Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Losse frontjes voor radio Ford Ka?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Losse frontjes voor radio Ford Ka?  Empty Losse frontjes voor radio Ford Ka?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:16

Gistermiddag was ik even een stukje aan het rijden. Vind ik zo nu en dan wel leuk om te doen. En toen opeens floepte het beveiligingsfrontje uit de radio. Bij nader inspectie bleek er een klein tandje te zijn afgebroken. Spontaan. Volgens mij geeft hij aan dat hij graag naar de sloop wil. Losse frontjes voor radio Ford Ka?  394967

Nu heb ik op marktplaats e.d. gekeken naar een soortgelijke radio. Maar of het werkt niet of ze willen er de hoofdprijs voor. Nu vroeg ik me dus af of de frontjes ook los te verkrijgen zijn en op welke naam ik moet zoeken?

Losse frontjes voor radio Ford Ka?  8d17e2ad2De51e2D4bfa2Dad442Daa3824113ec4Afbee1

Dat beveilingsfrontje wat hier eruit hangt, zoek ik. En anders wordt het dus toch een geheel nieuwe radio. Ooit. Losse frontjes voor radio Ford Ka?  1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Losse frontjes voor radio Ford Ka?  Empty Re: Losse frontjes voor radio Ford Ka?

Bericht  Carra wo 20 jun 2012 - 8:37

Geen idee of het los verkrijgbaar is. Misschien informeren bij Ford zelf?

Ik heb mijn oude radio eruit gesloopt en zoiets gekocht:

Frontje
En daar een gewone autoradio ingedaan. Nu kan ik ook mijn ipod aansluiten!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse frontjes voor radio Ford Ka?  Empty Re: Losse frontjes voor radio Ford Ka?

Bericht  Rush wo 20 jun 2012 - 8:40

Ik denk dat je bij de dealer de meeste kans maakt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse frontjes voor radio Ford Ka?  Empty Re: Losse frontjes voor radio Ford Ka?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:46

Dan zal ik morgen even een dealer bellen.

Carra; Dat is ook wel een idee. Maar de gewone radio van Fordjes Ka voldeed gewoon aan mijn wensen. Puur en alleen, omdat ik geen moderne gadgets heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Losse frontjes voor radio Ford Ka?  Empty Re: Losse frontjes voor radio Ford Ka?

Bericht  Zwerver wo 20 jun 2012 - 10:12

Volgens mij heeft mijn moeders nog een frontje liggen waar ze niks mee doet.......Zal het morgen even aan haar vragen. Waarschijnlijk mag je die dan zo hebbem
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse frontjes voor radio Ford Ka?  Empty Re: Losse frontjes voor radio Ford Ka?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 10:19

Dat zou echt helemaal super zijn, Zwerver. Losse frontjes voor radio Ford Ka?  3920004554

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Losse frontjes voor radio Ford Ka?  Empty Re: Losse frontjes voor radio Ford Ka?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum