Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 6:22

Welkom Fien, Hoelang ben je dan al gestopt met de pil? En hoe is je cyclus tot nu toe geweest? Ben ik altijd wel benieuwd naar Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SleepingBeauty do 9 feb 2012 - 7:24

@ nillis: spannend! Ook aan het solliciteren dus! Succes!

@ Alyssa: Kan me voorstellen dat het lichamelijk nog wel tegenvalt...Je hebt toch een ingreep gehad en een tijdje stil gezeten. Hopelijk gaat het langzaamaan de goede kant weer op!

@ Anniej: Oooh leuk foto's op canvas zijn zo leuk! Wat goed dat je je cv op mag sturen! Hopelijk draait het uit tot een gesprek Wink Was dat ook nog een beetje leuke vacature?
Balen van de brief van je werkgeven Sad Ziet er niet echt positief uit he....Maar goed dat je alvast aan het solliciteren bent.

@ Muis: 5 dagen overtijd zie ik nu..Ben je altijd regelmatig? Spannend nog even!
Typisch Linnie al en jij ook al overtijd zonder positieve test.

@ Linnie: Vreemd he...ook dat je nu dan nog geen positieve test hebt. Ik heb het ook eens gehad dat ik gewoon een hele cyclus over heb geslagen..... Ook naar de dr. geweest maar die deed er toen niks aan, moest het echt afwachten :S.. En toen kwam het ook helemaaal niet gelegen! Dus toen las ik al die dingen op internet dat sommige niet positief testen of pas naar een x aantal weken.....
Maar sowieso wel goed om even te gaan denk ik...

@ Pussycat: nieuwe ronde nieuwe kansen...

@ Viva: Ik kan het soms ook niet bijhouden hoor, dan lees allleen een paar blz terug.

@ Triestje: vervelend dat je niks wijzer bent geworden van de huisarts. Is ook wel een beetje vreeemd. Hopelijk is het bloedverlies snel over!

@ Fien: Welkom! Leuk dat jullie er ook voor gaan.

Bedankt allemaal voor jullie medeleven!
Zo ik had weer even niks te doen...
Vandaag gewerkt en dan vind ik het zo heerlijk om 's avonds even lekker achter de laptop te zitten...Ben ook altidj wel benieuwd of hier nog nieuws is!
Verveelde me dood vandaag op het werk! pfff we waren met 5 collega's voor 12 mensen en iedereen is zelfstandig en het is al een tijdje zo dus iedereen zit een beetje zich te vervelen....
Morgen kan ik hopelijk wat overuren opnemen en eerder naar huis om nog te schaatsen!
's Avonds lekker uiteten en daarna naar theater Very Happy
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  Fien do 9 feb 2012 - 7:27

@ Pussycat: Ik ben nu zo'n 2 jaar gestopt met de pil. Destijds omdat ik veel last had van hoofdpijn en door te stoppen met de pil werd de hoofdpijn vele malen minder. De eerste 3 maanden was het stipt 28 dagen en daarna was er geen peil meer op te trekken. Sinds een jaar zit er weer enige regelmaat in, meestal tussen de 28 en 35 dagen maar soms sla ik ook gewoon weer een maand over. Gelukkig voel ik mijn eisprong wel, scheelt een hoop.
Fien
Fien
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 09-02-12

Bericht  Muurvlindertje do 9 feb 2012 - 7:29

Ik zit nu op dag 32. Nog niets te bekennen. Gezien mijn vorige cycli dacht ik het nu wel te zijn (telkens 4 dagen eraf). Afwachten maar...
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Mom-Of-3 do 9 feb 2012 - 7:36

Fien, welkom hier!

Nillis, jeetje jij heb lang achter elkaar gewerkt, dan zal je het ook echt wel zat zijn. Maar nu heb je lekker weekend, geniet ervan! En succes met je sollicitatie.

Triesje, niks opgeschoten dus? Moest je daarom vanmiddag terugbellen. Wel balen want met zo'n antwoord kan je ook niks.

Annie, vandaag nog gebeld om te werken of was je vrij?

Wie ik vergeten ben sorry, heb ook alleen de laatste blz alleen ff teruggelezen.

Vandaag weer een dagje gewerkt, was wel weer ff leuk. Vanmiddag hadden we overleg dus dan gaat de middag ook wel snel. Morgen nog een dagje tot half vier en dan weekend. Maar ff kijken of ik morgen wat eerder weg kan, ik heb onwijs veel vakantieuren. Dusse ff kijken of dat kan kwa bezetting.

Nog steeds niks te bekennen hier zit nu op dag 36 geloof ik...... Nog ff afwachten dus

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Linnie1985 do 9 feb 2012 - 7:59

Waarschijnlijk wordt ik toch ongesteld. Mijn slijm is sinds vanmiddag wat donkerder. Heb ook al een aantal dagen heel erg
last van mijn rug...

Aan de ene kant ben ik blij, aan de andere kant baal ik ook wel Neutral
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fien do 9 feb 2012 - 8:16

Oh wat jammer Linnie!! Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.
Fien
Fien
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 09-02-12

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 8:29

Zo SB Dat is wel chill wat voor werk doe jij?
Wou dat ik dat had, maar ik heb het tegenovergestelde hahaha.

Fien Nou ja tussen de 28 en 35 dagen is toch netjes? Alleen raar dat je soms een maand overslaat.
Sowieso linnie slaat ook al bijna een maand over nu. Hoe kan dat? Als je normaal zo regelmatig bent. Wat is een lichaam toch een raar iets.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa do 9 feb 2012 - 8:33

Pussycat, fijn dat het streepje bij je testen stilletjesaan al wat donkerder wordt! Very Happy Met mij gaat het redelijk, gelijk een hele week gaan werken is wel erg zwaar. Maar nog 1 dagje en dan kan ik uitrusten dit weekend.

Viva, geeft toch niets meis! Kan me voorstellen dat je niet alles kan bijhouden hoor! Ik 'volg' jou sowieso ook nog in het andere topic Wink

Nillis, ik vind het ook lastig om mijn ouders er niet bij te betrekken (vooral mijn moeder), maar ik ken mijn moeder. Als ik haar dit vertel, gaat zij hier ook echt verdriet door hebben, omdat ze zo met me meeleeft. Klinkt misschien stom, maar ik wil hen dit verdriet niet aandoen. Is N. je man? Mijn vriend en ik zijn nu 5 jaar samen.

Anniej, wat balen meis, ik hoop dat je contract gewoon verlengd wordt!!

Fien, welkom!

Linnie, wat balen meis. Maar anderzijds: gezien je negatieve testen is het misschien 'fijn' dat je nu ongesteld wordt, zodat jullie ook weer verder kunnen.

Mamavan2, had je hiervoor wel een regelmatige cyclus of niet?

SleepingBeauty, lekker zo'n rustig dagje!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:40

Nillis, geniet van je weekend! Hopelijk worden jij en T. niet ziek.

PC, hopelijk doen de ovu's hun testen en ben je snel zwanger, zou wel toevallig zijn dat je misschien wel weer in ronde 8 zwanger bent ;-).

Triesje, je hebt weinig gehad aan de HA lees ik, balen hoor! En idd gewoon weer bellen als er geen verandering in zit. Wie weet kunnen ze je doorsturen naar de gyn voor onderzoeken (ik zeg maar wat).

Bolus, wat lief dat je mee duimt! Ik hoop zo idd dat er alsnog iets positiefs uit komt, maarja, we weten het niet. Ben al wel aan het solliciteren geslagen.

Fien, welkom!

SleepingBeauty, het was een open sollicitatie bij een bureau die ook soort van thuiszorg verleent zeg maar, maar dan bij verstandelijk gehandicapten. Dus meer in de zin van begeleiden met schoonmaken (huishouden) eerlijk gezegd. Ik wens je een hele leuke, fijne dag morgen!

Mamav2; ben NIET gebeld. Helaas...dus niet gewerkt, we wachten het ook wel weer af voor morgen! Mijn man moet om 12uur beginnen morgen, dus als ze om 1130 bijv bellen hebben ze pech. Hopelijk kan je morgen eerder weg, is ook lekker een x vroeg weekend, Wat voor werk doe je?

Linnie, wat jammer toch wel he? Maar laat je ongesteldheid maar snel doorbreken, weet je in ieder geval waar je aan toe bent en dat je lichaam weer werkt.

Niks bijzonders hier. Ben volgende de ticker dit weekend vruchtbaar, maar nog niks geen tekenen te bekennen. Dus zolang er geen voortekenen zijn klussen we zonder iets maar verder. Tijdens de vruchtbare dagen slaan we het nu maar even over, aangezien het toch wel heel spannend is qua werk voor mij. Dus we klussen er een beetje om heen zeg maar, tuurlijk is de kans er wel dat we zo zwanger worden, maar we houden het wel netjes zogezegd.

Gast
Gast

Bericht  Mom-Of-3 do 9 feb 2012 - 8:42

Linnie, dus er zit toch wat aan te komen? Dan heb je in ieder geval wel duidelijkheid en kan je verder.

SB, kan me voorstellen dat je je dan verveelt. Wij staan met z'n 2en op 10 bewoners. Totaal 6 op 30 bewoners.

Pussycat, bij jullie personeelstekort?

Jeetje komt me vriend net thuis van een beurs en nou komt degene waar hij mee naar die beurs was op visite, kon ik me weer omkleden want ik zat al in me nachtoutfit, en ik was nog wel van plan om op tijd naar bed te gaan. Nah ja als ik naar bed wil ga ik gewoon, de wekker gaat tenslotte om 10 voor half 6 en kon er vanmorgen zoals vanmorgen niet uitkomen.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Viva do 9 feb 2012 - 8:46

Alyssa, yeah, je volgt me Wink
Beetje jammer dat ik me juist bedacht dat ik jou niet meer gevolgt heb.
Vorige week was ik wat down omdat ik ongesteld was geworden, waardoor ik dit forum deels, en een ander geheel links heb laten liggen.
Hoe gaat het met je? Kan je al weer wat?

Linnie, aan de ene kant balen, maar aan de andere kant, als je niet zwanger bent kan hij niet snel genoeg komen toch?
maar het is altijd balen als het definitief weer niet gelukt is, voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888

Fien, welkom!

SB, ha, meestal lees ik alleen de laatste blz, of ook de 1nalaatste bij, en reageer dan.

Mamavan2, Laughing ik haat het ook altijd zo als ik net lekker in mijn chillpakje zit, er mensen op bezoek komen!

Hebben jullie nog lekker genoten van de sneeuw/ijs?
Wij hier wel, maar ik ben er nu wel weer klaar mee.
Van mij mag maart net als vorig jaar zijn, 2e week stralend (warm) weer!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Flower_L do 9 feb 2012 - 8:49

Fijn he mamavan2, dat ongewenste bezoek.
Triesje, dat schiet ook niet op zeg...
Anniej, hoop dat je snel iets leuks vindt, met meer uren en vastigheid
Viva, wel wezen sleeen, schaatsen niet. Van mij mag het nog 1 x flink sneeuwen!
vlinderjoy, hopelijk helpt de ingreep, lijkt me onprettig om niet goed te kunnen horen. Jij ook nog een weekje toch?

Ben sinds gister vreselijk misselijk en beroerd. Hoop dat ik morgen beter voel anders ga ik mij waarschijlijk voor het eerst in jaaaaaren ziekmelden....moet echt even opladen en niet stug doorgaan lof paar uurtjes thuiswerken als ik me redelijk voel

Laatst aangepast door Flower_L op do 9 feb 2012 - 8:52; in totaal 2 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Vlinderjoy do 9 feb 2012 - 8:49

Wow mamavan2 jij moet er vroeg uit :shock:

Vandaag naar KNO arts geweest en mn gehoor is toch niet al te best Neutral . Nu zijn ze er achter gekomen dat blijkbaar mn middenoor naar achter gekanteld staat ofzo.... Moet een erfelijke aandoening zijn of aanlegprobleem. Maar zover ik weet komt zoiets niet in de fam voor.

Maar nu gaat hij volgende week donderdag proberen om een klein sneetje te maken in mn trommelvlies, om te kijken of ik dan beter hoor en evt een buisje weer te plaatsen.. hmm klinkt allemaal eng. mn oor wordt dan plaatselijk verdoofd Neutral brr ik ben al helemaal geen held met dat soort dingen..No maar ja wie wel...
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Vlinderjoy do 9 feb 2012 - 8:50

Flower, ja er schijnt wat te heersen. Ik was begin van de week ook beroerd en soms misselijk. Mensen bij mn werk vallen ook met bosjes neer, allemaal ziek
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  SleepingBeauty do 9 feb 2012 - 10:26

@pussycat; ik werk in de revalidatie als verpleegkundige. Ja wel luxe maar voor mij echt te rustig!
@linnie; hopelijk zet het nu doir en kan je op voor de volgende ronde! Maar snap dat je teleurgesteld bent je hoopt stiekem toch nog denk ik.
@muurbloempje; voir jou ook spannend!

Sorry voor de schrijffouten type met de telefoon erg vrrvelend!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  Weegschaal do 9 feb 2012 - 11:01

@ Anniej_S; Er is zeker een kans ja. Als het hcg weg is, wat bij mij sinds 2 weken zo is, heb je weer een eisprong en dus kans op een zwangerschap. De gyn raadt wel aan een menstruatie af te wachten, maar dat is gewoon om het termijn makkelijker te kunnen bepalen. En aangezien we de laatste 2/3 weken om de dag geklust hebben zou het technisch kunnen. Of mijn lichaam er al klaar voor is is een andere vraag, maar dat merk ik hopelijk binnen de komende week!
Maar wat vervelend van je werk, hoop dat je kan blijven! voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888

@ Nillis; Dankjewel voor het duimen. Mijn gevoel zegt zwanger, maar mijn verstand niet na een gelijke situatie na mijn eerste miskraam. Jij lekker genieten van je verdiende weekend!

@ Triesje; Vervelend zeg, het zit je ook allemaal niet mee!

@ Fien; Welkom!

@ Sleepingbeauty; Fijne dag morgen!

@ Muurvlindertje; Spannend!

@ Linnie; Jammer zeg!

@ Flower_L; Beterschap!

@ Vlinderjoy; Klinkt niet echt leuk idd, sterkte vast!

Ik ga dit weekend naar Engeland met een vriendin. Lekker even relaxen en vooral niet aan zwanger worden en zijn denken.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  bolus26 do 9 feb 2012 - 11:25

@ weegschaal dat is leuk! veel plezier van t weekend!

@ nillis ff lekker uitrusten!

@ fien leuk dat je mee komt schrijven!

@ alyssa: je hebt t misschien al ergens opgeschreven maar ik hoop dat je je weer wat beter voelt!

@flower,wij hebben ook veel zieken op t werk,er heerst echt wat!

@ all misschien een beetje stomme vraag maar werd jullei libido ook beinvloed door de pil. Ik merk dat mijn libido een stuk hoger is en niet alleen tijdens de vruchtbare dagen hoor!Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Weegschaal do 9 feb 2012 - 11:37

@ Bolus; Dit herken ik zeker! Anders was om de dag klussen echt niet mijn idee Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 21:19

Zo hallo hey en dat op revalidatie? Dan kan ik me helemaal voorstellen dat je het te rustig vindt ja. Dan is het helemaal met 2 vingers in je neus. Stuur maar een paar mensen door naar onze PG afdeling Laughing
Sta je s'ochtends 2 op 15. E n s'avonds 1 op 15 :shock: En s'nachts gewoon 1 op 30.
Maar goed... ik werk ook wel eens in een ander huis, maar daar is het kleinschalig en dan is het op zich ook wel chill voor mij dan sta je 1 op 6, maar je hebt wel alle huishoudelijke klusjes erbij incl. koken etc...

@bolus dat herken ik ook wel een beetje. Al is mijn libido nooit laag geweest. Kan je nagaan zonder pil Laughing

Aaah zo zielig mijn kleine meisje Sad
Gisteravond onder het eten...kotsen!
Toen lag ze op bed en ik was hier een heel verhaal aan het typen, maar het klonk niet goed boven, dus hebben we heel haar bedje moeten verschonen.
Nou ja toen kwam ze niet meer in slaap natuurlijk. Maar meegenomen naar beneden.
Heeft ze beneden nog een alles eronder gespuugd. pfff druk avondje haha.
Gelukkig heeft ze vannacht redelijk geslapen en niet meer gespuugd.
Ze zit nu aan een broodje die wilde ze wel hopelijk blijft het erin voor een kindje 2012 - Pagina 12 166342

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle do 9 feb 2012 - 22:28

linnie: En? Heeft het al doorgezet? Is idd een beetje dubbel, je wilt het liever niet, maar als je dan toch niet
zwanger bent, dan maar snel door naar een nieuwe ronde! Jammer meid!

Weegschaal: Lekker weekendje Engeland zeg! Net wat je zegt, even niet alleen maar met zwanger worden bezig zijn! Ik merk dat ik daar ook aan toe ben voor een kindje 2012 - Pagina 12 394967
En hoop voor je dat je gevoel het goed heeft en je gewoon gelijk zwanger bent!! zou toch te gek zijn?

bolus: Ik merk ook zeker verschil qua libido. Maar dat is volgens mij een veel voorkomende bijwerking van de pil. Nu zonder pil voel ik me ook een stuk beter/ blijer

pussycat: wat zielig voor je meisje!! Gaat het vanmorgen al wat beter? Het heerst in ieder geval wel weer, veel mensen zijn ziek zeg!

Ben zelf nu ook al aantal dagen niet lekker. Erg verkouden/hoofdpijn, noem maar op.
Ook ben ik woensdag ongesteld geworden, dus weer een nieuwe ronde..
Vandaag krijg ik ook de uitslag van mn bloedonderzoek, en hopelijk kan ik dan vandaag weer starten met de clomid.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 22:46

Puzzle Waar zoeken ze dan precies naar in je bloed? Of je een eisprong hebt ofzo?
Na hoeveel dagen ben jij nu ongesteld geworden?

Maar er zijn inderdaad veel mensen niet lekker. En bij mij op het werk heerst het norovirus ook altijd lekker....
Dus ben bang dat ze dat toch heeft opgepikt.
Ze heeft nog niet overgegeven dus dat is al fijn voor een kindje 2012 - Pagina 12 561177 Maar ze heeft alleen nog maar een broodje op de korstjes liet ze liggen (normaal eet ze alles op wat ik voor d'r neerzet haha) en wel bijna een hele beker sap. Dus qua drinken doet ze het wel goed, want dat doet ze normaal niet haha ze is nu natuurlijk half uitgedroogd door dat spugen.
En ze hangt veel aan mij. Wil veel met me zitten/spelen/boekje lezen. Wel lief want normaal is het helemaal geen knuffelkind.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle do 9 feb 2012 - 22:50

Pussycat schreef:Puzzle Waar zoeken ze dan precies naar in je bloed? Of je een eisprong hebt ofzo?
Na hoeveel dagen ben jij nu ongesteld geworden?

.

Ze controleren op progesteron, hieraan kunnen ze dan zien of ik idd een eisprong heb gehad.
Had nu een ronde van 29 dagen.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Pussycat do 9 feb 2012 - 23:00

Sorry als je het al vaker verteld hebt... maar heb jij dan een erg onregelmatige cyclus? Of waarom denk je dat je geen eisprong hebt?

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle do 9 feb 2012 - 23:05

Nee joh geeft niet hoor!

Ik heb PCO, en dus (bijna) geen eisprong van mezelf. Hier heb ik nu voor de eerste ronde medicijnen voor geslikt, en nu dus de vraag of ze dus daadwerkelijk geholpen hebben.
Als dat zo is kan ik vandaag er weer mee beginnen.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud