Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Alyssa wo 8 feb 2012 - 8:48

Linnie, ik vind het ook maar raar dat ze jou nu gewoon doodleuk vertellen dat de test negatief was, dat wist je zelf natuurlijk ook al. Ik hoop natuurlijk voor je dat je ongesteld wordt dan, en anders dat de huisarts je volgende week wél deftig kan/wil helpen.

Pussycat, spannend dat je weer ovulatietesten gaat gebruiken! Ik ben benieuwd of je deze keer je eisprong 'vindt'.

JaneDoe, hoe is het met jou meis? Ik heb denk ik nog niets gelezen over je bezoek aan de huisarts?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linnie1985 wo 8 feb 2012 - 8:51

Alyssa schreef:Linnie, ik vind het ook maar raar dat ze jou nu gewoon doodleuk vertellen dat de test negatief was, dat wist je zelf natuurlijk ook al. Ik hoop natuurlijk voor je dat je ongesteld wordt dan, en anders dat de huisarts je volgende week wél deftig kan/wil helpen.

Ik moest zoiezo gewoon werken vandaag. Maar volgende week ga ik echt een afspreek maken als ik zondag nog niet ongesteld ben geworden! En we hebben 2 huisartsen, dus ik kan altijd bij 1tje terecht smile.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:52

Linnie1985 schreef:
Alyssa schreef:Linnie, ik vind het ook maar raar dat ze jou nu gewoon doodleuk vertellen dat de test negatief was, dat wist je zelf natuurlijk ook al. Ik hoop natuurlijk voor je dat je ongesteld wordt dan, en anders dat de huisarts je volgende week wél deftig kan/wil helpen.

Ik moest zoiezo gewoon werken vandaag. Maar volgende week ga ik echt een afspreek maken als ik zondag nog niet ongesteld ben geworden! En we hebben 2 huisartsen, dus ik kan altijd bij 1tje terecht smile.

Heel goed het is ook niet leuk om van het kastje naar de muur te worden gestuurd!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat wo 8 feb 2012 - 9:32

@ alyssa ik ben ook wel benieuwd. Ik had op dag 1 getest (voor vergelijkingsmateriaal) en daar zie je echt totaaaaal geen streepje spierwit gewoon. En nu op dag... wat is het? 7 geloof ik... al een licht streepje dus hij is in ieder geval in de maak Laughing

Hoe is het verder met jou? Trek je het nog een beetje met je werk?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Triesje1983 do 9 feb 2012 - 0:41

Hey meiden,

voor deze ene keer even ego. Sorry...

ik heb de huisarts gebeld. Ik moet na 14 uur weer even terugbellen...
Ik was namelijk 2 dagen van mijn ongi af en sinds gisteren ineens overdag weer wat bloed (en ook oud bloed) en dat zit me niet lekker...
De assistente vroeg of ik anti-conseptie gebruik en toen ik zei dat ik dat niet gebruik omdat 't de bedoeling is dat ik zwanger word, vroeg ze of ik ook krampen had. Ik zei heb wel wat kramp af en toe, maar niet de hele dag ofzo...

Nu ging ze overleggen met mijn huisarts en moet ik vanmiddag na 14.00 uur dus even terugbellen om te kijken wat deze adviseert...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Viva do 9 feb 2012 - 0:44

Linny, balen zeg dat die test ook negatief was.

Triesje, waar denk je zelf aan, dat het is?

all, sorry dat ik echt zo ongelofelijk slecht hier reageer, maar ik kan het niet echt bijnhouden steeds, dus ik reageer vooral globaal.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Triesje1983 do 9 feb 2012 - 0:56

Viva schreef:Linny, balen zeg dat die test ook negatief was.

Triesje, waar denk je zelf aan, dat het is?

all, sorry dat ik echt zo ongelofelijk slecht hier reageer, maar ik kan het niet echt bijnhouden steeds, dus ik reageer vooral globaal.

Ik heb geen idee, maar ik vind 't gewoon raar... Was er 2 dagen vanaf en nu is het af en aan steeds bloed... Gelukkig is er 's avonds niets, dus kan er wel geklust worden, maarja lijkt mij dat als je steeds bloed hebt, dat dat ook weinig nut heeft...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 0:58

Hopelijk weet de HA raad Tries!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 1:16

Lastig triesje!
Je deed geen ovutesten meer hé? Dat je weet dat het je eisprong misschien is ofzo sommigen verliezen dan ook wat bloed.

Of misschien dacht je dat je er vanaf was, maar kwam er nog wat. Ik blijf ook wel eens lang nadruppelen zeg maar voor een kindje 2012 - Pagina 11 394967
Op dag 4 had ik al geen bloed meer eigenlijk maar tot en met vandaag draag ik nog een inlegkruisje omdat een tampon geen nut heeft voor die paar druppels, maar ik verlies nog wel wat.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 do 9 feb 2012 - 1:34

@ Pussycat: ik ben nu net weer begonnen met ovu-testen. Ik was gestopt omdat ik ongi was geworden hahaha. Ik heb gewoon echt de 7 dagen ongi gehad, wat ik altijd had, en dan 2 dagen eraf en nu weer 's morgens dat 't begint en aan 't eind van de dag is 't weer weg... Nou ja straks de HA weer bellen, ben benieuwd wat de assistent me te vertellen heeft...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 1:36

ooh ik dacht dat je zei dat je gestopt was en ik nam aan echt gestopt en niet alleen gestopt voor je menstruatie hahaha stom Laughing

Maar je ei zie je dus nog niet?
Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft...

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  nillis do 9 feb 2012 - 1:54

Hallo allemaal

@ Janedoe, ook ik ben benieuwd wat de ha heeft gezegd.

@ Alyssa, het is inderdaad fijn dat ze het op het werk weten. Ik zou het denk ik heel lastig vinden om mijn ouders er niet bij te betrekken. ik denk dat mijn moeder dat ook heel vervelend zou vinden, maar ik kan het wel voorstellen. Ik heb ook jaren problemen met N verzwegen en heb ook bij een arts moet lopen en mijn ouders weten ook nergens van. dan is het fijn dat je bij je vriend kunt uithuilen. Hoe lang zijn jullie bij elkaar (als ik vragen mag) Kun je per dag nog verbeterig van je conditie merken en het weekend maar rustig aan doen om even weer wat te herstellen.

@ Linnie, wat vervelend dat ze ook alleen maar hebben getest en verder niet. Nu zit je nog in onzekerheid. Hopelijk wordt je toch ongi of kan de ha je verder helpen.

@ Triesje, ik weet niet wat het betekent, hopelijk kan de ha je verder helpen.

@ Pussycat, jij bent toch maar met ovutesten begonnen. ik wil dat nog wel even laten, maar heb het zeker in mijn achterhoofd.

@ Muis,wat vervelend dat je nog geen ongi hebt. Ben je altijd regelmatig?

@ weegschaal, wat is je gevoel over de ongi, wist je het de vorige keren snel dat je zwanger was. Mijn duimen draaien nog steeds.

@AnnieJ, fijn dat je naar 1 instantie je cv mag sturen. Hopelijk hoor je daar iets van terug. Ik hoop ook dat ik in ieder geval weer voor de gesprekken wordt uitgenodigd.

@ all, nou T is nog steeds huilerig. heb haar net opgehaald van het kdv, maar ze hing gelijk weer aan mijn benen. Net echt brullend naar bed. Dan kun je bijna zelf een potje meehuilen en dat na een dienst van 22 uur werken. Ik ga zo mijn sollicitatiebrief wat aanpassen en dan hem per mail versturen, dan is hij nog net op tijd. Verder geen bijzonderheden. We zijn weer aan de klus. Ben blij dat ik toch een test had gedaan. Was vanmorgen zo beroerd op het werk. Nu weet ik dat ik of last heb van mijn hormonen of een griepje onder de leden, anders ga je toch weer twijfelen en blij zijn.
Ik heb nu lekker weekend en daar ga ik lekker van genieten.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 2:24

@ nillis een poosje terug was ik er ook al mee begonnen, maar mijn testen werden niet donker Sad
Dus ik dacht nu ik weer een redelijk gelijke cyclus heb misschien heb ik dan wel kans om mijn ei te vinden.
De vorige keer was ik er de 8e maand mee begonnen en gelijk zwanger :-)
Dus wie weet...
Hoeveelste ronde zit jij nu dan nillis?

@ tries En...? Ben niet nieuwsgierig hoor Laughing maar ja ik heb niks beters te doen vandaag. of ik wil niks beters doen, dat zal het eerder zijn denk ik.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 2:26

Breekt even snel in;

Ego bericht;

Net een brief gehad van werkgever en ze gaan met iedereen afzonderlijk in gesprek over de min uren. Nu vrees ik gelijk al het ergste, maar aan de andere kant heb nog een heel jaar om alle uren in te halen..maar toch, ik zie het al weer helemaal voor me. Weer straks thuis zonder werk, ben gelukkig al wel aan het solliciteren, ook maar gelijk op de minst leuke banen. Hopelijk vind ik snel wat, want ondanks ik dit hartstikke leuk werk vind + leuke clienten heb voel de ik bui alweer aankomen..

*ZUCHT*

Gaat er weer vandoor!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 2:33

Balen anniej voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888
Ik vrees ook het ergste voor je. En ik denk dat het slim is om daar zelf ook rekening mee te houden dan kan het alleen maar meevallen.
Gelukkig ben je al ijverig op zoek en ik hoop dat je snel wat vindt of dat je gesprek dus mee valt.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 2:36

Dank je wel! Hopelijk heb ik het gesprek al snel zodat ik weet wat me te wachten staat en niet dat ze maanden gaan wachten!

Gast
Gast

Bericht  nillis do 9 feb 2012 - 2:58

@ Annie J, balen zeg. wanneer heb je het gesprek?

@ Pussycat, in officiele rondes is het 3, maar eigenlijk gaan we er vanaf november voor alleen was dit waarschijnlijk na de eisprong.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 3:09

Geen idee nog Nillis! Mijn man wil ook dat we op zeer korte termijn gaan babbelen met mijn leidinggevende. Ben toch wel een beetje over de toeren nu

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 3:22

Weet je ook niet wanneer je het te horen krijgt anniej?

Nillis ow 3 rondes valt nog mee toch. Wat bedoel je met : alleen was dit waarschijnlijk na de eisprong.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 3:25

Mensen krijgen persoonlijk contact er nog over. Word vervolgd dus.

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 do 9 feb 2012 - 4:22

@ Pussycat: nee hahaha. Ik ga gewoon door, aangezien ik vorige maand blijkbaar geen eisprong heb gehad... Lijkt mij dat ik nu toch wel een eisprong zou moeten krijgen volgende week?
Nee ei zie ik nu nog niet. Lijkt me ook wel errrug vroeg... Volgens de berekeningen zou ik volgende week m'n ei moeten hebben...
Whahahahaha, zie hieronder... Ach je moet idd toch wat te doen hebben he? LOL

@ Nillis: helaas ben ik van m'n huisarts niets wijzer geworden helaas...
Vervelend dat je kleintje zo huilerig is... Succes met solliciteren.

@ Anniej: ow jeetje meid... Dat word een onzekere tijd... Ik hoop dat jij gewoon goed nieuws krijgt...

Hier de huisarts teruggebeld, maar ben er niets wijzer van geworden helaas...
Hij heeft gezegd dat het geen kwaad kan. Dus ik vroeg: "Ja, maar hoe zit het dan met mijn klusperiode? Die is volgende week (eigenlijk nu al, maar officieel volgende week)? Ja dat weet ik niet mevrouw, u zult moeten afwachten. Ik heb dus maar gezegd dat als ik dit maandag nog zo heb, ik weer ga bellen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  bolus26 do 9 feb 2012 - 4:37

anniej=s ik ga duimen dat t allemaal voor je mee zal vallen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 4:39

Hahaha triesje heb je tegen de huisarts gezegd klusperiode ja? Laughing
Wel balen dat je niks wijzer bent geworden, maar ja had het stiekem wel verwacht. Wat kan je er ook mee?

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 do 9 feb 2012 - 4:49

@ Pussycat: hahaha nee tegen de assistente en ik liep in het winkelcentrum, dus kan moeilijk wat anders zeggen he? LOL...
Ja ik heb ook geen idee, maar ik vind 't gewoon raar dat je na je menstruatie gewoon weer bloed verliest. Nu is het weer alleen nog maar bij het afvegen wat slijmerig bloed...
Ik schrijf 't in mijn tempkaartje dan ook maar op als spotting...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Fien do 9 feb 2012 - 5:19

Hallo!

Ik lees al een tijd met jullie mee en heb vandaag besloten me aan te melden en ook mee te kletsen (hoop dat ik het kan bijhouden).

Wij hebben besloten ook voor een kindje te gaan (zal ons eerste kindje worden) en ik vind het erg spannend! Volgende week zal ik ongesteld moeten worden en dan gaat de eerste ronde in! Ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan, ben al een tijd niet meer aan de pil maar mijn cyclus is niet altijd even regelmatig.
Fien
Fien
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 09-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud