Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn

2 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn Empty Pijn

Bericht  Funk za 8 sep 2012 - 19:47

Ik heb sinds gister ontzettende pijn bovenop mn voet. Ik heb het idee dat het mn pees is. Ik heb gisteravond wel gewoon gewerkt en moet vanavond weer. Maar ik zit in twijfel of ik hiervoor naar de hapost zal gaan. Het lijkt me wat overdreven maar aan de andere kant heb ik veel pijn en wil ik graag advies wat ik moet doen. Kan de dokter hier iets mee?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn Empty Re: Pijn

Bericht  Raindrop za 8 sep 2012 - 20:22

Wat vervelend zeg. Heb je je voet gestoten of verzwikt? Of kwam het ineens? Ik zou de hapost bellen, de situatie uitleggen en vragen of het nodig is om langs te komen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Funk za 8 sep 2012 - 20:30

Raindrop schreef:Wat vervelend zeg. Heb je je voet gestoten of verzwikt? Of kwam het ineens? Ik zou de hapost bellen, de situatie uitleggen en vragen of het nodig is om langs te komen.

Inmiddels gedaan smile bedankt! Ik kon op alle vragen of het pijn deed ja antwoorden maar omdat t niet dik is hoef ik niet langs te komen. Ik heb nu ibroprufen 400 ingenomen en moet kijken of t beter wordt.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Raindrop za 8 sep 2012 - 22:56

Oh fijn, dat is wel een opluchting he smile Hopelijk helpt ibroprufen 400 en ben je snel van de pijn af.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud