Losse frontjes voor radio Ford Ka?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Losse frontjes voor radio Ford Ka?
Gistermiddag was ik even een stukje aan het rijden. Vind ik zo nu en dan wel leuk om te doen. En toen opeens floepte het beveiligingsfrontje uit de radio. Bij nader inspectie bleek er een klein tandje te zijn afgebroken. Spontaan. Volgens mij geeft hij aan dat hij graag naar de sloop wil.
Nu heb ik op marktplaats e.d. gekeken naar een soortgelijke radio. Maar of het werkt niet of ze willen er de hoofdprijs voor. Nu vroeg ik me dus af of de frontjes ook los te verkrijgen zijn en op welke naam ik moet zoeken?
Dat beveilingsfrontje wat hier eruit hangt, zoek ik. En anders wordt het dus toch een geheel nieuwe radio. Ooit.
Nu heb ik op marktplaats e.d. gekeken naar een soortgelijke radio. Maar of het werkt niet of ze willen er de hoofdprijs voor. Nu vroeg ik me dus af of de frontjes ook los te verkrijgen zijn en op welke naam ik moet zoeken?
Dat beveilingsfrontje wat hier eruit hangt, zoek ik. En anders wordt het dus toch een geheel nieuwe radio. Ooit.
Gast- Gast
Re: Losse frontjes voor radio Ford Ka?
Geen idee of het los verkrijgbaar is. Misschien informeren bij Ford zelf?
Ik heb mijn oude radio eruit gesloopt en zoiets gekocht:
Frontje
En daar een gewone autoradio ingedaan. Nu kan ik ook mijn ipod aansluiten!
Ik heb mijn oude radio eruit gesloopt en zoiets gekocht:
Frontje
En daar een gewone autoradio ingedaan. Nu kan ik ook mijn ipod aansluiten!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik denk dat je bij de dealer de meeste kans maakt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dan zal ik morgen even een dealer bellen.
Carra; Dat is ook wel een idee. Maar de gewone radio van Fordjes Ka voldeed gewoon aan mijn wensen. Puur en alleen, omdat ik geen moderne gadgets heb.
Carra; Dat is ook wel een idee. Maar de gewone radio van Fordjes Ka voldeed gewoon aan mijn wensen. Puur en alleen, omdat ik geen moderne gadgets heb.
Gast- Gast
Volgens mij heeft mijn moeders nog een frontje liggen waar ze niks mee doet.......Zal het morgen even aan haar vragen. Waarschijnlijk mag je die dan zo hebbem
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» losse thee voor in een thee-ei
» Ford Ka
» ford ka, zijn dat fijne auto,s ??
» Radio terugluisteren??
» Digitale radio via UPC
» Ford Ka
» ford ka, zijn dat fijne auto,s ??