Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rib pijn

+5
Liadan
Supertalentje
Twellie
Floor
Puggle
9 plaatsers

Ga naar beneden

Rib pijn Empty Rib pijn

Bericht  Puggle do 3 mei 2012 - 10:12

Ik heb zo'n pijn bij mijn rechter rib onder mijn borst. Het is helemaal beurs en heb er veel steken in Cry zitten is erg lastig en nu krijg ik er met liggen ook last van. Ook lijkt het wat dik te zijn op die plek.
De kleine ligt erg hoog hoorde ik dinsdag en trapt dus hoog ertegen aan.

Hebben jullie dit ook gehad? Gaat het nog weg of heb je een tip om het te verlichten?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rib pijn Empty Re: Rib pijn

Bericht  Floor do 3 mei 2012 - 10:15

Ja heb ik ook gehad, bij mij bleef de pijn tot een paar weken na de bevalling (maar dat was vast niet wat je wou horen :P )
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle do 3 mei 2012 - 10:29

Floor schreef:Ja heb ik ook gehad, bij mij bleef de pijn tot een paar weken na de bevalling (maar dat was vast niet wat je wou horen :P )

Haha thx laughcry
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie do 3 mei 2012 - 10:42

Ik heb het ook gehad, mijn dochter lag er met haar bips tegenaan en die draaide ze nogal vaak. Het voelde echt bont en blauw aan van binnen. Het werd op een gegeven moment later in de zwangerschap wel weer beter, misschien door het indalen of zo.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Supertalentje do 3 mei 2012 - 10:46

Ja, dat heb ik ook gehad. Hij is pas ingedaald toen mijn vliezen braken, dus ik had het wel even Rib pijn 253468018 Mijn zoon was wel lief, als ik links bijna kapot ging van de pijn ging hij rechts verder en tegen de tijd dat ik het rechts niet meer kon hebben en links weer een beetje ging draaide hij weer naar links met zn voetjes Wink Niks aan te doen, maar als het echt zeer deed dan 'duwde' ik zachtjes met mijn wijsvinger precies onder mn ribben zodat hij er niet tegenaan kon schoppen. Of ik ging languit liggen/rechtop zitten/staan zodat hij meer ruimte had, dan was het vaak snel over.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Liadan do 3 mei 2012 - 19:21

Ik heb er mijn eerste zwangerschap ook heel veel pijn aan gehad, ik ben er toen zelfs door in de ziektewet gekomen. Het was bij mij het allerergst bij tillen en autorijden.
Tips heb ik niet, want het ging bij mij pas beter toen onze dochter geboren werd. Het hielp wel om veel schuin op de bank te liggen, dan drukte het niet zo op mijn rechterribben.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 19:25

Ik heb het de laatste zwangerschap heel erg gehad, beide kanten. Vreselijk pijnlijk. Ze lagen beide in stuit, en dus ook nog eens beide met de kopjes eronder. Hier ging het ook over na de bevalling.

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 do 3 mei 2012 - 20:32

Hier ook gehad. Eerst steeds aan de linker kant. Was dan ook blij toen de kleine man zich draaide en zich op de rechter kant ging uitleven...
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Happydobby do 3 mei 2012 - 21:48

Dat had ik ook, was na de bevalling pas weg.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loesje do 3 mei 2012 - 22:48

net onder je ribben zit je galblaas en als er stenen in zitten net als dat ik heb dan kan dat behoorlijk pijn doen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 23:51

Ik heb dat ook heel erg gehad bij mijn eerste zwangerschap. Toen J. indaalde werd het minder.

Gast
Gast

Bericht  Darius do 3 mei 2012 - 23:54

Ik heb het ook beide keren gehad. Ik had zo'n kort wikkeltopje en die kon ik dan flink aansnoeren bij mijn ribben, dat zat wel prettig.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 1:28

Ik heb er ook flink last van gehad. Ze lagen namelijk allebei met de voetjes aan die kant. De ene rechts ingedaald en met hoofdje tegen mijn blaas en voeten dus rechts in mijn ribben, de ander lag er dwars overheen met zijn kontje tegen mijn maag en voeten ook rechts, naast die van zijn broertje. Ik maakte het me zo comfortabel mogelijk met kussens in mijn linker zij en hing daar schuin tegenaan zodat ik rechts iets meer ruimte had.

Gast
Gast

Bericht  Puggle vr 4 mei 2012 - 7:32

Ik had idd begrepen dat het niet meer over gaat voorlopig, balen Sad ik hoop dat ze binnenkort toch wel wat gaat zakken, zodat het niet erger word.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud