voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ JaneDoe; En succes morgen!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Ok, ik kom ook weer even om de hoek kijken Na de 22e kom ik hier waarschijnlijk weer mee kletsen. Ik had de laatste tijd maar weinig te melden, omdat we er totaal niet mee bezig waren. Maar goed...op de 22e heb ik een afspraak staan bij de gyn. Een speciaal spreekuur voor angstige vrouwen. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over mijn afgelopen bevalling en een eventuele volgende. Ik hoop toch zo dat ik daar dan mijn rust in mag vinden! En wie weet....gaan we er dan ook meteen voor, mijn vruchtbare dagen zijn in dezelfde periode. Is trouwens ook afhankelijk van hoe D. het doet. Momenteel is het al 2 maanden lang met slapen een drama. Als dit na deze week niet minder is, wil ik doorverwezen worden naar een kinderarts. We hebben namelijk sterk het vermoeden dat ze niet in haar diepe slaap kan komen. Ze gaat iedere keer braaf slapen, maar is stip ieder uur wakker. Je kunt er de klok op gelijk zetten. Het is zelfs zo erg, dat ze niet zomaar ophoudt en vervolgens 2,5 uur krijsend in bed ligt. Het resultaat is dat we de afgelopen 2 maand, maar 3 tot 4 uur slaap per nacht krijgen en mijn man soms maar anderhalf uur. Hij is banketbakker en moet er dus vroeg uit. We trekken dit echt niet langer zo en zijn aan het eind van ons Latijn. Vannacht plofte voor mij de echt de bom en heb ik hysterisch huilend in bed gelegen. Ik ben op!
Sorry, voor mijn ego bericht. Ik denk dat de meesten me niet eens kennen, maar ik lees hier nog regelmatig mee en hoop binnenkort toch echt actief mee te komen kletsen. Vindt het altijd erg gezellig, samen iets delen waar de rest van wereld nog niks van weet
Sorry, voor mijn ego bericht. Ik denk dat de meesten me niet eens kennen, maar ik lees hier nog regelmatig mee en hoop binnenkort toch echt actief mee te komen kletsen. Vindt het altijd erg gezellig, samen iets delen waar de rest van wereld nog niks van weet
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik ken je nog wel hoor lind@! Suc6 op t spreekuur!!
Ik maak me de laatste tijd ook veel schuldig aan ego berichtjes,sorry daarvoor meiden!
Maar.... T gaat zo snel hier dat ik geen tijd en energie heb om alles terug te lezen....
Ik maak me de laatste tijd ook veel schuldig aan ego berichtjes,sorry daarvoor meiden!
Maar.... T gaat zo snel hier dat ik geen tijd en energie heb om alles terug te lezen....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Ik ken je nog wel hoor lind@! Suc6 op t spreekuur!!
Dank je wel! Jij ook heel veel succes morgen. Laat ze er niet te makkelijk mee vanaf komen hoor, het heeft nu lang genoeg geduurd meid! En tja, we zijn hier toch aan het kletsen met elkaar, om elkaar een hart onder de riem te steken. Daar horen toch ook ego-berichtjes bij?
L!ND@- Kletskop
@ Linda; Wat ontzettend zwaar en vermoeiend lijkt me dat! Hoop dat jullie er snel achter komen wat de oorzaak is.
@ JaneDoe; Er wordt ook veel gekletst, soms over en weer tussen een aantal mensen wat veel is om terug te lezen. Verder praten hier gewoon veel mensen mee, de een vaker dan de andere. Dus ik neem het niet kwalijk als mensen niet op alles reageren!
@ JaneDoe; Er wordt ook veel gekletst, soms over en weer tussen een aantal mensen wat veel is om terug te lezen. Verder praten hier gewoon veel mensen mee, de een vaker dan de andere. Dus ik neem het niet kwalijk als mensen niet op alles reageren!
Weegschaal- Kletskop
Linda, voor angstige vrouwen? Heb je geen voorspoedige bevalling gehad? Of heeft het met wat anders te maken? Spannend de 22ste! Jeetje zo weinig slaap, kan me voorstellen dat dat je op een gegeven moment opbreekt en vooral voor je man. En het is ook geen fase/periode denk je dan. Hier hebben ze dat ook wel eens dat ze slechter slapen maar dat is dan echt een periode. Ik zou ook actie ondernemen als ik jou was
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Linda: Een hele dikke knuffel voor jou. Snap dat je helemaal op bent. M.ax heeft vorige week 2 nachten gespookt en was al kapot. En dat is nog niks. Veel succes bij de gyn. Hopelijk kunnen ze je van je angst afhelpen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Bolus, leuke namen!
Anniej, wat vervelend dat je bij je vorige zwangerschap cholostase hebt gehad.
Nina, hopen dan dat je niet ongesteld wordt. Zou een leuk Valentijnscadeau zijn, een positieve test
SleepingBeauty, balen dat het niet zo goed gaat met je opa, sterkte meis!
Smaragdje, balen dat je test mislukt is! Misschien nog een pakje 2 voor 5 euro kopen?
Sabje, welkom! En vandaag als dag 1 tellen!
Mamavan2, welkom! Hopelijk kunnen jullie dit jaar nog voor een derde gaan! Wat houdt jullie tegen? Oh ik lees het al, begrijpelijk, maar als het kriebelt..
Triesje, spannend je sollicitatie, hopen dat het wat wordt!
Weegschaal, dikke knuffel voor jou meis Jij staat, samen met koffieleut, helemaal bovenaan mijn gunlijstje hoor, en dat het de volgende keer helemaal goed mag blijven gaan! Kijk naar Amber, ook 2 keer een MK gehad, maar nu ook stralend zwanger!
JaneDoe, kan me voorstellen dat het wel een beetje steekt hoor, dat je hoort dat je ex vader wordt. Zijn jullie niet leuk uit elkaar gegaan? Succes bij de huisarts morgen!
Linda, ik 'ken' je wel hoor. Althans, ik herken je! Succes de 22ste.
All, ik ben vandaag weer begonnen met werken, stilletjesaan weer erin komen. Ben wel een uurtje eerder gestopt, zodat ik thuis nog wat extra kon rusten. Het was wel zwaar, zowel fysiek als mentaal. Ik had het allemaal een beetje een plaats gegeven en het wat opzij geschoven, maar vandaag werd ik natuurlijk weer met mijn neus op de feiten gedrukt.
Anniej, wat vervelend dat je bij je vorige zwangerschap cholostase hebt gehad.
Nina, hopen dan dat je niet ongesteld wordt. Zou een leuk Valentijnscadeau zijn, een positieve test
SleepingBeauty, balen dat het niet zo goed gaat met je opa, sterkte meis!
Smaragdje, balen dat je test mislukt is! Misschien nog een pakje 2 voor 5 euro kopen?
Sabje, welkom! En vandaag als dag 1 tellen!
Mamavan2, welkom! Hopelijk kunnen jullie dit jaar nog voor een derde gaan! Wat houdt jullie tegen? Oh ik lees het al, begrijpelijk, maar als het kriebelt..
Triesje, spannend je sollicitatie, hopen dat het wat wordt!
Weegschaal, dikke knuffel voor jou meis Jij staat, samen met koffieleut, helemaal bovenaan mijn gunlijstje hoor, en dat het de volgende keer helemaal goed mag blijven gaan! Kijk naar Amber, ook 2 keer een MK gehad, maar nu ook stralend zwanger!
JaneDoe, kan me voorstellen dat het wel een beetje steekt hoor, dat je hoort dat je ex vader wordt. Zijn jullie niet leuk uit elkaar gegaan? Succes bij de huisarts morgen!
Linda, ik 'ken' je wel hoor. Althans, ik herken je! Succes de 22ste.
All, ik ben vandaag weer begonnen met werken, stilletjesaan weer erin komen. Ben wel een uurtje eerder gestopt, zodat ik thuis nog wat extra kon rusten. Het was wel zwaar, zowel fysiek als mentaal. Ik had het allemaal een beetje een plaats gegeven en het wat opzij geschoven, maar vandaag werd ik natuurlijk weer met mijn neus op de feiten gedrukt.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Heb even weinig puf om op iedereen te reageren Ben morgen jarig en ben druk bezig met de traktatie op het werk. Net snel een monchoutaart in elkaar geflanst en 4 platen brownies gebakken. Die moeten nu afkoelen. Nog even vulling voor de brownies maken, kan ik ze morgenochtend afmaken. Waar ben ik aan begonnen Volgend jaar worden het koeken. Nu even snel de was wegwerken, was sinds kort alleen in het weekend. Maargoed, dat houdt dan in dat ik maandag 5 wasjes moet vouwen
Wil nog wel even JaneDoe heel veel succes wensen morgen. Gaat je vriend nu wel mee toch?
@ Linda: kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent. Hier kan ik al na 2 onrustige nachten gillen, maar kan me voorstellen dat wanneer dit lang duurt, je op een gegeven moment helemaal dol wordt. Hopelijk kan het spreekuur je wat geruststellen.
@ Triesje: hopelijk wordt je aangenomen. Epe ligt hier volgens mij ook niet ver uit de buurt.
Fijne avond!
Wil nog wel even JaneDoe heel veel succes wensen morgen. Gaat je vriend nu wel mee toch?
@ Linda: kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent. Hier kan ik al na 2 onrustige nachten gillen, maar kan me voorstellen dat wanneer dit lang duurt, je op een gegeven moment helemaal dol wordt. Hopelijk kan het spreekuur je wat geruststellen.
@ Triesje: hopelijk wordt je aangenomen. Epe ligt hier volgens mij ook niet ver uit de buurt.
Fijne avond!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
@ Weegschaal Dat is het ook, nu weigert ze zelfs om te slapen en is ze al een uur in strijd met ons, maar vooral met zichzelf. Ze geeft gewoon niet toe, en dat is soms erg naar om te zien. Ze gaat dan echt compleet over de rooie
@mamavan2 Ik heb bij de geboorte van D.emi last gehad van een schouderdystocie (en dat terwijl ze maar 2870 gram woog!) en de navelstreng zat 2x om haar nek. Na een aantal maanden is dat bij mij behoorlijk gaan opspelen, terwijl ik eerder zei dat het allemaal een eitje was die bevalling. Ik kreeg dat niet helemaal verwerkt en aan mijn man had ik weinig, die was in shock toestand en ging mee naar de kinderarts voor eventuele beademing. Hij kan me geen antwoord geven op veel vragen, misschien moet ik daarvoor juist naar en gyn of vk. Gelukkig ging het goed, maar het heeft achteraf gezien nogal wat impact gehad. Dit was waar ik altijd al bang voor was, wat dat betreft heeft de vk er een beetje te makkelijk over gedaan. Het zou allemaal wel loslopen. Ik wil dit bespreekbaar gaan maken, voordat ik opnieuw zwanger raak en ik wil graag weten of ze bijvoorbeeld bekkenonderzoeken kunnen verrichten, om te zien of ik nog wel natuurlijk kan en mag bevallen. Ook ben ik benieuwd wat ze hierin adviseren. Geeft mij hopelijk wat rust en misschien een stok achter de deur, zodat de vk me niet weer met een kluitje in het riet stuurt.
@mamavan2 Ik heb bij de geboorte van D.emi last gehad van een schouderdystocie (en dat terwijl ze maar 2870 gram woog!) en de navelstreng zat 2x om haar nek. Na een aantal maanden is dat bij mij behoorlijk gaan opspelen, terwijl ik eerder zei dat het allemaal een eitje was die bevalling. Ik kreeg dat niet helemaal verwerkt en aan mijn man had ik weinig, die was in shock toestand en ging mee naar de kinderarts voor eventuele beademing. Hij kan me geen antwoord geven op veel vragen, misschien moet ik daarvoor juist naar en gyn of vk. Gelukkig ging het goed, maar het heeft achteraf gezien nogal wat impact gehad. Dit was waar ik altijd al bang voor was, wat dat betreft heeft de vk er een beetje te makkelijk over gedaan. Het zou allemaal wel loslopen. Ik wil dit bespreekbaar gaan maken, voordat ik opnieuw zwanger raak en ik wil graag weten of ze bijvoorbeeld bekkenonderzoeken kunnen verrichten, om te zien of ik nog wel natuurlijk kan en mag bevallen. Ook ben ik benieuwd wat ze hierin adviseren. Geeft mij hopelijk wat rust en misschien een stok achter de deur, zodat de vk me niet weer met een kluitje in het riet stuurt.
L!ND@- Kletskop
Flower, alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen!!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Flower, dat klinkt echt heerlijk! Fijne verjaardag alvast!
@ Alyssa, het zal tijd nodig hebben om het een plekje te geven. Denk niet dat ik een nieuwe ga halen de komende dagen. Ik kom er de komende dagen in ieder geval niet er aan toe het te halen en ik wil niet teveel met mijn kleine man naar buiten toe. Die is namelijk al ziekjes.
@ L!ND@, veel succes bij de gyn.
@ Alyssa, het zal tijd nodig hebben om het een plekje te geven. Denk niet dat ik een nieuwe ga halen de komende dagen. Ik kom er de komende dagen in ieder geval niet er aan toe het te halen en ik wil niet teveel met mijn kleine man naar buiten toe. Die is namelijk al ziekjes.
@ L!ND@, veel succes bij de gyn.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Jeetje janedoe, snap dat je je daar rot door voelt, bah zulke exen kan je er dan helemaal niet bij hebben
Bah, ik voel me vandaag beroerd werd wakker met ontzettend gevoelige tanden en keelpijn. Keelpijn is wel over gegaan, maar mn tanden oef, en daardoor hoofdpijn gekregen, bahbah, niks aan....
Bah, ik voel me vandaag beroerd werd wakker met ontzettend gevoelige tanden en keelpijn. Keelpijn is wel over gegaan, maar mn tanden oef, en daardoor hoofdpijn gekregen, bahbah, niks aan....
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Ben trouwens wel benieuwd naar Muis Of ze al getest heeft of ongesteld is geworden..
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Jeetje wat is er weer veel geschreven. Kan het niet bijbenen. Maar heb nu alles bijgelezen.
@ Alyssa, fijn dat je vandaag wel weer kon werken en doe het rustig aan, Het is niet niets wat je allemaal moet doormaken.
@ Flower, alvast gefeliciteerd.
@ Janedoe, wat ontzettende lul, dat hij je nu nog moet sms-en. Hoe lang zijn jullie al uit elkaar. Ik weet niet meer of je vandaag naar de ha moest of morgen. Maar als het vandaag was. hoe ging het en anders succes morgen.
@ Muis, ik ben ook benieuwd
@ Mamavan2. leuk dat je hier ook komt kletsen.
@ Pussycat, wanneer moet je ongi worden?
@ all, nou verder weet ik het even niet meer. Hier is alles goed. heb vanmorgen toch maar getest. Wilde zekerheid dat ik niet zwanger was, want dan weet ik dat we deze maand wee goed aan de klus moeten. De tets was negatief en dat had ik ook verwacht, maar toch hoop je altijd dat je het fout hebt. Verder was T het weekend ineens weer ziek. Had zaterdag ineens 40,2 koorts en ze zou uit logeren gaan, want ik moets werken en N ging carnaval vieren. Uiteindelijk heeft mijn zus met de babyfoon opgepast. Zondag was ze alweer veel beter te pas. Vanmiddag even lekker gewandeld in het zonnetje en toen T lag te slapen heb ik even heerlijk geschaatst. Dat wilde ik het hele weekend al, maar ja je kunt niet meer zo makkelijk even weg. Morgen heb ik lekker vrij en woensdag een slaapdienst en daarna tot en met zondag vrij. Heerlijk, dan kunnen we wat makkelijker om de dag klussen. Als ik veel moet werken wordt dat zo lastig.
Fijne avond nog.
@ Alyssa, fijn dat je vandaag wel weer kon werken en doe het rustig aan, Het is niet niets wat je allemaal moet doormaken.
@ Flower, alvast gefeliciteerd.
@ Janedoe, wat ontzettende lul, dat hij je nu nog moet sms-en. Hoe lang zijn jullie al uit elkaar. Ik weet niet meer of je vandaag naar de ha moest of morgen. Maar als het vandaag was. hoe ging het en anders succes morgen.
@ Muis, ik ben ook benieuwd
@ Mamavan2. leuk dat je hier ook komt kletsen.
@ Pussycat, wanneer moet je ongi worden?
@ all, nou verder weet ik het even niet meer. Hier is alles goed. heb vanmorgen toch maar getest. Wilde zekerheid dat ik niet zwanger was, want dan weet ik dat we deze maand wee goed aan de klus moeten. De tets was negatief en dat had ik ook verwacht, maar toch hoop je altijd dat je het fout hebt. Verder was T het weekend ineens weer ziek. Had zaterdag ineens 40,2 koorts en ze zou uit logeren gaan, want ik moets werken en N ging carnaval vieren. Uiteindelijk heeft mijn zus met de babyfoon opgepast. Zondag was ze alweer veel beter te pas. Vanmiddag even lekker gewandeld in het zonnetje en toen T lag te slapen heb ik even heerlijk geschaatst. Dat wilde ik het hele weekend al, maar ja je kunt niet meer zo makkelijk even weg. Morgen heb ik lekker vrij en woensdag een slaapdienst en daarna tot en met zondag vrij. Heerlijk, dan kunnen we wat makkelijker om de dag klussen. Als ik veel moet werken wordt dat zo lastig.
Fijne avond nog.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Jeetje Linda dat is nogal wat. Vervelend dat het allemaal zo gelopen is.
Ik ken dat van de navelstreng om de nek. Dat was hier bij de jongste ook die had ook nog de navelstreng twee keer om haar nek. De vk heeft de navelstreng al doorgeknipt toen haar hoofdje nog niet eens geboren was, toen moest er dus echt heel snel gehandeld worden anders was ze er niet meer geweest. Toen mocht ik ook absoluut niet meer persen terwijl ik zulke krachtige persweeen had ( ze was er na 7 minuten persen). Het ging sowieso allemaal heel snel, te snel eigenlijk. Het heeft in totaal 2,5 uur geduurd vanaf de eerste wee totdat Ze geboren was. Toen was ze geboren en ze huilde gelukkig na al dat paniek en toen vertelde de vk even tussen neus en lippen door dat ze even dacht dat ons meisje het syndroom van down had, ze dacht wat kenmerken te zien........ BOEM weg roze wolk. Fijn zo iemand in het begin hebben we het daar ook wel moeilijk mee gehad
Ik ken dat van de navelstreng om de nek. Dat was hier bij de jongste ook die had ook nog de navelstreng twee keer om haar nek. De vk heeft de navelstreng al doorgeknipt toen haar hoofdje nog niet eens geboren was, toen moest er dus echt heel snel gehandeld worden anders was ze er niet meer geweest. Toen mocht ik ook absoluut niet meer persen terwijl ik zulke krachtige persweeen had ( ze was er na 7 minuten persen). Het ging sowieso allemaal heel snel, te snel eigenlijk. Het heeft in totaal 2,5 uur geduurd vanaf de eerste wee totdat Ze geboren was. Toen was ze geboren en ze huilde gelukkig na al dat paniek en toen vertelde de vk even tussen neus en lippen door dat ze even dacht dat ons meisje het syndroom van down had, ze dacht wat kenmerken te zien........ BOEM weg roze wolk. Fijn zo iemand in het begin hebben we het daar ook wel moeilijk mee gehad
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb vannochtend gebeld, en moet van de week (woensdag dus) even een potje urine naar de dokter brengen. Ook zou ze het vanmiddag met de dokter bespreken (eerder kon niet omdat hij er pas s'middags was), en moet morgen tussen 11 en 12 bellen. Aangezien ik geen internet op mijn mobiel heb (nog niet) moeten jullie dus tot s'avonds als ik thuis ben afwachten .
Assistente dacht in eerste instantie dat het ongewenst was tot ik erbij vertelde dat ik al een jaar met de pil was gestopt
Assistente dacht in eerste instantie dat het ongewenst was tot ik erbij vertelde dat ik al een jaar met de pil was gestopt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Ik heb vannochtend gebeld, en moet van de week (woensdag dus) even een potje urine naar de dokter brengen. Ook zou ze het vanmiddag met de dokter bespreken (eerder kon niet omdat hij er pas s'middags was), en moet morgen tussen 11 en 12 bellen. Aangezien ik geen internet op mijn mobiel heb (nog niet) moeten jullie dus tot s'avonds als ik thuis ben afwachten .
Zij gaan ook gewoon een zwangerschapstest doen?
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Linnie1985 schreef:Ik heb vannochtend gebeld, en moet van de week (woensdag dus) even een potje urine naar de dokter brengen. Ook zou ze het vanmiddag met de dokter bespreken (eerder kon niet omdat hij er pas s'middags was), en moet morgen tussen 11 en 12 bellen. Aangezien ik geen internet op mijn mobiel heb (nog niet) moeten jullie dus tot s'avonds als ik thuis ben afwachten .
Ja dat zal wel, maar morgen hoor ik iig meer als ze heeft overlegd met de dokter.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Smaragdje schreef:Linnie1985 schreef:Ik heb vannochtend gebeld, en moet van de week (woensdag dus) even een potje urine naar de dokter brengen. Ook zou ze het vanmiddag met de dokter bespreken (eerder kon niet omdat hij er pas s'middags was), en moet morgen tussen 11 en 12 bellen. Aangezien ik geen internet op mijn mobiel heb (nog niet) moeten jullie dus tot s'avonds als ik thuis ben afwachten .
Ja dat zal wel, maar morgen hoor ik iig meer als ze heeft overlegd met de dokter.
Oke, even afwachten dus.
Smaragdje- Ratel
@ Linda welkom. Heftig allemaal zeg, je bevalling/en het slapen van je dochter nu.
Alvast suc6 op het spreekuur de 22e.
@ Janedoe iedereen heeft wel eens geen tijd om alles door te lezen hoor haha. Ik ben toevallig veel thuis dat is mijn voor/nadeel.
@ Alyssa Goed van je dat je eerder naar huis bent gegaan, daar zou ik een voorbeeld aan kunnen nemen haha. Het is ook confronterend weer zo’n eerste dag. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan.
@ Nillis haha ik ben het net! Lol. Dit is mijn 4e dag weer, maar het is al zo goed als over erg kort dus! Vorige keer was ik het 8 dagen haha, dus deze cyclus zal wel kort zijn ik gok dat ik voor mijn verjaardag nog weer wordt. Ik ben 2 maart jarig en op 2 maart zou mijn cyclus 29 dagen zijn. Dus maar veel sex hebben vanaf vandaag haha. Dan heb ik misschien een positieve test op mijn verjaardag! Zou leuk zijn.
Toch maar getest? Ach ben je in ieder geval van die onzekerheid af toch. Toch jammer dat het negatief was ook al verwacht je het een beetje.
@ Mamavan2 jeetje jij hebt ook wat meegemaakt met de geboorte van je dochter.
@linnie Waarom dacht ze dat het ongewenst was dan? Klonk je zo ernstig? Haha. Ben benieuwd. Je ongesteldheid is nog in geen velden of wegen te bekennen?
Tja als daar niks uit komt zullen ze wel pas een bloedtest doen.. Wel raar aan de ene kant, want je bent 2 weken overtijd en hebt zelf al een test gedaan maar ja…
Naar muis ben ik ook benieuwd!
Alvast suc6 op het spreekuur de 22e.
@ Janedoe iedereen heeft wel eens geen tijd om alles door te lezen hoor haha. Ik ben toevallig veel thuis dat is mijn voor/nadeel.
@ Alyssa Goed van je dat je eerder naar huis bent gegaan, daar zou ik een voorbeeld aan kunnen nemen haha. Het is ook confronterend weer zo’n eerste dag. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan.
@ Nillis haha ik ben het net! Lol. Dit is mijn 4e dag weer, maar het is al zo goed als over erg kort dus! Vorige keer was ik het 8 dagen haha, dus deze cyclus zal wel kort zijn ik gok dat ik voor mijn verjaardag nog weer wordt. Ik ben 2 maart jarig en op 2 maart zou mijn cyclus 29 dagen zijn. Dus maar veel sex hebben vanaf vandaag haha. Dan heb ik misschien een positieve test op mijn verjaardag! Zou leuk zijn.
Toch maar getest? Ach ben je in ieder geval van die onzekerheid af toch. Toch jammer dat het negatief was ook al verwacht je het een beetje.
@ Mamavan2 jeetje jij hebt ook wat meegemaakt met de geboorte van je dochter.
@linnie Waarom dacht ze dat het ongewenst was dan? Klonk je zo ernstig? Haha. Ben benieuwd. Je ongesteldheid is nog in geen velden of wegen te bekennen?
Tja als daar niks uit komt zullen ze wel pas een bloedtest doen.. Wel raar aan de ene kant, want je bent 2 weken overtijd en hebt zelf al een test gedaan maar ja…
Naar muis ben ik ook benieuwd!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
@ Linnie; Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt!
@ Nillis; Dan weet je het iig zeker. Beterschap voor je dochtertje!
@ Alyssa; Heb je nog wat werk kunnen verzetten of ook gewoon veel gepraat met mensen op je werk?
@ Vlinderjoy; Beterschap!
@ Nillis; Dan weet je het iig zeker. Beterschap voor je dochtertje!
@ Alyssa; Heb je nog wat werk kunnen verzetten of ook gewoon veel gepraat met mensen op je werk?
@ Vlinderjoy; Beterschap!
Weegschaal- Kletskop
Ik ben ook benieuwd naar Muis.
Smaragdje- Ratel
@ Pussycat:
Ik begon met dat ik al 2 weken over tijd was haha. Ik was er eerst vergeten bij te vermelden dat ik al een jaar ben gestopt met de pil. Neej nog steeds niks van ongesteldheid te bekennen.
Ik begon met dat ik al 2 weken over tijd was haha. Ik was er eerst vergeten bij te vermelden dat ik al een jaar ben gestopt met de pil. Neej nog steeds niks van ongesteldheid te bekennen.
Linnie1985- Kletskop
Toch spannend hoor linnie! Hoe ben je er zelf eigenlijk onder? Heb je een soort gevoel erover ofzo?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012