Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werken

+9
_Muppit
SleepingBeauty
Caroow
Sjaantje
SuperGrover
TukTuk
Ella
bolus26
Queen
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Werken - Pagina 2 Empty Re: Werken

Bericht  slaatje di 7 feb 2012 - 22:43

Sogood schreef:Volgens mij heb je in je hoofd echt er een enorme big deal van gemaakt terwijl het waarschijnlijk wel mee zal vallen. Je moet gewoon je ritme aanpassen. Brood smeren enzo.. Tja eventueel kan je op een zondag alles voor de hele week smeren en alles in de diepvries doen, overal zijn oplossingen voor. Als dit echt jouw baan is dan laat je hem niet schieten om zoiets.

Ben ik het mee eens. Ik heb ook vermoeidheidsklachten. En heb een baan als oproepkracht met wisselnde aanvangs tijden. De vroege dienst begin om 8 uur, waardoor ik om ongeveer kwart voor zes mijn bed uit moet. De late dienst om 11 uur. Ik heb uiteindelijk mijn ritme gevonden in het vroege opstaan. Elke dag om dezelfde tijd, rond een uur of acht mijn bed uit, ook als ik niet hoef te werken. Dan ben ik savonds wel moe, maar heb ik overdag tenminste energie om dingen te doen. Op het moment dat je moe bent en je blijft de hele dag op bed liggen, zonder iets te doen, kom je in een visuele circel waar je moeilijk uit gaat komen. Succes!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum