voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Meestal doet warme melk wonderen. Als ze hier gaat huilen dan hou ik haar in het donker op haar kamer ff tegen me aan en dan gaat ze weer slapen.
Iedereen lekker op de bank aan het hangen ofzo? Ik lig ook op de bank en doe het via me telefoon, geen zin om me laptop te pakken
Iedereen lekker op de bank aan het hangen ofzo? Ik lig ook op de bank en doe het via me telefoon, geen zin om me laptop te pakken
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ik had dr even bij ons op bed gelegd en toen idd warme melk en toen heeft ze nog een hele poos in haar eigen bed liggen kletsen en om 6uur was ze al wakker. Vaak laat ik haar liggen en haal haar rond kwart voor 7, 7uur eruit.
Fijne dag vandaag!
Fijne dag vandaag!
Gast- Gast
Ik geloof zelf niet dat PCO over kan gaan, maar door af te vallen schijn je wel je cyclus beter onder controle te kunnen krijgen? dat is wat ze mij vertelde. En omdat ik na mijn kuur primolut netjes iedere maand een (al dan niet kleine) bloeding heb gehad was mijn hoop dat het er van binnen beter uit zag... maar niet dus.
Nu wordt gekeken mede door een bloedonderzoek of ik wel een eisprong heb gehad ofzo... en stiekem denk ik van wel... ik had namelijk maandag steken in mijn onderbuik. Ik heb hem 1 keer eerder gevoeld en toen was dit ook zo.
Ik had niets tegen mijn man gezegd maar heb hem wel weten te verleiden haha... dus we hebben geklust.
Ik ga er niet vanuit hoor... maar misschien... he bah die hoop hahaha!
Nu wordt gekeken mede door een bloedonderzoek of ik wel een eisprong heb gehad ofzo... en stiekem denk ik van wel... ik had namelijk maandag steken in mijn onderbuik. Ik heb hem 1 keer eerder gevoeld en toen was dit ook zo.
Ik had niets tegen mijn man gezegd maar heb hem wel weten te verleiden haha... dus we hebben geklust.
Ik ga er niet vanuit hoor... maar misschien... he bah die hoop hahaha!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
@ Pandora; Wat fijn dat je zo'n goede begeleiding hebt gekregen van de gyn en dat ze je serieus nemen en een keizersnede mag krijgen, wat een opluchting moet dat zijn! En toch wel een beetje spannend de komende dagen dan!
@ Muis; Spannend nog!
@ Myloon; Balen dat de pco er nog zit. Maar dat het maar snel raak mag zijn met de clomid!
Wat zou het fijn zijn als je nu toch een eisprong had en het ook raak mag zijn. En idd balen die hoop....
@ Vlinderjoy; Al wat meer opgeknapt?
@ Linnie; Spannend!
@ Mamavan2; Spannend!
@ Anniej_S; Balen dat er zo weinig werk is. En echt een leuke foto idd!
Ik denk zaterdag ongesteld te moeten worden, had namelijk het gevoel 2 weken daarvoor mijn eisprong gehad te hebben. Ik voel ook weer van alles, dus begin stiekem hoop te krijgen terwijl ik helemaal geen zin heb in een teleurstelling....
@ Muis; Spannend nog!
@ Myloon; Balen dat de pco er nog zit. Maar dat het maar snel raak mag zijn met de clomid!
Wat zou het fijn zijn als je nu toch een eisprong had en het ook raak mag zijn. En idd balen die hoop....
@ Vlinderjoy; Al wat meer opgeknapt?
@ Linnie; Spannend!
@ Mamavan2; Spannend!
@ Anniej_S; Balen dat er zo weinig werk is. En echt een leuke foto idd!
Ik denk zaterdag ongesteld te moeten worden, had namelijk het gevoel 2 weken daarvoor mijn eisprong gehad te hebben. Ik voel ook weer van alles, dus begin stiekem hoop te krijgen terwijl ik helemaal geen zin heb in een teleurstelling....
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
@ Linnie: Spannend!! Hopelijk komt er vandaag iets uit! Ben benieuwd.
@ Anniej: Balen dat het nog niet zo fijn gaat met je werk. Ik snap het wel dat je je ook beschikbaar wilt houden voor je huidige werk. Daar heb je toch een soort van 'verplichting' qua uren. Maar is het dan niet zo dat je nu heel veel min uren hebt en je straks alsnog een heleboel moet werken?
Verstandig om vast verder te kijken. Ik ben ook weer aan het solliciteren. Mijn laatste sollicitatie als wijkverpleegkundige heb ik nog niks van gehoord. Het stomme is er stond ook geen sluitingsdatum bij. Dus ik wacht het nog maar even af....
Wat een ontzettende leuke avatar heb je! Neem aan dat het je dochter is? Vond die ander foto ook een plaatje!
@ mama2: Zo te zien zit jij ook aan je NOD? spannend!
@ Muis: Jammer van je test. Heeft het nog doorgezet??
@ Pandora: Voor jou ook spannend dus! Je weet maar nooit.
@ Myloom: spannend! Hopelijk heb je gewoon een eisprong gehad en was het raak!
@ Weegschaal: spannend dat zaterdag! Denk dat je elke maand wel stiekem hoop hebt en elke ongi weer even jammer is!
Ik moet denk ik nog een weekje wachten. Ik ben niet zo regelmatig ongesteld dus voor mij altijd een beetje spannend wanneer mijn ongi komt. Ik voel het wel aankomen hoor, maar het is meestal tussen de 4,5 -5,5 week. Dus ik wacht nog even tot volgende week. Stomme is dat ik soms de datum ook niet goed bij houdt Soms vergeet ik dat gewoon....slecht he... Hoe doen jullie dat?
Maar volgens mij zit ik morgen op 4 weken.
Verder ben ik er ook helemaal niet mee bezig geweest. Gisteren bij mijn opa geweest en man wat ben ik geschrokken! Het ziet er echt niet fraai uit! Geen woord van hem gehad, hij slaapt alleen maar ligt aan de sondevoeding. We spraken nog een broeder, die had eerst ook goede hoop gehad, maar hij zei ik heb nu het gevoel dat ze steeds verder afglijd. Sondevoeding aan sinds donderdag en de arts had gezegd dat we nog even aan moeten zien of dit aanslaat. (maar dan denk ik vanaf donderdag had je toch al iets vooruitgang mogen zien of in ieder geval niet zo'n terugval) maar goed dit heb ik dan van mn moeder. Bloedonderzoeken zijn allemaal goed dus heel onduidelijk waar al die moeheid vandaan komt. Als ik het zo zie dan heb ik echt het gevoel dat het einde nabij is.
Met mijn schoonouders gaat het ook verre van goed. MIjn schoonpa is zo depri als de weg na Rome. En zat ons overal een beetje de schuld van te geven dat wij dingen doorpraten naar mijn schoonmoeder. En dat wij er op bezoek komen omdat hij af en toe nog wat uitdeeld...Ik was echt zo kwaad! Dat hij opeens zo over ons dacht.
Ik heb hem goed de waarheid verteld en dat ik best snap dat dit een hele nare situatie is, maar dat hij ons niet overal van moet beschuldigen. Daarna dimde hij wel wat en ga f me ook wel gelijk. Maar je merkt alles draait hij naar het negatieve...alles!
Mijn man was er verbaasd van dat ik dat in mijn had haha....Hij zegt na die tijd zo die kwam wel even goed aan! We zijn er uiteindelijk redelijk goed weg gegaan...
Zo dus vandaar dat een zwangerschap wel even op de achtergrond staat....Denk dat we er wel mee bezig blijven, maar er zijn gewoon dingen die onze gedachten nu zo bezig houden, dat het er niet altijd van komt....
Ik ga boodschappen doen en vanmiddag ook eens lekker schaatsen met mijn man!
@ Anniej: Balen dat het nog niet zo fijn gaat met je werk. Ik snap het wel dat je je ook beschikbaar wilt houden voor je huidige werk. Daar heb je toch een soort van 'verplichting' qua uren. Maar is het dan niet zo dat je nu heel veel min uren hebt en je straks alsnog een heleboel moet werken?
Verstandig om vast verder te kijken. Ik ben ook weer aan het solliciteren. Mijn laatste sollicitatie als wijkverpleegkundige heb ik nog niks van gehoord. Het stomme is er stond ook geen sluitingsdatum bij. Dus ik wacht het nog maar even af....
Wat een ontzettende leuke avatar heb je! Neem aan dat het je dochter is? Vond die ander foto ook een plaatje!
@ mama2: Zo te zien zit jij ook aan je NOD? spannend!
@ Muis: Jammer van je test. Heeft het nog doorgezet??
@ Pandora: Voor jou ook spannend dus! Je weet maar nooit.
@ Myloom: spannend! Hopelijk heb je gewoon een eisprong gehad en was het raak!
@ Weegschaal: spannend dat zaterdag! Denk dat je elke maand wel stiekem hoop hebt en elke ongi weer even jammer is!
Ik moet denk ik nog een weekje wachten. Ik ben niet zo regelmatig ongesteld dus voor mij altijd een beetje spannend wanneer mijn ongi komt. Ik voel het wel aankomen hoor, maar het is meestal tussen de 4,5 -5,5 week. Dus ik wacht nog even tot volgende week. Stomme is dat ik soms de datum ook niet goed bij houdt Soms vergeet ik dat gewoon....slecht he... Hoe doen jullie dat?
Maar volgens mij zit ik morgen op 4 weken.
Verder ben ik er ook helemaal niet mee bezig geweest. Gisteren bij mijn opa geweest en man wat ben ik geschrokken! Het ziet er echt niet fraai uit! Geen woord van hem gehad, hij slaapt alleen maar ligt aan de sondevoeding. We spraken nog een broeder, die had eerst ook goede hoop gehad, maar hij zei ik heb nu het gevoel dat ze steeds verder afglijd. Sondevoeding aan sinds donderdag en de arts had gezegd dat we nog even aan moeten zien of dit aanslaat. (maar dan denk ik vanaf donderdag had je toch al iets vooruitgang mogen zien of in ieder geval niet zo'n terugval) maar goed dit heb ik dan van mn moeder. Bloedonderzoeken zijn allemaal goed dus heel onduidelijk waar al die moeheid vandaan komt. Als ik het zo zie dan heb ik echt het gevoel dat het einde nabij is.
Met mijn schoonouders gaat het ook verre van goed. MIjn schoonpa is zo depri als de weg na Rome. En zat ons overal een beetje de schuld van te geven dat wij dingen doorpraten naar mijn schoonmoeder. En dat wij er op bezoek komen omdat hij af en toe nog wat uitdeeld...Ik was echt zo kwaad! Dat hij opeens zo over ons dacht.
Ik heb hem goed de waarheid verteld en dat ik best snap dat dit een hele nare situatie is, maar dat hij ons niet overal van moet beschuldigen. Daarna dimde hij wel wat en ga f me ook wel gelijk. Maar je merkt alles draait hij naar het negatieve...alles!
Mijn man was er verbaasd van dat ik dat in mijn had haha....Hij zegt na die tijd zo die kwam wel even goed aan! We zijn er uiteindelijk redelijk goed weg gegaan...
Zo dus vandaar dat een zwangerschap wel even op de achtergrond staat....Denk dat we er wel mee bezig blijven, maar er zijn gewoon dingen die onze gedachten nu zo bezig houden, dat het er niet altijd van komt....
Ik ga boodschappen doen en vanmiddag ook eens lekker schaatsen met mijn man!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Weegschaal, spannend! Ik duim op een mooie test
SB, jeetje dat is nogal wat, sterkte! En dan ook nog je schoonouders dat kan je er al helen al niet bij gebruiken nu.
Ik moet zo weer terug naar de winkel, was gister van plan om een ovenschotel te maken en toen ik het wilde gaan maken kwam ik tot de ontdekking dat ik een ei was vergeten grrr. Dus gister maar wat anders gegeten en vanavond een nieuwe poging. Maar wel balen moet ik eigenlijk voor 1 ei naar de winkel en net nu ik geen zin heb.
SB, jeetje dat is nogal wat, sterkte! En dan ook nog je schoonouders dat kan je er al helen al niet bij gebruiken nu.
Ik moet zo weer terug naar de winkel, was gister van plan om een ovenschotel te maken en toen ik het wilde gaan maken kwam ik tot de ontdekking dat ik een ei was vergeten grrr. Dus gister maar wat anders gegeten en vanavond een nieuwe poging. Maar wel balen moet ik eigenlijk voor 1 ei naar de winkel en net nu ik geen zin heb.
Mom-Of-3- Prater
mamavan2 schreef:Weegschaal, spannend! Ik duim op een mooie test
Welke ovenschotel heb je?
Die van Maggi / AH ? Voor prei kerrie of bloemkool?
Wij doen daar namelijk nooit het ei doorheen (aller eerste keer vergeten, en het smaakte onwijs lekker, dus nooit er meer bij gedaan..)
Scheelt je weer een ritje!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@ Sleepingbeauty; Spannend hoor! Ik hou mijn cyclus bij in een schriftje, verder staat het ook in mijn onderschrift.
Wat erg van je opa, hoop dat hij snel op mag knappen/aan mag sterken! En idd gedoe met je schoonouders kan je er dan al helemaal niet bij hebben.
@ Mamavan2; Ik zou zeggen volg de tip van Lejow op, scheelt weer. Want om nou alleen boodschappen te moeten doen voor een ei.....
Wat erg van je opa, hoop dat hij snel op mag knappen/aan mag sterken! En idd gedoe met je schoonouders kan je er dan al helemaal niet bij hebben.
@ Mamavan2; Ik zou zeggen volg de tip van Lejow op, scheelt weer. Want om nou alleen boodschappen te moeten doen voor een ei.....
Weegschaal- Kletskop
@ Weegschaal, kan me voorstellen dat je niet op een teleurstelling zit te wachten.Zal voor je duimen.
@ Triesje, hoe is bij jou?
@ Linnie, hoe was het bij de ha en is er nog wat uitgekomen?
@ SB, jeetje kan me voorstellen dat door alle andere zaken de zwangerschap een beetje naar de achtergrond is geschoven. Heel veel sterkte.
@ Muis, hoe is het bij jou?
@ Myloon, hopelijk gaat de clomid goed zijn werk doen.
@ AnnieJ, balen dat je nog steeds weinig werk hebt. Wanneer zullen ze gaan vertellen wat ze met je contract gaan doen? Is inderdaad goed om vast naar wat anders uit te kijken. Bevalt het verder wel, als ze je een nieuw contract geven, wil je dan blijven?
@ all, hier weinig bijzonderheden. T is nog steeds een monstertje, maar heb haar nu naar het kdv gebracht, dan heb ik nu nog even tijd voordat ik naar mijn werk moet. Moet nog even een sollicitatie schrijven voor een interne vacature en daar heb ik nu even de tijd voor. Fijne dag allemaal
@ Triesje, hoe is bij jou?
@ Linnie, hoe was het bij de ha en is er nog wat uitgekomen?
@ SB, jeetje kan me voorstellen dat door alle andere zaken de zwangerschap een beetje naar de achtergrond is geschoven. Heel veel sterkte.
@ Muis, hoe is het bij jou?
@ Myloon, hopelijk gaat de clomid goed zijn werk doen.
@ AnnieJ, balen dat je nog steeds weinig werk hebt. Wanneer zullen ze gaan vertellen wat ze met je contract gaan doen? Is inderdaad goed om vast naar wat anders uit te kijken. Bevalt het verder wel, als ze je een nieuw contract geven, wil je dan blijven?
@ all, hier weinig bijzonderheden. T is nog steeds een monstertje, maar heb haar nu naar het kdv gebracht, dan heb ik nu nog even tijd voordat ik naar mijn werk moet. Moet nog even een sollicitatie schrijven voor een interne vacature en daar heb ik nu even de tijd voor. Fijne dag allemaal
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ Nillis; Gezellig zo'n monstertje Succes met je brief!
Weegschaal- Kletskop
Myloon, ik hoop voor je dat je je eisprong hebt gehad, zou wel fijn zijn meis! En zo niet, dan word je goed geholpen met Clomid! Mijn gynaecoloog zei inderdaad ook dat bij sommige mensen afvallen al een stuk kan helpen, maar ik heb zelf maar een BMI van 18 ofzo, dus ik heb absoluut geen overgewicht. Afvallen heeft dus bij mij ook geen zin
Weegschaal, ik hoop van harte dat je niét ongesteld word meis!!!
SleepingBeauty, jeetje zeg! Dat is nogal wat allemaal! Begrijpelijk dat jullie kinderwens nu even op de achtergrond staat.
Nillis, op wat voor vacature ga je solliciteren?
All, hier gaat alles zijn gewone gangetje. Ben weer aan het werk, al doe ik het allemaal nog heel rustig aan. Ik merk dat mijn lichaam nog niet helemaal hersteld is, maar dat zal vast snel wel goedkomen.
Weegschaal, ik hoop van harte dat je niét ongesteld word meis!!!
SleepingBeauty, jeetje zeg! Dat is nogal wat allemaal! Begrijpelijk dat jullie kinderwens nu even op de achtergrond staat.
Nillis, op wat voor vacature ga je solliciteren?
All, hier gaat alles zijn gewone gangetje. Ben weer aan het werk, al doe ik het allemaal nog heel rustig aan. Ik merk dat mijn lichaam nog niet helemaal hersteld is, maar dat zal vast snel wel goedkomen.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Alyssa, ik solliciteer naar een interne vacature voor trainer bespreekbaar maken van seksualiteit bij collega's en clienten. In december ben ik afgewezen voor de functie van trainer omgaan met agressie. Ze zagen mij toen wel als trainer,maar niet in de training omgaan met agressie. Ik was toen tot de tweede ronden gekomen. Hopelijk kom ik nu in ieder geval weer zover.
Fijn dat je wel weer aan het werk bent, maar kan me voorstellen dat het lichamelijk nog wel tegen valt. het is ook allemaal niet niks wat je allemaal moet doorstaan. Heeft je omgeving nog niets door? Hier zou ik zoiets echt niet geheim kunnen houden. Mijn moeder en schoonmoeder spreek ik zoveel.
Fijn dat je wel weer aan het werk bent, maar kan me voorstellen dat het lichamelijk nog wel tegen valt. het is ook allemaal niet niks wat je allemaal moet doorstaan. Heeft je omgeving nog niets door? Hier zou ik zoiets echt niet geheim kunnen houden. Mijn moeder en schoonmoeder spreek ik zoveel.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ben ook benieuwd hoe het met Muis is
Weegschaal, ik hoop dat je gewoon NIET ongesteld wordt, maar een mooie positieve test in handen krijgt!!
SB, vervelend zeg, snap dat jullie gedachtes nu ergens anders bij zijn, sterkte.
Alyssa, fijn dat het beter gaat met je en je weer aan het werk bent!
Ik voel me gelukkig alweer stuk beter! Vandaag maar uurtje gewerkt, dus heerlijk de rest van de dag vrij!
Weegschaal, ik hoop dat je gewoon NIET ongesteld wordt, maar een mooie positieve test in handen krijgt!!
SB, vervelend zeg, snap dat jullie gedachtes nu ergens anders bij zijn, sterkte.
Alyssa, fijn dat het beter gaat met je en je weer aan het werk bent!
Ik voel me gelukkig alweer stuk beter! Vandaag maar uurtje gewerkt, dus heerlijk de rest van de dag vrij!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
@weegschaal, zit er een kans in dat je zwanger zou kunnen zijn, nu al?
@sleepingbeauty; ik weet niet hoe het zit met de gemiste uren, het zijn er met gemak zoveel. Hoe moet ik dat in godsnaam gaan inhalen? Ben als goed is niet de enige hoor die het zo heeft, al sta ik nu boven aan omdat ik bijna wekelijks bel hoe staat het er voor. Als goed is zijn er nog 2 meisjes die het net zoals mij hebben. OP de avatar is idd onze docher, maand 4 a 5 oud, eind van de maand ga ik die op canvas bestellen! Wat leuk dat je als wijkverpleegkundige hebt gesolliciteerd, hopelijk hoor je er snel van. Ik heb van 1 vacature ook al een reactie en moet even mijn CV er heen mailen dus dat ga ik straks doen. De dag dat ik ongesteld word, stel 20jan. omcirkel ik het op de kalender, zo kanl ikhet altijd terug vinden wanneer ik ongesteld werd. Het ziet er niet zo leuk uit, maar manlief vind het ook handig hihi. Jeetje meis wat heftig van je opa! Hopelijk gaat het alsnog de komende dagen de goede kant op (ik blijf positief) Wat vervelend dat het niet lekker loopt met je schoonvader, soms is het goed om even de waarheid te zeggen, beter als er mee opgekropt te blijven zitten!
@Nillis, ik hoop dat ze het idd wel zo snel mogelijk (of in ieder geval op tijd) zeggen hoe het er voor staat, niet dat ze het de dag van te voren doen en ik dan bijv ww moet aanvragen, dan ben je alsnog 10weken verder voordat je een uitkering krijgt etc en mijn rekeningen gaan ook door natuurlijk! Ligt eraan wat voor contract ze gaan geven, misschien dat ik over weeg om te blijven. Tenzij ik voor die een andere leuke baan vind dan hebben zij pech. Maar als ze idd een contract met minder uren geven moet ik er zoiezo wat bij gaan vinden, dan is het financiel niet te doen zo. Dan mis ik zoveel aan inkomen. Wat spannend dat je ook aan het solliciteren bent, hopelijk word je uitgelood dit x!
Nou heb lekker gewerkt vandaag, en morgen is het weer afwachten of ik gebeld word en vrijdag hetzelfde. Ik heb niets op de planning staan, alleen het huishouden, wasje draaien en even de vloer proberen te dweilen, al heeft dat met de pekel en natuurlijk weinig zin! Maargoed, mijn plavuizen zien er niet uit!!
@sleepingbeauty; ik weet niet hoe het zit met de gemiste uren, het zijn er met gemak zoveel. Hoe moet ik dat in godsnaam gaan inhalen? Ben als goed is niet de enige hoor die het zo heeft, al sta ik nu boven aan omdat ik bijna wekelijks bel hoe staat het er voor. Als goed is zijn er nog 2 meisjes die het net zoals mij hebben. OP de avatar is idd onze docher, maand 4 a 5 oud, eind van de maand ga ik die op canvas bestellen! Wat leuk dat je als wijkverpleegkundige hebt gesolliciteerd, hopelijk hoor je er snel van. Ik heb van 1 vacature ook al een reactie en moet even mijn CV er heen mailen dus dat ga ik straks doen. De dag dat ik ongesteld word, stel 20jan. omcirkel ik het op de kalender, zo kanl ikhet altijd terug vinden wanneer ik ongesteld werd. Het ziet er niet zo leuk uit, maar manlief vind het ook handig hihi. Jeetje meis wat heftig van je opa! Hopelijk gaat het alsnog de komende dagen de goede kant op (ik blijf positief) Wat vervelend dat het niet lekker loopt met je schoonvader, soms is het goed om even de waarheid te zeggen, beter als er mee opgekropt te blijven zitten!
@Nillis, ik hoop dat ze het idd wel zo snel mogelijk (of in ieder geval op tijd) zeggen hoe het er voor staat, niet dat ze het de dag van te voren doen en ik dan bijv ww moet aanvragen, dan ben je alsnog 10weken verder voordat je een uitkering krijgt etc en mijn rekeningen gaan ook door natuurlijk! Ligt eraan wat voor contract ze gaan geven, misschien dat ik over weeg om te blijven. Tenzij ik voor die een andere leuke baan vind dan hebben zij pech. Maar als ze idd een contract met minder uren geven moet ik er zoiezo wat bij gaan vinden, dan is het financiel niet te doen zo. Dan mis ik zoveel aan inkomen. Wat spannend dat je ook aan het solliciteren bent, hopelijk word je uitgelood dit x!
Nou heb lekker gewerkt vandaag, en morgen is het weer afwachten of ik gebeld word en vrijdag hetzelfde. Ik heb niets op de planning staan, alleen het huishouden, wasje draaien en even de vloer proberen te dweilen, al heeft dat met de pekel en natuurlijk weinig zin! Maargoed, mijn plavuizen zien er niet uit!!
Gast- Gast
Hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Vind ik persoonlijk erg vervelend. Als ik dan toch niet zwanger ben, laat me dan maar ongesteld worden.
Alyssa, las dat je weer bent gaan werken. Gaat het een beetje?
Anniej, wat een heftige zwangerschap heb jij gehad zeg.
All, heb even alles vlug terug gelezen maar het was zoveel dat ik het meeste vergeten ben. Wie zitten er op het bankje?
Alyssa, las dat je weer bent gaan werken. Gaat het een beetje?
Anniej, wat een heftige zwangerschap heb jij gehad zeg.
All, heb even alles vlug terug gelezen maar het was zoveel dat ik het meeste vergeten ben. Wie zitten er op het bankje?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
vervelend idd Muis, maar kan het niet zo zijn dat je deze keer weer een lange cycles hebt? Of ben je altijd heel regelmatig?
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Nillis, spannend! Ik ga voor je duimen. Mijn omgeving heeft niets door, daar ben ik zeker van. Ik had ook niet verwacht dat ik het geheim zou kunnen hebben. Zowel met mijn ouders als met mijn schoonouders heb ik veel contact, maar de afgelopen weken waren wij zogenaamd gewoon heel druk, dat hebben we wel vaker dus ze vinden dat ook niet raar. Verder heb ik gewoon altijd een masker op gehad als het niet goed ging, ook het afgelopen jaar als ik slecht nieuws kreeg ofzo, zij hebben daar nooit wat van gemerkt. Bij hen houd ik me sterk, thuis komen de tranen.
Vlinderjoy, fijn dat je je alweer beter voelt! Jij zit ook alweer ver in je cyclus, spannend!
Anniej, hopelijk word je nog gebeld om te werken morgen en vrijdag!
Muis, het gaat redelijk op mijn werk. Collega's weten er gelukkig van, dus kan op veel begrip rekenen. Ik doe het allemaal nog rustig aan, ik ken mijn grenzen en daar ga ik nu echt niet over. Normaal ben ik iemand die echt ver over haar grenzen heengaat qua gezondheid, maar dit is me toch net iets te belangrijk. Balen dat je nog niet ongesteld bent geworden en dat je ook geen positieve test hebt. Maar je cyclus kan natuurlijk nog vanalles doen, dit is nog maar de 3de ronde zonder pil toch?
Vlinderjoy, fijn dat je je alweer beter voelt! Jij zit ook alweer ver in je cyclus, spannend!
Anniej, hopelijk word je nog gebeld om te werken morgen en vrijdag!
Muis, het gaat redelijk op mijn werk. Collega's weten er gelukkig van, dus kan op veel begrip rekenen. Ik doe het allemaal nog rustig aan, ik ken mijn grenzen en daar ga ik nu echt niet over. Normaal ben ik iemand die echt ver over haar grenzen heengaat qua gezondheid, maar dit is me toch net iets te belangrijk. Balen dat je nog niet ongesteld bent geworden en dat je ook geen positieve test hebt. Maar je cyclus kan natuurlijk nog vanalles doen, dit is nog maar de 3de ronde zonder pil toch?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Ik heb vannochtend mn potje gebracht, en ze deed gelijk testen. Was weer negatief . Ze zei dat ik waarschijnlijk binnenkort wel ongesteld ga worden. Als ik eind deze week nog niet ongesteld ben, maak ik een afspraak voor het spreekuur...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Annie, lekker dagje gewerkt dus. Vind je dat niet vervelend dat het iedere keer een verassing is of je gebeld word om te konen werken of niet?
Linnie, balen dat de test negatief is. Dus waarschijnlijk een hele lange cyclus of?
Sorry de rest vergeten en reageer nu ff via me telefoon. We zaten al in de auto net om naar de makro te gaan, een vriend van me vriend opgehaald die ging ook mee maar ik heb me met de kinderen thuis af laten zetten, pff last van me buik. Gelukkig gaat het nu wel weer. Maar had ik ook bij de jongste en toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Me moeder zei toen dat ik dat ook bij de oudste had in het begin maar dat kan ik me niet meer herinneren. Maar ook nog steeds niet ongesteld
Linnie, balen dat de test negatief is. Dus waarschijnlijk een hele lange cyclus of?
Sorry de rest vergeten en reageer nu ff via me telefoon. We zaten al in de auto net om naar de makro te gaan, een vriend van me vriend opgehaald die ging ook mee maar ik heb me met de kinderen thuis af laten zetten, pff last van me buik. Gelukkig gaat het nu wel weer. Maar had ik ook bij de jongste en toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Me moeder zei toen dat ik dat ook bij de oudste had in het begin maar dat kan ik me niet meer herinneren. Maar ook nog steeds niet ongesteld
Mom-Of-3- Prater
Ik zit ook op mijn BB, maar ik vind het vreselijk! Mijn man is ook 1x in de 2welen op donderdag vrij (morgen) we kunnen niets plannen eerlijk gezegd, 1 voordeel wel is dat hij me wegbrengt mocht ik werken. Is het nog gelukt. Met je oven schotel? Met of zonder ei?
Gast- Gast
Ow ja het is gelukt met de ovenschotel. En met ei, ik las het bericht van lejow pas toen ik al terug was van de winkel maar de volgende keer hou ik het in me achterhoofd. Dus morgen is je man ook vrij dat is wel gezellig. Maar hoe werkt dat dan als ze je bellen morgenochtend moet je er dan met een half uur zijn ofzo?
Mom-Of-3- Prater
Het gaat wel in overleg ja, waar ik heen moet en of ik kan. Bedoel ik moet wel, denk ik dan maar, thuis zitten in de hoop dat ze bellen, maar als ik echt niet gebeld word tot voor mezelf een bepaalde tijd ga ik weg en blijf ik niet thuis hoor.
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Ik heb vannochtend mn potje gebracht, en ze deed gelijk testen. Was weer negatief . Ze zei dat ik waarschijnlijk binnenkort wel ongesteld ga worden. Als ik eind deze week nog niet ongesteld ben, maak ik een afspraak voor het spreekuur...
Pff je bent al 17 dagen overtijd! Die mensen daar hebben ook niet echt het licht uitgevonden of wel?
Ik hoop dat je of snel ongesteld wordt of dat je er snel achterkomt dat je zwanger bent. Want zo in onzekerheid zitten daar wordt je gek van
Muis 33 dagen valt toch eigenlijk ook wel mee? 37 was je eerste en die keer erna toevallig 29. Begrijp me niet verkeerd ik wens ook jou een zwangerschap toe, maar het is nog niet zo heel gek.
All Hier verlies ik elke keer nog een druppeltje bloed maar ja het is zo goed als niks. Ik ga deze ronde toch weer met ovulatietesten beginnen. Kijken hoe het nu gaat. Nu ik een vrij regelmatige cyclus heb nu
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ok ik snap het. Wou al zeggen anders moet je altijd maar zorgen dat je bereikbaar bent.
Mom-Of-3- Prater
Nou het houd wel ergens op hoor! Afgelopen vrijdag waren we ook weg, werd ik alsnog gebeld ben dus wel terug gegaan en gaan werken..
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012