ford ka, zijn dat fijne auto,s ??
+17
Toet
Beachgirl
Fred
rianne287
shadow
Pannetoet
Kqip
Sweety
Biancos
rojo
waterkers
Zwerver
Lady4
Blond
Carra
BJA
Sjonno
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: ford ka, zijn dat fijne auto,s ??
Ik vind de nieuwe ford ka's echt super leuk! Ik zag 'm toevallig op de parkeerplaats. Hebben deze ook zulke kwaaltjes? En rijden deze ook zo rot?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hahahaha, ik ga stuk hier..Mimpie schreef:Fred schreef:@ Mimpie.. ik denk dat je die auto's niet echt met elkaar kunt vergelijken.. Een Ford Ka is toch wel een kleiner type auto dan een Renault 206. Ik denk ook dat je dat wel in de prijs kunt zien. Een Ford Ka is denk ik een stuk goedkoper, maar hoeft echt niet slechter te zijn.
Iedereen heeft zo zijn smaak. Zo heb ik bijv. niets met het interieur van een Golf. Van binnen ziet een Golf er echt saai uit. Zonde want de buitenkant mag er op zich best wezen.
Klopt.... een Ford Ka kun je inderdaad niet vergelijken met een Renault 206....
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahahaha, ik ga stuk hier..Mimpie schreef:Fred schreef:@ Mimpie.. ik denk dat je die auto's niet echt met elkaar kunt vergelijken.. Een Ford Ka is toch wel een kleiner type auto dan een Renault 206. Ik denk ook dat je dat wel in de prijs kunt zien. Een Ford Ka is denk ik een stuk goedkoper, maar hoeft echt niet slechter te zijn.
Iedereen heeft zo zijn smaak. Zo heb ik bijv. niets met het interieur van een Golf. Van binnen ziet een Golf er echt saai uit. Zonde want de buitenkant mag er op zich best wezen.
Wie weet werkt Fred wel bij Renault en is hij een nieuw model aan het ontwerpen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Of weet hij als eerste dat Renault Peugeot over gaat nemen_Chance schreef:_Donnaa schreef:Hahahaha, ik ga stuk hier..Mimpie schreef:Fred schreef:@ Mimpie.. ik denk dat je die auto's niet echt met elkaar kunt vergelijken.. Een Ford Ka is toch wel een kleiner type auto dan een Renault 206. Ik denk ook dat je dat wel in de prijs kunt zien. Een Ford Ka is denk ik een stuk goedkoper, maar hoeft echt niet slechter te zijn.
Gast- Gast
For the record, ik zou veel liever een Ford hebben dan een Renault. Die vind ik echt stuk voor stuk lelijk, en de Renault Modus waar ik in heb gereden reed echt KUT._Donnaa schreef:Of weet hij als eerste dat Renault Peugeot over gaat nemen_Chance schreef:_Donnaa schreef:Hahahaha, ik ga stuk hier..Mimpie schreef:Fred schreef:@ Mimpie.. ik denk dat je die auto's niet echt met elkaar kunt vergelijken.. Een Ford Ka is toch wel een kleiner type auto dan een Renault 206. Ik denk ook dat je dat wel in de prijs kunt zien. Een Ford Ka is denk ik een stuk goedkoper, maar hoeft echt niet slechter te zijn.
Blond- Lady Post-a-lot
_Leaf_ schreef:
En jij ook Isa, hou je de distributieriem in de gaten? 60.000 km is nog een stuk onder de 100.000, maar toch zou ik in de gaten houden of ie het nog wel houdt. Het is een dure reparatie, maar een nieuw motorblok is nog veel duurder.
Dank voor de tip. Maar volgens mij is inderdaad mijn distributieriem al geknapt. Aan mijn auto is zoveel mis, maar hij is zo lief... Het is net als een onmogelijke liefde, haha.
Nu jaag ik op een VW Scirocco. Het was ook liefde op het eerste gezicht.
Gast- Gast
Ik wou ook altijd graag een Ford KA maar een goede kennis van me heeft dat afgeraden.. Deze is keurmeester en heeft er al ontzettend veel moeten afkeuren ivm roest!
Nu ben ik toch wel blij dat ik nu in een seat arosa rij. Ook lekker goedkoop, zuinig, leuke wagen om te zien, en onderhoudt is ook niet ze heel duur!
Nu ben ik toch wel blij dat ik nu in een seat arosa rij. Ook lekker goedkoop, zuinig, leuke wagen om te zien, en onderhoudt is ook niet ze heel duur!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dat rijdt zo fijn!Isa schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat rijdt zo fijn!Isa schreef:
Zie dit schatje!
Gast- Gast
Wat een lelijke animatie
Een echte foto is toch veel mooier?
Anyway, hemels, zo`n ding..
Gast- Gast
Hij is via photoshop zwart gemaakt. Officieel is het de foto van de witte. Ik zag het direct, maar ik kon geen betere vinden, haha.
Ik ga maar vast sparen. 28000 euro heb ik hier niet zo maar liggen.
Gast- Gast
Er is inderdaad een foto van, maar als je 'm googled kom je die witte ook als animatie tegen.. Die is toen gebruikt op recensie websites enzo..Isa schreef:Hij is via photoshop zwart gemaakt. Officieel is het de foto van de witte. Ik zag het direct, maar ik kon geen betere vinden, haha.
Je mag wel eens komen lenen, dan moet ik em wel eerst even lenen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wat een lelijke animatie
I
Ik heb deze al een paar keer op een meeting gezien *zucht*
Je kan er trouwens ook vleugeldeuren opzetten.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nog niet in gereden?? Zonde haha.. Je weet echt niet wat je mist..
Maar toch heb ik liever een Audi A3
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Je mag wel eens komen lenen, dan moet ik em wel eerst even lenen [/i]
Jeej!
Ik denk dat ik gewoon binnenkort ga doen alsof ik een zeer rijke stinkerd ben en een proefrit afdwing.
Gast- Gast
+1!!_Donnaa schreef:Nog niet in gereden?? Zonde haha.. Je weet echt niet wat je mist..
Blond- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Mimpie schreef:Ik heb proefgereden in een Ford Ka en vond het persoonlijk helemaal niks.
Te klein, te plastic, en erg stug qua vering e.d.
Heb nu een Peugeot 206 en die is een stuk soepeler en vind ik er van binnen degelijker uitzien.
Dat klopt inderdaad, je gaat alle kanten op in een Ka. Als je op slecht wegdek rijd, is het echt niet prettig.
Huh, ik sta hier echt verstelt van. Zelf heb ik de nieuwe Ka en ik heb hem juist gekocht voor zijn goede vering. Ik vind de bestuurdersstoel juist erg goed zitten. Mijn vriend heeft een Peugeot 206 en daar heb ik juist veel meer last van hotsen en botsen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
_Donnaa schreef:Of weet hij als eerste dat Renault Peugeot over gaat nemen_Chance schreef:_Donnaa schreef:Hahahaha, ik ga stuk hier..Mimpie schreef:Fred schreef:@ Mimpie.. ik denk dat je die auto's niet echt met elkaar kunt vergelijken.. Een Ford Ka is toch wel een kleiner type auto dan een Renault 206. Ik denk ook dat je dat wel in de prijs kunt zien. Een Ford Ka is denk ik een stuk goedkoper, maar hoeft echt niet slechter te zijn.
Dennenappel schreef:toetje_ schreef:Mimpie schreef:Ik heb proefgereden in een Ford Ka en vond het persoonlijk helemaal niks.
Te klein, te plastic, en erg stug qua vering e.d.
Heb nu een Peugeot 206 en die is een stuk soepeler en vind ik er van binnen degelijker uitzien.
Dat klopt inderdaad, je gaat alle kanten op in een Ka. Als je op slecht wegdek rijd, is het echt niet prettig.
Huh, ik sta hier echt verstelt van. Zelf heb ik de nieuwe Ka en ik heb hem juist gekocht voor zijn goede vering. Ik vind de bestuurdersstoel juist erg goed zitten. Mijn vriend heeft een Peugeot 206 en daar heb ik juist veel meer last van hotsen en botsen.
Ik had het over een Ford Ka van 2004... oude model dus.
En vering heeft niks met de bestuurdersstoel te maken hoor.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet dat het een oud topic is, maar ik heb een specifiek vraagje over de nieuwe Ka, vandaar dat ik het 'geupt' heb
Gaan de koplampen bij deze auto automatisch uit als je de sleutel uit het contact haalt, ook al laat je de schakelaar op 'aan' staan?
Gaan de koplampen bij deze auto automatisch uit als je de sleutel uit het contact haalt, ook al laat je de schakelaar op 'aan' staan?
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Ja! Ze blijven nog even branden om je in het donker naar je deur te begeleiden.
Zelf doe ik ze voor de zekerheid en door automatisme altijd uit.
Zelf doe ik ze voor de zekerheid en door automatisme altijd uit.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Dit zijn nog eens fijne temperaturen!
» Voor de kapsters onder ons: wat zijn fijne shampoo merken?
» Ford Ka
» Losse frontjes voor radio Ford Ka?
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Voor de kapsters onder ons: wat zijn fijne shampoo merken?
» Ford Ka
» Losse frontjes voor radio Ford Ka?
» Van 2 auto's naar 1 auto
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: