Ford Ka
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ford Ka
Wie heeft er een Ford Ka en kan mij vertellen of het past met 2 mensen en 2 koffers in die auto? Ik wil in de vakantie een autootje huren en de Ford Ka is het goedkoopst. Nou dacht ik 1 koffer achterin en 1 op de achterbank. Wie weet of dit ook echt kan?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Ford Ka
Als de koffers niet te groot zijn lukt dat wel, maar een grote koffer kan niet achterin. Dat is de oude Ford Ka in ieder geval. Weet niet of de nieuwe misschien iets groter is. Maar de achterbak is erg klein!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Oud of nieuw model... hmm... geen idee.
Dit plaatje staat er bij, maar ja, hoe representatief is dat?
Dit plaatje staat er bij, maar ja, hoe representatief is dat?
Prosecco- Kletskop
Da's het oude model. :-)
Carra- Kletskop
Dat is het oude model.
Twee mensen gaat passen. Twee koffers ook, want je kunt de achterbank inklappen.
Kom ik met mijn drankvoorbeeld. Maar er passen 3 kratten bier, groot krat, in de kofferbak. Dus als je grote koffers hebt, dan past het wel, maar dan moet je de achterbank inklappen.
Ik las eerst vier personen en twee koffers en dan had ik echt moeten zeggen, weet wat je op jezelf afroept. Want dat wordt een heel onplezierige reis. Maar met twee personen en twee koffers moet het lukken.
Twee mensen gaat passen. Twee koffers ook, want je kunt de achterbank inklappen.
Kom ik met mijn drankvoorbeeld. Maar er passen 3 kratten bier, groot krat, in de kofferbak. Dus als je grote koffers hebt, dan past het wel, maar dan moet je de achterbank inklappen.
Ik las eerst vier personen en twee koffers en dan had ik echt moeten zeggen, weet wat je op jezelf afroept. Want dat wordt een heel onplezierige reis. Maar met twee personen en twee koffers moet het lukken.
Gast- Gast
Hahaha ik denk dat 4 personen zonder koffers al een hel wordt
Maar het gaat er om dat er 2 mensen voorin gaan zitten en er 2 hardschalen koffers mee moeten. Hoe maakt me verder niet heel veel uit, als de koffers en de auto maar heel blijven.
Maar het gaat er om dat er 2 mensen voorin gaan zitten en er 2 hardschalen koffers mee moeten. Hoe maakt me verder niet heel veel uit, als de koffers en de auto maar heel blijven.
Prosecco- Kletskop
Angel Blue Eyes schreef:Dat is het oude model.
3 kratten bier?? Echt waar? Naast elkaar in de kofferbak? Dat is mij nog niet gelukt.
Carra- Kletskop
Carra schreef:Angel Blue Eyes schreef:Dat is het oude model.
3 kratten bier?? Echt waar? Naast elkaar in de kofferbak? Dat is mij nog niet gelukt.
We zetten één krat in het midden en die schuiven we naar links. We zetten één krat in het midden en die schuiven we naar rechts. En dan blijft er precies genoeg ruimte over voor de derde krat in het midden. Mijn moeder vindt ook altijd dat ik mijn kofferbak efficient gebruik. Want wat ik voor elkaar krijg, krijgt zij met mijn auto echt niet voor elkaar. Maar ik heb in totaal al tien jaar een Ka en ik heb volgens mij voldoende geknutseld om alles in de kofferbak te krijgen wat ik wilde. Want naast de drie kratten bier, past er ook nog een grote boodschappentas. Al moet je me nu niet vragen hoe ik die erin heb gekregen.
Gast- Gast
Haha, wat goed! Blijven je vingers er dan niet tussen zitten?!
Ik neem meestal niet eens de moeite om zo veel mogelijk in de auto te proppen. Ik neem gewoon mijn moeders auto..
Ik neem meestal niet eens de moeite om zo veel mogelijk in de auto te proppen. Ik neem gewoon mijn moeders auto..
Carra- Kletskop
Carra schreef:Haha, wat goed! Blijven je vingers er dan niet tussen zitten?!
Hahaha, als die groter is kan het ook.
Nee, op de kratten bier zit een handvat voor van boven.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Carra schreef:Haha, wat goed! Blijven je vingers er dan niet tussen zitten?!
Hahaha, als die groter is kan het ook.
Nee, op de kratten bier zit een handvat voor van boven.
Ohja..duh...
Carra- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: