige luxe in een relatie, maar in jouw geval extra natuurlijk. Maar dat doet hij dus niet? Wat rot dat het nu allemaal is
Charlie: Het is wel belangrijk dat hij rekening met je houdt inderdaad. Sowieso is dat geen overbodige luxe in een relatie, maar in jouw geval extra natuurlijk. Maar dat doet hij dus niet? Wat rot dat het nu allemaal is
Gast- Gast
Charlie schreef:Eucalypta schreef:Wat een crisissen dames. Naar hoor Alles weer opgelost nu?
Hier niet, hormonen of niet, ik ben hem even spuugbeu en hij mij ook! Fijn dat er rekening met me wordt gehouden in deze situatie he.
Wat was er mis?
Gast- Gast
Hij loopt de hele dag rond met een chago hoofd, houdt totáál geen rekening met me, ik lig de hele dag kotsend in bed en hij komt nog niet eens vragen of hij iets voor me kan doen. Hij vind mij weer de hele dag chago (klopt ook wel, ben niet de leukste momenteel) en weet niet wat hij ermee aanmoet. En als ik hem iets vraag dan gaat het met een diepe zucht of is het 'ik moet ook uitrusten'. Intussen doe ik bijna het volledige huishouden en boodschappen en dat vind ik eerlijk gezegd te zot voor woorden gezien de omstandigheden.
Het gaat er gewoon om, dat ik het mis dat er iemand met me meedenkt, ballen heeft en zich als een volwassen vent gedraagt die voor eventjes de verantwoordelijkheid op zich neemt. Hij is echt zo'n kind soms.
Het gaat er gewoon om, dat ik het mis dat er iemand met me meedenkt, ballen heeft en zich als een volwassen vent gedraagt die voor eventjes de verantwoordelijkheid op zich neemt. Hij is echt zo'n kind soms.
Gast- Gast
Wij doen er niet aan eigenlijk.
Nouja, ik heb voor hem wel zo'n gratis kaart van de hema gemaakt die hij zal ontvangen, maar verder doen/geven we niets speciaal.
Nouja, ik heb voor hem wel zo'n gratis kaart van de hema gemaakt die hij zal ontvangen, maar verder doen/geven we niets speciaal.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik snap dat de bom dan een keer barst, Charlie. Natuurlijk moet hij ook uitrusten, maar dat is wel even wat anders. Wat rot allemaal
Gast- Gast
Wat vervelend Charlie. Het zal voor hem ook niet gemakkelijk zijn, maar zoals ik het nu opvat houdt hij eigenlijk totaal geen rekening met je nu.
Rush- Lady Post-a-lot
Misschien moet je dit toch een keer aankaarten bij degene die je zwangerschap begeleidt, misschien dat die persoon tot hem door kan dringen. Ik heb het idee dat hij niet echt kan inschatten wat deze zwangerschap met jou doet, maar ik denk wel dat er iets moet gebeuren voor je straks helemaal op hem bent afgeknapt.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Misschien moet je dit toch een keer aankaarten bij degene die je zwangerschap begeleidt, misschien dat die persoon tot hem door kan dringen. Ik heb het idee dat hij niet echt kan inschatten wat deze zwangerschap met jou doet, maar ik denk wel dat er iets moet gebeuren voor je straks helemaal op hem bent afgeknapt.
+1. Zwanger zijn kan al zwaar zijn, laat staan met een tweeling. Aan de andere kant is het voor hem ook zwaar en verwarrend waarschijnlijk. Wel handig om het daar even over te gaan hebben.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Valentijn
» Valentijn
» doen jullie aan valentijn?
» Simpel toetje (Valentijn)
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» Valentijn
» doen jullie aan valentijn?
» Simpel toetje (Valentijn)
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic