voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Gefeliciteerd Flower!! Hoop dat je een leuke dag heb gehad!!
Ik voel me al iets beter, begin van de avond wel paracetamol genomen, mn tanden begonnen toen weer erg pijn te doen, waardoor hoofdpijn weer terug kwam, waarschijnlijk weer mn holtes.. gisteravond lag ik al lekker om 9 uur in mn bed, dat heeft wel gewerkt voor vandaag. Vanavond dus ook maar vroeg mn bedje in.
Ik voel me al iets beter, begin van de avond wel paracetamol genomen, mn tanden begonnen toen weer erg pijn te doen, waardoor hoofdpijn weer terug kwam, waarschijnlijk weer mn holtes.. gisteravond lag ik al lekker om 9 uur in mn bed, dat heeft wel gewerkt voor vandaag. Vanavond dus ook maar vroeg mn bedje in.
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Heb vandaag even terug gebeld naar de dokter. De assistente vertelde me dat ik of te vroeg heb getest (ehm na 13 dagen?) of een late ongesteldheid. Morgen iig even mijn urine naar ze brengen. Heb gelukkig kunnen ruilen met een collega, anders kon ik deze week niet langs komen, dus ipv 8 uur hoef ik pas om 9 uur te beginnen! Ook nog lekker een uurtje langer liggen haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Beterschap Vlinderjoy;
Spannend linnie! Hopelijk komt er iets uit je urine (alsnog wel een zwangerschap?;-))
Spannend linnie! Hopelijk komt er iets uit je urine (alsnog wel een zwangerschap?;-))
Gast- Gast
Hahaha! Pootje haak Sorry hoor, me loves leedvermaak :-)Anniej_S schreef:Ze heeft Xa.nder van het weekend laten struikelen
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
@ Vlinderjoy Oei, dat is echt heel erg pijnlijk. Heb ik in het najaar ook last van gehad. Neusspray is de tip!
@ Linnie Kijk, elk nadeel heb ze voordeel Succes morgen!
@ Linnie Kijk, elk nadeel heb ze voordeel Succes morgen!
L!ND@- Kletskop
L!ND@ schreef:Hahaha! Pootje haak Sorry hoor, me loves leedvermaak :-)Anniej_S schreef:Ze heeft Xa.nder van het weekend laten struikelen
Het was echt heel komisch. Ze stond op handen en voeten zo van KIEKEBOE, papa zag het niet....klapte op de grond en ik maar lachen!
Gast- Gast
Ben ondertussen maar begonnen (verpleeg) huizen aan te schrijven of ze nog mensen zoeken in de huishouding.....
Gast- Gast
Annie, ja wel genoten van me vrije dag. Ben er alleen niet aan toe gekomen om langs me schoonvader te gaan. Ik was blij dat ik weer thuis was, wat was het koud zeg brrr. Ja morgen nog een vrije dag en dan weer twee dagen vroeg op, pfff ik kan daar echt niet aan wennen en vooral in de winter niet. Jij lekker gewerkt vandaag? En morgen nog een dagje las ik en dan weekend?
Flower, nog gefeliciteerd en leuke dag gehad?
Linda, ja dat was echt niet. Maar ze zei echt zo : ik dacht even dat ze het syndroom van down maar dat is niet zo hoor. Ze was ook pas driekwart jaar daarvoor afgestudeerd en ze was een invaller. Dus was echt alles behalve handig. Maar ze heb wel weer goed gehandeld met de navelstreng. Maar ik kan je wel vertellen dat de kraamtijd heel anders was daardoor. Vooral bij me vriend dan had hij haar s'nachrs vast en dan zat hij gewoon te zoeken of ze echt niets mankeerde. De drie vaste vk en de kraamhulp konden hem amper overtuigen dat ze echt het syndroom van down niet had.
Ik weet even niet meer wie het vroeg (sorry) maar ik heb nog niet getest, ik wacht nog wel ff een aantal dagen af.
Flower, nog gefeliciteerd en leuke dag gehad?
Linda, ja dat was echt niet. Maar ze zei echt zo : ik dacht even dat ze het syndroom van down maar dat is niet zo hoor. Ze was ook pas driekwart jaar daarvoor afgestudeerd en ze was een invaller. Dus was echt alles behalve handig. Maar ze heb wel weer goed gehandeld met de navelstreng. Maar ik kan je wel vertellen dat de kraamtijd heel anders was daardoor. Vooral bij me vriend dan had hij haar s'nachrs vast en dan zat hij gewoon te zoeken of ze echt niets mankeerde. De drie vaste vk en de kraamhulp konden hem amper overtuigen dat ze echt het syndroom van down niet had.
Ik weet even niet meer wie het vroeg (sorry) maar ik heb nog niet getest, ik wacht nog wel ff een aantal dagen af.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Oh, heerlijk! Totdat het jezelf overkomt...Hehehe!Anniej_S schreef:L!ND@ schreef:Hahaha! Pootje haak Sorry hoor, me loves leedvermaak :-)Anniej_S schreef:Ze heeft Xa.nder van het weekend laten struikelen
Het was echt heel komisch. Ze stond op handen en voeten zo van KIEKEBOE, papa zag het niet....klapte op de grond en ik maar lachen!
L!ND@- Kletskop
mamavan2; Ik werk in de thuiszorg, maar er is momenteel heel weinig te doen. Dus ik heb nu sinds de 2e week maar heel weinig uren per week dat ik moet werken. Heb een contract van 21uur. Dus donderdag en vrijdag is het maar weer afwachten, word dan in nood gebeld zeg maar! Is je schoonvader ziek?
Gast- Gast
L!ND@ schreef:Oh, heerlijk! Totdat het jezelf overkomt...Hehehe!Anniej_S schreef:L!ND@ schreef:Hahaha! Pootje haak Sorry hoor, me loves leedvermaak :-)Anniej_S schreef:Ze heeft Xa.nder van het weekend laten struikelen
Mijn ogen zitten op de goede plek
Gast- Gast
Annie, zijn er geen vacatures bij jou in de buurt dat je open sollicitaties gaat schrijven ?
Mom-Of-3- Prater
@mamavan2 Dat is echt een dikke schande zeg! Als je er niet eens op durft te geloven dat je eigen kindje helemaal gezond is. Vreselijk gewoon!
L!ND@- Kletskop
mamavan2 schreef:Annie, zijn er geen vacatures bij jou in de buurt dat je open sollicitaties gaat schrijven ?
In de diverse thuiszorg bureau's krijgen je 0-uren contracten en zolang ik bij mijn huidige een contract MET uren heb lopen wil ik dat nog niet in gevaar brengen (met te veel NEE zeggen als ik bijv ergens anders voor werk)
Gast- Gast
@ Linda; Fijn dat de nacht wat beter ging. Even klein beetje opladen. Herkenbaar dat peuterpubertijd! Slaan doet hij ook soms. Dan laten we hem altijd aaien, maar hij maakt er gewoon een spelletje van. Bijten deed hij tijdje wel, vooral in onze benen, maar laatste tijd gelukkig over. Soms vind ik het wel lastig om te reageren want soms doet het echt heel veel pijn.
@ Myloon: wat vond je man van het potje Ben ook wel benieuwd of PCO over kan gaan, weet er weinig van af, maar dacht dat het iets blijvends was.
@ Anniej: Jaaa, je mocht weer een paar uurtjes werken . Wat een schattige foto heb je nu als avatar!
@ Muis: jammer van de test. Hopelijk blijft het alsnog bij die paar druppels, maar als het roze is kan het weleens door gaan zetten.
@ Mamavan2: ook spannend dus!
@ Pandora: wat is dat toch met die Elfstedentocht hihi. Je blijft er zelfs voor slapen op het werk Fijn dat je nu iig daar wat meer over gerustgesteld bent, en weet dat het een keizersnede gaat worden.
@ Pandora: heb je nu eigenlijk al dat wijnarrangement gehad? Zo ja, was het leuk?
@ Nillis: Leuk schaatsen! Wil eigenlijk ook wel weer een keer, maar mn vriend heeft nog nooit geschaatst (!!!). Dus, wanneer we ooit gaan schaatsen met het gezin, moet L. het hem leren waarschijnlijk, in plaats van andersom...
@ Smaragdje: spannend. Welke test heb je gebruikt, dat je geen controlestreep kreeg?
@ all: zondagmiddag hebben we mijn verjaardag al gevierd. Vriendengroep doen we in voorjaar/zomer, tuinfeest. Vandaag gewoon gewerkt, maar voelde me wel jarig dus ach, viel best mee vanavond lekker met zn 2-en film kijken op de bank.
@ Myloon: wat vond je man van het potje Ben ook wel benieuwd of PCO over kan gaan, weet er weinig van af, maar dacht dat het iets blijvends was.
@ Anniej: Jaaa, je mocht weer een paar uurtjes werken . Wat een schattige foto heb je nu als avatar!
@ Muis: jammer van de test. Hopelijk blijft het alsnog bij die paar druppels, maar als het roze is kan het weleens door gaan zetten.
@ Mamavan2: ook spannend dus!
@ Pandora: wat is dat toch met die Elfstedentocht hihi. Je blijft er zelfs voor slapen op het werk Fijn dat je nu iig daar wat meer over gerustgesteld bent, en weet dat het een keizersnede gaat worden.
@ Pandora: heb je nu eigenlijk al dat wijnarrangement gehad? Zo ja, was het leuk?
@ Nillis: Leuk schaatsen! Wil eigenlijk ook wel weer een keer, maar mn vriend heeft nog nooit geschaatst (!!!). Dus, wanneer we ooit gaan schaatsen met het gezin, moet L. het hem leren waarschijnlijk, in plaats van andersom...
@ Smaragdje: spannend. Welke test heb je gebruikt, dat je geen controlestreep kreeg?
@ all: zondagmiddag hebben we mijn verjaardag al gevierd. Vriendengroep doen we in voorjaar/zomer, tuinfeest. Vandaag gewoon gewerkt, maar voelde me wel jarig dus ach, viel best mee vanavond lekker met zn 2-en film kijken op de bank.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
L!ND@ schreef:
@ Pandora Wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad! Dat geeft me weer wat extra goede hoop. Wat fijn dat voor jou al vast staat dat je een keizersnede kan krijgen. Ergens hoop ik daar ook op. Ik wil eigenlijk veel liever natuurlijk bevallen, maar de kans op herhaling bij een volgend kindje is nog groter en ik weet niet of ik die gok wil wagen. Ik wil het wel proberen, maar als het niet vordert, wil ik niet dat ze me verder laten proberen met alle mogelijke gevolgen van dien. Ik ben benieuwd of je dit weekend leuks nieuws kunt vertellen!
Ja, het heeft mij echt goed gedaan dat gesprek. Veel meer dan ik van te voren had gedacht, vooral nu de kogel door de kerk is voor wat betreft de keizersnee. Ik zou ook liever een vaginale bevalling doen omdat het voor moeder en kind gewoon beter is, maar ik durf (en kan) gewoon de risico's niet nemen. Zoals ik er nu insta ga ik het ook niet vaginaal proberen, want stel dat ik dan al heel ver ben dan kan ik gewoon niet meer terug en kan de schade blijvend onherstelbaar zijn. Maar als ik zou willen, mag ik het wel proberen maar de gynaecologe heeft het me ook afgeraden.
Als ik jou was zou ik echt contact met je gyn op verloskundige opnemen, het heeft mij zo goed gedaan en heeft zoveel angst en onzekerheden weggenomen!
Ga er maar niet van uit dat ik dit weekend met leuk nieuws kom hoor! Mijn gevoel zegt echt dat ik niet zwanger ben, ben heel af en toe wel licht misselijk maar dat beeld ik mezelf gewoon in volgens mij. Verder voel ik me echt gewoon kiplekker en verwacht (en weet eigenlijk wel zeker) gewoon vrijdag of zaterdag ongesteld te worden....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Linda, ja was echt geen leuke kraamtijd. We geloofden hun allemaal niet in het begin. Maar gelukkig is ze gezond! En hebben we het nu naast ons neer kunnen leggen. Misschien was het ook wel de combinatie van alles, eerst niet willen bevallen ( jaja echt waar) en toen zo'n snelle bevalling, te snel vond ik en dan nog alles erbij. En nog gruwelijk op me kop gekregen, me ouders sliepen hier toevallig een nachtje ( wonen niet in de buurt) en me moeder was bij me tijdens de weeën en ik was eigenwijs en ze moest me vriend nog niet wakker maken en het was nog niet nodig om de vk te bellen. Uiteindelijk heeft me moeder niet meer naar me geluisterd en me vriend wakker gemaakt en vk gebeld die was net op tijd. Dan te bedenken als we later hadden gebeld in combinatie met die navelstreng.
Ik ben benieuwd hoe snel de bevalling bij evt derde zou zijn.
Annie, nee als je nu contract met uren hebt zou ik dat ook niet zomaar opgeven vooral in deze tijd niet maar ik zou inderdaad wel vacatures in de gaten houden.
Annie, nee als je nu contract met uren hebt zou ik dat ook niet zomaar opgeven vooral in deze tijd niet maar ik zou inderdaad wel vacatures in de gaten houden.
Mom-Of-3- Prater
Flower_L; leuke foto he? Deze wil ik op canvas laten drukken eind van de maand! Voor boven ons bed! :-D leuke kado's gehad? Leuk een tuinfeest, hopelijk word het snel beter/mooi weer dan.
Gast- Gast
mamavan2 schreef:Linda, ja was echt geen leuke kraamtijd. We geloofden hun allemaal niet in het begin. Maar gelukkig is ze gezond! En hebben we het nu naast ons neer kunnen leggen. Misschien was het ook wel de combinatie van alles, eerst niet willen bevallen ( jaja echt waar) en toen zo'n snelle bevalling, te snel vond ik en dan nog alles erbij. En nog gruwelijk op me kop gekregen, me ouders sliepen hier toevallig een nachtje ( wonen niet in de buurt) en me moeder was bij me tijdens de weeën en ik was eigenwijs en ze moest me vriend nog niet wakker maken en het was nog niet nodig om de vk te bellen. Uiteindelijk heeft me moeder niet meer naar me geluisterd en me vriend wakker gemaakt en vk gebeld die was net op tijd. Dan te bedenken als we later hadden gebeld in combinatie met die navelstreng.
Ik heb geen vast contract hoor, maar deze verloopt wel in/rond mei dus mocht ik te horen krijgen dat het alsnog NIET word verlengd kan ik ze beter NU een stap voor zijn toch?
Gast- Gast
Zeker weten, altijd zorgen dat je ze voor bent.
Nou de jongste heeft er niet echt zin in om te slapen, ze ligt al een uur in bed, was net nog druk aan de klets, nu gelukkig met stiltes haha.
De oudste shopt je niet meer zodra hij in bed ligt.
Nou de jongste heeft er niet echt zin in om te slapen, ze ligt al een uur in bed, was net nog druk aan de klets, nu gelukkig met stiltes haha.
De oudste shopt je niet meer zodra hij in bed ligt.
Mom-Of-3- Prater
Heb nu 5 grote namen gevonden die hier in de zorg actief zijn zeg maar, als dat niets is ga ik desnoods alle verpleeghuizen zelf aanschrijven (dat is iets voor het weekend).
Y. heeft ook heel lang liggen dollen in dr bedje het is nu ook al weer een tijdje rustig, hopelijk slaapt ze.
Y. heeft ook heel lang liggen dollen in dr bedje het is nu ook al weer een tijdje rustig, hopelijk slaapt ze.
Gast- Gast
Jaaaaa ze is stil, en bij jou annie?
Hebben jullie al vakantieplannen of al geboekt?
Hebben jullie al vakantieplannen of al geboekt?
Mom-Of-3- Prater
Nee ze is wakker haha. Eigen schuld van mij, ik deed de lamp aan en hup mevr is wakker. Ze had niet zo goed gegeten dus ik geef haar nu zo een lekker flejse warme melk en leg haar dan in bed. Ze is nu op ons bed met 1 van de katten aan het spelen
Gast- Gast
Nillis, ook al had je het verwacht, blijft toch altijd jammer dat ie negatief is he. Hopelijk is het deze ronde raak!
Weegschaal, ik heb meer dan de helft van de tijd 'pauze' genomen. Ook gewoon wat gepraat met mijn collega's, ook al was dat erg confronterend, toch ook wel weer fijn.
Muis, balen dat je test negatief was!
Pandora, wat fijn dat je een goed gesprek gehad hebt!
Myloon, had je verwacht/gehoopt dat de PCO weg zou zijn? Ik denk namelijk niet dat dat zomaar weggaat. Fijn dat jullie nu ook geholpen gaan worden met Clomid e.d.
Limburg, PCO kan niet overgaan met medicijnen. De Clomid zorgt ervoor dat je een eisprong krijgt (omdat je die dus meestal niet hebt bij PCO). Bij mij sloeg de Clomid alleen niet aan, de dosis is tot het maximaal verhoogd, maar ook dat werd niets. Vandaar dus ook mijn operatie.
Anniej, fijn dat je deze week weer wat kan werken!
Linda, ik moet gewoon de hele week werken. Vandaag was het nog steeds wel zwaar, maar ik neem op tijd pauze, dus dan kom ik de dag wel door.
Flower, GEFELICITEEEEERD!!! Een héle fijne verjaardag toegewenst!
Vlinderjoy, beterschap meis!
Linnie, balen dat je nog steeds niet meer weet, hopelijk heb je morgen wat duidelijkheid!
Weegschaal, ik heb meer dan de helft van de tijd 'pauze' genomen. Ook gewoon wat gepraat met mijn collega's, ook al was dat erg confronterend, toch ook wel weer fijn.
Muis, balen dat je test negatief was!
Pandora, wat fijn dat je een goed gesprek gehad hebt!
Myloon, had je verwacht/gehoopt dat de PCO weg zou zijn? Ik denk namelijk niet dat dat zomaar weggaat. Fijn dat jullie nu ook geholpen gaan worden met Clomid e.d.
Limburg, PCO kan niet overgaan met medicijnen. De Clomid zorgt ervoor dat je een eisprong krijgt (omdat je die dus meestal niet hebt bij PCO). Bij mij sloeg de Clomid alleen niet aan, de dosis is tot het maximaal verhoogd, maar ook dat werd niets. Vandaar dus ook mijn operatie.
Anniej, fijn dat je deze week weer wat kan werken!
Linda, ik moet gewoon de hele week werken. Vandaag was het nog steeds wel zwaar, maar ik neem op tijd pauze, dus dan kom ik de dag wel door.
Flower, GEFELICITEEEEERD!!! Een héle fijne verjaardag toegewenst!
Vlinderjoy, beterschap meis!
Linnie, balen dat je nog steeds niet meer weet, hopelijk heb je morgen wat duidelijkheid!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012