Zuid-Afrika, regio Kaapstad: tips?
+3
Curious
Feline
Antibes
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zuid-Afrika, regio Kaapstad: tips?
Marsy28 schreef:
Hahaha, ok ok.. Ik dim meteen na het lezen van dit berichtje. Je hebt ook gelijk natuurlijk. Ik draaf weer veelsteveel door. Laten we erover ophouden. Ik wilde graag mijn mening erover kwijt, heb ik gedaan en uiteindelijk bepaalt een mens toch zelf. Mooi dat het voor de mensen die het gedaan hebben een mooie ervaring was, hopelijk zijn er meer mensen die het NIET doen uit respect (en buiten dat is Khayalitsha behoorlijk gevaarlijk). I rest my case.. Desalniettemin vind ik ZA nog steeds echt fantastisch!
Haha, ok :-) Ik maak ook mijn punt altijd wel hoor, kan er ook slecht tegen. Maar ja...
Khayelitsha is inderdaad geen kattenpis! Wat heb je eigenlijk gedaan bij die organisatie?
Ik vind ZA ook fantastisch en ik heb echt heimwee als ik er te veel aan denk, zoals door dit topic...
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik werkte daar met HIV/AIDS baby's midden in die wijk. Vandaar dat ik weet waarover ik praat.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Marsy28 schreef:Ik werkte daar met HIV/AIDS baby's midden in die wijk. Vandaar dat ik weet waarover ik praat.
Oh, daar twijfel ik niet aan hoor! Intensief werk, lijkt me moeilijk om te zien... Maar wel een goede ervaring. Werkte zelf gewoon in het centrum maar op de HR afdeling dus kreeg genoeg mee van alle ellende.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zuid-Afrika
» Zuid Afrika trip
» zuid afrika in september/oktober
» maledive, zuid afrika of midden amerika?
» 6 maanden naar Afrika, iemand ervaring/tips!?
» Zuid Afrika trip
» zuid afrika in september/oktober
» maledive, zuid afrika of midden amerika?
» 6 maanden naar Afrika, iemand ervaring/tips!?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: