New York in juni?
3 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: New York in juni?
Ja ik moet me echt nog maar eens in gaan lezen in die kaartjes
Oe, heb er nu al zin in!
Oe, heb er nu al zin in!
Gast- Gast
leuk.
Pennsylvania hebben wij gezeten, ideale ligging...
7th avenue, vlak bij Time square. volgens mij ligt het 1e hotel er een stukje verder vanaf, qua straat wel oke maar paar blokken verder...
hoewel misschien is het ook wel even ver van time square af en maakt ook niet zo veel uit want is allemaal prima te belopen / bereizen.
leuk hoor
Pennsylvania hebben wij gezeten, ideale ligging...
7th avenue, vlak bij Time square. volgens mij ligt het 1e hotel er een stukje verder vanaf, qua straat wel oke maar paar blokken verder...
hoewel misschien is het ook wel even ver van time square af en maakt ook niet zo veel uit want is allemaal prima te belopen / bereizen.
leuk hoor
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
freakielief schreef:Wij hadden nog een extra makelaar ertussenin zitten, was achteraf niet nodig, hadden ons appartement rechtstreeks via deze site kunnen boeken:
http://www.myidealapartment.net/ (tweede foto die je ziet verschijnen als je op de site komt was ons appartementje:))
Mooi hoor. Waarom moet er een makelaar aan te pas komen? Je huurt het toch maar voor een week. Zat je echt in het centrum? Lijkt me eerder een nette buitenwijk vandaar.
Is het wel te doen om zelf boodschappen te doen? Zijn er wel supermarkten in de buurt? Heb begrepen dat boodschappen doen zoals wij hier doen erg duur is daar en dat ze daarom vaak uit eten gaan.
Ik bedoelde eigenlijk of iemand nederlandse organisaties kende die app. verhuren in NY. Vind het zo gedoe via een engelstalige site niet dat ik geen engels kan, maar het voelt vertrouwder als ik het hier kan regelen.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Pfoeee.. dat was me t avondje wel
Weet ik hoeveel hotels bekeken en leuke dingen over NYC besproken.
We hebben eerste keus hotel Skyline.
Adres: 725 Tenth Avenue @ 49th Street New York
Dit moest nog wel aangevraagd worden, dus bestaat kleine kans dat het vol zit.
Tweede keus is hotel Pennsylvania.
Adres: 401 Seventh Avenue @ 33rd Street, New York
Maar hoop echt dat t de eerste word!
Iemand van jullie een idee of deze hotels een goede ligging hebben?
Waarom regel je niet alles zelf, zonder die meid? Dan had je gelijk geweten of het kon.
Gast- Gast
Hotel skyline heb ik gezeten, al 2 keer!
Echt prima hotel. Niet mega luxe, maar wel gewoon schoon.
Ik vond de ligging goed, paar straten door en je bent bij de metro (5 min).
Times square en broadway is ook 5 min lopen!
Ideaal vond ik.
Echt prima hotel. Niet mega luxe, maar wel gewoon schoon.
Ik vond de ligging goed, paar straten door en je bent bij de metro (5 min).
Times square en broadway is ook 5 min lopen!
Ideaal vond ik.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
PrinsesBo schreef:Marin schreef:
Broadway is zo ongeveer de langste straat van New York, dus 'vlakbij' Broadway zegt niet zoveel. Heb je een straat die horizontaal loopt die ook dichtbij zit? Als je die geeft, kan ik zeggen hoe de locatie is. Die straat heeft waarschijnlijk een nummer, tenzij je in The Village zit.
Hahaha, sja.. zo zie je maar dat ik er echt geen verstand van heb
Dit is het adres:
270 West 43rd Street, New York
Het is het WestIn hotel..
Prijzen vergelijken gaan we dus zeker maar eens doen.
Hihi, al eens ingevoerd bij Google Streetview? Er staat iemand een bon uit te schrijven
Gast- Gast
@ Caribbeanlover: Destijds voelde dat voor ons betrouwbaarder, achteraf bleek dat we het ook zonder tussenpersoon hadden kunnen doen. Nederlandse sites ken ik niet. We zaten er trouwens twee weken en juist absoluut niet in het centrum, maar in Brooklyn, daar hebben we bewust voor gekozen. Wel op vijf minuten lopen van de metro die 24/7 reed.
Daar in de buurt hadden we meerdere supermarkten, in het centrum moet je daar misschien wat verder voor of naar een kleiner winkeltje. Voor je avondeten daar shoppen is inderdaad niet echt goedkoop, we hebben ook maar één keer thuis gekookt. Maar voor je ontbijt vond ik het wel handig, melk, cereals en brood zijn niet duur.
Daar in de buurt hadden we meerdere supermarkten, in het centrum moet je daar misschien wat verder voor of naar een kleiner winkeltje. Voor je avondeten daar shoppen is inderdaad niet echt goedkoop, we hebben ook maar één keer thuis gekookt. Maar voor je ontbijt vond ik het wel handig, melk, cereals en brood zijn niet duur.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:PrinsesBo schreef:Pfoeee.. dat was me t avondje wel
Weet ik hoeveel hotels bekeken en leuke dingen over NYC besproken.
We hebben eerste keus hotel Skyline.
Adres: 725 Tenth Avenue @ 49th Street New York
Dit moest nog wel aangevraagd worden, dus bestaat kleine kans dat het vol zit.
Tweede keus is hotel Pennsylvania.
Adres: 401 Seventh Avenue @ 33rd Street, New York
Maar hoop echt dat t de eerste word!
Iemand van jullie een idee of deze hotels een goede ligging hebben?
Waarom regel je niet alles zelf, zonder die meid? Dan had je gelijk geweten of het kon.
Omdat het dan net zo duur of nog duurder is.
Hebben we al uitgezocht.
Gast- Gast
freakielief schreef:@ Caribbeanlover: Destijds voelde dat voor ons betrouwbaarder, achteraf bleek dat we het ook zonder tussenpersoon hadden kunnen doen. Nederlandse sites ken ik niet. We zaten er trouwens twee weken en juist absoluut niet in het centrum, maar in Brooklyn, daar hebben we bewust voor gekozen. Wel op vijf minuten lopen van de metro die 24/7 reed.
Dank je voor de tips. Waren jullie niet ontzettend veel geld kwijt voor 2 weken? Dacht dat het gebruikelijker was om daar 1 week heen te gaan omdat dat blijkbaar lang genoeg is en duur
Gast- Gast
Nope, we waren voor 2800 euro helemaal klaar. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar viel ons wel mee. En 1 week was voor ons echt te kort geweest, we hebben ons twee weken lang uitstekend vermaakt.Caribbeanlover schreef:Dank je voor de tips. Waren jullie niet ontzettend veel geld kwijt voor 2 weken? Dacht dat het gebruikelijker was om daar 1 week heen te gaan omdat dat blijkbaar lang genoeg is en duur
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen op 19 juni?
» Waterpokken vs vakantie 1 juni
» Amersfoort + omgeving Meeting - 10 juni
» Citytrip New York
» Stedentrip New York
» Waterpokken vs vakantie 1 juni
» Amersfoort + omgeving Meeting - 10 juni
» Citytrip New York
» Stedentrip New York