Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ford Ka

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ford Ka Empty Ford Ka

Bericht  Prosecco ma 18 jul 2011 - 8:00

Wie heeft er een Ford Ka en kan mij vertellen of het past met 2 mensen en 2 koffers in die auto? Ik wil in de vakantie een autootje huren en de Ford Ka is het goedkoopst. Nou dacht ik 1 koffer achterin en 1 op de achterbank. Wie weet of dit ook echt kan?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 8:01

Oude of nieuw model?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Carra ma 18 jul 2011 - 8:02

Als de koffers niet te groot zijn lukt dat wel, maar een grote koffer kan niet achterin. Dat is de oude Ford Ka in ieder geval. Weet niet of de nieuwe misschien iets groter is. Maar de achterbak is erg klein!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Prosecco ma 18 jul 2011 - 8:04

Oud of nieuw model... hmm... geen idee.

Dit plaatje staat er bij, maar ja, hoe representatief is dat?

Ford Ka Ford_Ka_2dr_II
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Carra ma 18 jul 2011 - 8:06

Da's het oude model. :-)
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 8:07

Dat is het oude model.

Twee mensen gaat passen. Twee koffers ook, want je kunt de achterbank inklappen.

Kom ik met mijn drankvoorbeeld. :P Maar er passen 3 kratten bier, groot krat, in de kofferbak. Dus als je grote koffers hebt, dan past het wel, maar dan moet je de achterbank inklappen. smile

Ik las eerst vier personen en twee koffers en dan had ik echt moeten zeggen, weet wat je op jezelf afroept. Want dat wordt een heel onplezierige reis. Maar met twee personen en twee koffers moet het lukken. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Prosecco ma 18 jul 2011 - 8:13

Hahaha ik denk dat 4 personen zonder koffers al een hel wordt :P

Maar het gaat er om dat er 2 mensen voorin gaan zitten en er 2 hardschalen koffers mee moeten. Hoe maakt me verder niet heel veel uit, als de koffers en de auto maar heel blijven.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Carra ma 18 jul 2011 - 8:14

Angel Blue Eyes schreef:Dat is het oude model.

Twee mensen gaat passen. Twee koffers ook, want je kunt de achterbank inklappen.

Kom ik met mijn drankvoorbeeld. :P Maar er passen 3 kratten bier, groot krat, in de kofferbak. Dus als je grote koffers hebt, dan past het wel, maar dan moet je de achterbank inklappen. smile

Ik las eerst vier personen en twee koffers en dan had ik echt moeten zeggen, weet wat je op jezelf afroept. Want dat wordt een heel onplezierige reis. Maar met twee personen en twee koffers moet het lukken. Wink

3 kratten bier?? Echt waar? Naast elkaar in de kofferbak? Dat is mij nog niet gelukt.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 8:14

Moet lukken. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 8:16

Carra schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Dat is het oude model.

Twee mensen gaat passen. Twee koffers ook, want je kunt de achterbank inklappen.

Kom ik met mijn drankvoorbeeld. :P Maar er passen 3 kratten bier, groot krat, in de kofferbak. Dus als je grote koffers hebt, dan past het wel, maar dan moet je de achterbank inklappen. smile

Ik las eerst vier personen en twee koffers en dan had ik echt moeten zeggen, weet wat je op jezelf afroept. Want dat wordt een heel onplezierige reis. Maar met twee personen en twee koffers moet het lukken. Wink

3 kratten bier?? Echt waar? Naast elkaar in de kofferbak? Dat is mij nog niet gelukt.

We zetten één krat in het midden en die schuiven we naar links. We zetten één krat in het midden en die schuiven we naar rechts. En dan blijft er precies genoeg ruimte over voor de derde krat in het midden. :P Mijn moeder vindt ook altijd dat ik mijn kofferbak efficient gebruik. Want wat ik voor elkaar krijg, krijgt zij met mijn auto echt niet voor elkaar. Maar ik heb in totaal al tien jaar een Ka en ik heb volgens mij voldoende geknutseld om alles in de kofferbak te krijgen wat ik wilde. :P Want naast de drie kratten bier, past er ook nog een grote boodschappentas. Al moet je me nu niet vragen hoe ik die erin heb gekregen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Carra ma 18 jul 2011 - 8:21

Haha, wat goed! Blijven je vingers er dan niet tussen zitten?!
Ik neem meestal niet eens de moeite om zo veel mogelijk in de auto te proppen. Ik neem gewoon mijn moeders auto.. smile
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 8:23

Carra schreef:Haha, wat goed! Blijven je vingers er dan niet tussen zitten?!
Ik neem meestal niet eens de moeite om zo veel mogelijk in de auto te proppen. Ik neem gewoon mijn moeders auto.. smile

Hahaha, als die groter is kan het ook. Very Happy

Nee, op de kratten bier zit een handvat voor van boven. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Carra ma 18 jul 2011 - 8:31

Angel Blue Eyes schreef:
Carra schreef:Haha, wat goed! Blijven je vingers er dan niet tussen zitten?!
Ik neem meestal niet eens de moeite om zo veel mogelijk in de auto te proppen. Ik neem gewoon mijn moeders auto.. smile

Hahaha, als die groter is kan het ook. Very Happy

Nee, op de kratten bier zit een handvat voor van boven. Wink

Ohja..duh... nerd
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ford Ka Empty Re: Ford Ka

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum