Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 26 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:51

Ik google me suf en dat is niet goed...ik ga voor je duimen lieverd! Ik wil wachten met testen, heb er nog 1 liggen dus misschien probeer ik het zondag..... weet ik gelijk waar ik aan toe ben, zo niet haal ik weer nieuwe testen haha

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pussycat vr 17 feb 2012 - 5:12

Hahaha nee dat is ook niet goed, maar je wilt toch altijd vergelijkingsmateriaal hé.

Ga je zondag al testen? Leuk! Hoop voor je dat het raak is meid.
Ik testte vorige keer ook al 4 dagen voor NOD positief, dus het zou kunnen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Weegschaal vr 17 feb 2012 - 5:36

@ Sleepingbeauty; Wat balen van je parkeerboete! En ik test altijd met de goedekope van kruidvat, 2 voor 5 euro. Dit vanwege de prijs en altijd een goede en duidelijke uitslag gehad! Wel spannend hoor.

@ Vlinderjoy; Fijn zo'n naald in je oor... Nu nog last van?

@ Lilou; Jammer hoor.

@ Mas; Ik voelde beide keren pas iets nadat ik positief getest had, vanaf ongeveer 5 weken. Maar dit is bij iedereen anders.

@ Nillis; Dubbel spannend! Veel plezier vanavond.

@ Limburg85; Ga je wel naar de optocht kijken?

@ Anniej_S; De tijd is zeker snel gegaan! Ook dubbel spannend voor jou.

@ Pussycat; Vervelend van je ovulatietesten!

Ik heb vanmorgen weer negatief getest. Daarna dus mijn controleafspraak bij de gyn, 6wkn na de curretage. Hier werd een echo gemaakt; er was een groeiend eitje te zien die wrs deze week nog springt. Dan zal ik dus over ongeveer 3/4 weken ongesteld moeten worden. Als ik over 6 wkn toch nog niet ongesteld ben gaan ze mn menstruatie opwekken en mijn eisprong vervolgen met echo's. Dus voorlopig nog (af)wachten, maar ik weet tenminste waar ik op kan rekenen!
Ik ga lekker carnavallen dit weekend! Vanavond al naar de plaatselijke kroeg.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puzzle vr 17 feb 2012 - 5:55

Wel weer een beetje een inzicht gekregen nu door die echo, weegschaal. Fijn dat ze een eisprong zien aankomen en hoop ook voor je dat je daarna weer gewoon ongesteld word! Weer even afwachten dus!
Maar wel even afleiding door de carnaval lees ik! Veel plezier alvast!!

Wij gaan zelf alleen naar de optocht kijken, verder vieren we het niet.
Fijn weekend!!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:47

PC, ik heb idd nog 1 test liggen dus als er niks gebeurd ga ik zondag proberen te testen. Bij Yenthe teste ik ook 4dagen voor NOD positief!

Gast
Gast

Bericht  Alyssa vr 17 feb 2012 - 9:09

Sorry dames, heb niet alles bijgelezen. Ik ga het binnenkort weer bijhouden, heb nu toch weinig te melden.

Ik wil wel even wat vragen, benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben of het herkennen?

Word je huid onrustiger door hormonen? Ik bedoel: ik merk sinds een 2-tal weken dat mijn huid onrustiger is, vooral in mijn gezicht. Ik sta niet onder de puistjes ofzo, maar ik heb altijd een heel egale huid gehad, terwijl ik nu sinds een 2-tal weken merk dat de huid in mijn gezicht helemaal niet meer zo egaal is zoals het altijd was. Ik denk dan gelijk dat dat komt doordat die operatie de juiste werking heeft en de hormonen nu écht hun werk gaan doen. Maar ben ik wel realistisch, of wil ik mezelf dit gewoon aanpraten?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Puzzle vr 17 feb 2012 - 9:14

ik denk wel dat dat heel goed kan Alyssa. Veel meiden hebben rond hun menstruatie ( en hormoonverandering dus ) een vettere/ onzuivere huid. Hier heb ik zelf ook ( al altijd ) last van. Zou naar mijn idee dus bij jou nu ook het geval kunnen zijn! Dus hopelijk heeft die operatie nu al effect bij jou!!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:15

Zelfs mijn haar word door de hormonen dan vetter rond mijn menstruatie zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L vr 17 feb 2012 - 9:17

Alyssa, ik krijg altijd op dag 1 of 2 van mijn menstruatie 1 grote pukkel Evil or Very Mad ...sowieso wordt mijn huid dan een stuk vetter.

Dus kan goed!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  L!ND@ vr 17 feb 2012 - 9:49

Alyssa Kan hoor! Ik heb dan een nog vettere huid, die nog sneller geïrriteerd is.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Highway vr 17 feb 2012 - 10:09

Jeetje... je kijkt een paar dagen niet en er zijn weer 3 pagina;'s bij dit topic, leuk Very Happy Hier alles nog zijn gangetje, ben nog steeds ongesteld dus nog even afwachten. Begin het wel spannend te vinden allemaal en moet voor mijn gevoel nog zoooo lang wachten.. haha slaat nergens op natuurlijk.

Gebruiken jullie overigens ovulatietesten, zo ja, welke gebruikten jullie? Ik kreeg de tip van mijn collega om deze te gebruiken dus zou graag ervaringen horen als jullie ze gebruiken welke jullie fijn vinden:)

Triesje: ik vind dat echt niet netjes van de arts; snap dat je er geen lekker gevoel bij hebt zo..
Flower_L: gefeliciteerd!! Geniet ervan!
anniej-S: klote dat je de baan niet hebt gekregen, hopelijk komt er snel iets anders op je pad! En spannend dat je al bijna mag testen Very Happy
Lilou: jammer!
MAS: spannend! Hopelijk is het raak! Kan me voorstellen dat het je enorm bezighoudt nu, denk dat ik precies hetzelfde zal hebben :P
Weegschaal: carnavalze!
Nillis: veel succes met je sollicitatie a.s. woensdag!
Alyssa: ja hoor, kan heel goed dat je huid daarop reageert! Ik merk altijd alles aan mijn huid.. als ik te weinig slaap/ongesteld moet worden/te ongezond eet... altijd reacties voor een kindje 2012 - Pagina 26 561177

Mensen die gaan carnavallen, erg veel plezier! Wij doen er niet aan maar gaan morgen wat spullen bestellen voor ons huis (o.a een bank en eetkamerstoelen) Ons huis wordt waarschijnlijk opgeleverd in juni dus we moeten inmiddels een beetje gaan uitzoeken, erg leuk!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  JD vr 17 feb 2012 - 12:28

@SleepingBeauty, ondertussen al ongesteld, of nog niet?

@Vlinderjoy, iewww wat klinkt dat naar, met een naald je oor in...brrr!! Gelukkig heb je dat weer achter de rug...smile

@Lilou, jammer dat de test negatief was! Nu hopen op een normale cyclus en dan op naar een volgende ronde.

@Nillis, wat spannend van je sollicitatie! Ik ga voor je duimen. Hoe was het in het theater?

@Pussycat, ik begrijp dat je je niet helemaal fit voelt? Beterschap!!

@Weegschaal, voor jou is het dus ook afwachten tot er een menstruatie komt. Hopelijk komt ie netjes en hoeft het niet opgewekt te worden.

@Alyssa, na het stoppen met de pil heb is mijn huid en haar stukken vette geworden. Het aantal pukkels valt gelukkig nog mee... Wel veranderde mijn huid na het stoppen met
de pil; ik kreeg last van rare jeukende bultjes die later veranderden in honderden kleine pigmentvlekken...heel apart. Komt allemaal door die hormoonverandering.

@Alle carnavallers onder ons; Alaaaaafff!! Veel plezier dit weekend! Hier in de randstad doen we er helaas niet aan, en kan ook niemand van mijn vriendinnen zover krijgen om af te reizen
naar het zuiden....helaas!

Verder hier weer even een minder dagje. Ik merk dat die opmerking van de huisarts over mijn eierstokken toch wel erg door mijn hoofd blijft spoken....t is voor het eerst dat ik me écht zorgen maak
over mijn uitblijvende menstruatie. Wat als het echt een vervelende oorzaak heeft of er iets is met mijn eierstokken?...net ook weer gehoord dat er wéér iemad zwanger is, de buurtjes. Dat maakt het totaal aantal zwangeren om me heen nu 20!
Maakt het er niet makkelijker op als je zelf zo graag wilt!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caramba vr 17 feb 2012 - 12:51

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik ben van de week ongesteld geworden. Had het eigenlijk niet zien aankomen. Niets gemerkt of wat dan ook. Die hevige buikpijn van laatst was duidelijk mijn ei, maar verder nergens last van. Alles werkt gelukkig.

We zullen zien wanneer we er echt voor gaan, maar blijft eerst toch een verrassing :P
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  bolus26 vr 17 feb 2012 - 22:09

ik heb ook meer puistjes hoor Alyssa

en na dit ´gezonde´carnavalsweekend´zal t er niet beetr op worden!

ik speel in een dweilbandje dus ik ga va optocht naar optocht! heb er zin in!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SleepingBeauty vr 17 feb 2012 - 22:16

@JaneDoe wij doen hier okk niet aan carnaval...nog nooit gedaan ook.
Kan me voorstellen dat je je rot voelt over die opmerking! Je blijft er dan toch over denken van wat als het wel iets is...Nog steeds niet ongesteld geworden?

@Anniej; Je maakt het wel spannend! Morgen testen?
Kan me voorstellen dat je niet voor een oproepcontract gaat. Ik heb ook meerdere oproepcontracten maar is echt niet fijn! Ene week heb je niks andere week kom je om!

@Alyssa ik reageer ook soms heel sterk op menstruatie met vettige huid en pukkels....blegh

@Weegschaal; opzich wrl fijn dat er een mogelijk eitje aan zit te komen dan weet je een beetje waar je aan toe bent. Maar nu maaar weer afwachten!

@nillis leuk dat je ook nog ff carnaval gaat vieren...maar je moet er vast alweer vroeg vandoor als je slaapdienst hebt?

Ik heb eigenlijk weinig te melden denk erom maar eens trsten in te gaan slla! Maar lijkt me zo vervelend omdat gewoon in de winkel te halen haha mss bestel ik ze maar gewoon op internet ;-)
Aan de andere kant kan ik ook maar zo ongi worden het rommelt al steeds wel in mijn buik en gisteravond waren de krampen ook wat heftiget we zullen zien vandaag!

Hier nog steeds weinig te melden...Denk dat ik maar eens

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  slaatje vr 17 feb 2012 - 22:34

SleepingBeauty schreef:@JaneDoe wij doen hier okk niet aan carnaval...nog nooit gedaan ook.
Kan me voorstellen dat je je rot voelt over die opmerking! Je blijft er dan toch over denken van wat als het wel iets is...Nog steeds niet ongesteld geworden?

@Anniej; Je maakt het wel spannend! Morgen testen?
Kan me voorstellen dat je niet voor een oproepcontract gaat. Ik heb ook meerdere oproepcontracten maar is echt niet fijn! Ene week heb je niks andere week kom je om!

@Alyssa ik reageer ook soms heel sterk op menstruatie met vettige huid en pukkels....blegh

@Weegschaal; opzich wrl fijn dat er een mogelijk eitje aan zit te komen dan weet je een beetje waar je aan toe bent. Maar nu maaar weer afwachten!

@nillis leuk dat je ook nog ff carnaval gaat vieren...maar je moet er vast alweer vroeg vandoor als je slaapdienst hebt?

Ik heb eigenlijk weinig te melden denk erom maar eens trsten in te gaan slla! Maar lijkt me zo vervelend omdat gewoon in de winkel te halen haha mss bestel ik ze maar gewoon op internet ;-)
Aan de andere kant kan ik ook maar zo ongi worden het rommelt al steeds wel in mijn buik en gisteravond waren de krampen ook wat heftiget we zullen zien vandaag!

Hier nog steeds weinig te melden...Denk dat ik maar eens

Gaat goed met typen he? :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Linnie1985 vr 17 feb 2012 - 23:03

Hallo meiden.
Ben al een poosje niet meer geweest. Hehe net jarig geweest en leuk spelletje voor mn laptop gehad. En verjaardagsgeld uitgegeven aan Sims 3 beestenbende ook leuk haha.

Ben afgelopen week best wel lang ongesteld geweest heb ik het idee. Maja nu gelukkig bijna over!

Vandaag op kraamvisite bij mijn beste vriendin en een andere kennis (die is eergisteren bevallen van een zoon). Heb voor die vriendin een leuk rompertje van ducky beau gekocht, roze sokjes en een heel klein haarspeltje (laatste vond ik leuk omdat ze zelf kapster is haha).

Voor die kleine van die kennis moet ik nog wat halen, maar aangezien het hummeltje maar 1410 gram weegt, weet ik niet welke maat ik moet hebben...

Heb gisteren nog voor beiden in de keuken gestaan:
voor een kindje 2012 - Pagina 26 001-8
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Highway vr 17 feb 2012 - 23:55

Nog gefeliciteerd linnie85! En wat een schattige cc's heb je gemaakt!

Hier krijg ik net een berichtje dat 1 van de meiden van mijn vriendinnengroep zwanger is! Superleuk!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  SleepingBeauty za 18 feb 2012 - 0:26

@ slaatje haha ik was aan het typen met mijn telefoon en dat ging niet helemaal goed... Op een gegeven moment was ik er klaar mee ;-)
Oja en ik was net wakker!

Vanmorgen echt giga ongesteld geworden! Auwww
Vonden het allebei wel een beetje jammer eigenlijk :-(

Fijne dag allemaal
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  MAS za 18 feb 2012 - 3:46

@ Highway, Wat leuk dat jullie huis in Juni wordt opgeleverd. Wij krijgen ook onze koopwoning begin juni. Wij gaan dit weekend een bank bestellen Very Happy

@ Linnie, Nog gefeliciteerd!!!!

@Anniej_S, Mag ik vragen waarom je 2 dagen eerder gaat testen? En 4 dagen van tevoren testen, kan dat ook met normale zwangerschapstesten of moet je daar speciale testen voor kopen?

@All, nou ik heb toch pijnlijke borsten, als je er alleen al naar kijkt doet het pijn. Maar dit had ik vorige maand ook dus ik verwacht er niet teveel van. Wat ik wel apart vind, is dat ik er last van krijg na mijn vruchtbare week. En het duurde vorige maand zeker 5 dagen. Heeft iemand anders hier nog last van?

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 7:20

Mas, vorige x testte ik met normale testen ook 4dagen voor NOD. Ik heb me vergist met de data vorige x, dus ik zou nu morgen of maandag ongesteld moeten worden maar nog niks te zien! Dus ik de kans IS aanwezig!

Dus ik test zoiezo morgen even, en anders pas eind van de week weer! Andere dagen (ochtenden) geen tijd ivm de kleine meid, aankleden werken bla bla bla...en dan is manlief er ook niet bij!

Gast
Gast

Bericht  Flower_L za 18 feb 2012 - 7:22

Spannend anniej!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 7:24

Jaja heb meldplicht! Komt helemaal goed ladies! voor een kindje 2012 - Pagina 26 394967 klachten heb ik wel dus het zou zo maar kunnen! Ik zou wel vet teleurgesteld zijn als hij negatief is, maar dan kan het natuurlijk alsnog!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 7:25

Linnie1985 schreef:Hallo meiden.
Ben al een poosje niet meer geweest. Hehe net jarig geweest en leuk spelletje voor mn laptop gehad. En verjaardagsgeld uitgegeven aan Sims 3 beestenbende ook leuk haha.

Ben afgelopen week best wel lang ongesteld geweest heb ik het idee. Maja nu gelukkig bijna over!

Vandaag op kraamvisite bij mijn beste vriendin en een andere kennis (die is eergisteren bevallen van een zoon). Heb voor die vriendin een leuk rompertje van ducky beau gekocht, roze sokjes en een heel klein haarspeltje (laatste vond ik leuk omdat ze zelf kapster is haha).

Voor die kleine van die kennis moet ik nog wat halen, maar aangezien het hummeltje maar 1410 gram weegt, weet ik niet welke maat ik moet hebben...

Heb gisteren nog voor beiden in de keuken gestaan:
voor een kindje 2012 - Pagina 26 001-8

Linnie waar heb je die romper vandaan? Laughing
Bij mijn zus in de winkel (Lico op dn Diek) hebben ze ook maatje 38 en 44, dat is ieniemienie maar wel ook van Ducky Beau maar dan de prematuurlijn.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 18 feb 2012 - 7:35

Maatje 38 is zooohooo klein!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659