New York in juni?
3 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: New York in juni?
PrinsesBo schreef:Nou dan hebben we het hotel al goed uitgekozen
Wij willen een week gaan.
We gaan ervan uit dat die week ons ongeveer 4000/5000 euro gaat kosten..
Weet niet of dat reeel is?
Hebben iig al vluchten gezien samen met dat hotel voor 2200 euro.
Dan nog 1800/2800 euro om uit te geven... is dat haalbaar?
Wat geef je veel uit zeg voor 1 week. Snap dat je wilt shoppen, maar zoveel ga je toch niet kopen?
Gast- Gast
GeKKiE schreef:Als je echt flink wil shoppen, is Jersey Gardens een aanrader.
Een Outlet Mall net buiten Manhattan.
Je kan vanaf de Port Authority Bus Terminal er met bus 111 zo heen.
Als je daar komt kun je bij de ingang bij de concierge balie met je Europese paspoort ook nog een kortingsboekje krijgen!
Wij zagen er allemaal mensen met koffers heengaan en dachten nog... die zijn gek!
Maar hebben ons gek gesjouwd!!!
Het was echt zo goedkoop allemaal....
Wat heb jij dan allemaal gekocht, alleen kleding? Nou dan kan je net zo goed 2 koffers meenemen waar heel weinig in zit en terug volstouwen met wat je daar gekocht hebt haha.
Gast- Gast
GeKKiE schreef:Als je echt flink wil shoppen, is Jersey Gardens een aanrader.
Een Outlet Mall net buiten Manhattan.
Je kan vanaf de Port Authority Bus Terminal er met bus 111 zo heen.
Als je daar komt kun je bij de ingang bij de concierge balie met je Europese paspoort ook nog een kortingsboekje krijgen!
Wij zagen er allemaal mensen met koffers heengaan en dachten nog... die zijn gek!
Maar hebben ons gek gesjouwd!!!
Het was echt zo goedkoop allemaal....
Thnx voor de tip!
Wij gaan ook allebei met een zo goed als lege koffer heen en hopelijk met een volle terug
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:PrinsesBo schreef:Nou dan hebben we het hotel al goed uitgekozen
Wat geef je veel uit zeg voor 1 week. Snap dat je wilt shoppen, maar zoveel ga je toch niet kopen?
Wat denk je dat de reis kost?
En alle dingen die je wilt zien..
We gaan iig niet zitten krenten daar.
Gast- Gast
Het is best een heel bedrag, maar je kan beter te veel berekenen dan te weinigPrinsesBo schreef:Caribbeanlover schreef:PrinsesBo schreef:Nou dan hebben we het hotel al goed uitgekozen
Wat denk je dat de reis kost?
En alle dingen die je wilt zien..
We gaan iig niet zitten krenten daar.
Daarbij zit met met ontbijt, lunch, diner, drinken, dingen bezichtigen en natuurlijk shoppen :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet wat het ongeveer kost hoor een week ny.Vroeg het me alleen af waarom je zoveel geld uitgeeft zeker als Marin zegt dat het voor minder ook kan snap je.
Gast- Gast
Ik snap wel dat het voor minder ook kan.
Maar we zien t wel.
We berekenen meer.
En willen gewoon een goede vakantie hebben, maakt dan niet uit of het wat meer kost.
Maar we zien t wel.
We berekenen meer.
En willen gewoon een goede vakantie hebben, maakt dan niet uit of het wat meer kost.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ik weet wat het ongeveer kost hoor een week ny.Vroeg het me alleen af waarom je zoveel geld uitgeeft zeker als Marin zegt dat het voor minder ook kan snap je.
Je weet toch niet wat ze daar wil gaan doen? Mss wil ze wel naar twee musicals bv. Dan ben je al wel wat geld kwijt. Mss houdt ze wel van luxe dineren en wil ze dat een aantal avonden doen. Mss kosten de dingen die zij op een vakantie wil doen gewoon wat meer geld. Ieder zijn ding. Ik slaap liever in een hostel en geef mijn geld uit aan shoppen, een ander verblijft liever in een luxe hotel .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Caribbeanlover schreef:Ik weet wat het ongeveer kost hoor een week ny.Vroeg het me alleen af waarom je zoveel geld uitgeeft zeker als Marin zegt dat het voor minder ook kan snap je.
Je weet toch niet wat ze daar wil gaan doen? Mss wil ze wel naar twee musicals bv. Dan ben je al wel wat geld kwijt. Mss houdt ze wel van luxe dineren en wil ze dat een aantal avonden doen. Mss kosten de dingen die zij op een vakantie wil doen gewoon wat meer geld. Ieder zijn ding. Ik slaap liever in een hostel en geef mijn geld uit aan shoppen, een ander verblijft liever in een luxe hotel .
Ik wil het allebei
Nee ik vind t wel belangrijk dat we een schone kamer hebben met eigen douche en toilet.
Meer niet.
Gast- Gast
Ok, ik heb geen idee wat dat kost in NYC . Ik kijk erg uit naar mijn reis naar NY in ieder geval al willen mijn vrienden nu gaan skydiven . Echt niet dat ik dat ook ga doen... Ik kijk in ieder geval nu al uit naar de hamburgers .
Gast- Gast
Hahaha!
Ik sprak laatst een vriendin die 2 jaar geleden naar oa NYC zijn geweest, 3 dagen.
Ze zei dat ze elke dag smiddags en savonds een hamburger van de Mac naar binnen werkte.
Omdat ze het zonde vond om tijd te besteden aan ergens gaan eten
En omdat het gewoon erg lekker is.. Hihi!
En die cakejes.. lijken me ook lekker!
Ik sprak laatst een vriendin die 2 jaar geleden naar oa NYC zijn geweest, 3 dagen.
Ze zei dat ze elke dag smiddags en savonds een hamburger van de Mac naar binnen werkte.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Hahaha!
Mac? Serieus, ik maak wel stedentrips hoor, waar ik alleen dat eet maar zeker niet in de States. De echte hamburgers zijn veel lekkerder daar!
Gast- Gast
Ik had een grote koffer mee met het minimale aan kleding....
Veel kleding daar gekocht en er paste veel in.
En ik had een toilettas mee met veel mini's!
Die ging leeg mee terug.
Dat scheelt al veel aan gewicht! Grote flessen shampoo en doucheschuim enzo zijn zwaar!
Veel kleding daar gekocht en er paste veel in.
En ik had een toilettas mee met veel mini's!
Die ging leeg mee terug.
Dat scheelt al veel aan gewicht! Grote flessen shampoo en doucheschuim enzo zijn zwaar!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
PrinsesBo schreef:Hahaha!
En dan te bedenken dat daar zoveel verschillende restaurants zijn die hamburgers serveren/verkopen dus keuze zat naast de Mac. Als ik vlees at, dan zou ik niet naar de Mac gaan voor hamburgers die heb je hier ook wel. Nee, dan zou ik echt van die dikke vette grote nemen.
Mijn man heeft zo programma gedownload. Daar gaat een man op zoekn naar allerlei junkfood in amerika. De meeste dingen slaan echt werkelijk waar nergens meer op.
Zo was er een broodJE dus erg groot, met advocado, vleeswaren, kaas, sla, gefrituurde uienringen, mozzarellasticks en poppers (krokante snacks gevuld met een peper en roomkaas). Nou die laatste 3 eten wij bij de borrel, maar ok brood vind ik echt raar.
Op die manier kan iedereen een broodje verzinnen.
Denk dat ik tonnetje rond word van al dat eten, want daar denken ze tenminste aan vegetariers.
Ik zal daar niks te kort komen denk ik.
Eet smakelijk!
Gast- Gast
Haha nee, je komt daar niks te kort . Ik ben het helemaal eens met het eerste stukje. Ik begrijp ook echt niet dat mensen daar nog naar de Mac gaan. Voor nog geen 10 dollar kon ik gewoon een superlekkere hamburger met friet en alles eten. Zit je niet in die stress van de Mac en het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder. Nu krijg ik honger! Maar goed, ik moet ook nog eten .
Gast- Gast
Ik krijg honger van jullie!
Wij gaan dus ook niet naar de Mac daar.. Heb ik al besloten
Wij gaan dus ook niet naar de Mac daar.. Heb ik al besloten
Gast- Gast
Dat is een idee!GeKKiE schreef:Dat scheelt al veel aan gewicht! Grote flessen shampoo en doucheschuim enzo zijn zwaar!
Of daar kopen en ook daar laten..
Gast- Gast
Ik zou eerst gewoon ff het max checken wat je mee mag nemen. Vaak is dat naar de States meer dan 20 kilo. Ik weet nog met mijn ex. Gingen we met 2 x 15 kilo weg en kwamen met 4 x 15 kilo terug . Ik kon trouwens niet echt betaalbare winkels vinden in NYC maar ik ben ook eigenlijk alleen op Manhatten geweest op de toeristische plaatsen. Wel een supergrote shoppingmall in Syracuse (ligt in het midden van de staat) bezocht en daar al mijn geld uitgegeven . Dat is iets dat ik zeker weer ga doen dit jaar .
Gast- Gast
Oo ZvB, ik heb er nu al zin in!
Ga sowieso 2 paar UGGs kopen vrees ik..
En merkkleren..
Jij ging ook in juni toch?!
Ga sowieso 2 paar UGGs kopen vrees ik..
En merkkleren..
Jij ging ook in juni toch?!
Gast- Gast
Ja maar ik moet nog boeken... Moet eerst werk hebben of een goede aanbieding vinden .
Gast- Gast
Ik moet ook nog boeken hoor..
Morgen komt de reisadviseuze langs..
Nu klink ik als een verwend kreng, maar ze bood het aan, dus wel zo makkelijk.
Morgen komt de reisadviseuze langs..
Nu klink ik als een verwend kreng, maar ze bood het aan, dus wel zo makkelijk.
Gast- Gast
Haha je reisadviseuze? Nah, ik zoek het zelf wel bij elkaar Vind ik leuk ook om te doen!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef: Ik kon trouwens niet echt betaalbare winkels vinden in NYC maar ik ben ook eigenlijk alleen op Manhatten geweest op de toeristische plaatsen. Wel een supergrote shoppingmall in Syracuse (ligt in het midden van de staat) bezocht en daar al mijn geld uitgegeven . Dat is iets dat ik zeker weer ga doen dit jaar .
In de stad heb je weinig goed betaalbare merkkleding winkels...
Je hebt wel Century 21 tegenover Ground Zero, maar daar moet je maar net wat kunnen vinden.
Daarom zijn wij toch een dag buiten de stad gaan shoppen, zoals ik in mijn eerdere bericht zei.
Jersey Gardens.... Je hebt ook Woodbury Common Outlet...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Zusje van Bert schreef:Haha je reisadviseuze? Nah, ik zoek het zelf wel bij elkaar Vind ik leuk ook om te doen!
Dat was ook mijn plan. En dat kan alsnog gebeuren.
Mijn vriend heeft een klant die dus reisadviseuze is.. En die komt morgen vanalles vertellen.
Maar als t mij te duur is ga ik zelf wat zoeken
Gast- Gast
GeKKiE schreef:Zusje van Bert schreef: Ik kon trouwens niet echt betaalbare winkels vinden in NYC maar ik ben ook eigenlijk alleen op Manhatten geweest op de toeristische plaatsen. Wel een supergrote shoppingmall in Syracuse (ligt in het midden van de staat) bezocht en daar al mijn geld uitgegeven . Dat is iets dat ik zeker weer ga doen dit jaar .
In de stad heb je weinig goed betaalbare merkkleding winkels...
Je hebt wel Century 21 tegenover Ground Zero, maar daar moet je maar net wat kunnen vinden.
Daarom zijn wij toch een dag buiten de stad gaan shoppen, zoals ik in mijn eerdere bericht zei.
Jersey Gardens.... Je hebt ook Woodbury Common Outlet...
Ah lag het dus niet helemaal aan mij . Sowieso hoef ik geen merkkleding dus als het dan al goedkoper is, vind ik het nog steeds te duur . Al heb ik ooit wel mooie tommy polo's gekocht in Florida... Maar goed, lekker buiten de stad shoppen dus. Mss hebben anderen wat aan je tip, ik ga verder weg van NYC shoppen .
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen op 19 juni?
» Waterpokken vs vakantie 1 juni
» Amersfoort + omgeving Meeting - 10 juni
» Citytrip New York
» Stedentrip New York
» Waterpokken vs vakantie 1 juni
» Amersfoort + omgeving Meeting - 10 juni
» Citytrip New York
» Stedentrip New York