Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

December is nog niet duur genoeg...

+2
Fred
VeryCherry
6 plaatsers

Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 22:02

Dus we gaan vanwege de btw verhoging nu alvast maar alle concerten en festivals in de voorverkoop gooien?

Zijn hier mensen die daardoor afhaken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 22:03

Nee, ik ga zooo weinig naar concerten dat ik het wel betaal. Neemt niet weg dat ik de btw verhoging belachelijk vind hoor.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 22:06

Het nadeel is nu dus wel dat je dus als je het geld in december niet kunt missen je dus gewoon naast de pot piest voor kaartjes. Want het zal wel in rap tempo uitverkocht zijn als alles zoveel duurder wordt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 22:06

Ze willen het misschien weer gaan terugdraaien per 1 januari geloof ik. Was van de week op de radio maar heb er eigenlijk niks meer van gehoord. En ga eigenlijk al bijna nooit naar concerten en festivals dus die keer dat ik dan ga betaal ik wel extra.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Fred do 9 dec 2010 - 22:07

Nope, het is eerder door de lotterij die is ontstaan door het verkopen van kaarten on-line dat ik af ga haken. Door de loterij van ticketmaster bij de kaartverkoop van Lowlands waar ik niet doorheen ben gekomen heb ik geen Lowlandskaartje en ga ik waarschijnlijk dat festival missen na 7 keer achter elkaar te zijn gegaan. Lang leve de on-linekaartverkoop (not), ik verlang terug naar de kaartverkoop via de grotere postkantoren. Dat ging eerlijker. Wie dan het eerst komt (langste wacht voor het postkantoor) heeft zeker een kaartje.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 22:13

Ja lang leve online kaartverkoop idd. Mensen bestellen als achterlijke maar de line ups zijn nog niet eens bekend! Dus je weet niet eens waar je voor gaat betalen.
We hebben nu al kaarten voor volgend jaar oktober moeten bestellen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 22:15

Het enige waar wij volgend jaar zeker heen gaan is WGT en die kaarten bestel ik online in Duitsland, dus daar zit je nog niet met de btw ^^
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 23:21

Ik hoop dat het niet door gaat. De eerste kamer was het er ook niet mee eens, dus ben benieuwd. Ik denk wel dat ik kritischer ga worden om ergens naar toe te zullen gaan als de BTW verhoging er komt. Maar ik ga nu ook niet als een gek al kaarten bestellen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 0:20

Als Decibel in de voorverkoop gaat nu dan koop ik dus echt wel een kaartje! Desnoods moet ik even 60 euro ervoor van mijn spaarrekening afhalen. Dat is echt een feestje wat ik niet wil missen, voor geen goud!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 3:14

Ik kreeg net ook alweer een e-mail over kaarten die morgen alvast in de voorverkoop gaan.
Ik ga volgend jaar niet naar de Toppers, maar wel naar Symphonica in Rosso. En ik ben toch ook wel blij dat ik alvast de kaarten voor Ahoy voor N&S binnen heb.

Ik zal wel specifieker per evenement of concert gaan bekijken of ik er echt heen wil, nu ging vaak ergens heen als het me gewoon leuk leek. Misschien dat dit nu toch wat minder gaat worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 3:19

Auxo schreef:Als Decibel in de voorverkoop gaat nu dan koop ik dus echt wel een kaartje! Desnoods moet ik even 60 euro ervoor van mijn spaarrekening afhalen. Dat is echt een feestje wat ik niet wil missen, voor geen goud!

Dat heb ik dus ook :P En het is zowat het enige feest wat dichtbij gehouden wordt, dus ideaal! En op een van de feestjes namelijk Q-base komt geen BTW verhoging, omdat deze in Duitsland gehouden wordt. Super!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Effie_O vr 10 dec 2010 - 3:44

Wat Fred zegt, die vreselijke online loterij bij de kaartverkoop zal mij eerder tegenhouden. Ik heb dan wel kaarten voor Lowlands en ook voor Eurosonic. Gelukkig had ik al tijden verjaardagsgeld achteruit liggen, omdat ik verder geen bijzondere wensen heb ik die festivals absoluut niet zou willen missen leek me dit een goed doel. Anders had ik moeten kiezen, het zou echt niet lukken om voor 2 personen zo vlak voor de dure decembermaand 4 kaarten te koop voor dure festivals.
Ik moet nu wel wat losse concerten laten schieten, maar gelukkig nog geen dingen wat ik heel graag zou willen zien. Maar ja, nu hoeven we in februari geen geld meer uit te geven aan Lowlands, zo halen we het misschien nog wel in. Maar handig is het zeker niet, om nu zoveel concerten en festivals tegelijk in de verkoop te gooien. Dat wordt keuzes maken!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:58

Nou ik ben eens benieuwd. Wil volgend jaar weer naar Pinkpop en naar Rock Werchter. Weet wel dat de kaartjes voor Pinkpop pas in Maart in de verkoop gaan. Dit omdat de line-up nog niet bekend is en omdat het nog zo vroeg is dat mensen vaak hun kaartjes etc kwijtraken. We zullen zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:34

Een concert is voor mij iets schaars. Ik vind het niet zo heel erg leuk, ook al ben ik naar zeer leuke concerten geweest. De BTW gaat omhoog en als ik dus ooit naar een concert ga, is dat voor mij slechts een extra'tje. Ik weet nu namelijk niet hoe duur de kaarten zijn en zal dus ook nooit verschil merken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Blond za 11 dec 2010 - 4:30

Ik ga zelden naar een concert, als ze de BTW verhogen ga ik nog steeds wel. Ik ga alleen als ik de artiest ECHT leuk vind.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Yzma za 11 dec 2010 - 13:58

Jeanette schreef:En op een van de feestjes namelijk Q-base komt geen BTW verhoging, omdat deze in Duitsland gehouden wordt. Super!! Very Happy
Ik heb bij dat hele verhaaltje van Q-dance een beetje het idee dat het een beetje onzin is wat ze verkondigen, zo ook over Q-base en Duitsland. Aangezien de kaartverkoop wel in Nederland is en de opbrengsten in Nederland blijven en niet naar Duitsland gaan. Ook het verhaal dat ze vanwege de btw-verhoging InQontrol moeten laten gaan, dat feest heeft nooit uitverkocht, dus het zal sowieso wel geen geld opleveren, met of zonder verhoging. En ondertussen krijgen ze er wel een nieuw feest bij. Het is allemaal erg ongeloofwaardig en tegenstrijdig wat mij betreft. Ik vraag me trouwens af wat er met InQontrol gebeurd als ze de btw niet verhogen.

@Fred: het systeem waar jij het over hebt is ook niet zo wachterdicht en eerlijk hoor. Stond vroeger iedereen altijd superlang te wachten, vanaf midden in de nacht... ik kon altijd pas om 5 voor 10 vanaf huis vertrekken en zo doorlopen, omdat ik in een kleine stad woonde. Ik moest dus ook regelmatig kaartjes kopen voor mensen die geen tijd hadden om vroeg te vertrekken in hun eigenstad. Maar sinds een paar jaar hebben wij geen ticketserviceverkooppunt meer (ook al voor de online services echt populair werden), wat betekent dat ik dus een half uur moet reizen voordat ik een kaartje kan kopen, ook niet echt eerlijk, lijkt me.
En wat het verkoopsysteem is er voor mij niet mis: eerder wat met de commercieliteit van Lowlands, dat er zo run is op de kaartjes.

Maar goed, gelukkig zijn er eindelijk was postieve berichten over de btw-verhoging, dat niet iedereen het er mee eens is. Dus hopelijk is het alsnog van de baan.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

December is nog niet duur genoeg... Empty Re: December is nog niet duur genoeg...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum