Krijg jij wat met Valentijn??
+27
Printje
Fayebella
Moonlight
Caramba
studiebol
Flippin' Bitch
Marin
minoessepoes
liqueje
Ugly Betty
Pussycat
May
litllejoy
Lenthe
Snoes
Arwyn
Susan
Paper Crown
Mint
Rovine
Silver
Mizz_S
Marsy28
RioolSpook
Middleme
Rush
anne87
31 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Krijg jij wat met Valentijn??
Charlie schreef:Eucalypta schreef:Wat een crisissen dames. Naar hoor Alles weer opgelost nu?
Hier niet, hormonen of niet, ik ben hem even spuugbeu en hij mij ook! Fijn dat er rekening met me wordt gehouden in deze situatie he.
Ik heb jou een PM gestuurd
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Nee, ik krijg niets voor Valentijn.
Ik heb geen vriend en ook geen scharrel/date/stille aanbidder (of hij moet wel heel stil zijn ) dus geen valentijnsdag voor mij
Ik heb geen vriend en ook geen scharrel/date/stille aanbidder (of hij moet wel heel stil zijn ) dus geen valentijnsdag voor mij
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had het idee dat we er niks aan zouden doen, maar vorige week zei hij ineens dat hij wel iets ging doen..
Omdat hij nooit bij mij op dinsdag is heb ik hem dus afgelopen weekend verrast. Had een heleboel kaarsjes aangestoken en we hebben lekker gegourmet en als toetje een appelflapje (in hartjesvorm) met ijs gegeten. Hij was echt verrast en vond het super leuk.
Ik heb toen ook gelijk zijn cadeautje gekregen, een ring. Super mooi en ben er blij mee!
Voor mij hoeft het trouwens niet, dat hele valentijnsgebeuren.
Wij verrassen elkaar regelmatig met een etentje, iets lekker koken voor elkaar, dagje sauna of andere leuke dingen en dat vind ik ook veel leuker.
Omdat hij nooit bij mij op dinsdag is heb ik hem dus afgelopen weekend verrast. Had een heleboel kaarsjes aangestoken en we hebben lekker gegourmet en als toetje een appelflapje (in hartjesvorm) met ijs gegeten. Hij was echt verrast en vond het super leuk.
Ik heb toen ook gelijk zijn cadeautje gekregen, een ring. Super mooi en ben er blij mee!
Voor mij hoeft het trouwens niet, dat hele valentijnsgebeuren.
Wij verrassen elkaar regelmatig met een etentje, iets lekker koken voor elkaar, dagje sauna of andere leuke dingen en dat vind ik ook veel leuker.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik verwacht niks, tenzij ik een stille aanbidder heb, maar daar ga ik niet vanuit.
Charlie wat rot allemaal!
Charlie wat rot allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik verwacht ook niks. We gaan de 15e al samen heel luxe uit eten als ''valentijncadeau''.
Eigenlijk doen we er nooit wat aan, maar het is alweer een poosje terug dat we echt samen iets hebben gedaan.
Normaal schrijf ik hem wel een kaartje met een gedicht erin ofzo. Of een klein cadeautje.
En van hem ligt het eraan. Of hij eraan denkt of hij denkt dat ik hem iets geef. haha
Eigenlijk doen we er nooit wat aan, maar het is alweer een poosje terug dat we echt samen iets hebben gedaan.
Normaal schrijf ik hem wel een kaartje met een gedicht erin ofzo. Of een klein cadeautje.
En van hem ligt het eraan. Of hij eraan denkt of hij denkt dat ik hem iets geef. haha
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
We hebben niet echt iets afgesproken, ik koop morgen nog een kleinigheidje en ik heb een kaart via HEMA verstuurd. Misschien krijg ik wel een bos bloemen, dat doet die meestal wel
Verder gaan we uitgebreid eten + koken met zijn 2-en, dat wel.
Edit; ik heb gisteren gezegd dat ik een huwelijksaanzoek wil. HAHAHAHA
Verder gaan we uitgebreid eten + koken met zijn 2-en, dat wel.
Edit; ik heb gisteren gezegd dat ik een huwelijksaanzoek wil. HAHAHAHA
Laatst aangepast door Pippa op ma 13 feb 2012 - 4:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee ik krijg niks, ik geef hem ook niks. Voor verjaardagen doen we ook niet veel bijzonders. Dit jaar hebben we nieuwe eetkamerstoelen gekocht en gezegd dat ik er 3 krijg en hij 3 voor onze verjaardagen (2 weken na elkaar). Wij zijn niet zo van de cadeautjes.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Eucalypta schreef:Marsy28 schreef:wij zijn vandaag een jaar bij elkaar en ik had hem gezegd niks te kopen ivm wat tegenvallende inkomens deze maand. Maar ik heb voor hem zijn boek laten drukken en een fotoboek gemaakt, als verrassing. En ook al had ik gezegd niks te kopen, ben ik toch beetje teleurgesteld dat hij dus ook niks gedaan heeft. Stom he? En hij vond mijn cadeaus geweldig maar voelde zich nu superlullig. Dus tja..
Morgen verwacht ik dus ook niks maar als hij wel wat zou kopen zou ik het bijna vinden dat hij het MOET doen, niet omdat hij het zelf heeft bedacht..
Hij is overigens verder heel erg romantisch hoor..
Dat is best wel gemeen.
Charlie en CKC: knuffel..
En ik ben ook dombo.. Komt net de bezorger langs met een enorme bos bloemen.. Dus ik mijn vriend smsen. Zegt ie: dacht je nou serieus dat je niks zou krijgen?? En misschien wel niet alleen 1 ding..
Dus ik neem terug wat ik eerst gezegd heb! Nu hoop ik dat hij morgen niks meer doet, want nu heb ik niks. Jemig, romantiekstress haha..
Vind mezelf ook wel stom hoor..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik verwacht niks. We gaan morgenavond wel voor het eerst sinds tijden weer eens wat samen doen.
We gaan uit eten en dan naar een concert. Niet per sé omdat het Valentijn is maar omdat die band dan lekker dicht bij huis speelt.
We gaan uit eten en dan naar een concert. Niet per sé omdat het Valentijn is maar omdat die band dan lekker dicht bij huis speelt.
Gast- Gast
Voor het eerst hoop ik stiekem dat mijn partner iets doet.
Ik heb geregeld dat we een workshop sushi gaan doen.
Hij heeft nog iets goed te maken met kerst.
Heb toen een lingerie setje gekregen wat te groot is en heeft dat niet meer omgeruild bij de winkel.
Ligt nu weg te stoffen in de kast.
Heb hem wel subtiele hints gegeven.
Ik heb geregeld dat we een workshop sushi gaan doen.
Hij heeft nog iets goed te maken met kerst.
Heb toen een lingerie setje gekregen wat te groot is en heeft dat niet meer omgeruild bij de winkel.
Ligt nu weg te stoffen in de kast.
Heb hem wel subtiele hints gegeven.
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Wij doen niks, eigenlijk al jaren niet. Heel soms heb ik weleens een kaartje gedaan om hem een beetje te plagen omdat hij altijd heel hard roept niet aan Valentijn te doen, dus heb ik weleens een kaartje gestuurd met de tekst dat ik er wel aan deed.
Nu hebben we ook afgesproken niks te doen. Dus dan weet ik ook zeker dat dat zo zal zijn. Wij hebben eigenlijk sowieso niks met data, we vieren de dag dat we ... jaar samen zijn ook nooit.
Verjaardagen e.d vieren we wel altijd uitgebreid samen met ontbijt op bed en mogen kiezen wat we eten of waar we uit eten gaan bijvoorbeeld en een leuk cadeautje natuurlijk, daar maken we wel altijd een feestje van.
De enige keer dat mijn vriend met bloemen thuis komt is als ze in het hotel weer eens veel bloemen hebben gekregen of hebben staan en zijn baas hem de opdracht geeft een bos aan zijn meisje te geven haha. En dan ook nog thuis komen met een big smile en de mededeling dat hij die bloemen speciaal voor mij gehaald heeft ( en dan express het kaartje van degene waar ze het van hebben er aan laten zitten).
Nu hebben we ook afgesproken niks te doen. Dus dan weet ik ook zeker dat dat zo zal zijn. Wij hebben eigenlijk sowieso niks met data, we vieren de dag dat we ... jaar samen zijn ook nooit.
Verjaardagen e.d vieren we wel altijd uitgebreid samen met ontbijt op bed en mogen kiezen wat we eten of waar we uit eten gaan bijvoorbeeld en een leuk cadeautje natuurlijk, daar maken we wel altijd een feestje van.
De enige keer dat mijn vriend met bloemen thuis komt is als ze in het hotel weer eens veel bloemen hebben gekregen of hebben staan en zijn baas hem de opdracht geeft een bos aan zijn meisje te geven haha. En dan ook nog thuis komen met een big smile en de mededeling dat hij die bloemen speciaal voor mij gehaald heeft ( en dan express het kaartje van degene waar ze het van hebben er aan laten zitten).
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben heel benieuwd, Pippa! haha!
Geen idee of ik iets krijg. Maakt me ook niet zoveel uit. Mijn vriend komt regelmatig met een bosje bloemen voor me thuis. Ik heb voor hem alleen een bak, in de vorm van een hart, met zn favo snoepjes. Verder gaan we denk ik gewoon samen een filmpje kijken met een lekker hapje. We zijn iig beide thuis
Geen idee of ik iets krijg. Maakt me ook niet zoveel uit. Mijn vriend komt regelmatig met een bosje bloemen voor me thuis. Ik heb voor hem alleen een bak, in de vorm van een hart, met zn favo snoepjes. Verder gaan we denk ik gewoon samen een filmpje kijken met een lekker hapje. We zijn iig beide thuis
Gast- Gast
Charlie & CKC, dat is niet leuk zeg
Hopelijk gaat het snel wat beter bij je Charlie!
Hopelijk gaat het snel wat beter bij je Charlie!
Gast- Gast
Marsy28 schreef:Eucalypta schreef:Marsy28 schreef:wij zijn vandaag een jaar bij elkaar en ik had hem gezegd niks te kopen ivm wat tegenvallende inkomens deze maand. Maar ik heb voor hem zijn boek laten drukken en een fotoboek gemaakt, als verrassing. En ook al had ik gezegd niks te kopen, ben ik toch beetje teleurgesteld dat hij dus ook niks gedaan heeft. Stom he? En hij vond mijn cadeaus geweldig maar voelde zich nu superlullig. Dus tja..
Morgen verwacht ik dus ook niks maar als hij wel wat zou kopen zou ik het bijna vinden dat hij het MOET doen, niet omdat hij het zelf heeft bedacht..
Hij is overigens verder heel erg romantisch hoor..
Dat is best wel gemeen.
Charlie en CKC: knuffel..
En ik ben ook dombo.. Komt net de bezorger langs met een enorme bos bloemen.. Dus ik mijn vriend smsen. Zegt ie: dacht je nou serieus dat je niks zou krijgen?? En misschien wel niet alleen 1 ding..
Dus ik neem terug wat ik eerst gezegd heb! Nu hoop ik dat hij morgen niks meer doet, want nu heb ik niks. Jemig, romantiekstress haha..
Vind mezelf ook wel stom hoor..
Haha ik heb ook een keer zoiets gehad. Was ik een beetje beledigd dat mijn ex mijn verjaardag was vergeten lag er toen ik thuis kwam een verrassing in de brievenbus haha! (Was de hele dag weggeweest)
Gast- Gast
Ik krijg een dikke vette rekening, omdat ik 'm mee uit eten neem
Na alle dingen die hij afgelopen tijd voor me gedaan heeft, mag dat wel.
En een kusje natuurlijk!
Na alle dingen die hij afgelopen tijd voor me gedaan heeft, mag dat wel.
En een kusje natuurlijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hier ook dikke ruzie gehad van het weekend, maar dat is sinds gisteren ook weer goed gelukkig.
Lijkt wel of het in de lucht hing.
Wij doen niet echt aan Valentijnsdag, vind het nogal onzin.
Ik was twee weken geleden jarig en heb toen al een flink cadeau gehad.
Hij zegt wel dat ie n kleinigheidje voor me heeft, dus ik ben heel benieuwd! Ik heb 'n kaartje gestuurd.
Lijkt wel of het in de lucht hing.
Wij doen niet echt aan Valentijnsdag, vind het nogal onzin.
Ik was twee weken geleden jarig en heb toen al een flink cadeau gehad.
Hij zegt wel dat ie n kleinigheidje voor me heeft, dus ik ben heel benieuwd! Ik heb 'n kaartje gestuurd.
Gast- Gast
Hij zei vanmorgen dat ik morgen wel open moest doen als de bel zou gaan -doe ik nooit-, alleen later vandaag een soort van punt achter de relatie gezet Dus ik voel me niet zo geroepen om open te doen morgen
Gast- Gast
Ik wist niet eens dat je een relatie had, Reva. Bummer.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Reva schreef:Hij zei vanmorgen dat ik morgen wel open moest doen als de bel zou gaan -doe ik nooit-, alleen later vandaag een soort van punt achter de relatie gezet Dus ik voel me niet zo geroepen om open te doen morgen
Dat is wel een hele omslag binnen 1 dag. Wat rot, wat gaf hij aan als reden?
Gast- Gast
Wij doen eigenlijk ook nooit echt aan Valentijn. Heb een keer een dvd in mijn schoolkluisje gevonden (ja, 7 jaar geleden dus, op de middelbare). Ik heb ook wel eens heel fout zijn hele kluis van binnen versierd. Allemaal hartjesslingers geknipt met ik hou van je, wil je nooit meer kwijt etc. Helemaal mee volgepropt, zodat mijn vriend een waterval aan kleffigheid over zich kreeg toen hij zijn kluisje opende
Ik heb nu weer een keer een cadeautje voor hem gekocht: Hugo Boss Orange. Krijg ik vast wel een kus voor terug met valentijn
Ik heb nu weer een keer een cadeautje voor hem gekocht: Hugo Boss Orange. Krijg ik vast wel een kus voor terug met valentijn
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik denk het niet... .maar bij hem weet je het eigenlijk nooit zeker.
Ik heb een kaartje namens me zelf gestuurd, die van de hema. En een kaartje namens de meiden.
Ik heb een kaartje namens me zelf gestuurd, die van de hema. En een kaartje namens de meiden.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:Reva schreef:Hij zei vanmorgen dat ik morgen wel open moest doen als de bel zou gaan -doe ik nooit-, alleen later vandaag een soort van punt achter de relatie gezet Dus ik voel me niet zo geroepen om open te doen morgen
Dat is wel een hele omslag binnen 1 dag. Wat rot, wat gaf hij aan als reden?
Nee ik ben de dader
Of tenminste, ik vind dat ik hem nogal tekort doe op allerlei gebieden en hij wil dat nooit horen of wuift het weg en blijkbaar zei ik het deze keer nogal duidelijk. Dat ik misschien liever zou zien dat hij vrij is om met andere vrouwen om te gaan/daten, waarop hij vroeg of ik liever had dat hij ging. En ik zei ja En toen ging hij Dan moet je geen ja zeggen, snap ik, maar voelt het nogal dubbel.
Marin, ik ben niet zo van de daken schreeuwerig of meeposterig in de relatietopics, dus denk dat je lang niet de enige bent
Gast- Gast
Wij doen er niet aan, dus ik krijg ook niets.
Krijg wel wat op een andere dag, hoeft niet speciaal op Valentijnsdag.
Krijg wel wat op een andere dag, hoeft niet speciaal op Valentijnsdag.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb geen idee of ik wat krijg, en dat maakt me ook niet zoveel uit. Als ik wel wat krijg dan vind ik het lief, en anders is het ook prima.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik ben heel benieuwd, Pippa! haha!
Haha, zal niet zo zijn hoor! Hij vindt me heel lief, maar gaat het nu niet vragen, zijn zijn woorden. Hij wil me ook verrassen en vindt valentijn niet origineel. Is het ook niet, maar ik wil gewoon graag trouwen
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Valentijn
» Valentijn
» doen jullie aan valentijn?
» Simpel toetje (Valentijn)
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» Valentijn
» doen jullie aan valentijn?
» Simpel toetje (Valentijn)
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic