DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: DagCafé
nou ja jullie hadden nog maar amper contact dus ik denk dat zei de behoefte niet had om dit mede te delen.
Ik snap wel dat je er van baalt dat je dit niet weet en dat zou ik zelf denk ik ook doen, maar beledigd zijn nee dat is denk ik wat overdreven.
Ik snap wel dat je er van baalt dat je dit niet weet en dat zou ik zelf denk ik ook doen, maar beledigd zijn nee dat is denk ik wat overdreven.
Gast- Gast
het contact was al minder zeg je en ik denk dat er veel op je afkomt die eerste weken. Acht jaar is een lange tijd, zeker met zoveel kilometers er tussen. Ik vind het dus eigenlijk niet zo vreemd.
Gast- Gast
Nee ik vind van niet. Ze had je makkelijk wel even kunnen laten weten dat ze al weer in NL is.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Toet- Lady Post-a-lot
Dan had ze dat al helemaal kunnen zeggen dat ze gewoon terug was. Waarom zoiets "verbergen" uiteindelijk willen mensen toch weten dat je terug bent?
Jordana- Ratel
Hey meiden, ik ben er weer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, zeg je zoiets? "Hee, lang geleden zeg. Ik wilde even zeggen dat ik geen contact meer met je wil?" Zoiets bloedt gewoon dood toch? En misschien wil ze best nog eens met je afspreken. Acht jaar is alleen lang. Zeker in jullie leeftijd. Je verandert, jullie leven verandert.Toet schreef:Ja beledigd is ook niet helemaal het juiste woord, ik snap ook wel dat zij niet gelijk denk: ik ga weer naar Nederland, laat ik al mijn oude vriendinnen eens gaan mailen. Maar wij hebben rond mijn verjaardag nog contact gehad, toen ze dus al in Nederland woonde. Ik vind dat wel een beetje vreemd. Als ze geen behoefte heeft aan meer contact met mij is dat prima, maar ze had het toch wel even kunnen zeggen?
Als jij haar kant op zou gaan is zij vast een van de eerste dingen waar je aan denkt. Als zij deze kant opkomt zijn er 100 dingen waar ze aan denkt. Familie, woonruimte en blijkbaar het oppakken van een studie en zoeken van een stageplek etc.
Gast- Gast
Maar waar lees jij dat ze het verbergt dan?Jordana schreef:Dan had ze dat al helemaal kunnen zeggen dat ze gewoon terug was. Waarom zoiets "verbergen" uiteindelijk willen mensen toch weten dat je terug bent?
Gast- Gast
Maar soms gebeuren dat soort dingen ook gewoon. Ik heb ook wel eens dat iemand tegen me begon te praten over iets wat blijkbaar heel belangrijk was, maar waar ik niets van wist. Die gene dacht dat ik dat al lang wist, hoe dat weet ik ook niet. Maar zeker bij dat soort 'grote' nieuwtjes denken mensen nog wel eens dat iedereen het vanzelf te weten komt. Meestal juist ook door de impact die het op iemand heeft en de hoeveelheid spanning die het oplevert.
Ik zou er niet te zwaar aan tillen hoor!
Ik zou er niet te zwaar aan tillen hoor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik zou het ook niet leuk vinden, maar kan me zo voorstellen dat ze niet iedereen op de hoogte heeft gebracht van het feit dat ze weer naar Nederland is verhuisd.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Maar waar lees jij dat ze het verbergt dan?Jordana schreef:Dan had ze dat al helemaal kunnen zeggen dat ze gewoon terug was. Waarom zoiets "verbergen" uiteindelijk willen mensen toch weten dat je terug bent?
Het staat tussen "" Smikkel. Daat bedoel ik ermee informatie achter houden.
Jordana- Ratel
Ik zou met haar afspreken en kijken hoeveel raakvlak jullie nog hebben. Verder zou ik er niet te zwaar aan tillen..Toet schreef:Nee jullie hebben ook wel gelijk, mijn enthousiasme werd alleen even weggeveegd haha. Ze vraagt nu of ik het leuk vind een keer met haar af te spreken (ze woont nog geen half uurtje rijden van me vandaan) dus ik denk inderdaad dat ze er gewoon niet aan gedacht heeft.
Ik snap trouwens wél heel goed de teleurstelling hoor. Dat je het jammer vindt dat jij niet de eerste was die ze heeft gebeld en waar ze aan dacht. Vertel haar hoe blij je was toen je er achter kwam dat ze weer hier zou komen wonen.
Gast- Gast
Ik zit ergens mee en ik ben er nog niet uit of ik het moet vertellen of biechten ivm meelezers/herkenning van buitenaf.
Vind je het achterhouden? Zoals Pompoen al schreef, misschien dacht ze dat het al bekend was. Ze hebben contact met elkaar gehad en dat doe je niet als je iemand niet meer wilt zien, toch?Jordana schreef:Smikkell schreef:Maar waar lees jij dat ze het verbergt dan?Jordana schreef:Dan had ze dat al helemaal kunnen zeggen dat ze gewoon terug was. Waarom zoiets "verbergen" uiteindelijk willen mensen toch weten dat je terug bent?
Gast- Gast
PM?VeryCherry schreef:Ik zit ergens mee en ik ben er nog niet uit of ik het moet vertellen of biechten ivm meelezers/herkenning van buitenaf.
Gast- Gast
Smikkell schreef:PM?VeryCherry schreef:Ik zit ergens mee en ik ben er nog niet uit of ik het moet vertellen of biechten ivm meelezers/herkenning van buitenaf.
Ga ik doen
VeryCherry schreef:*
Mag Pm als je wilt.
Laatst aangepast door Jordana op ma 6 feb 2012 - 1:06; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
Smikkell schreef:Vind je het achterhouden? Zoals Pompoen al schreef, misschien dacht ze dat het al bekend was. Ze hebben contact met elkaar gehad en dat doe je niet als je iemand niet meer wilt zien, toch?Jordana schreef:Smikkell schreef:Maar waar lees jij dat ze het verbergt dan?Jordana schreef:Dan had ze dat al helemaal kunnen zeggen dat ze gewoon terug was. Waarom zoiets "verbergen" uiteindelijk willen mensen toch weten dat je terug bent?
Klopt je hebt gelijk.
Ben duf aan het worden door de medicijnen die ik nu slik.. Is niet goed...
Jordana- Ratel
Hallo meiden.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Smikkell schreef:Ik zou met haar afspreken en kijken hoeveel raakvlak jullie nog hebben. Verder zou ik er niet te zwaar aan tillen..Toet schreef:Nee jullie hebben ook wel gelijk, mijn enthousiasme werd alleen even weggeveegd haha. Ze vraagt nu of ik het leuk vind een keer met haar af te spreken (ze woont nog geen half uurtje rijden van me vandaan) dus ik denk inderdaad dat ze er gewoon niet aan gedacht heeft.
Ik snap trouwens wél heel goed de teleurstelling hoor. Dat je het jammer vindt dat jij niet de eerste was die ze heeft gebeld en waar ze aan dacht. Vertel haar hoe blij je was toen je er achter kwam dat ze weer hier zou komen wonen.
Ja inderdaad. Er is veel gebeurd en we zijn allebei natuurlijk veranderd. Ik verwacht ook niet dat wij weer dikke vriendinnen worden, met haar afspreken zal vast leuk en gezellig worden; omdat we niewsgierig naar elkaar zijn maar veel meer dan dat verwacht ik er ook (nog) niet van.
Toet- Lady Post-a-lot
En ik weet trouwens ook nog niet óf ik wel met haar af ga spreken, we zijn nu weer aan het mailen, eerst maar eens zien hoe dat loopt :-)
Toet- Lady Post-a-lot
En als je wil biechten zou ik wel even die post waarin je zegt dat te willen weghalen..
Gast- Gast
hey stella,
en jordana afspreken kan toch mailen of elkaar weer in real life zien is toch anders.
en jordana afspreken kan toch mailen of elkaar weer in real life zien is toch anders.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: