Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

New York in juni?

3 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

New York in juni? - Pagina 3 Empty Re: New York in juni?

Bericht  Inge do 27 jan 2011 - 11:03

Geen 1 keer naar de mac geweest daar, gewoon rondgelopen en als we een leuk tentje tegen kwamen daar ontbeten / geluncht / avond gegeten...

De 1e dag bij een hamburger tent geweest, daar hadden ze super lekkere hamburgers en heerlijke patat (met kruiden)
HB burger

en zvb jij moet wel gaan eten bij die zaak die dezelfde naam heeft dan dat jij hebt Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 11:08

Ik heb 1 keer bij Wendy's gegeten (op Key West) en vond het eigenlijk gewoon niet lekker. Zelfde reut als de Mac, BK en KFC... Doe me dan maar een echt stuk vlees als ik toch kan kiezen smile.

Gast
Gast

Bericht  Inge do 27 jan 2011 - 11:10

Ik ben er niet geweest toen ik in NY was, maar las van veel mensen dat het daar zo lekker moest zijn dus had wel spijt dat ik er niet geweest was... nergens voor nodig dus Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 11:29

Jammer genoeg heb je geen In & Out in New York. Dat is echt het beste hamburger keten ooit. Zo veel beter dan alle andere fastfoods.

Maar ik ga naar leuke diners (Johnny Rockets, Ellen's Stardust enzo), daar heb je lekkere burgers en je kan lekker zitten en je hebt leuke entertainment met jaren 50 muziek.

Gast
Gast

Bericht  GeKKiE do 27 jan 2011 - 19:02

Marin schreef:Jammer genoeg heb je geen In & Out in New York. Dat is echt het beste hamburger keten ooit. Zo veel beter dan alle andere fastfoods.

Maar ik ga naar leuke diners (Johnny Rockets, Ellen's Stardust enzo), daar heb je lekkere burgers en je kan lekker zitten en je hebt leuke entertainment met jaren 50 muziek.

Johnny Rockets zat in die Outlet mall, hebben we toen geluncht.
Wat een geweldige typische Amerikaanse tent!
Het trok ons echt aan, we moesten er gewoon gegeten hebben!!!
En... Daar hadden we ook een kortingsbon voor uit het bonnenboekje, dus dat was helemaal handig!

New York in juni? - Pagina 3 NewYorklumix1052
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 20:47

Ja ik kom er ook heel graag, ging er vaak in San Francisco eten toen ik er woonde. En dan met zo'n muntje in zo'n jukeboxje bij je tafel een liedje aanvragen. geweldig smile

Er zijn helaas weinig traditionele diners meer in NYC, ook de Moondance Diner (waar Monica in Friends werkt) is helaas verdwenen intussen. Maar dit soort tentjes zijn leuke alternatieven.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 21:23

Ik heb ook een keer bij Wendy's gegeten toen ik in amerika was en nog vlees at. Ik vond het ook niet zo bijzonder, de burgers zelf waren vrij dun en volgens mij waren ze vierkant, maar dat heeft niks met de smaak te maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 21:25

http://www.in-n-out.com/menu.asp

Marin het lijkt op BK.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 21:27

http://www.heartattackgrill.com/menu.html

Hier meiden, check deze eens! Mijn man had eens filmpjes bekeken en ze zijn echt HUGE! :shock:
Zoek maar eens op youtube, dan zul je zien hoe belachelijk groot ze zijn.
Die naam ''bypass burger''', nou volgens mij krijg je die onderhand ook na het eten ervan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:49

Caribbeanlover schreef:http://www.in-n-out.com/menu.asp

Marin het lijkt op BK.

Nee lijkt het absoluut niet op. Ze hebben expres geen specials, alles is heel simplistisch, gewoon hamburger, cheeseburger of een dubbele burger. Alles wordt pas gemaakt op het moment dat jij het bestelt, de broodjes worden even kort gegrillt waardoor ze lekker knapperig zijn, en alles is echt super vers. Het is echt veel lekkerder dan die andere kleffe troep (die ik stiekem ook lekker vind hoor), maar dit wordt wel gezien als echt een veel beter keten. Helaas niet overal in Amerika verkrijgbaar.

Ik ga in New York trouwens ook bij de Heartland Brewery eten, dat schijnt ook erg leuk en lekker te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 23:02

Heb je die links al bekeken, vooral die 2e? Ik kan er alleen niet achter komen waar die zit, want er is er maar een word er ergens in een filmpje gezegd.

Toen ik daar was ben ik ook bij de Mac gaan eten. Ik had toen een Mc chicken, maar het was gewoon een gebakken kipfilet, dus wit vlees zonder krokant korstje. In Barcelona was het ook anders dus blijkbaar verschillen de Mac per land ofzo.

Heb jij voor mij leuke restauranttips waar ze ook aan vegetariers denken in NYC? Ik zal ze dan noteren voor het geval ik er ooit heen ga.
Anderen mogen hun tips ook geven hoor. Nou ik hoop dat als ik er ben dat er iig een in de buurt zit, want ik ga niet helemaal naar de andere kant van NYC dan waar ik verblijf.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 23:04

https://www.youtube.com/watch?v=L4Y6VVdk2XY&feature=related

Dit is echt de GROOTSTE ter wereld en is nog groter dan een kleuter!
Dit is de man waarvan mijn man filmpjes heeft gezien ''Man vs Food'' echt niet normaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 23:26

De Heart Attack Grill zit in Chandler, Arizona. (leuke naam haha) Er zit een google kaartje bij, schat Wink
Die burger zien er overigens niet super bijzonder uit. Maar ik hou dan ook meer van de bijzondere burgers, met speciale kazen of sauzen zeg maar.

In New York ga ik naar de Vegetarian Paradise, dat zit in Greenwich Village, ik zal je laten weten hoe het was.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 0:42

He darling, ik was er inmiddels al achter gekomen waar die zat Laughing .
Volgens mij heb je wel eens verteld van veggie paradise, maar ik zou niet op basis daarvan mijn hotel daar in de buurt boeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 0:55

Maar je hoeft toch ook geen hotel in de buurt van een restaurant? Je doet gewoon elke dag een andere wijk bijvoorbeeld, dus de ene dag doorloop je de ene wijk en eet je daar, de andere dag doorloop je de andere dag en eet je ergens anders. Overigens is Greenwich Village wel super leuk om te zitten!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 1:44

Nee ik bedoelde dat ik geen hotel boek die perse in de buurt van vegetarian paradise moet zitten.
Overigens kan ik de site van dat restaurant niet openen, jammer was wel benieuwd.
Raar zeg als ik het intoets zie ik wat info staan en een link en als ik daarop klik kan ik die niet openen. Die van jou wel, dank je.
Wat ziet het er leuk uit zeg die gerechten en het lijkt een beetje op die vegachinees waar ik wel eens heen ga.
Wat een keuze zeg hebben ze zeg. Zal moeilijk worden om een besluit te nemen als ik er ooit kom.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 1:54

Arghhh ik wil ook zo graag erheen,maar blijf het duren vinden aangezien je maar een week daarheen gaat.
Ik las in de andere topic dat sommigen appartementen daar hadden geboekt en ik had om links ed gevraagd, maar nog niet gehad.
Weet iemand een goede tip?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 3:56

Heb er echt zin in.
We gaan vanavond waarschijnlijk boeken..
Dus vanavond meer van mij Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:49

Caribbeanlover schreef:Ik heb ook een keer bij Wendy's gegeten toen ik in amerika was en nog vlees at. Ik vond het ook niet zo bijzonder, de burgers zelf waren vrij dun en volgens mij waren ze vierkant, maar dat heeft niks met de smaak te maken.

Ja, ik vond het niet anders dan de Mac maar het staat me verder niet bij dat de hamburgers vierkant waren. Ik voel me wel altijd heel erg welkom in Amerika met al die Wendy's borden Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 8:27

Zusje van Bert schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik heb ook een keer bij Wendy's gegeten toen ik in amerika was en nog vlees at. Ik vond het ook niet zo bijzonder, de burgers zelf waren vrij dun en volgens mij waren ze vierkant, maar dat heeft niks met de smaak te maken.

Ja, ik vond het niet anders dan de Mac maar het staat me verder niet bij dat de hamburgers vierkant waren. Ik voel me wel altijd heel erg welkom in Amerika met al die Wendy's borden Very Happy.

Krijg je geen korting?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 9:00

De vierkante burgers hebben ze bij White Castle:
New York in juni? - Pagina 3 White-castle-free-slider

Wij hebben ze niet gehad, zo lekker zagen ze er niet uit. Wat wèl heerlijke fastfood was: Popeyes (Louisiana Kitchen). Super lekker gekruide nuggets, mashed potatoes and gravy en biscuits.

Lekker lunchen kun je bij The City Bakery. Biologisch eten wat je zelf van een buffet kunt pakken en vervolgens per gram afrekent. Niet goedkoop, maar wel heel lekker.

Over Otafuku was mijn man erg enthousiast, ik heb er niet gegeten, want ik lust geen vis. Je hebt er warm Japans eten, geen sushi dus, maar o.a. ei-koolpannenkoeken en gefrituurde inktvisballetjes. Het is echt een gat in de muur waar een kok en twee klanten in passen, je kunt je bakje lekker opeten op het bankje voor de zaak. Wink

Bij Punjabi Grocery & Deli hebben we super lekker Indiaas gegeten (veel vega). Wederom een gat in de muur, wel ietsje groter dan Otafuku, maar nog steeds alleen staanplaatsen. Je maag moet wel wat gewend zijn, ik ben de nacht erna misselijk geweest. Niet omdat het eten slecht was, maar de kruiden waren toch wat 'echter' blijkbaar dan in Nederland. Er waren dan ook bijna alleen Indiase mensenb in de zaak.

Bij Yonah Schimmel kun je terecht voor lekkere knishes, tenminste als aardappelpuree (en eventueel groenten) in deeg je lekker lijkt. Very Happy

Financier Patisserie zit op meerdere locaties en heeft lekkere en fijne Franse gebakjes.

Als laatste nog een goed woordje voor de Pastrami Sub van Subway, die mis ik zo ontzettend! Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 9:27

Had jij nou een appartement daar genomen? Zo ja, heb je een link oid voor mij? Lijkt me wel fijn een appartement ipv een hotel alhoewel een hotel me ook niet erg lijk hoor. Je bent er tenslotte toch niet vaak, maar als je een app. neemt kan je zelf drinken ed koud zetten en in een hotel kan dat vaak niet.

Puree met groenten in deeg klinkt als een pasteitje ofzo en ja dat wil ik wel proberen. Ben van nieuwe dingen eten, leuk hoor zolang er geen vlees en vis in zit.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 9:57

Wij hadden nog een extra makelaar ertussenin zitten, was achteraf niet nodig, hadden ons appartement rechtstreeks via deze site kunnen boeken:
http://www.myidealapartment.net/ (tweede foto die je ziet verschijnen als je op de site komt was ons appartementje:))

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 10:05

Pfoeee.. dat was me t avondje wel Wink
Weet ik hoeveel hotels bekeken en leuke dingen over NYC besproken.

We hebben eerste keus hotel Skyline.
Adres: 725 Tenth Avenue @ 49th Street New York
Dit moest nog wel aangevraagd worden, dus bestaat kleine kans dat het vol zit.

Tweede keus is hotel Pennsylvania.
Adres: 401 Seventh Avenue @ 33rd Street, New York

Maar hoop echt dat t de eerste word!
Iemand van jullie een idee of deze hotels een goede ligging hebben?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 11:30

PrinsesBo schreef:Pfoeee.. dat was me t avondje wel Wink
Weet ik hoeveel hotels bekeken en leuke dingen over NYC besproken.

We hebben eerste keus hotel Skyline.
Adres: 725 Tenth Avenue @ 49th Street New York
Dit moest nog wel aangevraagd worden, dus bestaat kleine kans dat het vol zit.

Tweede keus is hotel Pennsylvania.
Adres: 401 Seventh Avenue @ 33rd Street, New York

Maar hoop echt dat t de eerste word!
Iemand van jullie een idee of deze hotels een goede ligging hebben?

Lijkt me wel hoor, klinkt vlak bij 42nd Street en daar zit Time Square. Je zit dus echt wel dichtbij het toeristische deel zeg maar.

New York in juni? - Pagina 3 New-york-city-manhattan-map

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: