Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn in arm

3 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn in arm Empty Pijn in arm

Bericht  Bolleke di 8 jan 2013 - 4:10

C. heeft pijn in zijn rechter onderarm. Hij had er vorige week al een week last van en dus heb ik de dokter gebeld. Daar konden we terecht maar de dokter kon niets vinden op basis van voelen. C. kon ook veel bewegingen pijnloos maken, alleen erop leunen ging niet. De dokter dacht misschien wat overbelast omdat hij vaak breakdanced, en andere drukke dingen doet waarbij hij met zijn gewicht op zijn arm duwt.
Maar nu na een paar dagen heb ik het idee dat hij meer pijn heeft, als hij geslapen heeft, heeft hij pijn en hij houdt de trapleuning bijvoorbeeld met links vast terwijl die rechts zit, ook als hij rechtop wil gaan zitten belast hij zijn arm niet maar gebruikt zijn linker arm.
Ik maak mij toch wel een beetje zorgen maar wil niet meteen weer de dokter bellen. C. is verder zo druk als altijd en hij heeft geen koorst of andere ziekte symptomen...
Iemand misschien ervaring ermee of een idee wat het zou kunnen zijn?
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in arm Empty Re: Pijn in arm

Bericht  Wennes di 8 jan 2013 - 4:12

Misschien iets overbelast?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in arm Empty Re: Pijn in arm

Bericht  Bolleke di 8 jan 2013 - 22:11

Zoals jehad kunnen leen was dat wat de dokter zei. Nu zijn we 6 dagen verder en hij heeft er nog steeds last van en ik heb het idee dat het erger word.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in arm Empty Re: Pijn in arm

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:03

Vervelend!
Overbelasting is volgens mij niet zo heel snel over, dus misschien even ontlasten en datook aan C uitleggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in arm Empty Re: Pijn in arm

Bericht  Bolleke wo 9 jan 2013 - 0:20

Nee dat klopt wel dat dat langer duurt, maar ik ben gaan googlen en dan kom je de meest enge dingen tegen.. Zal inderdaad wel ovebelast zijn dan, hij doet al rustiger aan.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in arm Empty Re: Pijn in arm

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 0:25

Misschien kun je, mits de klachten niet nog erger worden, het nog tot zondagavond aankijken? En als je zoon dan nog steeds veel pijn heeft en zijn arm niet goed kan gebruiken, toch eens teruggaan naar een arts? Overbelasting kan lang duren, maar het kan net zo goed iets anders zijn, kleine kinderen hebben veel sneller een (twijg) breukje bijvoorbeeld. En bij breakdancen is dat een best veel voorkomend iets toch, kleine botbreukjes?

Ik snap in ieder geval heel goed dat zoiets je niet lekker zit, als hij duidelijk pijn heeft en zijn arm anders/niet meer gebruikt. Luister naar je gevoel, beter een keer teveel controleren, dan niet toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in arm Empty Re: Pijn in arm

Bericht  Bolleke wo 9 jan 2013 - 3:16

Ja ik denk inderdaad dat ik het tot zondag aan kijk en dan maandag desnoods de dokter weer bel. Ze zei zelf niks vreemds te voelen maar ik weet ook niet of je zo'n klein breukje kan voelen.
Hij breakt zelf niet meer wekelijks als in op les, maar dot wel vaak de handstand etc..
Bedankt voor je antwoord smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in arm Empty Re: Pijn in arm

Bericht  maiadebij wo 9 jan 2013 - 4:28

J heeft ook een twijg breuk gehad, ze deed er praktisch alles mee alleen erop leunen deed haar pijn. Zij heeft toch 2, 5 week gips gehad waarna het helemaal over was. Ze benoemden wel dat veel twijgbreukjes niet eens opgemerkt worden.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in arm Empty Re: Pijn in arm

Bericht  Bolleke wo 9 jan 2013 - 8:11

Ok bedankt voor de antwoorden. Nu weet ik dat het toch nog iets anders (niet heel ernstigs zou kunnen zijn) kan zijn en dat het niet overdreven is als ik toch nog terug ga nar de dokter.
Ik wacht het af, en dan bel ik maandag als het zo blijft. Hij heeft het vooral als hij erop leunt, of op gelegen heeft.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in arm Empty Re: Pijn in arm

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum