Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger! Maar..

+2
Aimee
Sylvana
6 plaatsers

Ga naar beneden

Zwanger! Maar.. Empty Zwanger! Maar..

Bericht  Sylvana di 20 dec 2011 - 4:57

Zojuist ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben! Alleen.. nu heb ik wel al drie dagen roze/bruinverlies, en ook wel krampen.. Ik wist eigenlijk niet beter dat m'n ongesteldheid eraan zat te komen (begint ook altijd zo), en om mezelf uit de droom te helpen dat ik heel misschien toch zwanger zou kunnen zijn heb ik net maar een test gedaan. Nou, niks droom! Dikke strepen, die ook al meteen kwamen!

Ben natuurlijk heel blij.. Maar maak me nu wel zorgen om dat 'bloed' verlies. Ik dacht vanochtend nog echt: nu gaat het zeker doorzetten, werd steeds donkerder. Nu heb ik al de hele dag niks meer gehad overigens..

Voel me echt raar nu! Maar ben natuurlijk ook hardstikke blij!

Edit: weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik met dit topic wil.. Denk een beetje geruststelling??

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Maar.. Empty Re: Zwanger! Maar..

Bericht  Aimee di 20 dec 2011 - 5:02

Ik heb de eerste week heel veel bloedverlies en krampen gehad, en ben nu bijna 35 weken zwanger! Helaas gaat dit alleen niet altijd op, en kan je niets anders doen dan afwachten...
Iig gefeliciteerd met je zwangerschap! En ik duim voor je dat het goed blijft gaan.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Maar.. Empty Re: Zwanger! Maar..

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 5:03

Ongesteldheidskrampen kunnen erbij horen, die had ik ook. En ook bloedverlies hebben sommige. Ik ben bang dat je niets anders kan doen dan afwachten en hopen dat het goed gaat.

Gefeliciteerd iig! Hoop voor je dat je een goede zwangerschap hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Maar.. Empty Re: Zwanger! Maar..

Bericht  Muppetje di 20 dec 2011 - 5:22

Gefeliciteerd

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Maar.. Empty Re: Zwanger! Maar..

Bericht  Sylvana di 20 dec 2011 - 9:11

Dankjulliewel smile.

En verder is het gewoon afwachten. Nou moet ik zeggen dat ik nu eigenlijk niks meer verlies (alleen een klein beetje roze). Krampen zijn er wel maar goed, geloof dat dat ook wel normaal is. We wachten af!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Maar.. Empty Re: Zwanger! Maar..

Bericht  shadow di 20 dec 2011 - 9:32

gefeliciteerd! jammer genoeg kun je niet meer dan afwachten.. Ikzelf ben bij mijn beide zwangerschappen in het begin gewoon ongesteld geleken, eerste keer maakte ik me natuurlijk ook heel veel zorgen (bleek ik dus al 9 weken zwanger bij de eerste echo) en bij de 2e weer hetzelfde dus het hoeft dus niet altijd mis te zijn. (bij mij past dit blijkbaar)

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Maar.. Empty Re: Zwanger! Maar..

Bericht  maiadebij di 20 dec 2011 - 9:41

Na de bv-periode van N was ik 1 keer vaag ongesteld geweest, toen 3 weken niets en toen dik een maand lang bloedverlies (helderrood). Ik ben nog bij de ha geweest, maar die zei dat ik vast nog geen eisprong had en de boel nog op gang moest komen. Thuis had ik nog een test liggen, dus net als jij maar even testen om uit te sluiten. Ook 2 dikke strepen! De zwangerschap is helemaal goed gegaan en J is nu alweer bijna 16 maanden!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Maar.. Empty Re: Zwanger! Maar..

Bericht  Ugly Betty wo 21 dec 2011 - 23:26

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Inderdaad kan je niet meer doen dan afwachten.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Maar.. Empty Re: Zwanger! Maar..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum