voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Weegschaal: Bij ons is het heel wisselend qua nachtdiensten. Maar ik vind het nooit fijn alleen, kan nooit goed slapen en je leeft zo in een omgekeerde wereld...
Ik hoor ook altijd alles dan....en lig helemaal niet rustig! Stom eigenlijk mja...tot nu toe kan ik er nog niet aan wennen.
Balen dat je nu alweer zolang op je ongi moet wachten... Hopen komt het snel!
@ Anniej: wat fijn dat je toch wat meer gewerkt hebt deze week!
Wat een blunder van je man zeg! Hopen dat het dit keer wel goed gaat! Mja je rekent er toch helemaal op.... Schijnt wel pittig te zijn om op latere leeftijd (niet als kind zijnde zeg maar) je amandelen nog moeten te verwijderen...
Je maakt het nu wel spannend met je berekeningsfoutje
@ PUssycat: ik ben nu 2 dagen later dan gemiddeld, zit nu op 33 dagen gelijk mijn langste cyclus sinds september. Heb af en toe wel wat krampjes dat ik denk nu komt het maar dan zet het niet door....
Balen dat je niet echt fit bent, niet ziek worden meid! Het heerst hier wel mega veel!
@ FlowerL: Spannend zeg! Ga je donderdag weer testen?
Zou natuurlijk raak kunnen zijn de eerste ronde
@all
Vandaag nog geen ongi te bekennen. Wel af en toe wat kramp, maar zet niet echt door en ook niet heel sterk...Ben er niet heel bewust mee bezig, maar soms denk ik dan ooh zou het dan nu toch beginnen. Volgens mij kan je het ook wel onbewust uitstellen, doordat je er zo mee bezig bent.
Maar nu op 33 dagen de langste cyclus sinds september....
Denk dat ik nog tot het weekend wacht, omdat ik wel vaker laat ongesteld wordt als ik ziek ben geweest of veel spanning heb...
Ik hoor ook altijd alles dan....en lig helemaal niet rustig! Stom eigenlijk mja...tot nu toe kan ik er nog niet aan wennen.
Balen dat je nu alweer zolang op je ongi moet wachten... Hopen komt het snel!
@ Anniej: wat fijn dat je toch wat meer gewerkt hebt deze week!
Wat een blunder van je man zeg! Hopen dat het dit keer wel goed gaat! Mja je rekent er toch helemaal op.... Schijnt wel pittig te zijn om op latere leeftijd (niet als kind zijnde zeg maar) je amandelen nog moeten te verwijderen...
Je maakt het nu wel spannend met je berekeningsfoutje
@ PUssycat: ik ben nu 2 dagen later dan gemiddeld, zit nu op 33 dagen gelijk mijn langste cyclus sinds september. Heb af en toe wel wat krampjes dat ik denk nu komt het maar dan zet het niet door....
Balen dat je niet echt fit bent, niet ziek worden meid! Het heerst hier wel mega veel!
@ FlowerL: Spannend zeg! Ga je donderdag weer testen?
Zou natuurlijk raak kunnen zijn de eerste ronde
@all
Vandaag nog geen ongi te bekennen. Wel af en toe wat kramp, maar zet niet echt door en ook niet heel sterk...Ben er niet heel bewust mee bezig, maar soms denk ik dan ooh zou het dan nu toch beginnen. Volgens mij kan je het ook wel onbewust uitstellen, doordat je er zo mee bezig bent.
Maar nu op 33 dagen de langste cyclus sinds september....
Denk dat ik nog tot het weekend wacht, omdat ik wel vaker laat ongesteld wordt als ik ziek ben geweest of veel spanning heb...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
PC, voel je je al wat beter of heeft de griep door gezet? Beterschapjes in ieder geval! (ik weet de spanning er altijd wel in de tehouden!)
Flower_L, ik zeg al heel voorzichtig gefeliciteerdddd! (het blijft spannend).
Nillis, jij bent lekker druk bezig geweest op je vrije dag! Ga je naar de 2010-meeting?
Sleepingbeauty, door het telfoutje voel ik met allemaal rare klachtjes en dingentje.... Maargoed, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik me er nu onbewust veel meer bezig ben..
Zo en dat was de dinsdag! Weer een dagje gewerkt,heerlijk, gaat de tijd lekker vlug van! As Donderdag heb ik een sollicitatiegesprek, is ook in de zorg. Als huishoudelijke hulp, ben erg benieuwd wat zij mij kunnen bieden etc. 29 februari moet manlief nu wel worden geholpen en dag van te voren krijgen we een gesprek van hoe of wat, wat gaan ze doen, en wat kan ik verwachten als hij thuis is. Verder geen bijzonderheden.
Flower_L, ik zeg al heel voorzichtig gefeliciteerdddd! (het blijft spannend).
Nillis, jij bent lekker druk bezig geweest op je vrije dag! Ga je naar de 2010-meeting?
Sleepingbeauty, door het telfoutje voel ik met allemaal rare klachtjes en dingentje.... Maargoed, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik me er nu onbewust veel meer bezig ben..
Zo en dat was de dinsdag! Weer een dagje gewerkt,heerlijk, gaat de tijd lekker vlug van! As Donderdag heb ik een sollicitatiegesprek, is ook in de zorg. Als huishoudelijke hulp, ben erg benieuwd wat zij mij kunnen bieden etc. 29 februari moet manlief nu wel worden geholpen en dag van te voren krijgen we een gesprek van hoe of wat, wat gaan ze doen, en wat kan ik verwachten als hij thuis is. Verder geen bijzonderheden.
Gast- Gast
@ Pussycat; Maar de vorige keer duurde me ook al te lang Ik vergeleek me nu alleen met meiden die (veel) sneller al weer ongesteld werden, maar weet nu dat er zat zijn die ook langer moesten wachten!
@ Flower; Spannend!!! Bij mij kwam er na 4 uur ook nooit een streepje hoor.. En natuurlijk kan het elke keer gelijk raak zijn, jullie zijn dan gewoon super vruchtbaar
@ Viva; Flink aan de slag dan de komende dagen!
@ Sleepingbeauty; Spannend! Ik denk ook dat er mee bezig zijn de menstruatie uitstelt, net als in mijn geval! Maar er niet aan denken is ook weer zo moeilijk...
@ Anniej_S; Succes donderdag!
@ Alyssa; Weer een pm terug!!
@ Flower; Spannend!!! Bij mij kwam er na 4 uur ook nooit een streepje hoor.. En natuurlijk kan het elke keer gelijk raak zijn, jullie zijn dan gewoon super vruchtbaar
@ Viva; Flink aan de slag dan de komende dagen!
@ Sleepingbeauty; Spannend! Ik denk ook dat er mee bezig zijn de menstruatie uitstelt, net als in mijn geval! Maar er niet aan denken is ook weer zo moeilijk...
@ Anniej_S; Succes donderdag!
@ Alyssa; Weer een pm terug!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Flower-l, heb je er nog geen testje tegenaan gegooid??? Spannend!!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
tel je eigenlijk je cyclus vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent tot aan de eerste dag van je volgende ongesteldheid?
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:tel je eigenlijk je cyclus vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent tot aan de eerste dag van je volgende ongesteldheid?
Yep, dag 1 van je ongesteldheid tot aan de 1e dag.
Laatst aangepast door Limburg85 op di 14 feb 2012 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Highway schreef:tel je eigenlijk je cyclus vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent tot aan de eerste dag van je volgende ongesteldheid?
Ja!
Weegschaal- Kletskop
Dankjullie~! Dan ga ik nu maar even uit van 28 dagen (wil zo graag een ticker haha) pas ik hem later eventueel weer aan
Highway- Ratel
ennnnuh flower ik ben ook nieuwsgierig
Highway- Ratel
Highway schreef:ennnnuh flower ik ben ook nieuwsgierig
Hej Highway, ben jij ook begin dit jaar met de pil gestopt? En jullie gaan ook voor je eerste kindje?
Ik heb vandaag toch maar een z.test gekocht en als ik dit weekend nog niet ongesteld ben, dan ga ik voor de zekerheid maar even testen, ook al is de kans erg klein.
Ik baal er wel van hoor dat het nu al bijna zes weken duurt en dat ik nog steeds niet voor het eerst ongesteld ben. Daardoor ben ik er voor mijn gevoel teveel mee bezig, waardoor het misschien alleen maar langer duurt. Ik heb al wel wekenlang krampjes en het gevoel dat ik tegen de menstruatie aan zit te hikken, maar het zet voor mijn gevoel niet door.
Als een eerste keer ongesteld worden na het stoppen met de pil lang duurt, houdt dit dan ook in dat de volgende keren het waarschijnlijk ook langer gaat duren? Of zijn er ook meiden die daarna gewoon een regelmatige cyclus krijgen? Ik ben nu al helemaal bang dat ik helemaal niet ongesteld ga worden of dat het erg onregelmatig gaat worden.
Ik ben helemaal nieuw in dit wereldje en aangezien niemand weet dat we hiermee bezig zijn, kan ik er ook met niemand over praten dus ik ben best wel onzeker met alles. Dus misschien dat ik soms wat domme dingen vraag, maar het houd me erg bezig allemaal. Dan is zo'n forum toch wel erg fijn.
Ik heb trouwens vandaag bij de drogist folium gekocht. Het is toch verstandig om daar gelijk mee te beginnen of is dat wat overdreven nu al?
Leuk om hier alle verhalen te lezen. Ik ga het zeker volgen hier de komende periode!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@ Boekenwurm; Ik zou zeker vast beginnen met foliumzuur, dit heb je vanaf dag 1 nodig. En aangezien je er pas bij dag 28 achterkomt... Wat vervelend dat je menstruatie op zich laat wachten! Ik had vanaf het stoppen met de pil gelijk en mooie cyclus, dus kan je daar niet bij helpen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! En trouwens gewoon alles vragen hoor.
Weegschaal- Kletskop
Flower Jeetje spannend zeg. Dat zou wel super zijn elke keer de eerste ronde zwanger…
Sleepingbeauty Nog steeds geen ongi te bekennen? Als het langer duurt dan wordt het toch altijd weer spannend! Ik ben toch ziek geworden helaas. L
Anniej De griep heeft doorgezet L Spannend je sollicitatiegesprek alvast héél veel succes als ik hier niet meer kom.
Weegschaal Elke dag dat je ongesteldheid niet komt duurt te lang als je niet zwanger bent. Dat vergelijken dat ken ik ook wel ja haha. Hetzelfde als dat ik echt baal als anderen zo snel zwanger worden. Om me heen hoor ik echt binnen 1 keer of 3 keer of 2 keer pff… kom ik met mijn 8 en nu al 6 keer. Maar ja positief blijven hé ;-)
Boekenwurm Waarom test je niet gewoon nu al? Zie mijn onderschrift trouwens… mijn cyclus liep in het begin ook niet lekker.
Foiliumzuur? Ja daar moet je 4 weken mee beginnen voordat je zwanger bent. Dus gewoon al mee beginnen hoor en dat slik je gewoon door totdat je 10? Weken zwanger bent dacht ik? Maar dat weet ik niet meer 100% zeker haha.
Janedoe Joehoe waar ben je? Hoe is het met je meid? Ik hoop dat alles goed met je gaat.
All Nou van de week was mijn dochter al ziek, koort spugen etc… Toen mijn vriend en nu ik L Koorts bibberig bah zo’n zwevend gevoel haha.
En morgen moet ik uit eten, dus ik hoop dat ik dan beter ben L
Ook nog steeds geen nieuws wat betreft de ovulatietesten.
Sleepingbeauty Nog steeds geen ongi te bekennen? Als het langer duurt dan wordt het toch altijd weer spannend! Ik ben toch ziek geworden helaas. L
Anniej De griep heeft doorgezet L Spannend je sollicitatiegesprek alvast héél veel succes als ik hier niet meer kom.
Weegschaal Elke dag dat je ongesteldheid niet komt duurt te lang als je niet zwanger bent. Dat vergelijken dat ken ik ook wel ja haha. Hetzelfde als dat ik echt baal als anderen zo snel zwanger worden. Om me heen hoor ik echt binnen 1 keer of 3 keer of 2 keer pff… kom ik met mijn 8 en nu al 6 keer. Maar ja positief blijven hé ;-)
Boekenwurm Waarom test je niet gewoon nu al? Zie mijn onderschrift trouwens… mijn cyclus liep in het begin ook niet lekker.
Foiliumzuur? Ja daar moet je 4 weken mee beginnen voordat je zwanger bent. Dus gewoon al mee beginnen hoor en dat slik je gewoon door totdat je 10? Weken zwanger bent dacht ik? Maar dat weet ik niet meer 100% zeker haha.
Janedoe Joehoe waar ben je? Hoe is het met je meid? Ik hoop dat alles goed met je gaat.
All Nou van de week was mijn dochter al ziek, koort spugen etc… Toen mijn vriend en nu ik L Koorts bibberig bah zo’n zwevend gevoel haha.
En morgen moet ik uit eten, dus ik hoop dat ik dan beter ben L
Ook nog steeds geen nieuws wat betreft de ovulatietesten.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Weegschaal schreef:@ Boekenwurm; Ik zou zeker vast beginnen met foliumzuur, dit heb je vanaf dag 1 nodig. En aangezien je er pas bij dag 28 achterkomt... Wat vervelend dat je menstruatie op zich laat wachten! Ik had vanaf het stoppen met de pil gelijk en mooie cyclus, dus kan je daar niet bij helpen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! En trouwens gewoon alles vragen hoor.
misschien heel rare vraag maar je zegt dat je gelijk een mooie cyclus had.
nu zie ik in je ticker staan, dag 40 van 42 tot testen. een normale cyclus is toch 28 dagen? of bedoel je dat je een regelmatige cyclus hebt? nogmaals, ik ben nog een groentje en veel wat ik hier lees is nieuw voor me dus het is 1 groot leerproces voor me:D
boekenwurm83- Prater
boekenwurm83 schreef:Highway schreef:ennnnuh flower ik ben ook nieuwsgierig
Hej Highway, ben jij ook begin dit jaar met de pil gestopt? En jullie gaan ook voor je eerste kindje?
Ja ik ben net met mijn laatste strip gestopt, ben nu ongesteld (maar nog niet echt dus, maar van de pil) dus echt eerste ronde en ook eerste kindje ja!!
Jammer dat het bij jou zo lang duurt.. ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan. Ik ben zelf ook al met foliumzuur gestart, stond bij te starten 4 weken voor het 'proberen' en tot 8 weken nadat je zwanger bent
Succes !!
Highway- Ratel
Pussycat schreef:Boekenwurm Waarom test je niet gewoon nu al? Zie mijn onderschrift trouwens… mijn cyclus liep in het begin ook niet lekker.
.
Hej ja ik zou ook graag nu al testen maar ik las op de bijsluiter dat de test niet betrouwbaar is als je voor je eerste dag waarop je normaal gesproken ongesteld zou worden, al test. aangezien ik niet weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden, ben ik bang dat de test dan niet betrouwbaar is. Maar goed, misschien dat ik zo toch even een poging ga wagen, want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Oja ik zie je onderschrift en dat geeft mij dan wel weer hoop dat het goed kan komen
Damn was ik maar niet zo ongeduldig.
boekenwurm83- Prater
Highway schreef:boekenwurm83 schreef:Highway schreef:ennnnuh flower ik ben ook nieuwsgierig
Ja ik ben net met mijn laatste strip gestopt, ben nu ongesteld (maar nog niet echt dus, maar van de pil) dus echt eerste ronde en ook eerste kindje ja!!
Jammer dat het bij jou zo lang duurt.. ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan. Ik ben zelf ook al met foliumzuur gestart, stond bij te starten 4 weken voor het 'proberen' en tot 8 weken nadat je zwanger bent
Succes !!
Ja ik las het ook op het potje vandaag. Jammer dat ik het niet eerder wist.
Nou dan lopen we dus ongeveer gelijk op!
boekenwurm83- Prater
Weegschaal schreef:
Bij mij de een na laatste keer wel en ben niet zwanger.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Boekenwurm Vervelend inderdaad hé dat wachten. Zelf ben ik ook zéér ongeduldig wat dit betreft en herken het maar al te goed. Maar probeer je er nu nog niet druk om te maken. Het kan nog alle kanten op.
En je weet inderdaad niet wanneer je ongesteld zou moeten worden, maar 6 weken ben je nu onderweg zei je? Bij een normale cyclus zit je dan al lang overtijd natuurlijk. Heb je die van de kruidvat gekocht? 2 voor 5 euro? Dan kan je ook nu testen en over bijvoorbeeld 2 weken nog eens.
Smaragdje Dat heb ik ook wel eens gehad hoor.
En je weet inderdaad niet wanneer je ongesteld zou moeten worden, maar 6 weken ben je nu onderweg zei je? Bij een normale cyclus zit je dan al lang overtijd natuurlijk. Heb je die van de kruidvat gekocht? 2 voor 5 euro? Dan kan je ook nu testen en over bijvoorbeeld 2 weken nog eens.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
@ Pussycat; Idd, we blijven positief! Maar wel graag snel resultaat aub
@ Boekenwurm; Je hebt voor nu helemaal gelijk. Onder mijn ticker staat mijn cyclus; deze is verlengd na mijn miskraam. Helaas heb ik daarna weer een miskraam met curretage gehad waarna ik nu zit te wachten op mijn menstruatie. Dus nu wijk ik een beetje af van mijn perfecte cyclus van 28 dagen.
@ Smaragdje; Dat is waar idd... Er staat natuurlijk ook dat je na 5 min niet meer mag aflezen. Lijkt me zo vervelend, blijf je toch twijfelen of er niets is geweest.
@ Boekenwurm; Je hebt voor nu helemaal gelijk. Onder mijn ticker staat mijn cyclus; deze is verlengd na mijn miskraam. Helaas heb ik daarna weer een miskraam met curretage gehad waarna ik nu zit te wachten op mijn menstruatie. Dus nu wijk ik een beetje af van mijn perfecte cyclus van 28 dagen.
@ Smaragdje; Dat is waar idd... Er staat natuurlijk ook dat je na 5 min niet meer mag aflezen. Lijkt me zo vervelend, blijf je toch twijfelen of er niets is geweest.
Weegschaal- Kletskop
Hey meiden,
Ik ben heel moe na de lange dag van vandaag. Ik reageer even snel... sorry als ik niet overal op gereageerd heb...
@ Smaragdje: waar tussen gezeten?
@ Anniej: had dus idd al gebeld. Morgen echo... Ben heel erg benieuwd... Zie m'n verhaal hieronder... Jeeeeetje wat een blunder zeg van die arts...
@ Limburg: daar ben ik ook enorm benieuwd naar helemaal omdat 't alleem maar erger lijkt te worden...
@ Roos: ik ben idd ook enorm benieuwd naar de uitslag... 't lijkt nu alleen maar erger te worden het bloeden...
@ Vlinderjoy: ja dat is zeker fijn. Vind 't ook erg fijn dat ik zo snel al mocht komen...
@ Alyssa: ja he? Heerlijk mannetje hebben we he? ;-). Ja daar ben ik ook echt blij mee...
Hoe is 't verder met jou?
@ Pussycat: ja ja, lag me maar weer uit whahahaha ;-). Ik weet niet wat 't zal zijn, maar weet wel dat 't niet goed zit... Heb nu ook enorm veel stolsels, terwijl ik dat nooit heb!!!
@ Flower: balen dat je zo misselijk bent meid!!! Meid: een streepje is een streepje! Ik had ook een heeeeeeeel licht streepje, die ik in eerste instantie niet eens zag, echt zo'n tuurstreepje... En kijk wat ik nu heb rondlopen...
@ SB: ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid!
@ Boekenwurm: ik deel je gevoel... Ik zal maar niet zeggen hoelang mijn 1e cyclus heeft geduurd...
Hier vandaag naar Beverwijk geweest voor afspraak bij Ra-Medical.
Om 11.30 uur mocht ik al naar binnen (ipv 12.00) bij de verpleegkundige en daar werden dingen besproken voor operatie. Daarna moest ik naar de diëtiste, waar ook dingen besproken zijn.
Daarna zijn mijn vader en ik even een stukje gaan lopen buien en ergens wat gaan drinken. Toen dit op was, zijn we weer teruggelopen en bij de Bazaar even 10 euro gepind voor de multivitamines van hen.
Om 15.15 uur mocht ik eindelijk naar het video-consult met de chirurg. Nadat hij vroeg of ik hem goed kon verstaan en horen zei hij meteen: "ik heb goed nieuws". Dus mijn hart maakte een sprongetje. Hij wil me zeker opereren en gezien de foto's voorziet hij voor nu ook geen problemen om alles in 1x te doen. Dus de maagband eruit en dan daarna de Gastric Bypass uit te voeren! Ikke is dus helemaal blij!!!
Maar we zijn er nog niet, want nu moet 't eerst allemaal nog aangevraagd gaan worden en pas bij goedkeuring kan er een afspraak voor de operatie gemaakt worden.
Maar we zijn nu een stap dichterbij!
Verder heb ik sinds vandaag enorm veel last van krampen en enorme last van mijn onderrug (zou bijna denken aan...) en heb ik ook veel stolsels in 't bloed... Morgen de echo, dus ben zeer benieuwd...
Ik ben heel moe na de lange dag van vandaag. Ik reageer even snel... sorry als ik niet overal op gereageerd heb...
@ Smaragdje: waar tussen gezeten?
@ Anniej: had dus idd al gebeld. Morgen echo... Ben heel erg benieuwd... Zie m'n verhaal hieronder... Jeeeeetje wat een blunder zeg van die arts...
@ Limburg: daar ben ik ook enorm benieuwd naar helemaal omdat 't alleem maar erger lijkt te worden...
@ Roos: ik ben idd ook enorm benieuwd naar de uitslag... 't lijkt nu alleen maar erger te worden het bloeden...
@ Vlinderjoy: ja dat is zeker fijn. Vind 't ook erg fijn dat ik zo snel al mocht komen...
@ Alyssa: ja he? Heerlijk mannetje hebben we he? ;-). Ja daar ben ik ook echt blij mee...
Hoe is 't verder met jou?
@ Pussycat: ja ja, lag me maar weer uit whahahaha ;-). Ik weet niet wat 't zal zijn, maar weet wel dat 't niet goed zit... Heb nu ook enorm veel stolsels, terwijl ik dat nooit heb!!!
@ Flower: balen dat je zo misselijk bent meid!!! Meid: een streepje is een streepje! Ik had ook een heeeeeeeel licht streepje, die ik in eerste instantie niet eens zag, echt zo'n tuurstreepje... En kijk wat ik nu heb rondlopen...
@ SB: ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid!
@ Boekenwurm: ik deel je gevoel... Ik zal maar niet zeggen hoelang mijn 1e cyclus heeft geduurd...
Hier vandaag naar Beverwijk geweest voor afspraak bij Ra-Medical.
Om 11.30 uur mocht ik al naar binnen (ipv 12.00) bij de verpleegkundige en daar werden dingen besproken voor operatie. Daarna moest ik naar de diëtiste, waar ook dingen besproken zijn.
Daarna zijn mijn vader en ik even een stukje gaan lopen buien en ergens wat gaan drinken. Toen dit op was, zijn we weer teruggelopen en bij de Bazaar even 10 euro gepind voor de multivitamines van hen.
Om 15.15 uur mocht ik eindelijk naar het video-consult met de chirurg. Nadat hij vroeg of ik hem goed kon verstaan en horen zei hij meteen: "ik heb goed nieuws". Dus mijn hart maakte een sprongetje. Hij wil me zeker opereren en gezien de foto's voorziet hij voor nu ook geen problemen om alles in 1x te doen. Dus de maagband eruit en dan daarna de Gastric Bypass uit te voeren! Ikke is dus helemaal blij!!!
Maar we zijn er nog niet, want nu moet 't eerst allemaal nog aangevraagd gaan worden en pas bij goedkeuring kan er een afspraak voor de operatie gemaakt worden.
Maar we zijn nu een stap dichterbij!
Verder heb ik sinds vandaag enorm veel last van krampen en enorme last van mijn onderrug (zou bijna denken aan...) en heb ik ook veel stolsels in 't bloed... Morgen de echo, dus ben zeer benieuwd...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Weegschaal schreef:@ Pussycat; Idd, we blijven positief! Maar wel graag snel resultaat aub
Hej wat enorm rot, ik lees nog maar net mee dus had dit nog niet meegekregen. Hopelijk heb je snel weer een 'perfecte' cyclus!
boekenwurm83- Prater
Pussycat schreef:Boekenwurm Vervelend inderdaad hé dat wachten. Zelf ben ik ook zéér ongeduldig wat dit betreft en herken het maar al te goed. Maar probeer je er nu nog niet druk om te maken. Het kan nog alle kanten op.
Nou kon het niet laten en heb net toch even een test gedaan, maar negatief zoals verwacht. Maar nu weet ik het tenminste zeker. Nu maar gewoon 'geduldig' afwachten de komende tijd en hopen dat het snel op gang komt.
@Triesje. Ik heb je onderschrift gelezen, jeetje wat heeft het bij jou lang geduurd zeg. Heb je al die tijd gewoon afgewacht?
Ik heb toevallig vandaag het een en ander gelezen over het slikken van clomid (??) en zink, daarvan zou je cyclus meer regelmatig worden? Een soort van vriendin van me is nu ook al een jaar bezig om zwanger te raken en zij was maar eens per 3 maanden ongesteld en dus een eisprong. Zij heeft via het ziekenhuis nu pas geleden medicijnen gekregen om de boel regelmatig te krijgen en dat is nu dus gelukt. Weet alleen niet om wat voor medicijnen het gaat. Ik moet me maar eens goed gaan inlezen, dan kan ik ook wat beter meepraten
boekenwurm83- Prater
@ Boekenwurm: nee, heb niet al die tijd afgewacht. Ben bij de gyn geweest tot 2x toe en deze heeft me uiteindelijk doorverwezen naar de fertiliteitsarts. Van haar moest ik in december 1 maand aan de pil om 't op gang te brengen. Hierna ben ik dus 3 januari ongesteld geworden.
En nu heb ik dit... En 't voelt niet goed... door al die stolsels zou ik haast wat anders gaan denken, maar ik ga me geen rare verhalen aanpraten. Ik zie morgen wel wat de fertiliteitsarts zegt met de echo...
En nu heb ik dit... En 't voelt niet goed... door al die stolsels zou ik haast wat anders gaan denken, maar ik ga me geen rare verhalen aanpraten. Ik zie morgen wel wat de fertiliteitsarts zegt met de echo...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ Triesje, ik weet zelf ook niet meer waar dat over ging
@ Weegschaal, staat er inderdaad niet voor niets op ;-) Hij lag hier alleen heel mooi in mijn beeld toen ik iets anders in de vuilnisbak gooide. Toen heb ik besloten om het zo wie zo voortaan iets beter weg te werken, hahaha.
@ Weegschaal, staat er inderdaad niet voor niets op ;-) Hij lag hier alleen heel mooi in mijn beeld toen ik iets anders in de vuilnisbak gooide. Toen heb ik besloten om het zo wie zo voortaan iets beter weg te werken, hahaha.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wat ik nu weer heb? Geen eisprong te bekennen, van het weekend zo misselijk en nu net vanmorgen een druppel helderbloed? Ik kan dan wel een rekenfoutje hebben gemaakt, dat ging maar om 2dagen, dus ik verwacht nu nog geen menstruatie.
Ipv eind volgende week zou het om begin / halverwege moeten zijn. Vaaaaag
Ipv eind volgende week zou het om begin / halverwege moeten zijn. Vaaaaag
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012