Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie do 16 feb 2012 - 2:42

Anniej_S schreef:Dank je wel annemie! Bij Yenthe was ik zwanger en werd mijn contract (met name door de spontane snelle zwangerschap haha) niet verlengd, ik zou het niet nogmaals willen mee maken, dus ik ben vroegtijdig maar (alvast) gaan solliciteren!

Ja, dat heb je goed, ik durf dat niet aan, want zodadelijk vergooi ik mijn kans op een vast contract, haha, het is zo lastig allemaal, maar zou jij ook een vast contract kunnen krijgen dan?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 2:46

Annemie schreef:
Anniej_S schreef:Dank je wel annemie! Bij Yenthe was ik zwanger en werd mijn contract (met name door de spontane snelle zwangerschap haha) niet verlengd, ik zou het niet nogmaals willen mee maken, dus ik ben vroegtijdig maar (alvast) gaan solliciteren!

Ja, dat heb je goed, ik durf dat niet aan, want zodadelijk vergooi ik mijn kans op een vast contract, haha, het is zo lastig allemaal, maar zou jij ook een vast contract kunnen krijgen dan?

Nee ik denk een contract weer voor 1jaar smile en als dat idd zo is dan gaan we er direct ook wel voor, tenzij het eerder raak is, dan is het ook natuurlijk welkom, en an zien we het wel. Ik ben van mening dat dingen gebeuren met een reden. De vorige x hebben we het ook gered...maar als ik nu de volgende maand zwanger zou raken dan zullen uk en yenthe in dezelfde maand jarig zijn, en dat is ook niet de bedoeling. Dus ik denk dat het idd gewoon maar even wachten word tot mei zoiezo en de rest maar voorzichtig aan doen.

Maar waarom zou je geen vast contract krijgen denk je? Mijn gevoel zegt ook dat het contract niet verlengd gaat worden dmv alle minuren, al ben ik wel altijd beschikbaar (mochten ze me dus bellen om in te vallen)

Gast
Gast

Bericht  Annemie do 16 feb 2012 - 2:50

Omdat er overbezetting is en we een nieuw systeem krijgen, waardoor alles nog sneller gaat, we zitten nu met 3 man, maar in principe zouden ze het met 2 ook wel af kunnen, maarja dat hoop ik natuurlijk niet, het contract van 1 collega is net verlengd en van mijn andere collega loopt in juli af.. dus worden spannende maanden. (ik doe trouwens administratief werk)

Wij gaan ook niet actief aan de slag, maar we zien wel of het een keer raak is en veel te lang wachten willen we ook niet ivm het leeftijdsverschil.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 2:53

Wie weet krijg je wel een vast contract joh! Maargoed, het is zo ie zo in deze zo onzeker, met alles! De planning zat er eerst hier in om een x aantal jaar te wachten, maar ik kreeg problemen met de pil en daarna spiraal dus toen hebben we besloten om er toch niet zoveel jaar tussen te laten. Mijn vind ook dat het tevens de laatste zwangerschap zal zijn, terwijl ik daar nog niet aan moet denken! Maargoed, als ik weer zwangerschapscholestase krijg dan zou het idd wel eens de laatste kunnen zijn, maar dan wil ik niet weer alle dagen thuis zitten.

Het enige wat ik hier probeer is een beetje om de vruchtbare dagen heen te "klussen/sexen" haha

Gast
Gast

Bericht  CCC do 16 feb 2012 - 3:01

Gefeliciteerd Flower!

Nu hopen dat de rest snel volgt! smile

Janedoe: fijn dat er eindelijk actie is ondernomen! Hoop voor je dat je snel een mooie cyclus krijgt!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Vlinderjoy do 16 feb 2012 - 3:19

Gefeliciteerd Flower !!

Hier vamorgen een negatieve test, maar ook nog niet ongesteld. Snap dr ook niks van die kwaaltjes die ik heb, maar misschien houdt mn lichaam me gewoon voor de gek. Voor mijn doen ben ik nu al wel laat ongesteld. Heb ook nog totaal geen ongesteldheidsgevoel. Ik voel dit meestal wel aankomen maar nu niet. maar ja maar even afwachten dus!
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 3:20

Vlinderjoy, balen zeg! Nog even een paar dagen wachten om vervolgens nog een x (dan wel positief) te testen?

Gast
Gast

Bericht  Lilou do 16 feb 2012 - 3:39

Mag ik heel even binnenvallen om om advies te vragen?

Hoewel de kinderwens zeker aanwezig is en we graag een kindje willen, hebben vriend en ik zwanger worden door omstandigheden (werk en gezondheid) nog even uitgesteld. Nu heb ik door medicatie het afgelopen jaar een zeer onregelmatige cyclus, varieert van 3 tot 9 weken, en snap ik op dit moment echt helemaal niets meer van mijn lichaam! Maandagavond had ik een lichte bloeding met af en toe wat rug- en buikpijn, dus ik dacht dat menstruatie er aan kwam en baalde al een beetje want de laatste was nog geen 3 weken geleden. Diezelfde avond is de bloeding echter alweer gestopt en tot nu toe is er niets meer te bekennen. Dat heb ik dus nog nooit gehad, normaal duurt het bij mij toch wel zo'n 3 tot 5 dagen met vaak behoorlijk heftige rug- en buikpijn. Nu af en toe wel wat lichte buikpijn, gevoelige borsten en gevoelige schaamstreek (laatste heb ik vrijwel nooit?) maar het zet tot nu toe dus gewoon niet door Evil or Very Mad. 2 a 3 dagen ervoor is er tijdens de seks echter wat misgegaan (lees:onveilig dus) en hoewel de kans klein is dat ik met mijn huidige medicatie überhaupt zwanger wordt, lijkt het me toch wel slim om een test te doen als verdere menstruatie echt uitblijft.

Vraag is echter: wanneer is het slim om die test te doen, als je niet weet wanneer je NOD is? Is de uitslag betrouwbaar als ik begin volgende week een test zou doen?
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  tweeling do 16 feb 2012 - 4:16

Flower: Gefeliciteerd meis, lekker genieten!!

Vlinderjoy: wat apart,heb je misschien te vroeg getest??
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  boekenwurm83 do 16 feb 2012 - 4:31

Anniej_S schreef:
boekenwurm83 schreef:@Anniej_S dank je, ik zal zo gelijk eens op internet kijken of het me wat lijkt.

@Annemie ik zit enigszins in hetzelfde schuitje. Ik had eigenlijk een andere baan willen zoeken om verschillende redenen, maar ik durf het risico niet te nemen, aangezien het erg lastig is om een baan te vinden/behouden als je zwanger bent. Dus voorlopig blijf ik waar ik zit. Maar goed je geeft aan dat je in mei al een vast contract zou krijgen. Dan moet je al wel heeeel snel zwanger worden (binnen 1 a 2 maand) om het vervolgens te moeten vertellen voordat je een nieuw contract krijgt. Dus dat zou voor mij geen reden zijn om te wachten.

Heb je een vast contract? Ik weet namelijk totaal NIET of mijn contract word verlengd ja of nee. Ik werk in de thuiszorg, heb een contract met uren (dus elke maand gelukkig wel een vast bedrag wat ik krijg) maar ik werk gemiddeld 10uur in de week.

ja ik heb een vast contract. dus ik ga geen risico lopen en ergens anders solliciteren. Dat kan altijd nog mocht ik zwanger raken en ik uiteindelijk bevallen ben, en dan nog steeds graag een andere baan wil.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Flower_L do 16 feb 2012 - 4:51

Vlinderjoy ik hoop dat je te vroeg getest hebt!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 4:54

Balen! Hebben ze begin vd week iemand aangenomen voor 25uur, maar ben wel goed genoeg dat ze in twijfel gaan of ze wel de goede hebben aangenomen! Dinsdag hoor ik meer!

Gast
Gast

Bericht  Flower_L do 16 feb 2012 - 4:55

Anniej_S schreef:Balen! Hebben ze begin vd week iemand aangenomen voor 25uur, maar ben wel goed genoeg dat ze in twijfel gaan of ze wel de goede hebben aangenomen! Dinsdag hoor ik meer!

balen anniej, maar er is nog hoop dus. Iig fijn dat ze jou goed vonden toch?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 4:56

Flower_L schreef:
Anniej_S schreef:Balen! Hebben ze begin vd week iemand aangenomen voor 25uur, maar ben wel goed genoeg dat ze in twijfel gaan of ze wel de goede hebben aangenomen! Dinsdag hoor ik meer!

balen anniej, maar er is nog hoop dus. Iig fijn dat ze jou goed vonden toch?

Klopt! Ze twijfelden over die ander dus er is hoop Cool

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje do 16 feb 2012 - 5:20

Flower_L schreef:Bij deze.....

Spat er niet vanaf maar hier echt een tweede streepje te zien!!! Wel duidelijker dan eergister.
voel mij ook echt wel zwanger. Rommelende buik, misselijk, moe, koud.

Nu vlinderjoy nog......!

Gefeliciteerd!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  MADDIE do 16 feb 2012 - 5:28

Flower L wat leuk!! Gefeliciteerd!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  L!ND@ do 16 feb 2012 - 5:36

Flower!!! Gefeliciteerd!!!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje do 16 feb 2012 - 5:45

Lilou schreef:Mag ik heel even binnenvallen om om advies te vragen?

Hoewel de kinderwens zeker aanwezig is en we graag een kindje willen, hebben vriend en ik zwanger worden door omstandigheden (werk en gezondheid) nog even uitgesteld. Nu heb ik door medicatie het afgelopen jaar een zeer onregelmatige cyclus, varieert van 3 tot 9 weken, en snap ik op dit moment echt helemaal niets meer van mijn lichaam! Maandagavond had ik een lichte bloeding met af en toe wat rug- en buikpijn, dus ik dacht dat menstruatie er aan kwam en baalde al een beetje want de laatste was nog geen 3 weken geleden. Diezelfde avond is de bloeding echter alweer gestopt en tot nu toe is er niets meer te bekennen. Dat heb ik dus nog nooit gehad, normaal duurt het bij mij toch wel zo'n 3 tot 5 dagen met vaak behoorlijk heftige rug- en buikpijn. Nu af en toe wel wat lichte buikpijn, gevoelige borsten en gevoelige schaamstreek (laatste heb ik vrijwel nooit?) maar het zet tot nu toe dus gewoon niet door Evil or Very Mad. 2 a 3 dagen ervoor is er tijdens de seks echter wat misgegaan (lees:onveilig dus) en hoewel de kans klein is dat ik met mijn huidige medicatie überhaupt zwanger wordt, lijkt het me toch wel slim om een test te doen als verdere menstruatie echt uitblijft.

Vraag is echter: wanneer is het slim om die test te doen, als je niet weet wanneer je NOD is? Is de uitslag betrouwbaar als ik begin volgende week een test zou doen?

Ik zou denk ik nu gewoon testen, maar dan wel met ochtend urine. Dan weet je in ieder geval gelijk waar je aan toe bent. Succes!
Edit, waarom wil je eigenlijk wachten tot volgende week?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 6:07

Wie gaat testen heeft wel een meldplicht hier :-) voor een kindje 2012 - Pagina 24 827601 voor een kindje 2012 - Pagina 24 166342

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje do 16 feb 2012 - 6:11

Anniej_S schreef:Wie gaat testen heeft wel een meldplicht hier :-) voor een kindje 2012 - Pagina 24 827601 voor een kindje 2012 - Pagina 24 166342

Hahaha, inderdaad!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  bolus26 do 16 feb 2012 - 6:41

gefeliciteerd flower!

@ anniej nou maar hopen dat ze zich bedenken!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Weegschaal do 16 feb 2012 - 7:05

@ Flower; Gefeliciteerd!!

@ Vlinderjoy; Balen zeg, hopelijk te vroeg gestest!

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ga morgen nog eens testen en dan om half 12 controle bij de gyn.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Puzzle do 16 feb 2012 - 7:15

Weegschaal schreef:

@ Vlinderjoy; Balen zeg, hopelijk te vroeg getest!

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ga morgen nog eens testen en dan om half 12 controle bij de gyn.

+1

en vervelend weegschaal, dat je nog steeds niet ongesteld bent! ( en geen positieve test )
Wat gaan ze verder doen bij de gyn? succes morgen!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Jasmine do 16 feb 2012 - 7:23

Gefeliciteerd Flower!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Weegschaal do 16 feb 2012 - 7:41

@ Puzzle; Morgen de controle die al gepland was voor 6 weken na de curretage. Belangrijkste vraag zou zijn of ik al ongesteld was, en dat ben ik dus nog niet. Maar ik verwacht niet veel van de gyn, zal nog wel even moeten wachten.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud