Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

+59
Monnie
Coccinelle
sanne-84
nillis
frolic
loesje
Jezzie
Jade
mickey
Dora
Thunder
Alex
Diese
Koffieleut
Muppetje
Floor
SarahKey
sheila123
Lindsya
RiLiJu
Supertalentje
Fiebje
Smaragdje
Weegschaal
Bloem86
Macelka
Alyssa
Teddyaapje
Flip Fluitketel
PapillonRose
blondje1313
liesje
Liadan
meisje
Poisongirl
MADDIE
Flower_L
holaagirl
pindaatje
duckie
Star007
Puggle
kwak
Bruintje Beer
*Troela*
Rush
Makamba
Tania
Novalee
Monte
Ayla
Amber-
Lejow
L!ND@
Femmem
Limburg85
vlinder-19
studiebol
joyce0606
63 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Jade wo 8 feb 2012 - 21:43

Jeetje, wat een schrik! Sterkte!


Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 21:48

O jeetje....wat een schrik Sad ik hoop dat alles goed komt met jullie kleine man hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Jezzie wo 8 feb 2012 - 22:00

Jeetje, wat schrikken zeg! Sterkte met je kleine mannetje!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  loesje wo 8 feb 2012 - 23:22

wat schikken zeg!! maar hoe gaat het nu?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  frolic wo 8 feb 2012 - 23:30

Oh jeetje zie heel dit topic nu pas .. enorm veel sterkte !!

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  joyce0606 do 9 feb 2012 - 0:49

Ff snel, ding loopt vast. Tis dat het raam niet open kan, want met 5 hoog zou ie vast kapot zijn Twisted Evil

Hij moet nog nachtje blijven, vanaf nu gaan ze zijn voeding indikken en kijken of dat helpt, tot nu toe denken ze dus richting ernstige reflux, het eten komt omhoog en verstijft daardoor en verslikt zich waardoor hij dus blauw en slap wordt.

Leuke laatste week... Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 1:17

Jeetje Joyce, wat een ellende voor jullie. Wist je uberhaupt dat je zoon een reflux had?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  nillis do 9 feb 2012 - 1:59

Heel veel sterkte
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 3:14

Wat vreselijk! Heel veel sterkte, zo had jij idd je laatste weekje verlof niet voorgesteld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  sanne-84 do 9 feb 2012 - 6:24

he bah..Sad
veel sterkte en hopenlijk weten ze snel meer en kunnen ze er iets mee!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Coccinelle do 9 feb 2012 - 7:56

Wat erg voor jullie, heel veel sterkte.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  joyce0606 do 9 feb 2012 - 8:36

Hij heeft nu verhoging....hmmm ik weet niet wat ik ervan moet denken...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  loesje do 9 feb 2012 - 8:38

ik vind het maar een vreemd verhaal of had hij al erge reflux voor hij in het ziekenhuis kwam?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Flower_L do 9 feb 2012 - 8:38

Ach jee...maar misschien is het iets wat er nu uitkomt, vandaar die koorts?



Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:50

Ik vind het echt een raar verhaal, aangezien jij in het begin al eens bij de huisart bent geweest die ook zei 'reflux', maar daar hoefde je niks aan te doen.

Het is dus neem ik aan wel verborgen reflux? Voeding die omhoog komt, maar er niet uitkomt, dus jij ziet het niet. Dikke kans dat zijn slokdarm dus ook ontzettend geïrriteerd is en hij daarom zo weinig slaapt en zoveel huilt.

Hoop dat het op te lossen is met voeding indikken en zo nodig medicijnen, dan krijg je er vast een heel ander ventje voor terug! Wel echt een bout laatste week! Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Puggle do 9 feb 2012 - 8:50

Wat ontzettend rot allemaal zeg! hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Monnie do 9 feb 2012 - 8:54

Wat naar dat het niet goed gaat met jullie zoontje. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak en mag hij mee naar huis. Sterkte!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 9:08

Jeetje ik lees het nu pas... heel veel sterkte!

Wat moet je geschrokken zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Ayla do 9 feb 2012 - 9:11

Als ik me goed herinner wilde Joyce en haar huisarts niet meteen aan medicatie beginnen, en heeft ze eerst een speciaal flesje gekocht en alle voedingen afgekolft.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Supertalentje do 9 feb 2012 - 9:28

Jeetje, wat naar voor je kleine man! Kunnen ze hier iets aan doen?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  joyce0606 vr 10 feb 2012 - 6:46

Even alles op een rijtje......

Disndag middag zat K in zijn stoeltje, en ik liep even de keuken in (wij hebben half open keuken, en zijn maar paar stappen. ik stond in de keuken, en hoorde een raar geluid vanuit de kamer komen, en ik keek naar K en zag hem blauw en slap in zijn stoeltje zitten/hangen. ik heb hem meteen uit zijn stoeltje getrokken en zijn naam geroepen en in zijn gezicht geblazen, toen kwam hij even later bij. ik belde het consultatie bureau en ik werd terug gebeld door een verpleegkundige. dit duurde 1,5 uur. zij zei dat ik de huisarts even moest bellen, dit heb ik gedaan, en ik moest meteenlangkomen, mijn huisarts had speciaal op mij gewacht. hij stuurde mij door naar het ziekenhuis, hij zou dan in ieder geval 48 uur opgenomen worden.

in het ziekenhuis stond er al een arts te wachten op ons en K werd meteen onderzocht en aangesloten op de monitor, er werd niets acuuts gevonden.

zijn waardes bleven stabiel, zo nu en dan ging de monitor af omdat hij minder zuurstof had gekregen en zijn hartslag wat daalden, het zou op een "aanval" kunnen wijzen.

Al deze dingen lijken te wijzen op ernstige reflux (verborgen a-typisch)

even van google afgehaalt:

Atypische reflux
Behalve de ‘normale’ refluxklachten hebben deze kinderen ook hele andere klachten. Dat komt doordat bij atypische reflux maaginhoud in de luchtwegen terechtkomt. Klachten die daardoor kunnen ontstaan zijn: problemen met de ademhaling, bronchitis, astma, keelontsteking en apneu. Apneu is het plotseling tijdelijk wegvallen van de ademhaling. Deze vorm van reflux komt niet vaak voor.




De kinderarts heeft geen medicijnen voor geschreven omdat deze volgens haar toch niet voldoende werken, er is hier veel onderzoek naar gedaan, en het komt er op neer, dat ze eigenlijk helemaal niet helpen voor baby's.

ik moet nu alle voedingen maximaal indikken en kijken hoe dit gaat. hij heeft sinds vanochtend dit ingedikte gekregen en heeft vanmiddag een flinke zuur aanval gekregen Sad het was echt gillen! echt zo zielig, vandaar dus nu maximaal indikken en met speen 2/3 erop.

1 maart moet ik weer terug komen om te kijken hoe het gaat.

uiteindelijk heeft K 4 dagen in het ziekenhuis gelegen.

met een gemengd gevoel ben ik thuis, wetend dat het "onschuldig" is, maar ook bang dat ik hem weer zo vind, in ieder gevaal loop ik voorlopig niet meer zo snel uit zijn buurt. ik baal ervan dat dat ik maandag weer moet werken....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Happydobby vr 10 feb 2012 - 6:54

Misschien kan je naar de osteopaat gaan?

Een nichtje van mij had ook verborgen reflux, liep ook vaak blauw aan en 1 keer was dat in een buitengebied en toen is de trauma helicopter erbij geweest. Inmiddels gaat het goed met haar maar na die helicopter aktie kreeg ze medicatie ervoor.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  woezel vr 10 feb 2012 - 6:59

Jeetje wat een verhaal.
Vind het toch raar dat je na zo'n aanval even goed nog geen medicijnen krijgt.
Zou anders ook bij een osteopaat kijken of een second opinion mischien wel.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 7:00

Wat vreselijk joyce! Dat ze eigenlijk "niets nog" kunnen doen. Ik snap heel goed dat je nu met gemengde gevoelens thuis zit en as maandag weer moet werken. Waar gaat de kleine man heen? KDV of gastouder, familie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  meisjesmama vr 10 feb 2012 - 7:06

Jeetje je zal goed geschrokken zijn. Mijn oudste had ook een vorm van verborgen reflux het engste vond ik dat als ik met haar op pad was met de auto ik ineens dan niets meer hoorde en ze dus ook stikte. Mijn dochter heeft wel medicijnen gehad voor het zuur omdat dat de slokdarm goed kan aantasten. Voor de rest dikte wij de voeding goed in. Ze is er met 1 jaar overheen gegroeid.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen... - Pagina 4 Empty Re: Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum