Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 29 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 6:56

Hi meiden!

Heb weinig te melden, hoop stiekem nog een beetje dat ik te vroeg heb getest, maar heb er ook daarentegen beetje hard hoofd in? Vorige week doordat ik dat weekend ervoor zo misselijk was weinig geklust, en vooral na wat troepjes te hebben verloren helemaal, dus pas gisteren weer geklust..en ik moet zeggen (herken het van de 1e natuurlijk) dat ik eigenlijk bijna geen zin had! Nu heb ik ook allerlei vagen klachten, dus ben wel eens benieuwd wat het wel kan zijn (mits ik niet zwanger ben hihiihi).

Morgen en woensdag zal ik weinig reageren, heb 2 drukke dagen omtrend werken! Heb er vanaf vanochtend weer een nieuwe vaste dame bij! 2.15 weinig tijd en de 1e weken moet er veel gebeuren! (qua schoonmaken). Maar als goed is gaat dochter mij helpen..

Nou ik wens jullie een fijne avond, tot gauw!

Ps wie zitten er allemaal op het wachtbankje?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  bolus26 ma 20 feb 2012 - 7:01

als het goed is is mn ei weer geweest,dus ik!eren daarbij is mn man vanmorgen weer vertrokken naar duitsland maar pas 3 maart kan ik testen dus dat duurt nog even
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Smaragdje ma 20 feb 2012 - 7:02

bolus26 schreef:als het goed is is mn ei weer geweest,dus ik!eren daarbij is mn man vanmorgen weer vertrokken naar duitsland maar pas 3 maart kan ik testen dus dat duurt nog even

Wel goed gepland, dat hij nu pas weer weg moest dan ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:03

Spannend ook weer Bolus, hopelijk is het raak!

Gast
Gast

Bericht  JD ma 20 feb 2012 - 7:36

Hey meiden,

Ik heb het echt even he-le-maal gehad! Vandaag wéér een nieuwe zwangere te horen gekregen...dus nu over de 20 zwangeren om me heen. Met een paar zwangeren heb ik geen problemen, maar nu is het écht net alsof het iedereen maar lukt, behalve bij ons!
De menstruatie blijft maar uit, vruchtbare dagen zijn er niet, dus klussen heeft op dit moment ook niet veel zin....

Ik mocht van de huisarts pas bellen voor een doorverwijzing voor een inwendige echo, als ik niet binnen een week na het stoppen met de gekregen pillen ongesteld zou worden....ik neem vrijdag mn laatste pil, dus zou pas de vrijdag erop een afspraak kunnen maken, Nou ze kunnen me wat....ik ga morgen bellen en maak dan meteen een afspraak voor die echo. Mocht ik toch nog ongesteld worden, dan zeg ik hem wel af....

Ik meld me bij deze ook even tijdelijk af voor deze topic. Zoals jullie aan mijn posts misschien kunnen lezen zit ik echt niet lekker in mn vel, dus ik blijf zeker meelezen, maar post voorlopig zelf even niet (of er moet toch nog eens positief nieuws komen:)) Zodra ik de echo heb gehad en de uitslag weet, laat ik het jullie weten smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:38

Aaah lieve meid! Balen is dat! Heel veel succes met bellen! Hopelijk mag je snel komen!!! Dikke knuf voor een kindje 2012 - Pagina 29 699888

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ ma 20 feb 2012 - 7:59

@JaneDoe Meid toch...wat naar dat je je zo voelt. Heel begrijpelijk! Ik hoop dat je snel weer komt posten met leuk nieuws! Heel veel sterkte hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 ma 20 feb 2012 - 9:50

@janedoe sterkte hoor , kan me voorstellen dat je er even doorheen zitvoor een kindje 2012 - Pagina 29 699888
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Triesje1983 ma 20 feb 2012 - 10:01

Hey meiden,

na een supergezellig en dus geslaagd carnavalsweekend :joker: ben ik er weer Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Muis ma 20 feb 2012 - 11:00

JaneDoe begrijpelijk dat je je zo voelt. Ik zou ook bellen een aandringen op een verder onderzoek. Hopelijk meld je je snel weer met beter nieuws.

Alyssa hoe is het met jou? Even over je vraag over een vette huid; Ik heb momenteel ook vetter haar en huid. Wat dat betreft zou het dus positief zijn voor je. Wanneer moet je nou op controle?

Anniej balen dat je negatief hebt getest, maar wie weet te vroeg. Je was er ook wel erg vroeg bij he? Waarom gaan jullie niet officiëel voor een 2e als jullie het allebei zo jammer vinden? Hoe staat het ondertussen met de katten? Las ook dat je een nieuwe cliënt erbij had. Fijn..!

Smaragdje is het al doorgezet of niet?

Weegschaal aan de ene kant wel fijn dat je weer ongesteld bent geworden, aan de andere kant "jammer" van dat eitje wat waarschijnlijk verdwenen is. Ik begrijp dat je na je vorige miskraam ook een ontregelde cyclus had? Hopelijk is het snel weer raak.voor een kindje 2012 - Pagina 29 699888

Nillis ik snap wel dat je er toch veel mee bezig bent hoor. Dat houd je toch denk ik. Ben je er nu meer mee bezig omdat je vage klachten herkent van T? Misschien is het deze ronde wel raak, spannend! Succes op het wachtbankje.

Pussycat, Ik zag je topic over ovulatietesten maar daar heb ik echt geen verstand van. Heb ze nu zelf besteld via sensitest.nl, en ga ze vanaf deze maand gebruiken. Heb namelijk geen idee wanneer ik een eisprong heb, dus vind het wel handig om te weten. Snap er alleen nog geen bal van, dus van de week maar eens op mijn gemak gaan lezen. Kan ook best zijn dat ik nog een maandje of 2 wacht ofzo. Maar goed, hopelijk heeft iemand anders antwoord voor je.

Eva welkom!

Bolus, jij zit ook op het wachtbankje dus. Wanneer is je NOD?

Triesje, beetje late reactie, maar wat een idiote reactie heb jij gekregen zeg! Trek het je niet te veel aan hoor voor een kindje 2012 - Pagina 29 699888

All, ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden op dag 41. Viel nog mee eigenlijk, en ben er wel blij mee. Wist bijna zeker dat ik niet zwanger was, dus dan kan je maar beter ongesteld worden toch?! Wel balen, want we waren een weekendje naar CenterParcs. Zal je altijd zien. Ik heb nu een beetje onduidelijke cyclus, en weet dus niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Op babybytes had ik gelezen dat je dan het beste het gemiddelde kan pakken van de cyclussen en dan kom ik op 35 dagen. Ga mijn ticker dus ook daar naar aanpassen, al heb ik geen idee of het klopt. Daarom heb ik nu dus ook ovulatietesten besteld, al weet ik niet of ik zal al (wil) gebruiken.

Verder weinig spannends te melden eigenlijk. Fijna avond nog!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  slaatje ma 20 feb 2012 - 20:04

Eva1985 schreef:hoi meiden,

Ik lees al heel wat jaren mee, maar wil nu toch mee komen schrijven.
Mijn naam is Eva, 26 jaar en nu een jaar samen met mijn vriend (30). Dit jaar willen we proberen om een kindje te krijgen.

27 januari heb ik mijn laatste pil geslikt. De week erna werd ik dus ongesteld.
Nu heb ik afgelopen week een aantal dagen bruine afscheiding gehad. Ik dacht jeetje word ik nu al ongesteld. Maar hier bleef het bij. Het was ook alleen bij het afvegen na het plassen.

Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Komt dat door het stoppen met de pil? Heeft het met mijn eisprong te maken? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik kan het namelijk ook aan niemand in mijn omgeving vragen (die weten niet dat we voor een kindje gaan).

Hoi Eva,

Welkom. Heb je wel eerst ontpilt om te zien wat je cysluc doet? Want het kan van alles zijn. Waneer zou je weer ongesteld moeten worden en wanneer zou je je ei moeten hebben?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje ma 20 feb 2012 - 20:05

JaneDoe Ik wil je even een hele dikke hug geven. Ik lees meer mee dan ik reageren, omdat ik het allemaal niet zo goed bij kan houden. Maar vind het ronduit k*t voor je dat je menstruatie maar niet op gang komt. Zou idd gewoon bellen om die afspraak te maken en ik hoop dat je daarvoor toch nog ongesteld gaat worden.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  MAS ma 20 feb 2012 - 21:12

@JaneDoe, Echt rot. Ik snap dat je je even afstand neemt!! hug

@Eva1985, Welkom!!

@Bolus, Ik zou op 1 maart ongesteld moeten worden. Ik vind het ook verschrikkelijk lang duren!!

@All, Ik vraag me af of mijn lichaam mij gek probeert te maken. Ik heb gisteravond en vanochtend beetje bloed weggeveegd na het plassen. (Sorry voor de details) En dat heb ik nog nooit gehad en daarnaast heb ik een soort van 'ik kan elk moment ongesteld worden' gevoel in mijn buik. Nog een week geduld en dan weet ik of mijn lichaam mij voor de gek houdt of dat ik zwanger ben!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  slaatje ma 20 feb 2012 - 21:14

MAS schreef:@JaneDoe, Echt rot. Ik snap dat je je even afstand neemt!! hug

@Eva1985, Welkom!!

@Bolus, Ik zou op 1 maart ongesteld moeten worden. Ik vind het ook verschrikkelijk lang duren!!

@All, Ik vraag me af of mijn lichaam mij gek probeert te maken. Ik heb gisteravond en vanochtend beetje bloed weggeveegd na het plassen. (Sorry voor de details) En dat heb ik nog nooit gehad en daarnaast heb ik een soort van 'ik kan elk moment ongesteld worden' gevoel in mijn buik. Nog een week geduld en dan weet ik of mijn lichaam mij voor de gek houdt of dat ik zwanger ben!!

Kan dat niet zijn omdat je cyclus nog op gang moet komen. Je lichaam reageert best anders nadat je met de pil gestopt ben en ook je cyclus kan ineens anders gaan reageren.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  MAS ma 20 feb 2012 - 21:15

slaatje schreef:
MAS schreef:@JaneDoe, Echt rot. Ik snap dat je je even afstand neemt!! hug

@Eva1985, Welkom!!

Kan dat niet zijn omdat je cyclus nog op gang moet komen. Je lichaam reageert best anders nadat je met de pil gestopt ben en ook je cyclus kan ineens anders gaan reageren.

Ik heb eerst een maand gewacht om te kijken of ik ongesteld zou worden. Denk je dat het ontpillen langer duurt??

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Puzzle ma 20 feb 2012 - 21:55

Ze zeggen dat 'ontpillen' wel paar maanden/ half jaar KAN duren. ( niet dat het zolang duurt voordat het uit je lichaam is, maar dat je cyclus weer in z'n eigen ritme komt.)
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  SleepingBeauty ma 20 feb 2012 - 22:31

@ Alyssa; Nee ik heb helemaal geen nette cyclus. Meestal is het wel rond de 30-33 dagen en nu was het ineens 35. Wel irritant soms.
En jij over 2 weken weer controle, zijn dan de 6 weken voorbij?

@MAS: wat heerlijk dat jullie alleen hoeven te verven. Dat is wel makkelijk, kun je er mooi snel in. zijn de keuken en vloer en badkamer naar jullie zin??

@ Weegschaal: Jammer dat je toch ongesteld bent geworden! Hopelijk dat nu je cyclus een beetje goed op gang komt.
Hoe waren je nachtdiensten? (je werkte op de ic toch??)

@mamavan 2: leuk dat je ook mee komt schrijven. Heerlijk lijkt me dat af en toe een beetje rust in huis. Maar jullie zijn ook al bezig voor een derde?

@ NIllis: Spannend!!!

@PussyCat; Ik ken de ovu testen niet dus kan je er niet mee helpen...Kan het niet doordat jullie allemaal wat ziekig zijn geweest de testen minder goed lukken...

@ JaneDoe: voor een kindje 2012 - Pagina 29 699888 Hopelijk mag je snel komen voor onderzoek, want die onzekerheid is ook niks. Hoop je hier snel weer te zien met GOED nieuws smile

Zo ik heb een drukke week deze week, denk niet dat ik er zoveel ben. (6dagen werken)
Morgen ga ik naar de huishoudbeurs, iemand van jullie daar nog heen???
Mijn ongi is alweer op de terugweg, dus we gaan voor de nieuwe ronde cheers
Ik twijfelde altijd of we dit echt wel wilden en of het nu de goede tijd was, maar het voelt zo goed allemaal en we zijn er zo mee bezig geweest in de tijd dat mijn ongi uitbleef, dat ik/wij nu echt zin in heb om er vol voor te gaan Very Happy
Mijn man vond het ook onwijs jammer...mja het was ook niet echt te verwachten dat het raak was...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  tweeling ma 20 feb 2012 - 23:10

Ik heb misschien een beetje een rare tip maar om je eisprong te berekenen heb ik een handige app gebruikt voor een kindje 2012 - Pagina 29 827601 . De app heet Period tracker. Erg handig. Ik had ook niet echt een regelmatige cyclus maar hij berekende wel goed de vruchtbare dagen.

Misschien hebben jullie er wat aan voor een kindje 2012 - Pagina 29 561177
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  SleepingBeauty di 21 feb 2012 - 0:13

tweeling schreef:Ik heb misschien een beetje een rare tip maar om je eisprong te berekenen heb ik een handige app gebruikt voor een kindje 2012 - Pagina 29 827601 . De app heet Period tracker. Erg handig. Ik had ook niet echt een regelmatige cyclus maar hij berekende wel goed de vruchtbare dagen.

Klopt die heb ik nu ook op mijn mobiel staan. Ben benieuwd of de vruchtbare periode ook een beetje klopt!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Smaragdje di 21 feb 2012 - 0:28

@ JaneDoe, hopelijk kun jij toch snel daarheen! Sterkte!

@ Muis, fijn dat jij ongesteld ent geworden! Hier nog niets doorgezet.

@ Tweeling, wat doet die app dan?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  tweeling di 21 feb 2012 - 1:22

Smaragdje je kan invoeren wanneer je de afgelopen maanden ongesteld bent geweest en hoelang etc. Daarna worden de vruchtbare dagen berekend, hij geeft 5 dagen aan dat je de meeste kansen hebt. Je kan ook invoeren wanneer je sex hebt gehad, altijd leuk om terug te zien. Ik vond het heel handig!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Mom-Of-3 di 21 feb 2012 - 1:24

SB , nou nog niet echt voor een derde, maar hopelijk nog wel dit jaar. Vriend wil nog niet echt maar ik heb mega kriebels. Fijn dat het bij jullie allebei goed voelt, en er toch voor gaan. Hopelijk is het snel raak.

Vandaag nog lekker vrij maar de oudste is echt zoooooooooooooooooooooooooooooo vervelend, heb er knallende koppijn van en ik ben echt mega chagerijnig. Weet niet waar ik last van heb maar gistermiddag was ik ook echt chaggie. ben vandaag alleen thuis met de kinderen vriend is een dagje snowboarden. Nu de jongste op bed ligt is de oudste met zijn treintje aan het spelen, maar god volgens mij is dit echt weer een fase ofzo dat hij zo is....... maar andere momenten is hij weer zo lief!

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mom-Of-3 di 21 feb 2012 - 1:58

tweeling schreef:Ik heb misschien een beetje een rare tip maar om je eisprong te berekenen heb ik een handige app gebruikt voor een kindje 2012 - Pagina 29 827601 . De app heet Period tracker. Erg handig. Ik had ook niet echt een regelmatige cyclus maar hij berekende wel goed de vruchtbare dagen.

Ik heb 'm ook op me tel gezet

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  nillis di 21 feb 2012 - 2:03

@ AnnieJ, hoe is het daar al ongi?

@ Janedoe, kan me helemaal voorstellen dat je even wat afstand wilt nemen van dit topic. Heel veel sterkte en een hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 29 699888

@ SB, drukke week dus voor de boeg, veel succes en fijn dat je ongi weer bijna is afgelopen.

@ Smaragdje het heeft dus nog niet doorgezet. Lastig hoor dat je nu niet weet wanneer je ei is?

@ Triesje, heb je je vermaakt?

@ Weegschaal, wanneer moets je ook alweer voor controle en echt balen dat nu je cyclus helemaal door de war is. Komt vast weer goed.

@ Eva1985, welkom hier.

@ all, nou er was weer zoveel geschreven, dus sorry voor degene die ik vergeten ben. Hier alles goed. Alle klachten van een naderende ongi zijn weer verdwenen. Ik vind het wel spannend en prent me ook van alles in mijn hoofd en wil neit teveel hopen. Ben zo bang op een teleurstelling, maar ja aan de andere kant ben ik ook wel weer zo nuchter dat het nog steeds maar ronde 3 is. We zullen het zien. Ga nu nog even met een boek op de bank.Alle klusjes zijn weer klaar.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Alyssa di 21 feb 2012 - 7:04

Smaragdje, ik voel me verder goed hoor! Lichamelijk lijk ik wel weer de oude te zijn en mentaal gaat het helemaal geweldig. Hopelijk zet het nu snel door bij jou!

Weegschaal, dankjewel lieverd!! Wat raar dat jij ongesteld geworden bent, maar ach, nu kunnen jullie er weer voor gaan! Very Happy

Mom-of-2, je hebt je naam veranderd! Very Happy

Pussycat, ik heb nagenoeg geen pijn meer nee. Ik ben inderdaad gewoon door blijven werken na die toch wel zware week..

Eva, Welkom!

Anniej, wat fijn dat je er weer een vaste dame bij hebt! Bij jou nog neits te bespeuren?

JaneDoe, ik snap dat je het helemaal gehad hebt hoor, maar die medicatie heeft bij vele mensen wel een positief effect. Hopelijk word je over een week gewoon ongesteld zodat een echo niet nodig is.

Muis, ik moet 5 maart op controle! Jammer dat je ongesteld bent geworden!

MAS, spannend hoor!

SleepingBeauty, 5 maart zijn die 6 weken inderdaad alweer voorbij, de tijd vliegt!

Tweeling, ik ga die app ook eens zoeken!

Nillis, wat vreemd dat alle klachten plots weer verdwenen zijn. Ik duim voor je dat je zwanger mag zijn!

All: Even gekopieerd van een Whatsapp aan iemand vanmorgen:
Ik sta hier echt hélemaal te trillen. Ik ging vanmorgen naar het toilet en ik had allemaal bruine afscheiding. Zou het het begin zijn van mijn menstruatie? Zou ik nu gewoon een eisprong hebben en uit mezelf ongesteld worden? Zouden die pukkels en die onzuivere huid waar ik anders nooit last van heb, dan toch wijzen op een hormoonverandering? Zou de operatie echt geslaagd zijn? Zou het, zou het? Ik weet echt even niet wat ik moet denken, ik ben zoooo ontzettend positief en heb zo'n goed gevoel over deze operatie, dat ik nu bang ben dat het vals alarm is, dat het niet door zal zetten. Ik heb echt zitten huilen, dit zou gewoon te mooi voor woorden zijn...
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud