Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe voel jij je als je verliefd bent?

+15
M-G
_Cyn_
RYW
Bliss
Chocoholic
Erin
Marin
Lavendel
Janelie
Discordia
Lady4
Stuiterbal
SparklingEyes
Caro
Ibbeltje
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 13:15

Vertel!

angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Ibbeltje zo 3 jun 2012 - 19:27

Blij, ubervrolijk, lach op mijn gezicht die er niet vanaf gaat, kriebels in de buik als ik hem aan kijk...zoiets Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 19:49

Verslaafd...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Caro zo 3 jun 2012 - 19:57

Verslaafd idd. Blij, alsof ik met een kleerhanger in mijn mond rondloop, kriebels, niet tot nauwelijks focus, geen eetlust, weinig slapen. Oftewel: eigenlijk algehele ellende :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  SparklingEyes zo 3 jun 2012 - 20:03

Enorm vrolijk zelfvertrouwen, doe alles vol overgave en vrijwel niks kan me dan van m'n stuk brengen!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 20:03

Ja, ik heb echt over die vraag zitten nadenken. Van alles half opgeschreven, weer weggehaald en dat woord omschrijft eigenlijk alles wel zo'n beetje voor mij. Zeker hoe ik me nu voel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 20:08

Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 20:39

'alsof ik moet afrijden/moeilijk tentamen heb'

'beetje ongemakkelijK'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 20:42

Stik Laughing
Toen ik je naam zag staan wist ik al genoeg :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 20:44

Reva schreef:Stik Laughing
Toen ik je naam zag staan wist ik al genoeg :nopompom:
I love you

Ik kan buikgriep er wel aan toevoegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Stuiterbal zo 3 jun 2012 - 21:47

Verliefd zijn heeft ook zijn ellendige kanten. Het is heerlijk om bij elkaar te zijn en het gevoel wat dan door mijn lichaam gaat is heerlijk.

Maar echt het missen als hij er niet is, echt tot buikpijn aan toe, de verslaving idd die is nig het ergste. Vooral het missen vind ik erg pfff
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Lady4 zo 3 jun 2012 - 21:57

Kort samengevat: übergelukkig!!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Discordia zo 3 jun 2012 - 22:00

Onrustig, niet kunnen eten.

Maar bij mij wisselen verliefdheid en ongeïnteresseerdheid zich af. Vorige week was ik in staat mijn relatie te verbreken en nu ben ik weer dolgelukkig.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 22:03

Ben je verliefd Reva?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Janelie zo 3 jun 2012 - 22:06

Enorm blij, grote glimlach, veel zelfvertrouwen en het idee dat ik de hele wereld aan kan! Helaas kan ik nog wel gewoon eten, dat had ik ook wel willen hebben! Hoe voel jij je als je verliefd bent? 394967
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 23:30

Zusje schreef:Ben je verliefd Reva?

Dat weet ik niet laughcry. If so, dan voelt het wel heel anders dan de vorige keer dat ik 'verliefd' was, qaardoor ik nu in dubio ben over hoe en wat. Misschien was ik de vorige keren toch niet verliefd en nh wel echt? Al voelt het meer zoals Smikk al plakte uit WA hierboven haha, maar moet ik er wel steeds irritant bij lachen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Lavendel zo 3 jun 2012 - 23:31

Is het gedaan met de brandweerman Reev? Of word je nu pas verliefd op hem Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 23:46

Haha, gaat om hem inderdaad Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:25

Je gaat er wel beroerd van typen.

Deze pijler werkt ook niet echt mee omdat liefde in één adem wordt genoemd met relatie en seks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:27

De ene verliefdheid is intenser dan de andere. Maakt nog niet dat de andere niet echt waren naar mijn idee. Gewoon dat het anders was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Marin ma 4 jun 2012 - 2:45

Ik heb ook wel eens me zo verliefd gevoeld dat ik niet meer kon eten en alleen maar op de bank van buikpijn lag. Het gevoel wat ik nu heb, is veel minder destructief, al weet ik af en toe niet wat ik nou moet doen van geluk, zo blij ben ik. Neemt inderdaad niet weg dat het gevoel destijds bij anderen minder was of niet oprecht, gewoon anders. Maar dit gevoel nu is goed, rustig en toch intens tegelijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Erin ma 4 jun 2012 - 3:03

* Kriebels
* Onzeker
* Je kunt aan niks anders denken
* Steeds willen weten of hij jou wel leuk vindt
* Niet kunnen slapen omdat je de hele nacht met hem loopt te sms'en, bellen. WA'en etc en daarna klaar wakker zijn!
* Niet kunnen eten.
* Giegelen om de meest rare dingen
* Al zijn hobbies bijzonder interessant vinden terwijll je hiervoor niet eens wat het was.
* Hij is de deur uit en je mist hem nu al!
* Je ongemakkelijk voelen als ie in je buurt is en niet weten hoe je je moet gedragen..

Etc etc!!! I love you
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Chocoholic ma 4 jun 2012 - 3:14

Het is inderdaad zoals anderen al zeiden een verslaafd gevoel, 't geeft ook een heerlijke spanning met zich mee. Best feeling ever. smile
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Bliss ma 4 jun 2012 - 5:03

Ik vraag me serieus af of ik ooit wel eens 'normaal' verliefd ben geweest en wat dan precies normaal is. Al is dat natuurlijk moeilijk te zeggen, omdat iedereen het weer anders voelt. Hoe dan ook, vroeger was ik best vaak verliefd, tenminste, dat dácht ik. Achteraf lijkt het voor mij nu meer alsof ik soms echt geobsedeerd was door een jongen (met name één specifieke jongen). Een tijdje geleden heb ik nog eens dagboeken terug zitten lezen en ik werd daar echt niet vrolijk van. Alles stond in het teken van hem. Deed ie een keer niet leuk in de kroeg, dan was ik daar een week lang beroerd van tot ik hem weer opnieuw zag, bijvoorbeeld. Eigenlijk was dat voor mij dus niet bepaald the best feeling ever, want ik voelde me echt vaker zwaar kut dan helemaal in de wolken. (mijn gevoelens werden dan ook niet beantwoord, al hebben we jaren later nog een poos gescharreld, maar dat was toch heel anders en toen bekeek ik hem ook met andere ogen)
Ook met mijn laatste date begin vorig jaar leek het wel een obsessie te worden. Ik kon nooit zeggen of ik nou verliefd op hem was, maar hoe afstandelijker hij deed en hoe minder ik van hem hoorde, hoe meer ik hem wou en hoe vaker ik maar op mn telefoon keek of ik al wat had gehoord. Ik maakte mezelf helemaal gek (daar weten een paar meiden hier alles van) en was enorm labiel en onzeker en van alles.

Nu, bij mijn vriend, heb ik het anders, maar stukken prettiger ervaren. Het voelt gewoon goed, ik ben graag bij hem, ik denk veel aan hem als hij er niet is, ik kijk uit naar zijn berichtjes en naar het moment dat ik hem weer zie. Toch sta ik er veel rustiger en misschien wel wat rationeler in. Hierdoor heb ik soms getwijfeld aan mijn gevoel, maar ik merk gewoon dat ik me hier veel prettiger bij voel dan bij die ziekelijke geobsedeerde gevoelens die ik voorheen wel eens ervaarde. Is dat gek?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Marin ma 4 jun 2012 - 5:46

Nee dat is precies wat ik ook heb. En uiteindelijk kan je daarmee veel beter een toekomst opbouwen natuurlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je als je verliefd bent? Empty Re: Hoe voel jij je als je verliefd bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum