Pijn
+17
Steep
Nana
Supertalentje
Makamba
meisje
PapillonRose
blondje1313
Annie24
Poisongirl
RiLiJu
Diese
L!ND@
PiP
TGR
Coccinelle
Aimee
Lejow
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pijn
Ik heb nog steeds een soort spierpijnig, drukkend gevoel van onder en aangezien ik t niet aan Mn kraamverzorgster kan vragen, vraag ik t hier maar even...
Is dat normaal?
Is dat normaal?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Pijn
Ik had dat ook, vooral als ik veel gedaan had.
Maar als je het niet vertrouwd mag je nog gewoon de vk bellen he!
Maar als je het niet vertrouwd mag je nog gewoon de vk bellen he!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb daar ook wel een tijdje last van gehad na de bevalling, vooral als ik op een harde stoel zat voelde het beurs.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Je hebt net een kind gebaard, lijkt me niet meer dan logisch dat je dat nog wel even voelt.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had dat bij het staan/lopen, een uur lopen in het begin was echt de max.
Later had ik het alleen nog na de sex en als ik ongesteld was.
Nu heb ik het ook weer met het staan.
Later had ik het alleen nog na de sex en als ik ongesteld was.
Nu heb ik het ook weer met het staan.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Bekkenbodem....Heb er nog wel eens last van als ik druk ben geweest en als ik ongesteld ben. Maar dat is ook het litteken van de knip.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik denk dat dat heel nornaal is. Ik heb wel een jaar last gehad.
Maar Lejow, heb jij wel wondcontrole gehad? Want dat is ook iets dat de kraamverzorgster elke dag doet de eerste week, en om de dag de verloskundige...
Maar Lejow, heb jij wel wondcontrole gehad? Want dat is ook iets dat de kraamverzorgster elke dag doet de eerste week, en om de dag de verloskundige...
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb dat bij beide kinderen de eerste weken na de bevalling ook gehad. (Alleen bij het lopen/staan)
Het voelde heel zwaar, net alsof er wat in mijn vagina zat wat er uitgedrukt werd.
Nu heb ik dat nog als ik bijna/net ongesteld ben, verder geen last meer van(maar die van mij is ook al negen maanden)
Volgens mij normaal, maar wel een erg vervelend gevoel.
Het voelde heel zwaar, net alsof er wat in mijn vagina zat wat er uitgedrukt werd.
Nu heb ik dat nog als ik bijna/net ongesteld ben, verder geen last meer van(maar die van mij is ook al negen maanden)
Volgens mij normaal, maar wel een erg vervelend gevoel.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Diese schreef:Ik denk dat dat heel nornaal is. Ik heb wel een jaar last gehad.
Nope,alleen in het ziekenhuis, tot donderdag dus.
Ik heb een hele kleine hechting...
Lejow- Lady Post-a-lot
TGR schreef:Je hebt net een kind gebaard, lijkt me niet meer dan logisch dat je dat nog wel even voelt.
Ja I know Maar heb geen idee hoe lang je zo iets voelt en hoelang het normaal is om zo iets te voelen hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:TGR schreef:Je hebt net een kind gebaard, lijkt me niet meer dan logisch dat je dat nog wel even voelt.
Ja I know Maar heb geen idee hoe lang je zo iets voelt en hoelang het normaal is om zo iets te voelen hehe
TGR ook niet.
Gast- Gast
Charlie schreef:Lejow schreef:TGR schreef:Je hebt net een kind gebaard, lijkt me niet meer dan logisch dat je dat nog wel even voelt.
TGR ook niet.
Nee, inderdaad
Lejow- Lady Post-a-lot
Weet je nog Lejow dat ik t toen over die beurse pijnlijke onderkant had in t zwangeren topic?
Maar het is normaal hoor, ik had t ook heel erg.. Het is echt je bekkenbodem.
Je kunt hier nog lang last van blijven houden.
Ook zou je alvast wat bekkenbodem oefeningetjes kunnen doen, zoals bijv een aantal keren op een dag net doen alsof je je plas op moet houden.
Maar het is normaal hoor, ik had t ook heel erg.. Het is echt je bekkenbodem.
Je kunt hier nog lang last van blijven houden.
Ook zou je alvast wat bekkenbodem oefeningetjes kunnen doen, zoals bijv een aantal keren op een dag net doen alsof je je plas op moet houden.
Gast- Gast
Ja, dat gevoel is normaal. Je moet het zien als een grote wond daar down under. Duurt even voordat dat weer goed voelt. Ik kon de eerste week niet eens normaal zitten
Gast- Gast
Jolicious schreef:Ja, dat gevoel is normaal. Je moet het zien als een grote wond daar down under. Duurt even voordat dat weer goed voelt. Ik kon de eerste week niet eens normaal zitten
Lekkah
En die stoelen in het ziekenhuis zijn ook niet allemaal even comfi hehehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Charlie schreef:Lejow schreef:TGR schreef:Je hebt net een kind gebaard, lijkt me niet meer dan logisch dat je dat nog wel even voelt.
TGR ook niet.
Nee, inderdaad
Charlie ook niet. Maar straks twee tegelijk.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
TGR schreef:Lejow schreef:Charlie schreef:Lejow schreef:TGR schreef:Je hebt net een kind gebaard, lijkt me niet meer dan logisch dat je dat nog wel even voelt.
TGR ook niet.
Nee, inderdaad
Charlie ook niet. Maar straks twee tegelijk.
Sarcast....
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik had dat ook. Heb er net na de bevalling een week of 4 nog een beurs/pijnlijk gevoel gehad
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
L!ND@ schreef:Bekkenbodem....Heb er nog wel eens last van als ik druk ben geweest en als ik ongesteld ben. Maar dat is ook het litteken van de knip.
+1
Als het goed is wordt ik vannacht ongesteld en heb nu alweer het gevoel alsof er een baksteen aan m'n baarmoedermond hangt. Knip litteken heb ik ook nog last van; zeker met de kou van de afgelopen tijd, maar dat heb ik ook met een groot litteken op mijn rug (1,5 bij 8cm) en die zit er al 10 jaar
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Lejow schreef:Jolicious schreef:Ja, dat gevoel is normaal. Je moet het zien als een grote wond daar down under. Duurt even voordat dat weer goed voelt. Ik kon de eerste week niet eens normaal zitten
Lekkah
En die stoelen in het ziekenhuis zijn ook niet allemaal even comfi hehehe
Harde stoelen zijn het beste voor de genezing!! Hoe oncomfortabel ook...
Je hebt dus geen week nacontrole gehad. Anders gewoon de VK bellen, kunnen ze even kijken, maar kun je ook je vragen kwijt. Gewoon een dubbele afspraak plannen!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Lejow, ik zou wel op tijd beginnen met bekkenbodemspieroefeningen (wat een woord...). Ik weet niet of je als kleuterjuf (toch?) ook nog veel kinderen op moet tillen, maar het is dan niet zo prettig als die spier niet sterk genoeg is
- Spoiler:
- (ivm ongewenst urineverlies)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Ik heb zeker de eerste week een behoorlijk pijnlijk gevoel van onderen gehad, en was zelfs niet eens gehecht. Dus in dat opzicht had ik al niks te klagen, maar toch voelde het echt goed beurs daar beneden. Na een ruime week was dat al een stuk minder en met een paar weken was het helemaal weg. Dus het kan er heel goed bij horen, hopelijk heb jij er niet zo lang last van als sommigen waarvan ik hier lees dat het een behoorlijke tijd heeft aangehouden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
blondje1313 schreef:Lejow, ik zou wel op tijd beginnen met bekkenbodemspieroefeningen (wat een woord...). Ik weet niet of je als kleuterjuf (toch?) ook nog veel kinderen op moet tillen, maar het is dan niet zo prettig als die spier niet sterk genoeg is
- Spoiler:
(ivm ongewenst urineverlies)
Dat hoeft gelukkig niet, alleen als ze verdrietig zijn ofzo, op schoot.
Ga maar eens zoeken naar die oefeningen.
Dat kan toch gewoon zittend, en dan paar tellen doen of je je plas inhoudt en dan loslaten?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, kan gewoon zittend, proberen steeds langer vast te houden (tot een seconde of 10/15) en ook in series van 10 en dat een paar keer per dag.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Ik heb dat de eerste weken echt bizar erg gehad, vooral bij het stilstaan (bijv in de rij in de winkel, dan stond ik te hupsen ), het lopen ging goed. Nu heb ik het helaas nog steeds, vooral bij het plassen, ik kan nog steeds niet lekker lang zitten voor de grote boodschap
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: