Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen maar ruzie sinds zwanger

+19
RYW
Sophiee
chipa
studiebol
Clapperdie
Paper Crown
SarahKey
Floor
Flower_L
joyce0606
Teddyaapje
Jasmine
Lejow
Océane
Susan
Mamsie
Fiebje
Puggle
Tania
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Alleen maar ruzie sinds zwanger - Pagina 4 Empty Re: Alleen maar ruzie sinds zwanger

Bericht  Susan vr 10 feb 2012 - 2:35

Rejoy. schreef:

dat is de oma van mijn vriend, de moeder van die oom dus. En hij woont daar inderdaad. Letterlijk een eeuwige vrijgezel, nooit uit huis gegaan.

Oh, dat is minder. Nou, dan laat je toch je vriend met de baby bij oma en oom langsgaan? Dat hoeft natuurlijk niet in of net na de kraamweek, gewoon, als het jullie uitkomt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen maar ruzie sinds zwanger - Pagina 4 Empty Re: Alleen maar ruzie sinds zwanger

Bericht  RYW vr 10 feb 2012 - 3:05

Rejoy. schreef:die grappen werden hier gemaakt door de eeuwige-vrijgezelle ooms. één van diezelfde ooms kreeg het voor elkaar om voor de grap onze deurbel in te blijven houden, omdat onze hond dan hysterisch wordt. Dan doe je dat bij een kraamgezin met een baby van een week oud. Dan heb je echt het verstand van een garnaal als je het aan mij vraagt. Hij vond het grappig om tijdens het feliciteren zijn hand zo ver weg te houden dat ik er naartoe moest bewegen en dan vragen of ik niet even op kon staan voor het fatsoen (met een dikke grijns omdat ie 't zelf zo grappig vond om een pas bevallen vrouw op te laten staan, wát een dijenkletser). Hij zat ook constant grapjes te maken over waarom borstvoeding zo vet is (piepen de baby;s minder), goed drinken tijdens de sex en meer van dat soort ongein. We willen 'm bij de volgende baby niet weer op kraambezoek, we moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen, want zijn oma komt niet zonder hem.

Oef, alle slechte grappen gecombineerd in één persoon. Wat een mirakel dat die oom vrijgezel is, zeg Rolling Eyes

Hoe reageert jouw man dan op dit soort grapjes? Meelachen? Of zegt hij er iets van als jij met een hysterische hond zit en op moet staan en idiote opmerkingen over borstvoeding moet aanhoren? Erg onsmakelijk in elk geval. Dat soort intieme, persoonlijke dingen, daar hoef je niet dat soort lollige grapjes over te maken.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen maar ruzie sinds zwanger - Pagina 4 Empty Re: Alleen maar ruzie sinds zwanger

Bericht  Fearie vr 10 feb 2012 - 3:42

Toch vond ik die grap over vettige borstvoeding en piepende baby's wel grappig, heb hem nog niet eerder gehoord Embarassed .
Mijn vriend heeft ook een keer die grap van een 'extra hechtinkje' gemaakt en toen heb ik hem wel duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was, ondertussen bevallen en gehecht en gaat de seks pas sinds een maandje weer goed. Denk ook niet dat ie die grap bij een 2e weer zou maken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen maar ruzie sinds zwanger - Pagina 4 Empty Re: Alleen maar ruzie sinds zwanger

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 3:54

Fearie schreef:Toch vond ik die grap over vettige borstvoeding en piepende baby's wel grappig, heb hem nog niet eerder gehoord Embarassed .
Mijn vriend heeft ook een keer die grap van een 'extra hechtinkje' gemaakt en toen heb ik hem wel duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was, ondertussen bevallen en gehecht en gaat de seks pas sinds een maandje weer goed. Denk ook niet dat ie die grap bij een 2e weer zou maken.

Die grap is hier ook 10x langsgekomen, maar ik vond en vind hem nog wel grappig. Hebben er zelfs tijdens het hechten nog over gegrapt, samen dan hoor. Een ander hoeft die grap niet te maken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen maar ruzie sinds zwanger - Pagina 4 Empty Re: Alleen maar ruzie sinds zwanger

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 4:36

Hier is er vrijveel ruzie geweest, de hele zwangerschap door. Maar dit kwam ook omdat ik zonder werk thuis zat, in de ziektewet, de 1e 14weken complicaties, en vanaf 24weken weer complicaties tot het einde..was erg gevoelig op dat moment Alleen maar ruzie sinds zwanger - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen maar ruzie sinds zwanger - Pagina 4 Empty Re: Alleen maar ruzie sinds zwanger

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum