Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veranderd je kijk als je verliefd bent?

+6
Evalynn
mezzoforte
TwistedAngel
RioolSpook
Mermaid
Rush
10 plaatsers

Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 8:32

En dan bedoel ik het maken van beslissing waarbij je voorheen altijd riep van dat zou ik nooit doen? Denk bv aan te snel samenwonen, huis kopen, te snel kinderen. Wel eens meegemaakt? En is het toch goed gekomen of juist fout gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Rush di 7 feb 2012 - 8:34

Ik wilde nooit kinderen en nu lijkt het me ineens wel leuk. Maar niet NU, pas over een aantal jaar.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 8:35

Ik heb altijd gezegd dat ik niet ging hardlopen; Nu heb ik een hardloopwedstrijd achter m'n naam Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Rush di 7 feb 2012 - 8:36

Yoyo schreef:Ik heb altijd gezegd dat ik niet ging hardlopen; Nu heb ik een hardloopwedstrijd achter m'n naam Wink
Je vriend is daar actief in?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Mermaid di 7 feb 2012 - 8:37

Ja, riep altijd dat ik niet binnen een jaar samen wilde wonen. Samenwonen dat doe je na een jaar of twee. En nu heb ik 6,5 maand een relatie en woonden we eigenlijk na 3 maanden al samen. Of eigenlijk al vanaf het begin (komt omdat we woonden/werkten op dezelfde plek en ik vaak bij hem bleef slapen omdat hij zijn eigen kamer had en ik niet) En tot nu toe gaat het dus heel goed.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 8:37

Oftewel als je verliefd bent doe je rare dingen Wink Hmmmmm

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 8:37

Ik ben stellig in sommige zaken. Maar ik heb gemerkt dat ik voor de liefde toch opeens een stuk milder word. En ik kan me voorstellen, dat op het moment dat de ware zich aandiend, mijn mening over bepaalde zaken weleens compleet kan worden veranderd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Rush di 7 feb 2012 - 8:39

Oh absoluut, hele rare dingen. Vrouwen die wel eens mee gingen op de tractor, dat vond ik echt afschuwelijk, onvrouwelijk, boers en al het negatieve wat je je kunt bedenken.

Ik ga nu wel eens mee met m`n vriend, uit vrije wil en ik vind het nog wel gezellig ook. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Mermaid di 7 feb 2012 - 8:52

Rush schreef:Oh absoluut, hele rare dingen. Vrouwen die wel eens mee gingen op de tractor, dat vond ik echt afschuwelijk, onvrouwelijk, boers en al het negatieve wat je je kunt bedenken.

Ik ga nu wel eens mee met m`n vriend, uit vrije wil en ik vind het nog wel gezellig ook. Veranderd je kijk als je verliefd bent? 166342

Laughing En ik vind ineens schepen heel interessant en machines ook. Dat boeide me totaal niet eerst.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 9:00

Ik roep dat soort dingen nooit zo snel. Wel zijn mijn behoeftes anders in een relatie. Ik wil dan wel over trouwen en kindjes praten/ nadenken enzo. Nu heb ik daar geen behoefte aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  RioolSpook di 7 feb 2012 - 9:05

Ja, bij mij wel. Ik wilde nooit kinderen en nu wil ik ze wel. En ik wilde niet samenwonen. Dat deden we binnen 3 maanden.

Maar eigenlijk wilde ik daar ook nooit echt aan denken. Gewoon omdat er niet over na te denken viel. Want wat als ik altijd single was gebleven? Dan zou het onzin zijn om daar over te dromen m.i.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  TwistedAngel di 7 feb 2012 - 9:06

Als je verliefd bent denk je anders en is je kijk anders. Ik heb geroepen na mn ex dat ik nooit meer zou gaan samenwonen, niet zou gaan trouwen.. En dat is waar ik het nu al met mijn vriend over heb en dat terwijl we nog maar zooo kort samen zijn.. Dit voelt gewoon goed en zie het ook wel zitten om te doen... (over een tijdje)
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  mezzoforte vr 10 feb 2012 - 3:20

Ik riep eerst altijd dat ik eerst een tijdje op mezelf wilde wonen, voordat ik zou gaan samenwonen. Nadat ik een relatie kreeg met m'n vriend, veranderde ik toch vrij gauw van mening en ben toch maar meteen gaan samenwonen angel
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Evalynn vr 10 feb 2012 - 3:27

Misschien maar een relatief kleine;

Ik heb altijd gezegd dat ik nooit meer seks wilde binnen drie maanden met iemand samen te zijn. Na drie weken deden we het dus al.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  SoGood vr 10 feb 2012 - 3:43

Ja, ik vind verliefdheid maar een achterlijke emotie.. Alsof ineens je IQ met sprongen achteruit gaat. Rolling Eyes
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Niekske vr 10 feb 2012 - 3:49

Ik denk dat je kijk veranderd als je het gevoel hebt dat je de persoon ben tegengekomen waar je de rest van je leven mee wil delen. Het moet toch wel wat verder gaan dan verleifdheid voor je besluit om kinderen te nemen lijkt me....?

Ik wilde zelf ook nooit snel samenwonen, ik was wel gehecht aan mijn eigen stulpje. Toch woonden mijn vriend en ik binnen een jaar samen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Atelier Madame vr 10 feb 2012 - 23:46

Ik wilde altijd pas na een jaar of 2 samenwonen, maar wij zijn ook al na een jaar op zoek gegaan en met een jaar en een paar maanden woonden we samen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 3:20

Ik heb altijd gezegd dat ik m'n haar nooit lang zou laten groeien. Nu is het dat toch echt en ik vind het veel leuker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  TGR zo 12 feb 2012 - 6:41

Nee, eigenlijk niet. Of ik zit al zo lang in relaties dat dat mijn "normale" gevoel is.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderd je kijk als je verliefd bent? Empty Re: Veranderd je kijk als je verliefd bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum